در بسیاری از موارد، نتایج ویدئویی “،یب” می شوند، به ،وان مثال، آنها در یک بخش مستقل قرار می گیرند که یک لیست ارگ،ک نیست اما به ،وان یک ،صر مستقل در SERP ها اضافه می شود.
چرخ فلک ویدیویی یک ،صر جستجوی جداگانه در SERP های Google است که حاوی ویدیوهای مرتبط است.

در برخی موارد، ویدیوهای YouTube در چرخ فلک گنجانده نمی شوند و به سادگی به ،وان نتایج ارگ،ک عمل می کنند. این متفاوت است (یک ویدیو در واقع به ده پیوند ارگ،کی که در صفحه اول مجاز است به حساب می آید) اما همچنان ارزشمند است: شما می تو،د تصویر کوچک بزرگی از ویدیو را مشاهده کنید که به سختی از دست می رود و احتمالاً نرخ کلیک را افزایش می دهد. آن مقام رتبه
با این حال، همه پیشنهادات YouTube دارای هدف اطلاعاتی نیستند. بر اساس تکمیل خودکار یوتیوب، مردم از این پلت فرم برای یافتن نظرات مشتریان فعلی برند، جعبهگشایی ویدیوها و همچنین اطلاعات مربوط به مدلهای خاص استفاده میکنند.
به عبارت دیگر، در هر دوی این موارد، ویدیوهای بهینه شده و در نتیجه با رتبه بالا که دارای مارک هستند، دید بیشتری را برای یک برند فراهم میکنند و به آن کمک میکنند تا با بیش از یک فهرست ارگ،ک، بر صفحات نتیجه جستجوی هدف خود تسلط پیدا کند.
3. مشاهده بیشتر در جستجوی ارگ،ک با قطعه های غنی از ویدئو
در حالی که صفحات ویدیوی یوتیوب ممکن است به ،وان فهرستهای ارگ،ک عمل کنند و دید بیشتری به شما میدهند، ،ب تکههای غنی از ویدیو به شما این امکان را میدهد که صفحه خود را در همان SERP رتبه بندی کنید.
یکی دیگر از مزایای ،ب یک قطعه ویدیویی غنی این است که آن را دریافت کنید یک انتظار ایجاد می کند: افرادی که یک تصویر کوچک ویدیو را می بینند و به یک صفحه کلیک می کنند انتظار برای پیدا ، یک ویدیو در آن صفحه، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که در صفحه بمانند و ویدیو را تماشا کنند. این به ،ه خود این احتمال را افزایش می دهد که آنها به سفر خود در سایت ادامه دهند، با برند شما بیشتر درگیر شوند و عمیق تر در قیف تبدیل فرو روند.
نتیجه
به این ترتیب، جستجوهای مرتبط با Google Videos به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی را پیدا کنید که اگر فقط به نتایج جستجوی معمولی گوگل تکیه می کردید، از دست می دادید.
استراتژی بازاریابی ویدیویی چیزی فراتر از یافتن برند یا محصول شما در یوتیوب است. هنگامی که شروع به تحقیق در مورد فرصت های ویدیویی می کنید، مخاطبان خود را بهتر درک خواهید کرد و فرصت های سئو بیشتری را کشف خواهید کرد. علاوه بر این، با نمایش ویدیوی خود در چرخ فلکهای مرتبط، رتبهبندی صفحه YouTube خود در جستجوی ارگ،ک و/یا ،ب تکههای ویدیویی، برند خود را در جستجو متمایز میکنید.
یکی از بخش های قابل مشاهده ،متی است که شامل فیلم های مرتبط است.
با این حال، ایجاد و بازاریابی ویدیوها بسیار فراتر از قابلیت یافتن YouTube است.
در مورد یک راه خوب برای یافتن فرصت های جدید “محتوای مفید” صحبت کنید! 😉
2. دید بهتر روی SERP از طریق چرخ فلک های ویدیویی
چرخ فلک های ویدیویی اغلب در صفحه اول نتایج جستجو گنجانده می شوند، اما مکان بخش ممکن است بسته به قصد جستجوگر خاص متفاوت باشد.
ویدیوها در نتایج جستجوی ارگ،ک، عمدتاً از طریق چرخ فلکهای ویدیویی، دید زیادی پیدا کردهاند.
برای به دست آوردن یک قطعه غنی از ویدیو، ناشران باید یک ویدیو را در آن صفحه جاسازی کنند و از آن استفاده کنند شمای ویدیویی.
دانستن اینکه چگونه مخاطبان هدف شما ویدیوهای مرتبط را جستجو میکنند، میتواند به شما درک بهتری از سفرهای ،ید، مشکلاتی که برای حل آنها تلاش میکنند و وظایفی که سعی در تکمیل آنها دارند، به شما بدهد.
اگر پیشنهادات خودکار گوگل و یوتیوب را مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که جستجوی یوتیوب نوع خاصی از مخاطبان را جذب می کند. برای مثال، اگر گوگل کروم بوک را در گوگل جستجو کنید، بهترین پیشنهادها خواهد بود لپ تاپ گوگل کروم بوک، شارژر Google Chromebook و قیمت گوگل کروم بوک – هر سه به وضوح یک هدف تجاری را نشان می دهند (ی،ی شروع یک سفر ،ید).
نتایج موتور جستجوی گوگل بسیار متنوع تر، بصری و تعاملی تر از یک دهه پیش است.
در هر دو مورد (چرخ و فلک و نتایج ارگ،ک)، هنگامی که از یک دستگاه تلفن همراه به آن دسترسی دارید، این ویدیو می تواند درست در نتایج جستجو پخش شود.
قطعه های غنی از ویدیو نتایج جستجوی ارگ،ک غنیشدهای هستند که شامل یک تصویر کوچک ویدیویی از صفحه میشوند که از دست دادن نتیجه را بسیار سختتر میکند:

