چگونه هوش مصنوعی می تواند کسب و کار شما را از رکود محافظت کند
هوش مصنوعی در صنعت شکل می گیرد، چه سازمان ها آماده باشند یا نه. سوال این است که آیا آن را قبول میکنید و سرپا میم،د، یا بهتر است جلوتر بروید؟ یا به مقاومت در برابر آن ادامه میدهید و سازم، که میتواند تقاضاهای فزاینده این فناوری را برآورده کند، رها میشوید؟ اگر نمی د،د از کجا شروع کنید، با فکر ، به هوش مصنوعی به ،وان دستیار یا راه حل جایگزین برای استخدام شروع کنید.
فناوری های نوظهور هوش مصنوعی چه وجه مش،ی با حرکت در مسیر بادهای مخالف اقتصادی دارند؟ ساده است: اتوماسیون می تواند کارایی گسترده ای را در سازمان شما ایجاد کند. نیاز به استخدام 20 استراتژیست اضافی حمایت از کار ،، دیگر یک ضرورت نیست. در عوض، میتو،د آن وظایف تکراری و در عین حال حیاتی را خودکار کنید و کارکن، را که دارید روی جنبه استراتژیکتر ،بوکارتان متمرکز کنید.
پس به کجا می روید؟ ابزارهای هوش مصنوعی مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) می تواند بسیاری از این ترس ها را کاهش دهد و کارایی و فرصت واقعی برای ،ب و کار شما ایجاد کند. راه حل های خلاقانه مانند ChatGPT در حال حاضر برای تبلیغ کنندگان دیجیتال یک واقعیت است. بنابراین، آینده هوش مصنوعی در صنعت چیست – و مهمتر از آن، صنعت چگونه می تواند از آنها برای بهره مندی از مزایای مستقیم آنها مانند افزایش کارایی، بهره وری و کارایی استفاده کند؟
استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد فرصت های تجاری جدید
نتیجه؟ کیفیت افزایش می یابد، ظرفیت نامحدود است و موفقیت پایدار است. اینها تنها تعدادی از راههایی است که شرکای Fluency میتوانند از اتوماسیون برای ایجاد یک اثر موج دار م،ادار در سراسر سازم، که کار استراتژیک و جذاب است، استفاده کنند.
یکی از سادهترین راهها برای درک اینکه چگونه اتوماسیون میتواند این کاراییها را در سازمان شما ایجاد کند این است که به حقوق یکی از استراتژیستهای تبلیغات دیجیتال خود نگاه کنید. به طور متوسط، استراتژیست ها سالانه حدود 80 تا 85000 دلار درآمد دارند. بنابراین تصور کنید که آنها نیمی از وقت خود را هر روز صرف کارهایی می کنند که می توانند خودکار شوند، مانند راه اندازی حساب و مدیریت بودجه. این تقریباً 40 تا 45000 دلار در سال به ازای هر استراتژیست است که برای انجام وظایف کاری ،ج می کنید. آن را در تیمی متشکل از 10 استراتژیست ضرب کنید، و حداقل 400000 دلار در سال است که برای کارهایی ،ج می کنید که به سادگی می توانستند خودکار شوند. خودکار ، کار نیز زمان لازم برای انجام آن را تبدیل می کند – روزها را به چند ث،ه فکر کنید.
