یادگیری ماشینی تنها زم، می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.
Google Ads > Tools & Settings > Shared Li،ry > Asset Li،ry > Create Video
فید داده (تجارت الکترونیک)
هنگام ارسال محصولات به Google Merchant Center، مطمئن شوید که تا حد امکان اطلاعات را ارسال می کنید. توجه ویژه باید به شناسه های محصول شود.
آیا کمپین شما عملکرد خوبی دارد؟ بودجه را با افزایش 10 تا 20 درصدی به صورت هفتگی افزایش دهید.
فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و ،ید استاندارد بسازید
،اوین توصیفی (کلمات کلیدی را در ،وان خود بگنج،د، اینگونه است که گوگل می داند کدام عبارت جستجو باید تبلیغ شما را راه اندازی کند!)
طبقه بندی/رده بندی گوگل
نوع محصول
محرومیت ها
در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.
اگر متوجه شدید که PMax جستجو را آدمخوار می کند و ترافیک را به صفحاتی که به خوبی تبدیل نمی شوند ارسال می کند، می تو،د:
اگر ترافیک نامربوط را از کشورها/مکانها میبینید، هدفتان نیست. مطمئن شوید که تنظیمات مکان را به تغییر دهید حضور.
اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را ،ج نمی کنید، به این م،ی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اه، tROAS خود را کاهش دهید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
کمپینهای Performance Max خود را تنظیم کردهاید و دادهها و بینشها را به حدا،ر رساندهاید. حالا چی؟
این را می توان در کمپین پیدا کرد تنظیمات > مکانها > گزینههای پیشرفته
صفحات فرود
Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.
چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.
گروه های لیست: میتو،د با شناسه محصول، دسته، نام تجاری، بر،بهای سفارشی و غیره حذف کنید.
کلمات کلیدی منفی: یک نماینده Google میتواند KWهای نامربوط یا غیرقابل اجرا را مسدود کند. من این رویکرد را دوست ندارم، زیرا کل ایده PMax این است که به الگوریتم اجازه میدهد درآمد لحظهای را ببیند و ترافیک غیر تبدیلی را به طور خودکار متوقف کند.
استثناهای مشتری: به اندازه کافی مشتری جدید جذب نمی کنید؟ مشتریان فعلی خود را از هدف قرار گرفتن مسدود کنید.
URL ها.
محل
با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مش،ین ایمیل و غیره باشد.
هدف اصلی شما با Performance Max این است که الگوریتم را فعال کنید تا کار خود را به خوبی انجام دهد.
مطابقت با مشتری 📧
نیت سفارشی 🔠
بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.
غذای آماده
برای پیکربندی ورودی های داده من، وقت بگذارید.
اجازه دهید الگوریتم کار را انجام دهد.
صبور باش.
گوگل اخیراً ابزارهایی را منتشر کرده است تا ایجاد و مدیریت شما را آسانتر کند دارایی های. Ads Creative Studio ابزاری شگفت انگیز برای ایجاد قالب های گرافیکی و ویدیویی است.
سازنده ویدیو
گوگل به سه ستون زیر نگاه می کند تا بفهمد چه محصول خاصی را می فروشید:
نام تجاری
شماره قطعه سازنده (MPN/SKU)
کد UPC (GTIN)
PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.
استراتژی پیشنهاد
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنچه را که می دهید، دریافت می کنید.
هنگامی که دادههای تاریخی قوی دارید، میتو،د روی یک CPA هدف لایه لایه کنید یا به حدا،ر ، ارزش تبدیل با ROAS هدف بروید.
مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای ،ده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.
اگر ورودیهای داده قویتر (فید داده + سیگنالهای مخاطب + داراییهای خلاقانه) و ،وجیها (ردیابی) را ارائه دهید، هوش مصنوعی میتواند عملکرد بهتری داشته باشد.
علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.
من به شدت توصیه می کنم این موارد را اضافه کنید:
مطابقت با مشتری: لیست مشتریان، ایمیل + مش،ین پیامک را وارد کنید
هدف سفارشی: با کلمات کلیدی با عملکرد برتر مخاطب ایجاد کنید
بازدیدکنندگان وب سایت: نمایشگر صفحه، مبدل و غیره
اگر روزانه تمام بودجه خود را ،ج می کنید، احتمالاً می تو،د پیشنهادات را به تدریج کاهش دهید یا بیشتر هزینه کنید!
سیگنال های مخاطب
اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیلهای زیادی نمیبینید، سعی کنید سیگنالهای مخاطبان خود را سختتر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.
بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حدا،ر ، تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.
1⃣ تغذیه 2⃣خلاق 3⃣سیگنال ها
اهرمی که افراد را به جستجو پرداخت نمیدانستند که به آن نیاز دارند. مطمئناً میتو،د فقط فید PMax را اجرا کنید. هنگام اضافه ، دارایی ها، شاهد نتایج عالی هستیم. PMax دارای 3 اهرم است: