ژوئیه 2022 به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در بعد از ظهر جمعه آغاز می‌شود

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPstat:

در حال حاضر، گپ و گفت‌وگوی زیادی در انجمن‌ها وجود ندارد، اما ما در آ، هفته شاهد گپ زدن در توییتر هستیم. گپ و گفتی که وجود دارد، نشان می دهد که تغییرات واقعاً قابل توجه است، اما در حال حاضر پچ پچ زیادی وجود ندارد.

رتبه بندی وب پیشرفته:

بحث انجمن در توییتر & WebmasterWorld & دنیای کلاه سیاه.




منبع: https://www.seroundtable.com/july-2022-google-،uct-reviews-update-friday-33842.html

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گلن گیب آنچه را که در آ، هفته دیده بود را پست می کرد:

آنچه جالب است این است که بیشتر ابزارهای ردیابی هنوز در به‌روزرس، بررسی‌های محصول گوگل به کار گرفته نمی‌شوند. اما ما شروع به مشاهده پچ پچ ها کردیم که در آن SEO ها به سایت های خاص نفوذ می کنند و متوجه تغییرات بزرگ رتبه بندی می شوند.

فقط در طول این موج ها است که من اصلاً سؤالی دریافت می کنم. ایجاد ترافیک در کل هفته و سپس افزایش برای یک یا دو روز به سادگی باعث کاهش آن نمی شود. فروش در مقایسه با سال 2021 به شدت کاهش یافته است. این نیز رکود خفیف در بازی است، اما بیشتر گوگل است. می‌تو،د در طول رکود قیمت‌ها را به سمت پایین تنظیم کنید… اما اگر ترافیک و درخواستی ندارید، غیرممکن است.

به دنبال پست بالا من، همه رتبه‌بندی‌ها امروز صبح حذف شدند. هنوز چیزی در کنسول جستجو وجود ندارد، همچنان به ،وان سایت:،،، عادی به نظر می رسد اما در SERPS مطلقاً هیچ چیز وجود ندارد.

من متوجه کاهش شدید ترافیک خود شدم، حدود 80 تا 90 درصد از ترافیک من از بین رفت. شاید به خاطر آپدیت باشه؟ فکر می کردم جریمه شده ام یا چیز دیگری.

من همچنین در چند روز گذشته 50٪ از ترافیک خود را از دست دادم، امیدوارم پس از تکمیل به روز رس، بهبود یابد.

ابزارهای ردیابی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این ابزارها تغییرات زیادی را نشان نمی‌دهند، علی‌رغم اینکه سئوکاران متوجه تغییرات در جمعه گذشته شده‌اند. این چیزی است که ابزارهای ردیابی Google امروز صبح و در طول آ، هفته نشان می دهند:

یکی از اولین ،، که در مورد نوساناتی که متوجه شدم پست کرد ولاد راپوپورت بود که در زمان PST است. توییتر و گفت: “از صبح امروز شاهد نوسانات قابل توجهی هستیم، احتمالاً به دلیل PRU Google. همچنین مشاهده برخی از سایت های بررسی ستاره های قطعه غنی خود را که قبلاً با آ،ین به روز رس، اصلی یا قبل از آن به دست آورده بودند، از دست می دهند.”

سمروش:

Mozcast:

و در اینجا برخی از جهش های قبلی بر اساس PRU جولای آورده شده است. آ،ین اسکرین شات یک ع، فوق العاده جالب است که من به شدت در حال کندوکاو در آن هستم. افت شدیدی است، اما مطمئن نیستم که درست باشد… با ادامه انتشار به‌روزرس، (از طریق ،زش)، از دیدن تغییری در آنجا شوکه نمی‌شوم. pic.twitter.com/4isWpVZQS3

– گلن گیب (@glenngabe) 31 جولای 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در حال انجام است WebmasterWorld نخ و دنیای کلاه سیاه کمی پچ پچ داشته باشید اما هنوز زیاد نیست:

ترافیک امروز دوباره افزایش یافته است… برای جمعه بسیار غیرعادی است. این مصادف است با بازیابی بیشتر سه ترم برتر از دست رفته هفته گذشته. یک نگاه دقیق تر نشان دهنده ضعف نسبی در ترافیک ایالات متحده و بریت،ا از 21 جولای است. اما به نظر می رسد کانادا و استرالیا بسیار قوی تر از آن چیزی هستند که من در این چند ماه دیدم… آلمان نیز.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بله، می‌تو،د پس از به‌روزرس، اصلی یا به‌روزرس، بررسی محصول، نتایج غنی را از دست بدهید.

بنابراین در حالی که چند روز طول کشید تا شروع به کار شود، اکنون مورد توجه صنعت سئو قرار گرفته است.

سئو چتر

در 27 ژوئیه، گوگل اعلام کرد که شروع به انتشار به‌روزرس، بررسی‌های محصولات گوگل در جولای 2022 کرده است. اما تا چند روز بعد در بعدازظهر جمعه، 29 ژوئیه، تأثیری بر نتایج جستجوی گوگل ندیدیم.

سئوی شناختی:

RankRanger:

پس آیا هیچ کدام از شما چیز بزرگی می بینید؟

الگورو:

Accuranker:

SERPmetrics:

در اینجا اسکرین شات هایی از تغییرات نمایان بودن *در حال شروع* وجود دارد تا برای سایت های تحت تاثیر نمایش داده شود. من مطمئن هستم که ابزارها از فردا نوسانات دید بسیار بیشتری را نشان خواهند داد. باز هم، GSC و GA تأثیر بیشتری را نشان می دهند. pic.twitter.com/BnbU1jBEOh

– گلن گیب (@glenngabe) 30 جولای 2022

SERPwoo:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است