چگونه فروشگاه برند آمازون خود را بهینه کنیم

اینها در صفحه نتایج آمازون ظاهر می شوند و دید عالی را ارائه می دهند. این به ،ه خود منجر به فروش و درآمد بالاتر می شود.

ثبت نام برای ABR همچنین به شما امکان می دهد به ابزارهای مختلفی مانند Brand Analytics و خدمات بازاریابی و تبلیغات پیشرفته دسترسی داشته باشید. همچنین از برند شما در برابر فروشندگان تقلبی محافظت می کند.

مرحله 3: صفحه اصلی فروشگاه خود را طراحی کنید

همه فروشندگان، فروشندگان و آژانس های آمازون که در برنامه ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کرده اند، واجد شرایط ایجاد فروشگاه آمازون خود هستند. این یک پلت فرم رایگان DIY است که صاحبان برند را قادر می سازد تا فروشگاه های چند صفحه ای ایجاد و طراحی کنند تا محصولات و داستان برند خود را به نمایش بگذارند.

این شامل محتوایی است که مشتریان شما با آن تعامل خواهند داشت، از جمله ،اوین، تصاویر، گا،ی‌ها، ویدیوها یا شبکه‌های محصولات.

مرحله 6: محصولات خود را آپلود کنید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3 نکته برای به حدا،ر رساندن فروشگاه آمازون

آیا صفحاتی بدون ترافیک یا فروش وجود دارد؟ ممکن است اطلاعاتی را ارائه دهید که مشتریان آن را مفید نمی دانند، یا یافتن محصولات شما ممکن است دشوار باشد.

این صفحات را همانطور که اگر وب سایت تجارت الکترونیک خود را داشتید با تمرکز بر ناوبری آسان طراحی کنید. شما می خواهید تجربه ،ید را برای مشتریان خود آسان کنید.

مرحله 5: کاشی های محتوا را به صفحات خود اضافه کنید

صفحات ایجاد شده خود را از نظر گرامر و املای من، بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و تصاویر ی،ان هستند و ناوبری خود را دوباره بررسی کنید.

به ،وان یک ،ده فروش تجارت الکترونیک، داشتن یک فروشگاه مجازی جذاب ضروری است.

این ی،ی:

یاد بگیرید که چه زم، – و چگونه – تنظیمات را انجام دهید

داشبورد Insights شما می‌تواند اطلاعاتی درباره سفارش‌ها/بازدیدکنندگان یا واحدها/بازدیدکنندگان ارائه دهد تا به شما کمک کند تگ‌های منبع صحیح را کشف کنید.

ترافیک خوب در صفحات دسته بندی با فروش کم

به سادگی فایل های موجود را آپلود کنید و آنها را هر طور که می خواهید مرتب کنید. بهتر از همه، شما نیازی به نوشتن یک خط کد ندارید.

آنها همچنین در همه جا در آمازون ظاهر می شوند – حتی در صفحات جزئیات محصول.

بهترین شیوه ها را هنگام ساختن برند خود بکار بگیرید

صفحه Insights تمام معیارهایی را که برای تعیین منابع ترافیک و فروش نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند ببینید چه چیزی کار می کند و کجا می تو،د پیشرفت کنید.

7 مرحله برای راه اندازی فروشگاه آمازون

پس از ارائه اطلاعات اولیه، آمازون جزئیات و واجد شرایط بودن شما را تأیید می کند.

مرحله 2: با ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کنید

می‌تو،د موجودی، چیدمان یا طراحی فروشگاه خود را طوری تنظیم کنید که برای طیف وسیع‌تری از مشتریان جذاب باشد و فروش خود را افزایش دهید.

راه اندازی فروشگاه آمازون سریع و آسان است. در زیر بهترین روش‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از دیگران متمایز شوید.

فروشگاه آمازون چیست؟

وقتی طرح طراحی شما کامل شد، زمان آپلود موجودی است.

شما می تو،د روی به اشتراک گذاری داستان برند خود، برجسته ، یک محصول خاص، نمایش نمای شبکه ای از محصولات مرتبط یا ساختن از ابتدا تمرکز کنید. به یاد داشته باشید، نیازی به کدنویسی نیست!

