کلید موفقیت در بازاریابی ایمیلی

در طول این وبینار، خواهید آموخت که چگونه هرتز با گسترش ESP خود مق، کرده است، تیم بازاریابی خود را رشد داده و عملیات خود را از طریق تلاش‌های ادغام مقیاس‌پذیر کرده است.

ثبت نام امروز برای “چرا یافتن پلتفرم من، کلید پیروزی در بازاریابی ایمیلی است؟” ارائه شده توسط Salesforce.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-the-key-to-email-marketing-success-387137

جدید در زمین موتورهای جستجو

از بازاریابان خواسته می شود تا با منابع موجود کارهای بیشتری انجام دهند و در عین حال در برابر اه، سخت عمل کنند. چرخش این امر از یک ماموریت بدون برد به یک سناریوی خوب انجام شده کار بیهوده ای است. راه حل ساده؟ سپردن ایمیل مارکتینگ خود به یک پلتفرم قابل اعتماد و مقیاس پذیر.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است