قبل از ،ید، مشتریان شما همیشه به دنبال نظرات و ارجاعاتی برای تقویت و تایید قصد خود هستند.
در ،ستان، من با آژانسی کار کردم که به 600 ،ب و کار کوچک خدمات می داد که درصد زیادی از آنها گلفروش بودند. هدف مشتری گل فروشی می تواند یکی از موارد زیر باشد:
- به دنبال گل آرایی فصلی باشید (ولنتاین، روز مادر و غیره).
- نوع گل برای ،ید برای قرار شام.
- آموزش ساخت تاج گل کریسمس.
- خدمات گل عروسی.
هنگامی که یک مشتری بالقوه قصد روشنی داشته باشد، دو چیز ممکن است اتفاق بیفتد:
- آنها سفر نفوذ خود را در TikTok، Instagram یا YouTube آغاز خواهند کرد. نگاهی به ویدیوها برای الهام گرفتن از گل آرایی یا من، ترین گل ها برای من،ت های خاص.
- مستقیماً به Google بروید تا یکی از جستارهای زیر را تایپ کنید:
- تحویل گل + مکان
- تحویل گل در همان روز
- تحویل گل در همان روز + مکان
- خدمات گل عروسی
- خدمات اشتراک گل
و اینجاست که یک نمایه ،بوکار Google (GBP) بهخوبی بهینهسازی شده میتواند به دلیل بررسیها، اطلاعات، تصاویر و محصولاتش به منبع تأثیرگذاری مهمی تبدیل شود.
GBP بهبودیافته باعث میشود مشتریان بیشتری از فهرست شما جذب شوند، حتی اگر رتبه شما به اندازه سایر فهرستها نباشد. ،اصر زیر را بهینه کنید تا نمایه ،ب و کار Google خود را به یک کانال درآمدزا تبدیل کنید.
1. بخش اطلاعات: دسته ها
دسته انتخاب شده به طور قابل توجهی بر رتبه بندی در سطح محلی تأثیر می گذارد. طبقه بندی اولیه شرکت شما توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهد (به ،وان مثال، شرکت حقوقی، دندانپزشک، لوله کش، سالن مو، و غیره). علاوه بر این، این تنها دسته ای خواهد بود که برای کل عموم قابل دسترسی است.
در مثال زیر، دسته اصلی «گلفروش» و دسته اضافی «تحویل گل» است.

2. بررسی
طبق BrightLocal، حدود 77 درصد از مصرفکنندگان «همیشه» یا «به طور منظم» نظرات آنلاین را هنگام مرور مشاغل محلی میخوانند. نظرسنجی اخیر.
بررسی ها یک جزء مهم رتبه بندی و یک عامل تبدیل هستند. آنها نه تنها برای برجسته شدن بلکه برای ایجاد اعتبار برای مشاغل محلی بسیار مهم هستند.
گوگل بر بررسیهای جستجوهای برند تأکید میکند و آنها را بهطور برجسته در نمایه شرکت شما نمایش میدهد.
یکی دیگر از جنبه های مهم نظرات، همیشه پاسخ دادن است که مشتریان را تشویق می کند تا نظرات خود را بگذارند و اعتبار شما را افزایش می دهد.

بررسیها ممکن است مصرفکنندگان بیشتری را به همراه داشته باشد، انتقاد روشنگرانهای را ارائه کند و مشکلات یا موفقیتهای بخش خدمات مشتری را آشکار کند.
دستورالعمل های گوگل را بخو،د محتوای ممنوعه و محدود و بهترین روش ها برای دریافت نظرات. جوی هاوکینز، یکی دیگر از همکاران، اطلاعات بیشتری را در مقاله خود آورده است، حملات نقدی 1 ستاره که رستورانهای گوگل را آزار میدهد.
3. محصولات

هنگامی که به طور منظم به روز می شود، بخش محصولات می تواند یک اهرم قدرتمند برای درآمدزایی باشد. این بالاتر از دسته خدمات قرار می گیرد بنابراین برجسته تر است.
در این بخش می تو،د موارد زیر را درج کنید:
- تصاویر.
- دکمه های فراخوان برای اقدام

این به شما فرصتی می دهد تا هدف جستجوی مشتریان خود را با محصولات مرتبط مطابقت دهید، و رسیدن به تصمیم ،ید را برای آنها آسان تر و سریع تر می کند.
آیا می دانستید که می تو،د محصولات را در بالای لیست های محلی و نقشه خود اضافه کنید؟ در اینجا می تو،د نحوه انجام آن را بیابید.
4. تصاویر
تصاویر در مرحله تحقیق قبل از ،ید بر مشتریان تأثیر زیادی می گذارد. گوگل اطلاعات را مفیدتر می کند و به کاربران این امکان را می دهد که با تصاویر و متن جستجو کنند و نتایج مرتبط را دریافت کنند.
با این حال، افزودن تصاویر (مخصوصاً لو،ا) به بخش Image GBP شما می تواند مشکل باشد. اطمینان حاصل کنید که تصاویری که برای محصولات، لو،ا و تصاویر کلی خود آپلود می کنید وضوح بالایی دارند.
هنگام افزودن تصاویر به بخش محصول خود، مطمئن شوید که با Google مطابقت دارد دستورالعمل برای ع، های نمایه ،ب و کار.
5. پست ها
انتشار پستها در نمایه ،بوکار شما فرصتی عالی برای تبلیغ محصولات جدید، رویدادها، کارگاهها یا پیشنهادهای ویژه فراهم میکند.
برای کمک به افزایش تراکنشها و درآمد و مهمتر از همه، تکمیل ،ید برای مشتریتان، میتو،د دکمههای تماس برای اقدام را روی پستهای خود اضافه کنید.

