این مسئله زم، است که بودجه های رقابتی و جذابیت سایر استراتژی های بازاریابی آشناتر وجود دارد.
یک برنامه سئو خوب:
- ترافیک هدفمند را هدایت کنید.
- یک تجربه کاربری خوب ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان احتمال بیشتری برای تبدیل داشته باشند.
- ردیابی تبدیل حاصل از ترافیک ارگ،ک.
اینجا چندتایی هستند:
افسانه: “SEO غیر قابل اعتماد است”
تمام عواملی را که در تبدیل سرنخ نقش دارند در نظر بگیرید – وب سایت بهینه سازی شده برای تبدیل، فرآیند فروش شرکت، قیمت محصولات یا خدمات، ویژگی های محصول یا خدمات و غیره.
بسته به نوع شرکتی که با آن سر و کار دارید، ممکن است مجبور شوید با اصول اولیه شروع کنید.
و شرکت های B2B، به ویژه، دو برابر بیشتر از هر کانال دیگری درآمد حاصل از جستجوی ارگ،ک به دست آوردند.
نکته پای، برای رسیدن به خانه: مانند سرمایه گذاری در بازار سهام، سئو یک استراتژی بلند مدت با فراز و نشیب های اجتناب ناپذیر است. اما ماندن در آن برای مدت طول، به وبسایتها اجازه میدهد تا از مزایای آن بهره ببرند.
افسانه: “سئو یک چیز یکبار مصرف است”
اما در مورد تبدیل ها چطور؟ اینجاست که کار مشکل می شود.
لذت آنی از پرداخت هزینه برای یک آگهی و دیدن نتیجه مستقیم مست کننده است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/convince-leader،p-not-ignore-seo-427473
توضیح می تواند چیزی به همین سادگی باشد:
- سئو چیست: سئو یک وب سایت را بهبود می بخشد تا در نتایج موتور جستجو بهتر عمل کند.
- مزایای سئو: مزیت سئو ایجاد ترافیک هدفمند بیشتر برای وب سایت است.
- هدف سئو: هدف سئو در نهایت ،ب درآمد بیشتر برای شرکت با توانایی وب سایت و ،ب و کار در تبدیل سرنخ های حاصل از نتایج جستجو است.
2. ارزش سئو را توضیح دهید
مفاهیم زیر می تواند کمک کند:
مخاطب هدف شما از یک موتور جستجو استفاده می کند
آنها ممکن است از سرمایه گذاری زمان و منابع برای چیزی که به ،وان ناپایدار تلقی می شود، محتاط باشند. به همین دلیل است که بازنگری نحوه تفکر رهبری در مورد به روز رس، الگوریتم مهم است.
میتو،د با مطالعات موردی از وبسایتها یا ،بوکارهای مشابه مسلح شوید تا نشان دهید آنها چه انتظاراتی دارند.
سپس توضیح دهید که چگونه سئو از سفر مشتری پشتیب، می کند. برای مثال:
- 71٪ از مردم برای کشف به موتورهای جستجو مراجعه ،د و 74٪ از آنها برای ،ید / ،ید استفاده ،د. تحقیق ،تر.
- 43 درصد از ،یداران کالاهای مصرفی از جستجو در سفر ،ید خود برای الهام گرفتن، مرور یا تحقیق استفاده کرده اند. داده های گوگل.
رقابت شما از موتورهای جستجو سود می برد – و شما اینطور نیستید
با این حال، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که رهبری کار SEO و ارتباط آن با سایر مفاهیم مهم مانند تبدیل ترافیک به درآمد را درک می کند.
در حالی که نتایج این تلاشها به ثمر میرسد، میتو،د به یک ابتکار SEO فکر کنید که ممکن است از یک گروه یا هدف تجاری کلیدی برای شرکت پشتیب، کند.
این مانند تلاش برای آموزش ترفندهای جدید به سگ قدیمی است، با این تفاوت که سگ یک تجارت است و ترفند این است که “در نتایج موتور جستجو نامرئی نباشد.”
بهترین شیوه های گذشته منسوخ شده یا کاملاً منسوخ می شوند. برای همگام شدن با رقبا، بهویژه در بخشهای پردرآمدتر، سئو باید ت، مداوم با جهشهای دورهای و برنامهریزیشده از افزایش فعالیتهای برنامهریزیشده قبل از زمان در نظر گرفته شود.
برخی از صفحات وب که در طول زمان ارزش سئوی خود را به دست آوردهاند، تا سالهای آتی همچنان ترافیک رو به رشدی را به یک وبسایت وارد میکنند.
3. افسانه های رایج سئو را از بین ببرید
تبلیغات دیجیتال سئو را از نظر اینکه مدیران می خواهند بودجه خود را در کجا ،ج کنند، ،اب کرده است.
نکته اینجاست: وظیفه سئو هدایت ترافیک است. تبدیل این بازدیدکنندگان وظیفه یک وب سایت/،ب و کار است.
خوب، سال 2023 است، و ما همچنان در تلاش هستیم تا مشاغل را متقاعد کنیم که سئو فقط یک مخفف شیک برای “برخی گزینه های اضافی” نیست.
و این بدان م،است که شما باید نشان دهید که چگونه SEO یک ابتکار استراتژیک برای هر ،ب و کاری است – و سزاوار یک صندلی در میز است.
بله، معمولا سرمایه گذاری اولیه بزرگ تری برای پیشبرد امور وجود دارد، و بله، ممکن است ماه ها (به طور متوسط شش ماه) طول بکشد تا نتایج را ببینید.
در دنیایی که کانالهای بازاریابی همیشه بر سر بودجه رقابت میکنند، شما باید به تسهیل تصمیمگیری برای تیم رهبری برای سرمایهگذاری در سئو کمک کنید.