چگونه می توان قابلیت های هدف گذاری را بدون مخاطبان مشابه گوگل ادز حفظ کرد

اساساً از همان منطقی استفاده می‌کند که مخاطبان مشابه هستند، ی،ی «افراد بیشتری را برای من پیدا کن که رفتاری مشابه این ویژگی‌ها از خود نشان می‌دهند».

اما در این مورد، ویژگی‌های تعریف‌شده، اقدامات تبدیلی هستند تا لیست‌های اولیه شخص اول تعریف‌شده توسط تبلیغ‌کننده.

من در اینجا موفقیت را عمدتاً از طریق افزودن مقادیر تبدیل و استفاده از وارد ، تبدیل آفلاین دیده‌ام.

مخاطبان مشابه ابزار ارزشمندی برای گسترش تلاش‌های جستجوگر و بهبود مقیاس و کیفیت کمپین‌های Google Ads بوده‌اند – و از اول آگوست از بین می‌رود.

هنگامی که ارزش‌هایی را به اقدامات تبدیل خود اضافه می‌کنید، به طور موثر به اتوماسیون مناقصه هوشمند می‌گویید: «این اولویتی است که من برای هر یک از این نوع اقدامات قائل هستم.»

گزینه 2: با استفاده از وب‌سایت‌های رقبا، هدف‌گیری بخش سفارشی مبتنی بر URL ایجاد کنید.

برای استفاده حدا،ری از واردات تبدیل آفلاین که مربوط به غروب مخاطبان مشابه است، باید آن را در کنار استراتژی‌های پیشنهاد قیمت هوشمند به‌،وان یک اقدام تبدیل اولیه به کار ببرید.

به عبارت ساده، وارد ، تبدیل آفلاین به م،ای گرفتن داده‌هایی است که ،ب‌وکار پس از یک اقدام تبدیل PPC دریافت می‌کند و آن‌ها را از طریق برخی حلقه‌های بازخورد در Google Ads به اشتراک می‌گذارد.

پس از ایجاد این لیست ها، می تو،د آنها را در انواع کمپین خود اعمال کنید تا کاربر، را جذب کنید که:

  • عبارات ارائه شده و اصطلاحات مشابه را جستجو کنید.
  • علاقه یا قصد ،ید مربوط به آنها را نشان دهید.

هنگامی که این مقادیر را اضافه می‌کنید و از استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند «به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل» استفاده می‌کنید، اتوماسیون از داده‌های تبدیل هم‌زمان برای جستجوی کاربران جدیدی استفاده می‌کند که به احتمال زیاد در بالاترین ارزش (بالاترین اولویت) اقدام‌های تبدیل شما را تبدیل می‌کنند.

در اینجا گزینه های جایگزین و استراتژی های جدید برای حفظ قابلیت های هدف گیری PPC شما وجود دارد.

در مورد تغذیه دو پرنده با یک اس، صحبت کنید. شما هدف گذاری مخاطبان شبه مشابهی را دریافت می کنید و دیده شدن به مشتریان بالقوه رقبای شما

مناقصه هوشمند و قابلیت‌های یادگیری ماشینی آن

استراتژی‌های مناقصه هوشمند به طور خودکار از این داده‌های شخص اول برای جستجوی فعالانه مشتریان ارزشمند و مشتریان بالقوه با استفاده از اتوماسیون Google استفاده می‌کنند.

برای کمپین های نمایشی، اکتشافی و ویدیویی (Google Ads + Display و Video 360)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/،w-to-maintain-targeting-capabilities-even-wit،ut-google-ads-similar-audiences-428038

فرض کنید از 1 آگوست برای این نوع کمپین مخاطبان مشابهی دارید. در این صورت، شما به طور خودکار استفاده از هدف‌یابی بهینه‌شده را انتخاب می‌کنید، که جای تعجب نیست که تصمیم Google برای استفاده از آن است.

آزمایش واردات تبدیل آفلاین یک استراتژی ارزشمند است.

این به سیستم آموزش می‌دهد تا این اقدامات تبدیل آفلاین با کیفیت بالا را جستجو و بهینه‌سازی کند و در نهایت کاربران جدیدی را پیدا کند که بیشتر شبیه مشتریان فعلی شما رفتار می‌کنند.

ارائه سیگنال های با کیفیت بالا به گوگل

فراتر از توصیه‌های Google، در اینجا استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌تو،د آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که حجم ترافیک یا فرصت هدف‌یابی را در تاریخ 1 آگوست از دست نمی‌دهید.

افزودن و آزمایش بخش های سفارشی در حساب های شما

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چه کارهای دیگری می توانم خارج از آنچه Google توصیه می کند انجام دهم؟

خبر خوب این است که تأثیر آن احتمالاً قابل غلبه خواهد بود.

آیا روش جستجوی کاربران جدید را تغییر خواهد داد؟ آره.

به مخاطبان مشابهی فکر کنید که از داده های شخص اول به ،وان فهرست اولیه استفاده نمی کنند.


هدف‌گیری بهینه از داده‌های شما (هدف‌گیری محتوا، بخش‌های انتخاب شده مخاطب و غیره) به ،وان نقطه پرش استفاده می‌کند. همچنین جستجوی خود را برای کاربران واجد شرایط فراتر از این مرزها گسترش خواهد داد.