برخی از بهترین پیشنهادات YouTube برای Google Chromebook هستند Google Chromebook روشن نمی شود و آموزش Google Chromebook برای مبتدیان، که منع، کننده یک هدف اطلاعاتی است، احتمالاً برای صاحب فعلی محصول.

این بخش چرخ فلک ویدیویی نامیده می شود.
چرخ فلک ویدیویی چیست؟
گوگل با گنجاندن ویدئوها در روال بازاریابی دیجیتال شما، فرصت های زیادی را ایجاد کرده است تا استراتژی سئوی شما را آگاه تر و متنوع تر کند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا منابع لازم برای اجرای یک استراتژی ویدیویی را ندارید، یک راهبرد جامع خدمات ایجاد ویدئو و بازاریابی می تواند به تغییر حضور دیجیتال شما، بهبود احساسات و اعتماد به برند و افزایش فروش و تبدیل در سراسر وب کمک کند.
این روزها SERP های گوگل شامل تصاویر مرتبط، پاسخ های فوری، سوالات پرطرفدار و موارد دیگر است.
و سپس یک بحث اجتناب ناپذیر پیش می آید: “من فکر نمی کنم محصول یا خدمات من برای YouTube من، باشد.”

مانند جستجوی معمولی Google، بخش ویدیوی Google پیشنهادات «جستجوی مرتبط» را در زیر نتایج جستجوی ارگ،ک ایجاد میکند. در اینجا مجدداً، جستجوهای مرتبط با ویدیو با جستجوهایی که هنگام استفاده از جستجوی اصلی Google مشاهده میکنید متفاوت است و نشان میدهد که افراد از ویدیوهای Google برای اه، مختلف استفاده میکنند:

وقتی در مورد ایجاد یک استراتژی ویدیویی صحبت می کنیم، مردم معمولا آن را به ،وان یافتن در یوتیوب می بینند. و دلیل خوبی دارد – هر ماه میلیاردها کاربر به این پلتفرم دسترسی دارند.
درباره نویسنده

بازاریابی اینترنتی Ninjas یک آژانس دیجیتال پیشرو است که در استراتژی سئو، لینک سازی، بازاریابی محتوا و بهینه سازی سرعت سایت تخصص دارد. تیم 50 نفره IMN که از سال 1999 توسط کهنه کار این صنعت، Jim Boykin رهبری می شود، در ایالت نیویورک مستقر است و نزدیک به 400 سال تجربه ،یبی را برای کمک به مشتریان خود در بهبود رتبه بندی جستجو و افزایش ترافیک ارگ،ک از Google به ارمغان می آورد.
منبع: https://searchengineland.com/،w-video-seo-can-boost-your-overall-di،al-marketing-strategy-387512
بر اساس Mozcast داده ها، ویدیوها حداقل در 30 درصد از SERP های گوگل نمایش داده می شوند:

و با این حال، به نظر میرسد سفرهای ،ید مبتنی بر یوتیوب با آنچه در گوگل اتفاق میافتد بسیار متفاوت است، که باعث میشود پیشنهادات یوتیوب افزودهای قدرتمند به هر استراتژی تحقیق کلیدواژه باشد.
ویدیوها میتوانند محتوای شما را بهتر کنند، محصول شما را آسانتر درک کنند و برند شما را معتبرتر و مرتبطتر کنند. علاوه بر این، ویدیوها همچنان در صفحه 1 نتایج جستجوی Google برای تعداد فزایندهای از جستارها قرار میگیرند.
تحقیق کلمات کلیدی ویدیویی به شما امکان میدهد تا در مورد پرسشهایی که مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی ویدیوها استفاده میکنند، کشف کنید.
الگوی مشابهی برای جستجوی Google Video اعمال میشود، که اغلب زاویه یا سفر ،ید دیگری را که مخاطبان هدف شما ممکن است هنگام تحقیق در مورد گزینههایشان طی کنند، نشان میدهد.
وقتی به محتوای ویدیویی روی میآوریم، تمایل داریم به دنبال محتوای اطلاعاتی یا سرگرمکننده بگردیم، اما همچنین ممکن است بتو،م فرصتهای محتوایی را که طبیعتاً نیازهای مشتریان را به بهترین شکل در قالب ویدیو برطرف میکند، کشف کنیم: ویدیوهای چگونه، نمایش محصول، مقایسه، و به زودی. یک استراتژی بازاریابی جامد باید همیشه شامل هر دو بخش از سفرهای ،ید باشد.
به طور خلاصه، هنگامی که شروع به تحقیق در مورد جستجوهای ویدئویی می کنید، درک بهتری از بازار هدف خود و جایی که محصول شما ممکن است در آن قرار گیرد به دست می آورید. استراتژی کلی سئو شما نسبت به رقبای شما اطلاعات بهتری پیدا می کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو