چگونه محتوا را برای دیدگاه های گوگل بهینه کنیم

افزودن دیدگاه‌ها و نظرات کاربران می‌تواند صفحات وب شما را به فضاهای پویا و الهام‌بخش اعتماد تبدیل کند که باعث جذب مشتری و وفاداری می‌شود.

برخی از ،ده فروشان آنلاین لباس قبلاً ،اصری برای این کار دارند، مانند مقیاس “تن، با اندازه واقعی”، که در آن از کاربران خواسته می شود نحوه تن، لباس را بررسی کنند. این امر به ،یداران احتمالی اطلاع می‌دهد که اگر مورد مطابق با اندازه مورد انتظار قرار گرفته باشد یا از اندازه مورد انتظار سفت‌تر/،تر باشد.

راه اندازی Perspectives چالشی را برای سازندگان محتوا ایجاد می کند تا بازی تولید محتوای خود را ارتقا دهند. این گامی به سوی روایت گوگل برای نوشتن محتوا برای کاربران است.

Perspectives نمونه ای ملموس از تعهد گوگل به اولویت بندی محتوای کاربر محور است. همچنین به سازندگان محتوا انگیزه قدرتمندی برای پذیرش همان طرز فکر می دهد.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد SGE پاسخی را بر اساس چندین منبع تهیه می‌کند، منصفانه است که فرض کنیم برای اینکه Google صحت ​​یک پاسخ را تعیین کند، باید یک اجماع پشتیب، آنلاین داشته باشد.

توجه به این نکته مهم است که نشانه‌های اولیه از نحوه تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی توسط Google با دستورالعمل‌های کلی محتوای (کیفیت صفحه، نیازهای برآورده) که حداقل از نسخه ۲۰۱۶ دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو وجود داشته است، خیلی دور نیست. .

این یک مثال عالی از امکان پیش‌بینی بهتر تجربه کاربر است.

در مورد دیدگاه‌ها، دیدگاه‌های متناوب ممکن است ،وماً با اجماع جریان اصلی مطابقت نداشته باشند یا در قالبی باشند که بتوان در کنار سایر منابع ذکر شده به ،وان پاسخ SGE به درخواست کاربر ارائه شود.

در طول سال‌ها، گوگل در درک احساسات و موضوعات در نظرات کاربران، به‌ویژه در نمایه‌های ،ب‌وکار Google، بسیار بهتر شده است.

مطابق با شعارهای موجود گوگل در تولید محتوای خوب برای کاربران، ما باید:

  • از ارزش پیشنهادی خوب و هدف سودمند و EEAT اطمینان حاصل کنید.
  • بدون بازگرداندن مطالبی که قبلاً به صورت آنلاین وجود دارد، موارد منحصر به فرد را به محتوا اضافه کنید.

علاوه بر این، مشتریان را تشویق کنید تا به محصول شما امتیاز دهند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

شما می تو،د این محتوا را با نوشتن پست های وبلاگ یا از طریق نظرات و توصیفات کاربران که در صفحات مقصد خاص و محصول سفر قرار می دهید، دریافت کنید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


اهمیت نظرات کاربران و بررسی محصول شخص ثالث

در آزمایش اولیه SGE، ما در حال حاضر چندین شاخص از نحوه جمع‌آوری اطلاعات توسط Google برای پرس و جوها و انواع مختلف پرس و جو را می‌بینیم. درک این منابع برای رشد بلند مدت و استراتژی های بهینه سازی ما حیاتی است.

این رویکرد را می‌توان در فهرست‌های اقامتی در سایت‌هایی مانند Vrbo و Airbnb نیز در نظر گرفت.

هیچ راهی بهتر از ایجاد یک ویژگی SERP که به تنوع محتوا پاداش می دهد، برای تقویت این تغییر در طرز فکر تولید محتوا وجود ندارد.

با داشتن یک بخش اختصاصی برای بررسی و رتبه بندی مشتریان در صفحات محصول شما، ،یداران بالقوه می توانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند. این می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل شود.

با نمایش محصولات خود در سناریوهای واقعی، مشتریان بالقوه می توانند نحوه تطبیق محصول با زندگی خود را تجسم کنند، که می تواند به طور قابل توجهی جذابیت محصول را افزایش دهد.

اما نیاز به بحث در مورد انواع مختلف محتوایی است که می توان در یک نتیجه SGE استناد کرد و اینکه چه چیزی باعث می شود محتوا به اندازه کافی با کیفیت و منحصر به فرد باشد تا در فیلتر چشم انداز برجسته شود.

می تو،د در صفحه محصول خود بخشی ایجاد کنید که در آن کاربران بتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را از محصول در حال استفاده آپلود کنند.

فرض کنید پیشنهاد خود را برای خانواده من، می‌د،د. به این ترتیب، می‌خواهید ویژگی‌هایی را برجسته کنید که برای والدین دارای کودکان در سنین مختلف مهم هستند، مانند نزدیکی به جاده‌ها، اینکه آیا است، نرده‌های محافظ دارد یا اینکه آیا دروازه‌های کودک برای پله‌ها در دسترس هستند.

افزودن دیدگاه به محتوای تجارت الکترونیک

با دیدگاه‌ها، Google به ما می‌گوید که محتوایی با دیدگاه‌های تازه و اصلی که برای افراد طراحی شده است به جای بهینه‌ترین محتوا، ترجیح می‌دهد.

این صفحه محصول را با محتوای معتبر و مرتبط تقویت می کند و حس جامعه و تعامل را در اطراف برند شما تقویت می کند.

ادغام دیدگاه های مختلف در محتوای خود

به ،وان یک SEO، این فرصتی برای کار با تیم های محصول و محتوا است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند تجربیات و تعاملات خود را با برند شما به طور دقیق پیش بینی کنند.