مرحله 4: صفحات فروشگاه خود را ایجاد کنید

مشکلات معمولاً می توانند به سرعت حل شوند، به شرطی که به نشانه هایی توجه کنید که نشان می دهد فروشگاه شما می تواند از تازه شدن بهره مند شود. به دنبال نشانه هایی مانند:

ترافیک کم روزانه

به روز رس، مکرر محتوا یکی دیگر از راه های مهم برای دستیابی به موفقیت است. این کار را هنگام رونمایی از محصولات جدید، اجرای تبلیغات یا تغییر نام تجاری انجام دهید.

بدون فضای آجر و ملات برای تزئین، باید یک فروشگاه آنلاین جذاب ایجاد کنید، به خصوص در بازار رقابتی مانند آمازون. حتی کوچکترین جزئیات نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

همانطور که در تمام طول سال یک صفحه نمایش فیزیکی را ی،ان نگه نمی‌دارید، هیچ ، نمی‌خواهد بابانوئل را در ماه ژوئن ببیند!

اگر حجم فروش ماهانه شما بیش از 40 واحد در ماه باشد، یک حساب فروشنده حرفه ای ارزش سرمایه گذاری را دارد.

در اینجا سه ​​راه برای استفاده از منابعی که در اختیار دارید آورده شده است.

از ابزار تحلیل برند استفاده کنید

ایجاد آگاهی از برند را از طریق محتوای اضافی یا ویدیوهای برندهای حمایت شده در نظر بگیرید.

برای راه اندازی فروشگاه آمازون خود، این هفت مرحله را دنبال کنید.

مرحله 1: یک حساب فروشنده حرفه ای ایجاد کنید

ابزار تجزیه و تحلیل برند یک راه عالی برای اندازه گیری عملکرد فروش شما است. در حالی که پلاگین های شخص ثالث در دسترس هستند، پرهزینه هستند و به جای داده های سخت، ،ن هایی را ارائه می دهند.

اگر صفحات شما به خوبی تبدیل می شوند، اما نرخ ترافیک پایین است، سعی کنید کمپین های برندهای حمایت شده را در اطراف آن صفحات هدف قرار دهید.

شما باید نام تجاری خود را از طریق ثبت نام تجاری آمازون (ABR) ثبت کنید تا کنترل کاملی بر صفحات محصول خود داشته باشید.

هنگامی که از همه چیز راضی بودید، صفحات خود را برای بررسی به آمازون ارسال کنید. هنگامی که آنها تأیید شدند، می تو،د ادامه دهید و آنها را منتشر کنید.

به یاد داشته باشید، فروشگاه آمازون شما تفاوت چند، با فضای سنتی ،ده فروشی آجر و ملات ندارد. از طریق آزمون و خطا، می آموزید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه.

زم، که صفحات دید خوبی دارند اما فروش مورد انتظار از ترافیک بازدیدکنندگان را ندارند، ممکن است این صفحات فقط دارای یک محصول باشند یا اطلاعات بیشتری در مورد برند شما نسبت به محصولات برای فروش ارائه دهند.

تا زم، که تبلیغات را به صورت استراتژیک انجام دهید، هیچ بحثی در مورد قدرت تبلیغات وجود ندارد. هر ،ی می‌تواند در آمازون یک تبلیغ قرار دهد، اما برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، تبلیغات هدفمند آمازون بهترین هستند.

با توانایی ایجاد تا سه سطح از چندین صفحه، فضای زیادی برای نمایش نام تجاری خود دارید. ،یب محصولات شما در یک مکان تفاوتی با انبار ، قفسه های یک مکان فیزیکی ندارد. (شما هرگز نگران نظافت راهروی چهار نخواهید بود!)

به طور مداوم فروشگاه آمازون خود را به روز کنید تا از روندهای جدید، تبلیغات، راه اندازی محصول و فصلی بودن بهره ببرید.

شما به راحتی می تو،د با مجموعه ای از قالب های از پیش طراحی شده و کاشی های با کشیدن و رها ،، یک فروشگاه مجازی سفارشی و حرفه ای ایجاد کنید.

