اگر صفحه PPC در جستجو عملکرد خوبی دارد یا در صورت بهینه سازی پتانسیل عملکرد خوب در جستجو را دارد (چیزی که می توان با مشاهده اینکه صفحه در GSC تعداد زیادی نمایش داده می شود نشان داد) و صفحه SEO مربوطه وجود ندارد، می تو،د آن را کپی کنید. محتوای صفحه PPC به یک صفحه سئو جدید با یک مسیر URL بهینه شده.
ایجاد صفحات PPC بدون در نظر گرفتن تاثیری که می تواند بر سئو داشته باشد می تواند از دو طریق در عملکرد ارگ،ک اختلال ایجاد کند:
آدم خواری هنگامی که یک نسخه صفحه PPC از یک صفحه SEO موجود وجود دارد، صفحه فرود PPC به طور بالقوه می تواند عملکرد صفحه سئوی مشابه خود را به خطر بیندازد.
ایجاد صفحات فرود PPC به م،ای داشتن صفحاتی در وب سایت شما با تعداد کلمات کم و محتوای کم است که در زمان به روز رس، محتوای مفید گوگل، در واقع می تواند بر عملکرد کلی وب سایت تأثیر بگذارد، از جمله صفحاتی که به خوبی بهینه شده اند و برای کاربران ارزش ارائه می کنند. .
چرا صفحات فرود PPC دارند؟
از نقطه نظر بازاریابی، صفحات PPC مشتریان را از طریق تبلیغات جذب می کنند. بنابراین، محتوای صفحه باید با پیامهای تبلیغاتی مطابقت داشته باشد. این بدان م،ی است که برجسته ترین متن در صفحه می تواند همان پیام مورد استفاده در تبلیغ PPC باشد.
و از آنجایی که سئوکاران می توانند در مورد ،اوین، کلمات کلیدی، طول محتوا و موارد دیگر بسیار حساس باشند، صفحات PPC راهی برای یک مدیر PPC ارائه می دهند.
آیا صفحات PPC می توانند با تلاش های سئو تداخل داشته باشند؟
اگر صفحه در جستجو عملکرد خوبی ندارد و یک صفحه جایگزین سئو برای آن وجود دارد، می تو،د آن را به ،وان noindex علامت گذاری کرده و به یک زیر دامنه منتقل کنید.
توجه: اگر URL صفحه PPC خوب است، و شما مجاز به بهینه سازی صفحه PPC برای سئو هستید، قطعاً از این روش بسیار ساده تر استفاده کنید.
اگر صفحه فرود PPC عملکرد خوبی دارد و یک صفحه سئو جایگزین وجود دارد
این راه حل ممکن است 100٪ قابل اعتماد نباشد. دنی سالیوان از گوگل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بهروزرس، محتوای مفید، زیر دامنهها را بخشی از دامنههای اصلی در نظر میگیرد، گفت: «ما تمایل داریم ساب دامنهها را جدا از دامنههای اصلی ببینیم، اما میتواند به عوامل زیادی نیز بستگی داشته باشد.»
اگر صفحات فرود PPC از قبل وجود داشته باشد چه؟
بین توصیههای سئو ایدهآل و آنچه واقعاً میتو،د در زندگی واقعی اجرا کنید، مرزی وجود دارد.
ابتدا باید دادههای عملکرد آن صفحات را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید و نمایشها و کلیکهایی که آن صفحات از جستجو دریافت میکنند را ارزیابی کنید.
اگر صفحه فرود PPC باشد نه عملکرد خوبی دارد
و اگر به کلمات کلیدی ارگ،کی که این صفحه در سمروش جذب می کند نگاه کنید، فقط برای دو کلمه کلیدی رتبه بندی می شود و یکی از آنها مارک است.
این نمونه ای از صفحه فرود است که برای جستجو بهینه نشده است اما برای اه، PPC استفاده می شود. کمپینهای PPC ممکن است به صفحاتی با تمرکز بیشتر روی نام تجاری یا ،اوین خلاقانه، متن کمتر، گرافیک بیشتر و فراخوانهای واضح نیاز داشته باشند.
