
بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1404
چگونه می توان قابلیت های هدف گذاری را بدون مخاطبان مشابه گوگل ادز حفظ کرد
اساساً از همان منطقی استفاده می کند که مخاطبان مشابه هستند، ی،ی «افراد بیشتری را برای من پیدا کن که رفتاری مشابه این ویژگی ها از خود نشان می دهند».
اما در این مورد، ویژگی های تعریف شده، اقدامات تبدیلی هستند تا لیست های اولیه شخص اول تعریف شده توسط تبلیغ کننده.
من در اینجا موفقیت را عمدتاً از طریق افزودن مقادیر تبدیل و استفاده از وارد ، تبدیل آفلاین دیده ام.
مخاطبان مشابه ابزار ارزشمندی برای گسترش تلاش های جستجوگر و بهبود مقیاس و کیفیت کمپین های Google Ads بوده اند - و از اول آگوست از بین می رود.
هنگامی که ارزش هایی را به اقدامات تبدیل خود اضافه می کنید، به طور موثر به اتوماسیون مناقصه هوشمند می گویید: «این اولویتی است که من برای هر یک از این نوع اقدامات قائل هستم.»
گزینه 2: با استفاده از وب سایت های رقبا، هدف گیری بخش سفارشی مبتنی بر URL ایجاد کنید.
برای استفاده حدا،ری از واردات تبدیل آفلاین که مربوط به غروب مخاطبان مشابه است، باید آن را در کنار استراتژی های پیشنهاد قیمت هوشمند به ،وان یک اقدام تبدیل اولیه به کار ببرید.
به عبارت ساده، وارد ، تبدیل آفلاین به م،ای گرفتن داده هایی است که ،ب وکار پس از یک اقدام تبدیل PPC دریافت می کند و آن ها را از طریق برخی حلقه های بازخورد در Google Ads به اشتراک می گذارد.
پس از ایجاد این لیست ها، می تو،د آنها را در انواع کمپین خود اعمال کنید تا کاربر، را جذب کنید که:
- عبارات ارائه شده و اصطلاحات مشابه را جستجو کنید.
- علاقه یا قصد ،ید مربوط به آنها را نشان دهید.
هنگامی که این مقادیر را اضافه می کنید و از استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند «به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل» استفاده می کنید، اتوماسیون از داده های تبدیل هم زمان برای جستجوی کاربران جدیدی استفاده می کند که به احتمال زیاد در بالاترین ارزش (بالاترین اولویت) اقدام های تبدیل شما را تبدیل می کنند.
در اینجا گزینه های جایگزین و استراتژی های جدید برای حفظ قابلیت های هدف گیری PPC شما وجود دارد.
استراتژی های توصیه شده توسط گوگل برای موثر نگه داشتن هدف گذاری مخاطبان
در مورد تغذیه دو پرنده با یک اس، صحبت کنید. شما هدف گذاری مخاطبان شبه مشابهی را دریافت می کنید و دیده شدن به مشتریان بالقوه رقبای شما
مناقصه هوشمند و قابلیت های یادگیری ماشینی آن
استراتژی های مناقصه هوشمند به طور خودکار از این داده های شخص اول برای جستجوی فعالانه مشتریان ارزشمند و مشتریان بالقوه با استفاده از اتوماسیون Google استفاده می کنند.
برای کمپین های نمایشی، اکتشافی و ویدیویی (Google Ads + Display و Video 360)
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/،w-to-maintain-targeting-capabilities-even-wit،ut-google-ads-similar-audiences-428038
فرض کنید از 1 آگوست برای این نوع کمپین مخاطبان مشابهی دارید. در این صورت، شما به طور خودکار استفاده از هدف یابی بهینه شده را انتخاب می کنید، که جای تعجب نیست که تصمیم Google برای استفاده از آن است.
آزمایش واردات تبدیل آفلاین یک استراتژی ارزشمند است.
این به سیستم آموزش می دهد تا این اقدامات تبدیل آفلاین با کیفیت بالا را جستجو و بهینه سازی کند و در نهایت کاربران جدیدی را پیدا کند که بیشتر شبیه مشتریان فعلی شما رفتار می کنند.
ارائه سیگنال های با کیفیت بالا به گوگل
فراتر از توصیه های Google، در اینجا استراتژی هایی وجود دارد که می تو،د آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که حجم ترافیک یا فرصت هدف یابی را در تاریخ 1 آگوست از دست نمی دهید.
افزودن و آزمایش بخش های سفارشی در حساب های شما
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.