اساساً از همان منطقی استفاده میکند که مخاطبان مشابه هستند، ی،ی «افراد بیشتری را برای من پیدا کن که رفتاری مشابه این ویژگیها از خود نشان میدهند».
اما در این مورد، ویژگیهای تعریفشده، اقدامات تبدیلی هستند تا لیستهای اولیه شخص اول تعریفشده توسط تبلیغکننده.
من در اینجا موفقیت را عمدتاً از طریق افزودن مقادیر تبدیل و استفاده از وارد ، تبدیل آفلاین دیدهام.
مخاطبان مشابه ابزار ارزشمندی برای گسترش تلاشهای جستجوگر و بهبود مقیاس و کیفیت کمپینهای Google Ads بودهاند – و از اول آگوست از بین میرود.
هنگامی که ارزشهایی را به اقدامات تبدیل خود اضافه میکنید، به طور موثر به اتوماسیون مناقصه هوشمند میگویید: «این اولویتی است که من برای هر یک از این نوع اقدامات قائل هستم.»
گزینه 2: با استفاده از وبسایتهای رقبا، هدفگیری بخش سفارشی مبتنی بر URL ایجاد کنید.
برای استفاده حدا،ری از واردات تبدیل آفلاین که مربوط به غروب مخاطبان مشابه است، باید آن را در کنار استراتژیهای پیشنهاد قیمت هوشمند به،وان یک اقدام تبدیل اولیه به کار ببرید.
به عبارت ساده، وارد ، تبدیل آفلاین به م،ای گرفتن دادههایی است که ،بوکار پس از یک اقدام تبدیل PPC دریافت میکند و آنها را از طریق برخی حلقههای بازخورد در Google Ads به اشتراک میگذارد.
پس از ایجاد این لیست ها، می تو،د آنها را در انواع کمپین خود اعمال کنید تا کاربر، را جذب کنید که:
- عبارات ارائه شده و اصطلاحات مشابه را جستجو کنید.
- علاقه یا قصد ،ید مربوط به آنها را نشان دهید.
هنگامی که این مقادیر را اضافه میکنید و از استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند «به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل» استفاده میکنید، اتوماسیون از دادههای تبدیل همزمان برای جستجوی کاربران جدیدی استفاده میکند که به احتمال زیاد در بالاترین ارزش (بالاترین اولویت) اقدامهای تبدیل شما را تبدیل میکنند.
در اینجا گزینه های جایگزین و استراتژی های جدید برای حفظ قابلیت های هدف گیری PPC شما وجود دارد.
استراتژی های توصیه شده توسط گوگل برای موثر نگه داشتن هدف گذاری مخاطبان
در مورد تغذیه دو پرنده با یک اس، صحبت کنید. شما هدف گذاری مخاطبان شبه مشابهی را دریافت می کنید و دیده شدن به مشتریان بالقوه رقبای شما
مناقصه هوشمند و قابلیتهای یادگیری ماشینی آن
استراتژیهای مناقصه هوشمند به طور خودکار از این دادههای شخص اول برای جستجوی فعالانه مشتریان ارزشمند و مشتریان بالقوه با استفاده از اتوماسیون Google استفاده میکنند.
برای کمپین های نمایشی، اکتشافی و ویدیویی (Google Ads + Display و Video 360)
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/،w-to-maintain-targeting-capabilities-even-wit،ut-google-ads-similar-audiences-428038
فرض کنید از 1 آگوست برای این نوع کمپین مخاطبان مشابهی دارید. در این صورت، شما به طور خودکار استفاده از هدفیابی بهینهشده را انتخاب میکنید، که جای تعجب نیست که تصمیم Google برای استفاده از آن است.
آزمایش واردات تبدیل آفلاین یک استراتژی ارزشمند است.
این به سیستم آموزش میدهد تا این اقدامات تبدیل آفلاین با کیفیت بالا را جستجو و بهینهسازی کند و در نهایت کاربران جدیدی را پیدا کند که بیشتر شبیه مشتریان فعلی شما رفتار میکنند.
ارائه سیگنال های با کیفیت بالا به گوگل
فراتر از توصیههای Google، در اینجا استراتژیهایی وجود دارد که میتو،د آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که حجم ترافیک یا فرصت هدفیابی را در تاریخ 1 آگوست از دست نمیدهید.
افزودن و آزمایش بخش های سفارشی در حساب های شما
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.