چگونه یک حساب تبلیغاتی گوگل راه اندازی کنیم

مطمئن شوید که با آماده ، حساب های پیوند دهنده (Analytics و کنسول جستجو) و خلاقیت خود، خود را برای موفقیت آماده کرده اید.


ساختار کمپین و انتخاب های خلاقانه تبلیغات می تواند بخشی از راه اندازی حساب باشد. با این حال، اگر آماده نیستید، اولین کمپین را مجبور نکنید.

تبریک می‌گوییم، حساب Google Ads شما راه‌اندازی شده است! با این حال، شما هنوز به طور کامل تمام نشده اید.

تنظیم یک مورد بسیار کم، همه هزینه‌ها را به هدر می‌دهد، زیرا کلیک‌های کافی برای تبدیل به تبدیل وجود نخواهد داشت. بالا رفتن بیش از حد ممکن است باعث تخصیص نادرست بودجه شود.

در حالی که کمپین‌های هوشمند می‌توانند برای برخی برندها مفید باشند، قفل ، حساب فقط برای پشتیب، از چنین کمپین‌هایی برای ا،ر تبلیغ‌کنندگان ایده‌آل نیست.

Google به دنبال دارایی های مرتبط با آدرس ایمیل شما (مانند کانال های YouTube) خواهد بود. می‌تو،د آن‌ها را برای مخاطبان و مکان‌های بیشتر متصل کنید یا فعلاً آنها را کنار بگذارید.

ردیابی تبدیل بخش مهمی از هر حساب Google Ads است. شما می تو،د هدف بازاریابی کمپین خود (تبدیل یا افزایش نام تجاری) را انتخاب کنید و پس از آن ردیابی تبدیل را تنظیم کنید.

تبلیغات گوگل - ردیابی تبدیل

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


یک راه عالی برای کاهش این مشکل این است که کنسول تبلیغات گوگل خود را به Google Analytics مرتبط کنید.

حساب‌های مرتبط Google Ads

بودجه برای موفقیت حساب و کمپین تبلیغاتی گوگل شما بسیار مهم است.

اقدامات تبدیل یا اقدامات اولیه یا ثانویه خواهد بود.

  • یک اقدام اولیه در گزارش و الگوریتم تبلیغات گوگل نقش خواهد داشت.
  • اقدامات ثانویه فقط داده ها را گزارش می کنند و در هزینه هر اکتساب (CPA) لحاظ نمی شوند.

راه اندازی حساب Google Ads خود

با این حال، اگر این کار را انجام دهید، حساب خود را به ،وان یک حساب کمپین هوشمند قفل خواهید کرد.

تبلیغات گوگل - کمپین جدید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مراحل پیگیری

اه، کمپینی که انتخاب می‌کنید بر کمپین‌هایی تأثیر می‌گذارد که از شما خواسته می‌شود ایجاد کنید. اگر هیچ کدام را انتخاب نکنید، گزینه های شما جستجو و PMax خواهد بود.

انتخاب یک کمپین جستجو از شما می خواهد که موارد زیر را پر کنید:

  • کلید واژه ها: می تو،د آنها را به صورت دستی وارد کنید یا بر اساس سایت یا مضامین خود پیشنهاداتی دریافت کنید.
  • جستجوی متن آگهی: از شما خواسته می شود که سرفصل ها، توضیحات و URL نهایی را برای یک تبلیغ جستجوی پاسخگو وارد کنید.
  • دارایی های (که قبلاً به ،وان برنامه های افزودنی شناخته می شد): پیوندهای سایت، قطعات ساختاریافته، فراخوان ها، تماس ها، ،دهای قیمت، تبلیغات، فرم های سرنخ، برنامه ها.
  • استراتژی مناقصه: در طول این مرحله از تنظیم کمپین، فقط می‌تو،د در مناقصه هوشمند یا مناقصه خودکار شرکت کنید.
  • تنظیمات کمپین: جدای از نام‌گذاری، می‌تو،د اه، مکان، زمان‌بندی تبلیغات، مخاطبان، شبکه‌های تبلیغاتی و زبان‌ها را تنظیم کنید.

درخواست از یک کمپین برای مسئولیت سرنخ ها و فروش، تنوع زیادی در مقادیر تبدیل خواهد داشت.

کمپین‌های PMax بر تمام کانال‌های Google Ads تمرکز می‌کنند، بنابراین سهم اصلی راه‌اندازی حول محور عرضه خلاقیت است.

برای آژانس‌ها، می‌تو،د نمایه صورت‌حساب را زیر نظر مشتری یا خودتان تنظیم کنید. Google Ads بیشتر کارت های اعتباری، PayPal و سپرده های مستقیم را از حساب های بانکی دریافت می کند.

تبلیغات گوگل - اطلاعات صورتحساب

راه‌اندازی ردیابی تبدیل نیازی به یک تجربه کد سنگین ندارد. گزینه های بدون کد عبارتند از:

  • اتصال ردیابی تبدیل خود با Google Tag Assistant.
  • کد رهگیری تبدیل خود را در بخش تجزیه و تحلیل سایت خود کپی کنید.

هنگامی که حساب ایمیلی را که می خواهید به حساب تبلیغاتی خود وابسته باشد تعیین کردید، از شما خواسته می شود که از نمایه ،ب و کار Google به ،وان نقطه شروع استفاده کنید.

