چگونه سیگنال های اقتصاد کلان را در استراتژی سئو خود بگنجانیم

به ،وان مثال، چند سال پیش، زم، که نرخ بهره وام مسکن در محدوده 2 تا 3 درصد بود، یک «کارگزاران وام مسکن» ساده کافی بود.

جمع آوری داده های کیفی از مشتریان، مشتریان و سرنخ ها همیشه خوب است. گزارش‌های خودتان – از کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتی، – در زمان واقعی به شما نشان می‌دهد که آیا از قبل دارایی‌هایی دارید که مجدداً مورد توجه قرار گرفته است.


اگر به دنبال سنجش تأثیر در صنعت خاص خود هستید و رویکردها و زوایایی را که محبوب‌ترین هستند، ببینید:

  • دو یا سه سایت صنعتی مورد اعتماد را انتخاب کنید.
  • مقالات (غیر حمایت شده) را در موقعیت های اصلی اندازه گیری کنید. آنها تقریباً همیشه آن املاک و مستغلات را با مشارکت زیاد به دست آورده اند.

شما یک سئوکار هستید که بهترین نیت را برای ایجاد ترافیک و آگاهی برای برند (یا مشتری) خود دارید. بعد از کار، به فروشگاه مواد غذایی می روید و چند دلار بیشتر از آنچه انتظار داشتید می پردازید.

تجزیه و تحلیل جغرافیایی (و ساعتی) سؤال «آیا تهویه هوا دود آتش‌سوزی را فیلتر می‌کنند» را در دوره وحشتناک ژوئن، زم، که آتش‌سوزی‌های جنگلی کانادا آسمان مترو نیویورک را نارنجی می‌کرد، بررسی کنید:

Google Trends - علاقه بر اساس منطقه فرعی

اگر 12 ماه گذشته چیزی به من آموخته است، این است که روندهای کلان اقتصادی به طور قابل توجهی بر نحوه تعامل کاربران با محتوای آنلاین تأثیر می گذارد.

فضای سئو در مورد ماندن در حباب گزارش نیست. این در مورد کلید زدن رفتار مخاطب است، به این م،ی که شما باید مخاطبان خود را بشناسید. این بسیار فراتر از حجم جستجوی ماهانه و حجم جستجو در طول زمان است.

(به ،وان مثال، من یک بار مشتری در فضای تولید داشتم؛ ما یک استراتژی محتوایی پیرامون گزارش مشاغل ماهانه اداره آمار کار ایجاد کردیم که در آن هر بار که گزارش منتشر می شد، تجزیه و تحلیل بلادرنگ از مدیر عامل مشتری دریافت می کردیم. ما بلافاصله تجزیه و تحلیل را منتشر می کنیم – و ترافیک افزایشی زیادی دریافت می کنیم.)

در هر صورت، دانستن تصویر اقتصادی می‌تواند به شما هشدار دهد که در زمان‌های اصلی به جستجوی اطلاعات بیشتر بپردازید تا به شما کمک کند تا کاربران را به طور موثر جذب کنید.

منابع برای ارجاع به واکنش کاربر گیج

راه‌های دیگر برای استفاده از تجزیه و تحلیل عبارتند از هاب‌های سایت جدید برای رسیدگی به چالش‌های مجزا، UX به‌روز شده برای تأکید بر موضوعات مرتبط و پیام‌ها، و حتی ابتکارات محتوای جدید.

با افزایش نرخ بهره امروز، چیزی مانند «ابزار مقایسه کارگزار وام مسکن» یا «تطابق قیمت کارگزار وام مسکن» احتمالاً هزاران تعامل با هدف بالا را به همراه خواهد داشت.

شانه‌هایتان را بالا می‌اندازید و شروع به برنامه‌ریزی ذهنی برای روز بعد می‌کنید – جستجو در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مورد علاقه‌تان، بررسی معیارهای سرعت سایت پس از بهینه‌سازی دارایی‌ها، و اولویت‌بندی برخی از صفحات برای بررسی پس از انجام تجزیه و تحلیل ترافیک ماه به ماه.

اگر در صنعتی کار می کنید که به امور مالی مرتبط است، مانند وام دادن، املاک و مستغلات یا بیمه، احتمالاً لایه دومی از معیارهای مهم را برای تماشا دارید (مثلاً نرخ وام مسکن).

توییتر و ردیت منابع خوب دیگری برای اطلاعات لحظه به لحظه هستند.

Reddit می تواند شما را به علف های هرز ببرد تا به شما نشان دهد افراد نزدیک به زمین چه می گویند.

من نمی گویم از قیمت روزانه بنزین به ،وان فشارسنج استفاده کنید. من هستم گفتن که آنها می توانند یادآور خوبی برای نگه داشتن انگشت خود بر روی نبض تصویر بزرگتر باشند.

بسته به اینکه چه ،ی را دنبال می کنید، توییتر می تواند دیدگاه افرادی مانند رو،مه نگاران و سیاستمداران را به شما ارائه دهد که به شکل گیری گفتمان گسترده کمک می کنند.

و از منظر کلمه کلیدی، به یاد داشته باشید که برنامه ریزان کلمات کلیدی دقیقاً با داده های ترافیکی به روز نیستند، بنابراین اگر در زمان واقعی جهش هایی مشاهده کردید، می تو،د به همکاران پولی خود کمک کنید قبل از اینکه هزینه های کلمه کلیدی به حجم افزایش یافته برسد، از مزیت استفاده کنند.