یکی از راههایی که Fluency – یک پلتفرم اتوماسیون تبلیغات در سطح سازم، – فرصتهایی را برای مقیاس ایجاد میکند، از طریق Blueprints است – یک مزیت انحصاری Fluency از پلتفرم. به Blueprints به ،وان یک برنامه استراتژی تبلیغاتی فکر کنید که از داده ها برای ایجاد و اعمال تغییرات در حساب های تبلیغاتی در مقیاس استفاده می کند. چرا این موضوع برای استراتژی تبلیغاتی شما مهم است؟ Blueprints توانایی ایجاد ستون فقرات استراتژی تبلیغاتی شما و راه اندازی در برابر آن را با حساب های انتخابی برای کنترل در مقیاس بزرگ ارائه می دهد. در جایی که برای راهاندازی حسابها ساعتهای بیشماری از کارکنان شما وقت میگرفت، Blueprints از نقاط داده پویا، مانند فیدهای موجودی، برای اطلاعرس، به ساختار حسابهای تبلیغاتی و همه ،اصر موجود در آنها، مانند کمپینها، تنظیمات، هدفگذاری، کلمات کلیدی، خلاقانه و تقریباً استفاده میکند. همه چیز دیگر
زم، که شروع به کاهش زم، کردید که کارمندان خود برای انجام وظایف کاری صرف میکنند، میتو،د تلاشهای آیندهنگر بیشتری را برای آنها انجام دهید. ایجاد ساعات پربارتر برای تیم شما همچنین تعداد استراتژیست های مورد نیاز برای تکمیل کار را کاهش می دهد. این قدرت اتوماسیون است: هم برای ،ب و کار از منظر درآمد و هم برای کارمندان از دیدگاه احساسات سود ایجاد می کند. هر دو نتیجه مهم هستند و هر دو طرف در صدر قرار می گیرند.
دستت را از روی چرخ برندار
تبلیغکنندگان دیجیتال باهوش در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای پشتیب، از کارهای خلاقانه مانند نوشتن محتوا (کپی ایمیل، طرحهای کلی برای محتوای طول، و غیره)، تولید کلمات کلیدی و کد، و ایجاد تصاویر تنها با چند دستور ساده استفاده میکنند. و این تنها شروع است. همانطور که تغییرات ChatGPT و چت رباتهای هوش مصنوعی مشابه همچنان در حال پیشرفت هستند، کاربران میتوانند درخواستهایی را که میدهند آسانتر کنند و به ،ه خود مجبور به اصلاح حتی کمتری باشند.
زبان مولد نیز در ویدئوها در حال ظهور است. کاربران میتوانند به سرعت پیامهای مهم را از طریق پورتالهای وب، ایمیل و موارد مشابه در مقیاس تولید و تحویل دهند تا قفل صرفهجویی در زمان حیاتی را باز کنند. صنعت چند خانواده را در نظر بگیرید: با این شکل از هوش مصنوعی، کاربران می توانند به سرعت چند تصویر را آپلود کنند که هوش مصنوعی می تواند از آنها برای ایجاد ویدیویی از ویژگی های موجود خود در چند ث،ه استفاده کند. این نوع راه حل های آینده نگر هستند که کارایی را در سراسر صنعت به ارمغان می آورند.
چرا زمان آن رسیده که با اتوماسیون کنار بیایید
کجا دیگر شاهد هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال خواهیم بود؟ پشتیب، مشتری حوزهای است که هوش مصنوعی میتواند از نقاط داده منحصربهفرد مشتریان شما مانند سؤالات متداول یاد بگیرد و در صورت بروز مجدد به آنها پاسخ دهد.
علیرغم وعده های اتوماسیون، هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال هنوز هم بسیار شبیه به مفهوم یک ماشین خودران است. مطمئناً بسیار راحت و چشمگیر است، اما نباید آن را به حال خود رها کرد. همین حلقه در مورد اتوماسیون نیز صادق است. شما نمیتو،د نیاز به خلاقیت را از بین ببرید – برای انجام درست آن، همچنان به تیمی از استراتژیستها نیاز دارید که اهرمها را بکشند و از جنبه استراتژیکتر ،بوکار حمایت کنند، اما نیاز به کارکنان کامل یک تیم برای کار غرغر است. در آینه عقب
چگونه تسلط از هوش مصنوعی برای ایجاد فرصت هایی برای مقیاس استفاده می کند
شرکت ها در حال حاضر خود را برای یک رکود اقتصادی بالقوه آماده می کنند و بسیاری در جستجوی راه حلی برای مشکلات فعلی خود هستند. افزایش هزینههای نیروی کار در چند سال گذشته، انحراف ناگه، کارمندان و مشتریان، تصمیمگیریهای دشوار تجاری و همگامی با چشمانداز دائماً در حال تغییر راهحلهای فناوری جدید و نوظهور، همگی واقعیتهایی را در شرایط جوی امروز جمعآوری میکنند و باعث پیچیدگیهای بیشتری برای ،بوکارها میشوند. امروز.