یک صفحه فرود هم برای اه، سئو و هم برای PPC قابل استفاده است، پس چرا باید یک صفحه فرود PPC ایجاد کنیم؟
گفتنی است، از آنجایی که این راه حل به کمترین تلاش نیاز دارد، ممکن است بخواهید ابتدا آن را آزمایش کنید و سعی کنید canonical های من، را در چند صفحه فرود PPC پیاده سازی کنید و ببینید آیا Google canonics شما را اجرا می کند یا خیر.
اگر صفحه فرود PPC عملکرد خوبی دارد و هیچ صفحه سئو جایگزینی وجود ندارد
برای یک مشتری، یک ،ب و کار کوچک تجارت الکترونیک، تصمیم گرفتم حداقل ترفندهای سئو را در صفحات PPC موجود آنها انجام دهم و به آنها اجازه بدهم. من تگ ،وان را بهینه کردم، H1 را تغییر ندادم، H2s را در صورت ،وم تغییر دادم، و در صورت نیاز کلمات کلیدی را اضافه کردم.
اگر می خواهید دو صفحه مجزا برای PPC و SEO داشته باشید و می خواهید URL بهینه شود و صفحه PPC بهینه سازی محتوای کمتری داشته باشد از این روش استفاده کنید.
یکی دیگر از مشکلات صفحات فرود PPC این است که برای از بین بردن حواس پرتی ساخته شده اند. آنها بر این تمرکز دارند که کاربری را که روی تبلیغ کلیک کرده است تبدیل کند. در سئو، محتوا هم به کاربران خدمت می کند و هم الگوریتم جستجویی که تصمیم می گیرد آیا این صفحه بهترین ارزش را برای کاربر به ارمغان می آورد یا خیر.
چگونه صفحات PPC را از نقطه نظر سئو مدیریت کنیم
(تعداد واقعی کلمات کلیدی ارگ،ک ممکن است بیشتر باشد، اما انتظار می رود که دارای مارک تجاری باشد، و در صورت وجود تعداد بیشتری از کلمات کلیدی غیر مارک، رتبه پایینی داشته باشد.)
این ساده ترین راه حل است و تگ noindex بر عملکرد کمپین PPC تأثیری نخواهد داشت.
2. صفحات فرود PPC خود را در یک زیر دامنه ایجاد کنید
در اینجا یک اینفوگرافیک خلاصه ای از فرآیند SEO برای مدیریت صفحات فرود PPC ارائه شده است.
قبل از ایجاد تغییرات چه مواردی را در نظر بگیرید
این صفحه دارای متن بسیار کمی است و هیچ طرحی ندارد (که جای تعجب نیست زیرا صفحه سئو نیست).
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
ایند، ، هر صفحه PPC و انتقال آن به یک زیر دامنه همیشه امکان پذیر نخواهد بود. باید موارد زیر را در نظر بگیریم:
تعداد صفحات: آیا مشکل در 2-3 صفحه رخ می دهد یا صدها صفحه؟ اگر فقط با چند صفحه سروکار دارید، باید به راحتی بتو،د رویکرد “noindex سپس به زیر دامنه بروید” را پیاده سازی کنید.
باطن: آیا مشتری منابعی برای ایجاد و انتقال صفحات به یک زیر دامنه دارد؟ اگر اینطور نیست، می تو،د این ،مت را رد کنید و به noindex ب،بید.
تاثیر/تلاش: برای ایجاد صفحات جدید و تغییر مسیر صفحات موجود PPC نیاز به منابع دارد. آیا ارزش تلاش را دارد؟ آیا تأثیر مدیریت وجود صفحات PPC در مقابل انجام حداقل ترفندهای سئو برای صفحه PPC، نتیجه مورد انتظار را توجیه می کند؟
رویکرد در عمل
با توجه به تمام این اطلاعات، اگر صفحات PPC را قبل از ایجاد آنها مدیریت می کنید، ممکن است بخواهید هر دو را انجام دهید. به طور خلاصه، صفحات PPC را در یک زیر دامنه ایجاد کنید و آنها را به ،وان noindex علامت بزنید.