در 1 آگوست، هر کمپین ویدیویی که در این سطل قرار می‌گیرد، به‌طور خودکار در گسترش مخاطبان شرکت می‌کند. این استراتژی احتمالاً از نظر نحوه عملکرد بیشتر شبیه مخاطبان مشابه است.

من دیده ام که این استراتژی به چند روش مختلف استفاده می شود که می تواند در این شرایط مفید باشد.

آیا همچنان می‌تو،م سیگنال‌های باکیفیت و راهنمایی‌های هدف‌یابی را به Google Ads ارائه کنیم تا نتایج را برای ،ب‌وکارها و مشتریان خود حفظ کنیم و به بهبود آنها ادامه دهیم؟ کاملا.

شما می تو،د این کار را از طریق لیست های مطابقت مشتری انجام دهید که می تواند مستقیماً در Google Ads در مدیر مخاطبان بارگذاری شود.

برای شناسایی نزدیک ترین رقبای خود و ایجاد یک بخش سفارشی با استفاده از گزینه “افرادی که وب سایت های مشابه را مرور می کنند” با مشتری، تیم داخلی و غیره خود همکاری کنید.

نحوه استفاده از مناقصه هوشمند را با ارائه داده های شخص اول با کیفیت بالا افزایش دهید.

این تضمین می‌کند که فرآیندهای مختلف اتوماسیون، یادگیری ماشینی و الگوریتمی موجود به اندازه کافی از آن برخوردار باشند درست اطلاعات برای هدایت به سمتی که می خواهید

برای کمپین های جستجو + ،ید

اینها می توانند ابزارهای بسیار قدرتمندی باشند که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرند.

انتخاب 1: هدف‌گیری بخش سفارشی مبتنی بر کلمه کلیدی را ایجاد کنید که شامل عبارت‌های جستجوی با عملکرد برتر حساب شما باشد: یکی برای برند و جداگانه برای دسته‌های غیر مارک مرتبط.

حرکت گوگل به سمت مخاطبان مشابه غروب آفتاب با هدف آن برای تمرکز بیشتر بر حریم خصوصی کاربران سازگار است.

Google بخش‌های مخاطب انتخابی را که درخواست می‌کنید، می‌گیرد و هدف شما را به گونه‌ای گسترش می‌دهد که بخش‌هایی را در انواع مختلف (مثلاً بخش‌های سفارشی، بخش‌های درون بازار) که شبیه آنهایی هستند که به‌طور خاص انتخاب کرده‌اید، شامل شود.

هدف گذاری بهینه استراتژی گسترده تری نسبت به مخاطبان مشابه است. به‌جای ساختن پرسونا از فهرست‌های اولیه ارائه‌شده توسط تبلیغ‌کننده، از داده‌های تبدیل بلادرنگ برای ساختن پرسونای افرادی استفاده می‌کند که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.

جمع آوری این داده ها توسط:

  • انجام تجزیه و تحلیل پرس و جو در کمپین های جستجوی موجود شما.
  • گردآوری لیست کلمات کلیدی از اصطلاحات با:
    • بالاترین حجم تبدیل
    • کارآمدترین هزینه در هر ،ید.
    • بالاترین ارزش تبدیل
    • و/یا هر شاخص عملکرد کلیدی دیگری که برای شما مهم است.

این مزیت افزوده ارائه سیگنال با بالاترین کیفیت به الگوریتم مزایده هوشمند/یادگیری ماشینی است.

ارائه داده‌ها و سیگنال‌های با کیفیت بالا به Google Ads برای حفظ هدف‌گذاری مؤثر مخاطبان حتی بدون مخاطبان مشابه، کلیدی است.

در حالی که شاهد از بین رفتن بسیاری از ویژگی‌های Google Ads هستیم، این بدان م،ا نیست که ابزارهای ما تمام شده است. این فقط به این م،ی است که ما باید راه های جدید یا متفاوتی برای استفاده از راه هایی که داریم پیدا کنیم.

این به گوگل می‌گوید که می‌خواهید به افرادی مانند ،، که در حال مرور سایت‌های رقبای شما هستند دسترسی پیدا کنید.

افزودن مقادیر تبدیل به کنش‌های تبدیل موجود در حساب‌های Google Ads شما می‌تواند به گسترش هدف‌یابی برای شامل کاربران با ارزش بالاتر کمک کند.

بر اساس این گزارش، آگهی‌دهندگ، که از هدف‌یابی بهینه‌شده در کمپین‌های نمایش و Video 360 خود استفاده می‌کنند، در هنگام استفاده از داده‌های شخص اول، 55 درصد پیشرفت را نسبت به اه، کمپین مشخص‌شده خود و با استفاده از مخاطبان Google، 25 درصد بهبود می‌یابند. گوگل.

برای کمپین های ویدیویی (دسترسی یا توجه)

این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا دید عمیق‌تری داشته باشند که تاکتیک‌های هدف‌گیری در واقع به جای تبدیل‌های بالا، عملکرد پایین‌تری را هدایت می‌کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است