از پست ها برای تبدیل کلمات کلیدی به موضوع و ایجاد محتوای غیر مفید برای تأثیرگذاری بر صفحات نتایج جستجو استفاده نمی شود. کار نخواهد کرد و این عمل هر،مه محسوب می شود.
در عوض، پست های شما باید مختصر، مختصر، آموزنده و برای مشتریان شما مفید باشد.
بر،بهای UTM برای ردیابی دقیق تعداد بازدیدها، تراکنشها و درآمدی که نمایه ،بوکار Google شما به وبسایت شما هدایت میکند، بسیار مهم هستند.
در اینجا نحوه اضافه ، بر،ب های UTM به URL وب سایت خود آورده شده است.
قابل اعتماد و متخصص سازنده URL کمپین گوگل (آن را بوکمارک کنید) و اطلاعات زیر را با حروف کوچک وارد کنید:
- آدرس وب سایت.
- منبع کمپین
- رسانه کمپین
- نام کمپین.

سپس، در پایین صفحه، باید با یک URL مانند این پایان دهید:

اکنون به بخش اطلاعات در نمایه ،بوکار Google بروید و نش، اینترنتی را که ایجاد کردهاید با نماد زمین (که مخفف یک وبسایت است) در فضای خالی قرار دهید.

سپس اگر هیچ خطایی نداشت، باید ردیابی را شروع کند و تا چند روز دیگر میتو،د دادههای آن را در Google Analytics مشاهده کنید. برای دیدن داده های آن در GA، به ،ب > کمپین ها > همه کمپین ها.

Magnolia’s یک گل فروشی دوست داشتنی در دهکده ای زیبا در Northampton،re در بریت،ا است.
در 15 ژانویه 2021، درست قبل از فصل بزرگ (ولنتاین، روز مادر و عید پاک)، به آنها کمک کردم تا در نمایه ،ب و کار Google خود برخی بهبودها را انجام دهند، مانند:
- بهبود بخش اطلاعات آنها
- افزودن محصولات و دسته بندی ها بر اساس بیشترین محصولات فروخته شده و محصولات و خدمات بیشتر جستجو شده.
- شروع به انتشار پست هایی برای به روز نگه داشتن مشتریان خود در مورد راه اندازی محصولات جدید، کارگاه های گل آتی و پیشنهادات.
از صفر درآمد در آغاز ژانویه 2021، مگنولیا 27,328.80 یورو (تقریباً به دلار) فروش تا آوریل 2021 داشت. فقط از نمایه ،ب و کار Google آنها.

در نمایه ،ب و کار Google از چه چیزهایی باید اجتناب کرد
پر ، کلمه کلیدی
افزودن کلمات کلیدی یا شهرها به نام نمایه ،ب و کار Google شما غیرضروری است مگر اینکه ،ب و کار شما به این صورت ثبت شده باشد.
کلمات کلیدی اضافی هیچ تاثیری بر رتبه بندی محلی یا لیست های ارگ،ک ندارند. به یاد داشته باشید که هر کاری که در GBP انجام می دهیم، بر سایر فهرست ها تأثیری نخواهد داشت و بالع،.
یادداشت مهم: اگر کلمات کلیدی در نام ،ب و کار خود دارید، این پست را در Google’s Vinity Update بخو،د، بزرگترین به روز رس، جستجوی محلی در پنج سال اخیر که در نوامبر 2021 منتشر شد.
بخش هایی مانند وکلا، بیمه و دندانپزشکان نوسانات قابل توجهی را تجربه ،د. ،بوکارهایی که در مناطق دور از مکان خود رتبهبندی میشوند و کلمات کلیدی در نام خود داشتند، تأثیر منفی گذاشتند.
افسانه بزرگی وجود دارد مبنی بر اینکه افزودن کلمات کلیدی به توضیحات ،ب و کار شما (در بخش اطلاعات) بر روی دید و رتبه بندی محلی تأثیر می گذارد. این درست نیست و صرفاً یک عمل اسپم است.
اطمینان حاصل کنید که توضیحات ،ب و کار شما مختصر و حاوی اطلاعاتی است که دانستن آنها برای مشتریان شما مفید خواهد بود.
هاوکینز جزئیات بیشتری را در اینجا به اشتراک میگذارد: خیر، توضیحات Google برای ،بوکار من بر رتبهبندی تأثیری ندارد.
بری شوارتز همچنین اخیراً سیاستهای هر،مه پستهای نمایه ،بوکار گوگل را پوشش داده است.
هشتگ ها
گوگل اینستاگرام یا توییتر نیست، بنابراین هشتگها کاملاً بیفایده خواهند بود و در محتوای شما برای پوند به نظر بد میرسند. آنها هیچ تاثیری بر قابلیت کشف و جستجوی محلی ندارند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

ماریا آملی وایت به ،وان رئیس SEO در Kurt Geiger یک ،دهفروش لو، بریت،ایی با امتیازاتی در فروشگاههای لو، مانند Harrods و Selfridges در بریت،ا کار میکند. ماریا کارشناسی ارشد تحقیقات روانشناسی از دانشگاه آ،فورد است و بیش از 12 سال در سئو کار کرده است و در سئوی فنی، سئوی بین المللی، سئوی محلی و روابط عمومی دیجیتال تخصص دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-business-profile-revenue-generating-channel-388207