نگاه ، به تصویر بزرگتر

چه اقتصاد در نوسان بماند، چه چرخش به سمت بهتر شدن، و یا افتضاح، همان اصول وجود دارد: روندهای کلان باید در استراتژی سئو منع، شود.

سیگنال های تماشای عبارتند از:

  • رتبه بندی اعتماد مصرف کننده
  • روندهای سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاری خصوصی.
  • بازار سهام.
  • تورم.
  • گزارش کار ماهانه

شاید سئو اولین ابتکاری نباشد که هر ،ی در هنگام استراتژی برای ،یب زوایای اقتصاد کلان در کمپین های بازاریابی خود به آن فکر می کند، اما اگر این کار را نکنید، قایق را از دست می دهید.

بسیاری از ابزارهای کلیدی اصلی در طول زمان به صورت ماهانه جمع می شوند و چابکی لازم برای اندازه گیری تأثیر زمان واقعی را به شما نمی دهند.

در سمت B2B، بودجه کمتر در دسترس به م،ای کاهش بودجه زیاد است، که به ،ه خود به م،ای کاهش قصد تراکنش است – و تغییر مسیر به سمت تحقیق و آموزش، که می‌تو،د با محتوایی که به چالش‌های صنعت و راه‌حل‌های منحصربه‌فرد شما صحبت می‌کند، به آن بپردازید. .

چگونه این نیازها و احساسات را در کمپین های سئو خود برطرف کنید

بنابراین این را یادآوری برای گسترش دیدگاه خود فراتر از ورودی های معمول خود در نظر بگیرید. حتی در سئو، کمی کنجکاوی و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی می تواند نتیجه دهد که در برنامه ریز کلمات کلیدی شاهد رشد آن نخواهید بود.

و برای آژانس‌های بازاریابی، بد،د که اقتصاد کلان به شدت بر اقتصاد نحوه هزینه‌های ،ب‌وکارها در بازاریابی و هزینه برای جذب کاربران تأثیر می‌گذارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

منبع: https://searchengineland.com/،w-to-incorporate-macroeconomic-signals-into-your-seo-strategy-429481

اگر منابعی که من به آنها اشاره کردم بیش از یک بار به مضامین، فرصت‌ها یا چالش‌های رایج برخورد ،د، باید لایه دیگری از تحلیل را انجام دهید.

از سوی دیگر، Google Trends به یک منبع بی‌درنگ برای تغییر رفتار تبدیل شده است.

اگر در B2C هستید، اعتماد مصرف کننده، تورم و مشاغل کلیدی هستند.

من قبلاً به چند راه برای رسیدگی به این موارد اشاره کرده ام – تغییر ماهیت محتوا و کلمات کلیدی خود برای همسویی با قصد تغییر.

در راه خانه، توقف می کنید تا باک بنزین خود را پر کنید و متوجه می شوید که قیمت هر گالن بالاتر از آ،ین باری است که آن را پر کرده اید.

من اینجا هستم تا به شما بگویم چیزی را از دست داده اید.

مرحله دیگر این است که اطلاعات را به هم تیمی های رسانه ای پولی خود بدهید. فرض کنید محتوایی را برای یک اصطلاح مرتبط ایجاد کرده‌ایم که ترافیک و تبدیل‌های زیادی دریافت می‌کند (که داده‌های جهت‌دار هستند اما همچنان نشان می‌دهند که صفحه ارزشمند است). در آن صورت، تیم رسانه پولی شما می‌خواهد بداند که مناقصه در آن مدت، حتی اگر گران باشد، به احتمال زیاد موفق خواهد شد.

متوجه خواهید شد که هیچ یک از موارد فوق حاوی هیچ پیش بینی (به شدت آماتور) در مورد خود اقتصاد نبود.

چه ترس‌ها، جاه‌طلبی‌ها یا سؤال‌هایی به آن‌ها اشاره می‌کنند که می‌تو،د با UX و محتوا به آن‌ها رسیدگی کنید؟ و چه اصلاح‌کننده‌هایی را می‌تو،د به پرسش‌های گسترده‌تر اضافه کنید که ممکن است آنها را به موقع و مرتبط کند؟

این مقاله به بررسی:

  • سیگنال های اقتصاد کلان برای تماشا و چرا.
  • منابع برای ارجاع به واکنش کاربر گیج.
  • چگونه نیازها و احساسات در حال رشد کاربران را ارزیابی کنیم.
  • چگونه این نیازها و احساسات را در کمپین های سئو خود برطرف کنید.

سیگنال های اقتصاد کلان برای تماشا و چرا

و اینطور نیست فقط اقتصاد. همانطور که کووید به ما آموخت، هر چیزی که تأثیر دگرگون کننده بر جامعه به طور کلی داشته باشد نیازهای جدیدی را معرفی می کند که سئوکاران می توانند به رفع آن کمک کنند.

اگر در B2B هستید (مخصوصاً با شرکت‌های با رشد بالا کار می‌کنید، همانطور که من انجام می‌دهم)، سنجش میزان آسان (و/یا گران‌قیمت) جمع‌آوری سرمایه ضروری است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چگونه نیازها و احساسات در حال رشد کاربران را ارزیابی کنیم