دیدگاه‌های دیگری که افراد به دنبال آن هستند، کاربردی‌تر هستند، مانند اینکه یک مکان برای خانواده‌هایی با کالسکه، زوج‌ها، یا افرادی که مشکلات حسی دارند و ممکن است بخواهند از مکان‌های شلوغ و شلوغ اجتناب کنند، چقدر من، است.

امروزه، بیشتر محتوای سئو «اول کلمه کلیدی» است و هدف آن پر ، شکاف های محتوا و رتبه بندی برای عبارات خاص است.

بنابراین تولیدکنندگان محتوا و سئوکاران در حال حاضر چه باید بکنند؟

من اسناد گوگل در مورد جستجوی مولد هوش مصنوعی و رهبری فکری را که قبلاً برای Search Generative Experience (SGE) و Perspectives منتشر شده بود، خوانده ام.

در اینجا نحوه ادغام دیدگاه های منحصر به فرد در محتوای خود و ایجاد فضاهای پویا و الهام بخش که باعث جذب مشتری و وفاداری می شود، آمده است.

محتوا برای هوش مصنوعی مولد و محتوا برای Perspectives

در هر صورت، گوگل با استناد به منابعی که معمولاً در صفحه 1 رتبه بندی نمی شوند، زبان “نمایش سنگ های پنهان” را ثابت می کند که آنها در به روز رس، محتوای مفید می 2023 استفاده کرده اند.

به جای اینکه فقط آنچه را که می بینید توصیف کنید، بیشتر در مورد احساسی که در شما ایجاد می کند کاوش کنید. این را می توان با گنجاندن جزئیات حسی به دست آورد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/optimize-content-google-perspectives-427876

بررسی‌های کاربران نگاهی اجمالی به عملکرد محصول شما در سناریوهای واقعی فراتر از توضیحات محصول به دقت ارائه می‌دهد.

به ،وان مثال، پرس و جو [best bags for hiking] بررسی‌ها و بررسی‌های شخص ثالث (موسوم به «ملاحظات») را برای ویژگی‌هایی مانند اندازه محفظه کیسه خواب، قابلیت دسترسی جانبی و ضدآب بودن محصول بررسی می‌کند.

بررسی ها بخش مهمی از تجربه آنلاین برای مدت طول، بوده است.

اکنون می‌بینیم که Google ،اصر بررسی را در نتایج جستجوی تولیدی خود برای پرس‌و‌جوها، برجسته ، ملاحظات و ،اصری که در آن نظرات متعدد درباره یک محصول شکایت کرده‌اند، اضافه می‌کند.

این گنجاندن ممکن است از تحقیقات کلیدواژه‌ها ناشی نشود مردم هم می پرسند سوالات، یا توسط ابزارهای شخص ثالث ،اشیده شده است. اما آنها در بازخورد کاربر، تحقیقات کاربر، و نظرات شما در پلتفرم های دیگر مربوط به هتل / مقصد / استراحتگاه / منطقه قابل کشف خواهند بود.

این واقعیت که گوگل نیز از ،یبی از وبلاگ‌ها و شرکت‌های وابسته به بررسی محصول می‌پردازد، به م،ای مدیریت حضور گسترده‌تر آنلاین شما (و بهینه‌سازی دارایی‌های خود) است که اکنون بسیار مهم است و باید به ،وان بخشی از استراتژی سئوی شما در نظر گرفته شود.

این ملاحظات دیدگاه‌هایی هستند که توسط اشخاص ثالث در مورد محصول، خدمات یا شرکت شما ارائه می‌شوند که به اندازه کافی معتبر برای گنجاندن در نظر گرفته می‌شوند.

،یب دیدگاه‌ها و نظرات کاربران در صفحات محصول تجارت الکترونیک شما می‌تواند تجربه کاربر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و اعتماد را برانگیزد.

چگونه از محصول استفاده ،د؟ چه چیزی را در مورد آن دوست داشتند؟ به نظر آنها چه چیزی می تواند بهبود یابد؟

این بینش‌ها بسیار ارزشمند هستند، زیرا لایه‌ای از شفافیت را ارائه می‌دهند، اثبات اجتماعی ارائه می‌دهند و می‌توانند به سؤالات یا نگر،‌های رایجی که ،یداران احتمالی ممکن است داشته باشند، پاسخ دهند.

یک رویکرد می تواند تمرکز بر احساسات و احساسات مرتبط با سفر باشد.

به این ترتیب، اگر آنها بتوانند تجربه را به طور دقیق پیش بینی کنند، می توانند تعیین کنند که آیا این مورد نیازهای آنها را برآورده می کند و ناامید نمی شود و نظرات و دیدگاه های منفی را از خود به جای نمی گذارد.

افزودن دیدگاه به محتوای سفر

افزودن دیدگاه‌های منحصربه‌فرد به محتوای سفرتان، نشان دادن ،اصر متمایز تجربه شخصی شما و ارائه آن‌ها به گونه‌ای است که با مخاطبان شما طنین‌انداز شود.

سپس این به دیدگاه‌ها مربوط می‌شود و اینکه چگونه محتوای قوی با دیدگاه‌های ارزش افزوده ممکن است تمام کادرهای ضروری دیگر را برای نمایش در صفحه اول سنتی Google علامت نزند، اما برای Google شناخته شده است.

راه دیگر برای ادغام دیدگاه های کاربر از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر است. این ممکن است شامل تصاویر یا ویدیوهایی از مشتریان شما باشد که روزانه از محصولات شما استفاده می کنند، که می تواند فوق العاده متقاعد کننده باشد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است