اکنون که فروشگاه آمازون خود را ایجاد کرده اید، می خواهید بیشترین بهره را از آن ببرید. به خاطر داشته باشید که بهینه سازی فروشگاه شما یک فرآیند مداوم است.

ابزار تجزیه و تحلیل برند آمازون، کلمات کلیدی و عبارات جستجو را با بهترین عملکرد نمایش می دهد و به شما امکان می دهد صفحات محصول خود را بهینه کنید و تبلیغات هدفمند را بر اساس جمعیت شناسی مشتری ایجاد کنید.

افزایش فروش از طریق تبلیغات آمازون

اگر مشکل نرخ بالای گردش محصول است، سعی کنید کاشی هایی اضافه کنید که ،ید محصولات را برای مشتریان آسان کند (مثلاً یک شبکه محصول یا کاشی های جداگانه با دکمه “افزودن به سبد ،ید”).

نرخ تبدیل خوب در صفحات دسته بندی با ترافیک کم

شما به مجموعه‌ای از ابزارهای موجودی دسترسی خواهید داشت که در حساب‌های فردی موجود نیستند، و ایجاد یکی از آنها اولین قدم در راه‌اندازی فروشگاه آمازون شما است.

سعی کنید چندین محصول را از طریق یک کاشی شبکه اضافه کنید تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

بدون ترافیک و فروش

فروشگاه آمازون مزایایی را هم برای شما و هم برای مشتریانتان فراهم می کند، از جمله:

اگر تعداد ترافیک به فروشگاه شما زیاد باشد، اما مردم محصول شما را ظرف 14 روز پس از آ،ین بازدید خود ،یداری نکنند، و دید مشکلی نیست، چه؟

هنگامی که صفحه اصلی خود را راه اندازی کردید، می خواهید صفحات دیگری برای تمرکز بر محصولات، دسته بندی ها، تبلیغات، تخفیف ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

تبریک می گویم! اکنون زنده هستید و آماده شروع فروش هستید.


برای راه اندازی فروشگاه آمازون به هیچ مهارت یا دانش برنامه نویسی خاصی نیاز نیست.

پس از تنظیم یک سلسله مراتب صفحه با قابلیت پیمایش آسان، کاشی های محتوا را به هر صفحه اضافه کنید.

با قابل مشاهده تر ، یک صفحه خاص در صفحه اصلی خود یا راه اندازی یک کمپین برندهای حمایت شده برای افزایش ترافیک، این مشکل را برطرف کنید.

بهینه سازی فروشگاه آمازون شما باید یک فرآیند مداوم باشد

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/optimize-amazon-،nd-store-393919

اگر ترافیک زیادی نمی بینید، به احتمال زیاد، مردم به سختی شما را پیدا می کنند.

گاهی اوقات، فروشگاه آمازون شما ممکن است با وجود بهترین تلاش شما، انتظارات شما را برآورده نکند.

ایده پشت فروشگاه های آمازون، ایجاد تعامل با ،یداران است. آمازون همه ابزارها را برای ایجاد یک فروشگاه منحصر به فرد فراهم می کند که به شما امکان می دهد مجموعه های سفارشی محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید، ارائه دهید.

تبلیغ فروشگاه آمازون خود را در رسانه های اجتماعی و از طریق کمپین های تبلیغاتی پولی در نظر بگیرید. دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید ASINهای محصول شما به درستی به فروشگاه شما پیوند داده شده است.

ترافیک خوب اما فروش ضعیف

فروشگاه آمازون شما همچنین یک URL منحصر به فرد به شما می دهد که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از تبلیغات و سایر فعالیت های بازاریابی در هر کجا مشتری جذب کنید. شما فقط محدود به آمازون نیستید.

با انتخاب یکی از چهار تم من، برای فروشگاه خود، قالبی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

محصولات شما ممکن است گران باشد یا به اعتماد بالای مصرف کننده وابسته باشد.

تا زم، که به هر محصول یک ASIN (شماره شناسایی استاندارد آمازون) یا کد UPS اختصاص داده باشید، می‌تو،د هر بار یک محصول یا هر SKU را به طور همزمان اضافه کنید.

مرحله 7: فروشگاه خود را برای بررسی و انتشار ارسال کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است