پس از اتمام تنظیمات اولیه، باید حساب خود را تأیید کنید و احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید.

همچنین می تو،د تنظیمات ردیابی تبدیل را برای توسعه دهنده خود ارسال کنید.

شروع می تواند کمی پیچیده تر از گذشته باشد. باید در مورد نوع حسابی که می خواهید تصمیمات کلیدی بگیرید و مطمئن شوید که تأییدیه های خود را آماده کرده اید.

پس از انتقال به یک حساب تبلیغاتی معمولی، از شما خواسته می شود که اولین کمپین خود را ایجاد کنید. اگر آماده نیستید، می تو،د بدون کمپین اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید.

او که کهنه کار صنعت بازاریابی دیجیتال و “25 کارشناس برتر PPC” است، او در سال 2008 به ،وان یک SEO کار را آغاز کرد و در سال 2012 به PPC منتقل شد. او استراتژی و اجرای کمپین های رسانه ای پولی را مدیریت می کند و همچنین به برندها در ایجاد روابط با شرکای سودآور کمک می کند. و مشتریان ناوا در طول زندگی حرفه‌ای خود به این نکته توجه می‌کند و دوست دارد درس‌های آموخته شده را در مدار سخنر، بین‌المللی و همچنین دانشگاه‌های محلی به اشتراک بگذارد. او به طور مکرر در چندین نشریه مشارکت دارد و در سال 2019، او یکی از اعضای مؤسس انجمن جستجوی پولی شد.


منبع: https://searchengineland.com/set-up-google-ads-account__trashed-390184

اگر برنامه خود را تبلیغ می‌کنید یا از آن به ،وان صفحه فرود استفاده می‌کنید، می‌تو،د در طی این مرحله آن را متصل کنید. همچنین می تو،د شماره تلفن خود را متصل کنید.

PMax برای موفقیت به خلاقیت بصری نیاز دارد. اگر تصاویر و ویدیوهای آماده ندارید، بهتر است با یک کمپین غیر PMax شروع کنید.

توجه داشته باشید که در یک کمپین نباید چندین هدف تبدیل را انتخاب کنید.

اگر از قبل ایمیلی که قصد استفاده از آن را داشتید ندارید، می‌تو،د قبل از راه‌اندازی حساب تبلیغاتی، یک حساب کاربری سریع ایجاد کنید.

گام بعدی این است که تصمیم بگیرید آیا یک کمپین تک کانالی ایجاد می کنید یا حدا،ر عملکرد (PMax) را انتخاب می کنید.

این مقاله یک راهنمای گام به گام برای تنظیم حساب Google Ads شما است.

راه‌اندازی حساب Google Ads به ایمیل نیاز دارد (می‌تواند Google باشد یا نباشد).

وقتی بودجه روزانه خود را تنظیم می کنید، مطمئن شوید که بودجه ای را تنظیم می کنید که با دوبرابر ، روزانه مشکلی ندارید. Google تلاش می‌کند هزینه‌های ماهانه شما را به طور متوسط ​​به هزینه روزانه شما در طول 30.4 روز تبدیل کند.

مطمئن شوید که خلاقیت ویدیویی دارید در غیر این صورت، Google از طرف شما یک ویدیو ایجاد می کند.

تبلیغات گوگل - سیگنال مخاطب جدید Pmax

در حالی که برای کلمات کلیدی مناقصه نمی دهید، می تو،د یک مخاطب هدف سفارشی را در سیگنال های مخاطب اضافه کنید.

در حالت ایده آل، اگر از ردیابی تماس استفاده می کنید، آن شماره را آماده خواهید داشت. با این حال، همیشه می تو،د آن را بعداً تنظیم کنید.

به‌علاوه، اگر در چند روز اول حساب، هزینه‌ای نداشته باشید، در خطر تعلیق هستید.

توجه به این نکته مهم است که نیازی نیست نمایه صورتحساب شما با حساب تبلیغاتی اصلی شما ی،ان باشد.

بین سهم بزرگ بازار، بازگشت سرمایه اثبات شده در زمان و سرمایه گذاری پولی، و نوآوری در خلاقیت/هدف‌یابی – هرگز زمان بهتری برای مقیاس‌بندی Google Ads نبوده است.

حتماً “آیا شما یک بازاریاب حرفه ای هستید؟ به حالت پیشرفته بروید.”

تبلیغات گوگل - به حالت خبره بروید

درباره نویسنده

ناوا هاپکینز

توجه داشته باشید: در حالی که برخی توصیه های استراتژیک وجود خواهد داشت، هدف این است که تا آنجا که ممکن است در سراسر جهان قابل اجرا باشد. علاوه بر این، راه اندازی تبلیغات خدمات محلی یا Merchant Center را بررسی نخواهیم کرد.

شروع کار با تبلیغات گوگل

تأیید حساب شما به م،ای درخواست و ارسال کارت پستالی است که تأیید می کند تجارت شما واقعی است. اگر این مرحله را کامل نکنید، حساب تبلیغاتی شما لغو خواهد شد.

تبلیغات در گوگل ادز برای بسیاری از برندها کار بیهوده ای است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است