چیز بزرگ بعدی در martech: انبار داده

در این وبینار، خوان مندوزا و اسکات برینکر در مورد نقش نوظهور دسته فناوری‌های بازاریابی بومی و قابل ،یب، آینده پشته martech و انتقال از فناوری‌های بسته‌بندی به راه‌حل‌های ،یب‌پذیر و م،ار در تلاش برای دستیابی به مشتریان بحث خواهند کرد. بهتر.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


به دنبال ایجاد کمپین های بازاریابی قدرتمند و تجربیات بهتر مشتری هستید؟ بازاریابان دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای آزاد ، قدرت بیشتر از پشته مارکت خود هستند. نقش رو به رشد انبار داده به ،وان منبع حقیقت برای داده های مشتری، نقش کلیدی در ارائه این تجربیات لذت بخش به مشتری ایفا می کند.

Treasure Data Shutterstock 1688528986 800x400

ثبت نام امروز برای “چیز بزرگ بعدی در Martech: انبار داده” ارائه شده توسط لمس بالا.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/the-next-big-thing-in-martech-the-data-ware،use-394295

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است