می تو،د به جای استفاده از تگ noindex در صفحه سئوی جایگزین آن، صفحه PPC را متعارف کنید. با این حال، این ممکن است به حل مشکلات تکراری یا آدمخواری کمکی نکند، زیرا Google می تواند تگ متعارف را نادیده بگیرد و هر دو صفحه را فهرست بندی کند.
یکی از نقاط تماس بین PPC و SEO صفحات فرود است که به طور خاص برای کمپین های PPC ایجاد شده است. ایجاد صفحات فرود جایگزین PPC یک راه عالی برای بهینه سازی صفحات برای تبدیل – و نه ،وما برای جستجو است.
قبل از عجله برای اجرای توصیه های SEO برای مدیریت صفحات PPC، ابتدا وضعیت را ارزیابی کنید. قبل از تصمیم گیری به داده ها و نتیجه/تاثیر مورد انتظار نگاه کنید.
از این گذشته، برای یک تجارت آنلاین غیرمعمول نیست که از استراتژی های PPC و SEO برای رشد استفاده کند. هر دو کانال برای هر استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری هستند.
هر سئوی شایسته می داند که “سئو یک جزیره نیست.” ما باید با ذینفعان مختلف کار کنیم تا تلاش های بازاریابی خود را هماهنگ کنیم.
با توجه به تجربه من در کار با آژانس ها و داخلی، همکاری با متخصصان PPC می تواند ارزش فوق العاده ای برای استراتژی سئو به ارمغان بیاورد و بالع،.
ما تمایل داریم که زیر دامنه ها را جدا از دامنه های ریشه ببینیم، اما می تواند به عوامل زیادی نیز بستگی داشته باشد.
بر عملکرد ارگ،ک دامنه اصلی شما تأثیری نخواهد گذاشت زیرا Google با زیر دامنه ها به ،وان یک دامنه جداگانه رفتار می کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
سارا طاهر یک مشاور سئو کانادایی با بیش از 8 سال تجربه در این زمینه است. او بیشتر به خاطر نکات و معماهای سئوی خود که در حساب Linkedin خود به اشتراک می گذارد شناخته شده است. می تو،د در خبرنامه او ثبت نام کنید و وبلاگ او را بررسی کنید اینجا.
به این صفحه فرود نمونه مورد استفاده برای تبلیغات PPC نگاهی بیندازید.
شما می تو،د هر یک از تاکتیک های زیر را برای مق، با صفحات فرود PPC در وب سایت خود قبل از ایجاد آنها انجام دهید.
1. صفحات فرود PPC خود را به ،وان noindex علامت گذاری کنید
من تصمیم گرفتم از این روش استفاده کنم زیرا:
وب سایت مشتری کوچک بود. تلاش تنها با چند صفحه PPC تاثیر را توجیه نمی کند.
صفحات PPC موجود هیچ صفحه مهمی را در وب سایت به خطر نمی اندازد یا آدمخواری نمی کند.
اگر صفحه PPC به خوبی کار می کند و برخی از کلیک ها را از جستجو جذب می کند و جایگزینی برای سئو برای آن وجود دارد، می تو،د به سادگی صفحه PPC را به صفحه SEO هدایت کنید، یک صفحه PPC جدید در یک URL دیگر ایجاد کنید و آن را به ،وان noindex علامت بزنید.
درباره نویسنده
اما یکی از کم استفاده ترین روابط در تیم های بازاریابی بین متخصصان SEO و PPC است.
بنابراین، برای مثال، اگر تبلیغ PPC شما چیزی شبیه به «ما بهترینها در بازار کانادا هستیم» میگوید، H1 شما میتواند دقیقاً همان متن باشد. برخی از مدیران PPC حتی از ،وان تبلیغ به ،وان H1 و توضیحات تبلیغ به ،وان H2 برای بهبود CRO تبلیغات خود استفاده می کنند.