همانطور که در Moz Keyword Explorer می بینید، بازی های ویدیویی به ،وان یک کلمه کلیدی دشواری بالایی دارند و برای رتبه بندی با استفاده از آن کلمه کلیدی، تلاش زیادی می شود. با فکر ، در مورد موضوعات خاص زیر آن چتر، کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد که نمره دشواری کمتری دارند.
همانطور که متوجه شدید، اعتبار موضوعی، قدرتی است که وب سایت شما در مورد یک موضوع خاص دارد که با تخصص آن از طریق محتوای با کیفیت بالا اندازه گیری می شود. اعتبار موضوعی مهم است زیرا اعتبار و اعتماد وب سایت شما را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهبود می بخشد. و مراحل چگونگی ایجاد اعتبار موضوعی شامل یافتن امتیاز اعتبار فعلی شما، انجام تحقیقات کلیدی موضوعی، برنامهریزی خوشههای محتوا، ایجاد محتوای با کیفیت بالا، و استفاده از لینکهای داخلی برای تقویت قدرت موضوعی در هر مقاله است.
بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که هر ،مت از محتوای سایت شما به مقالات دیگر در همان خوشه موضوعی پیوند میخورد و همچنین از ،یبی از کلمات کلیدی تطبیق دقیق و تطابق عبارت برای سئو برای بهبود سیگنالهای SEO در سایت برای قدرت موضوعی استفاده میکند.
درباره مرجع موضوعی بیشتر بد،د
این راهنما اقتدار موضعی در سئو را توضیح می دهد.
چه تصمیم بگیرید که محتوا را خودتان بنویسید و چه نویسندگان دیگر را بیاورید، مهم است که محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که بتواند در موتورهای جستجو رتبه بندی کند. این به این م،ی است که افرادی را بیابید که واقعاً جایگاهی را که در آن کار میکنید برای ایجاد نوع محتوایی که هدف جستجوی کاربر را برآورده میکند، درک کنند.
پیوندهای زیر بیشتر در مورد اقتدار موضعی و چگونگی ارتباط آن با بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه مرجع موضوعی در سئو
با این حال، یکی از مؤلفههای کلیدی افزایش اعتبار موضعی با پیوندهای داخلی این است که مطمئن شوید که آنها برای کلمه کلیدی هدفی که میخواهید صفحه پیوند داده شده برای آن در موتورهای جستجو مانند Google، Ya،o و Bing رتبهبندی شود، بهینه هستند.
اکنون که فهرستی از کلمات کلیدی دارید، وقت آن است که بر برنامه ریزی محتوا تمرکز کنید. برای این مرحله، فکر ، به موضوعات در قالب خوشهها مفید است. این به م،ای سازماندهی محتوا به بخش هایی است که توسط یک صفحه ستون و صفحات پشتیب، کننده آن به هم مرتبط شده اند تا قدرت موضوعی در سئو را تقویت کنند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
اعتبار موضوعی در سئو چیست؟
هنگام نوشتن محتوا برای مرجع موضوعی، مطمئن شوید که این موارد عبارتند از:
- به خوبی نوشته شده: هر چه نوشته بهتر باشد، مخاطب شما بیشتر درگیر خواهد شد.
- به طور کامل تحقیق شده: شما می خواهید اطلاعات سایت شما تا حد امکان دقیق باشد. خطاهای واقعی و جزئیات نادرست می توانند نرخ پرش بالاتر، بک لینک های طبیعی کمتر و در نهایت رتبه پایین تر در موتورهای جستجو ایجاد کنند.
- شخصی: استفاده از داستانهای شخصی یا نشان دادن اینکه چگونه نویسنده در یک موضوع معتبر است به ایجاد تخصص کمک میکند و به گوگل (و خواننده) نشان میدهد که شما معتبر هستید و فقط از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده نمیکنید.
- استفاده از کلمات کلیدی به طور طبیعی: مطمئن شوید که محتوا شامل کلمات کلیدی است که در مرحله تحقیق کلمه کلیدی کشف کرده اید. این باید به طور طبیعی انجام شود و باید به خوبی با بقیه محتوا همراه باشد و در عین حال از بهترین شیوه های SEO در صفحه پیروی کند.
5. از لینک های داخلی استفاده کنید
اگر میخواهید اعتبار موضوعی وبسایت خود را بهبود ببخشید و آن را به ،وان منبعی آگاه در مورد یک موضوع خاص در نظر بگیرید، باید محتوای زیادی در آن زمینه ارائه دهید که هر چیزی که کاربران به دنبال آن هستند را پوشش دهد.
جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع از این طریق به شما ایده خوبی در مورد آنچه که کاربران شما واقعاً میخواهند اطلاعات آنلاین را پیدا کنند، به شما میدهد. در این مورد، کاربران میخواهند درباره تاریخچه بازیهای ویدیویی بیشتر بیاموزند، که کلمات کلیدی خاصتری مانند «تکامل بازیهای ویدیویی»، «اولین بازی ویدیویی» و «تاریخچه بازیهای ویدیویی برای بچهها» را نشان میدهد.
3. محتوای برنامه
لینک های داخلی برای ایجاد قدرت موضوعی برای سئو بسیار مهم هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، شما می خواهید صفحات ستون خود را با صفحات پشتیبان آنها به هم پیوند دهید و بالع،.
امیدواریم از این راهنما در مورد اینکه مرجعیت موضعی در سئو چیست لذت برده باشید.
عموماً، مردم اطلاعات عملی و مقالات بسیار آموزنده، با تصاویر و ویدیوهای بالقوه را می خواهند که به یک طرح بندی آسان برای خواندن ت،یم شوند.
اما اولین قدم برای انجام این کار، انجام تحقیقات کلیدی موضوعی است. به دنبال کلمات کلیدی در جایگاه خود باشید که بر اساس همان موضوع هستند و محتوایی را پیرامون آن برنامه ریزی کنید. مشخص بودن برای سئو مهم است. برای مثال، اگر میخواهید درباره بازیهای ویدیویی بنویسید، کلمه کلیدی «بازیهای ویدیویی» بسیار مبهم و رقابتی است.
برنامه ریزی محتوا به این روش نه تنها به شما کمک می کند تا سازماندهی شده بم،د، بلکه به شما کمک می کند تا اقتدار موضوعی را برای سئو در نظر داشته باشید. هدف شما تبدیل شدن به منبع قابل اعتماد اطلاعات در جایگاه خاص خود است. این به این م،ی است که همه پایه ها را پوشش می دهد و برای رفع نیازهای کاربران، اطلاعاتی آسان برای یافتن در مورد هر موضوعی در آن موضوع فراهم می کند.
شما می تو،د با استفاده از ابزاری مانند Semrrush، Moz یا Ahrefs، عملکرد سایت خود را در رابطه با اقتدار موضوعی در سئو پی ببرید. به ،وان مثال، در Semrush، می تو،د امتیاز اعتبار هر وب سایتی را با تایپ آن در نوار جستجو بررسی کنید:
مفهوم اقتدار موضعی در سئو مهم است زیرا یک عامل رتبه بندی قوی برای موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است. برای مثال، دستورالعملهای رتبهبندی کیفیت جستجوی گوگل، شامل مؤلفهای به نام «اقتدار» است که بخشی از معیارهای EEAT برای رتبهبندی صفحات وب (تجربه، تخصص، اعتبار، و اعتماد) است.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.