ا،ر گواهینامه های SEM برای یک سال معتبر هستند، بنابراین باید آنها را به روز نگه دارید.
ایجاد یک حرفه SEM عالی می تواند گاهی اوقات پیچیده و چالش برانگیز باشد.
برای غوطه ور شدن در پروژه ها آماده باشید.
امیدوارم، شما بفهمید که چگونه بهترین کار را انجام می دهید. این به رشد طول، مدت شما کمک می کند.
تعادل را برای جلوگیری از فرسودگی حفظ کنید
در این فرآیند یک شرکت کننده منفعل نباشید. به این فکر کنید که می خواهید در سه ماهه یا شش ماه آینده چگونه رشد کنید.
فردی در تیم خود باشید که همیشه یک قدم جلوتر است.
تمایل کنجکاو
انجام شده! شما اینجا در سرزمین موتورهای جستجو هستید، بنابراین در راه خود هستید!
چشم انداز SEM به طور مداوم تغییر می کند و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت وجود ندارد. این بدان م،ی است که همه در صنعت بازاریابی دیجیتال یک یادگیرنده مادام العمر هستند – یا حداقل باید باشند!
برخی از ،اصر هر سال تغییر می کنند و شما باید در بالای این موضوع بم،د. برای یک شغل موفق در SEM، باید تمام مهارت های خود را توسعه دهید.
وبینارهای بی شماری تقریباً هر هفته از نشریات و سازمان های معتبر در دسترس هستند.
یک خود شروع کننده طبق تعریف ،ی است که «کار را شروع میکند یا پروژهای را به ابتکار خود انجام میدهد، بدون اینکه به او گفته شود یا تشویق شود که این کار را انجام دهد».
امیدواریم این لیست منبع خوبی برای هر ،ی باشد که شروع به کار می کند. یا شاید اینها منابع مفیدی برای هر،ی باشد که به دنبال آن است که حرفه خود را بیش از حد کند.
درباره نویسنده
یکی از مهم ترین مهارت ها در هر محیطی، برقراری ارتباط است. توانایی انتقال ایده های پیچیده به شیوه ای واضح و مختصر بسیار مهم است.
در اینجا چند نشریه برای نشانک گذاری یا افزودن به فیدخوان RSS خود آورده شده است:
مربیان می توانند بینش هایی را ارائه دهند که ممکن است از یک مدیر مستقیم دریافت نکنید.
روی هدف گذاری و دستیابی تمرکز کنید
فقط ظاهر نشوید و یک شرکت کننده منفعل نباشید. این فرصت شما برای یادگیری و رشد است. حساب کن
وبینارها و آموزش های شخص ثالث را کشف کنید
در مورد تعیین اه، و نقاط عطف برای خود متعصب باشید. ا،ر شرکتها معمولاً هر شش ماه یک بار فرآیند بررسی را ارائه میدهند، اما این روند متفاوت است.
من به طور مداوم چیزهای جدیدی از مقالات عالی ارسال شده در این نشریات یاد می گیرم.
منتظر فرصت های یادگیری نباشید تا شما را پیدا کند. فعالانه به دنبال راه هایی برای تقویت مهارت های خود و افزایش تخصص خود باشید.
بیاموزید که چرا اه، خاصی نسبت به اه، دیگر اولویت دارند. درک کنید که چگونه تاکتیک های روزانه بر نتایج کلی کمپین تأثیر می گذارد.
ارتباط شفاف
اگر شرکت شما یک نوع برنامه شخصیت یاب ارائه می دهد، از آن استفاده کنید! درباره شخصیت خود بیشتر بد،د.
بسیاری از شرکت ها یک برنامه مربیگری ارائه می دهند. برخی رسمی تر از دیگران هستند.
یاد بگیرید که چگونه از فرسودگی شغلی آگاه باشید و سلامت روان خود را جدی بگیرید تا بهترین خود را هر روز در محل کار خود نشان دهید.
بلوک های سازنده یک حرفه موفق SEM
بسیاری از تیپ های شخصیتی می توانند در بازاریابی دیجیتال موفق شوند. مجموعه وسیعی از وظایف و مسئولیتها وجود دارد که با طیف وسیعی از سبکهای کاری و ترجیحات همسو میشوند.
ده ها تنظيمات و جزئيات وجود دارد كه بايد براي هر كار انجام شده مرور كنيد. از پیاده سازی حساب تا گزارش عملکرد، همه به سطح بالایی از جزئیات و توجه نیاز دارند.
هیچ ، نمی تواند رشد کند، توسعه یابد یا کار خوبی انجام دهد، اگر احساس کند که خسته است. کار SEM سریع و بی پایان است زیرا همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد!
مشاغل موفق SEM جنبه های زیادی دارند، اما اگر پایه و اساس این ویژگی ها را بسازید، برای مدت طول، به شما کمک خواهند کرد.
ذهنیت رشد را حفظ کنید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
اغلب ایجاد پروفایل های شخصیتی می تواند بی م،ی باشد. اما دلیلش این است که ما آنها را جدی نمی گیریم یا آنها را عملی نمی کنیم.
البته هیچ ، نمی تواند همیشه یک پرتو آفتاب باشد. اما سعی کنید فردی مثبت اندیش و آماده مق، با هر چالشی باشید.
بر توسعه مهارت های ارتباطی در همه رسانه ها تمرکز کنید. این شامل تماسهای تلفنی، ارائهها، ایمیلها، پیامرس، فوری مانند Slack و حتی تفویض وظایف میشود.
جزئیات محور
اطمینان حاصل کنید که از تمام برنامه های داخلی موجود استفاده می کنید.
آن فردی در تیم باشید که با برتری عملیاتی رهبری می کند.
دیدگاه مثبت
به یادگیری در مورد هر تغییر در صنعت ادامه دهید. در مورد استراتژی حساب کنجکاو باشید.
نحوه مدیریت کمپین های SEM امروز با نحوه مدیریت آنها در سه سال آینده متفاوت خواهد بود.
در اینجا لیست سریعی از گواهینامه هایی وجود دارد که همه در SEM باید دریافت کنند:
نشریات صنعت را به طور منظم بخو،د
من دوباره آن را می گویم، SEM است همیشه تغییر می کند. ذهنیت رشد به م،ای همیشه یادگیری است.
در اینجا چند ویژگی جه، وجود دارد که به هر فردی کمک می کند تا یک ذهنیت رشد را به نقش های فعلی و آینده خود بیاورد.
خود راه انداز
طرز فکر رشد می تواند برای هر تیپ شخصیتی اعمال شود. اگر بیشتر درونگرا یا برونگرا هستید، این مهارتها برای نقاط قوت و علایق شما قابل انعطاف هستند!
بر آموزش فعال تمرکز کنید
کارفرمای شما اغلب فرصت هایی را برای تقویت مهارت های شما و پیشبرد حرفه SEM شما فراهم می کند. اگر فعالانه از هر فرصتی برای یادگیری و به عهده گرفتن مسئولیت های بیشتر استفاده کنید، پیشرفت شما به طور قابل توجهی تسریع خواهد شد.
هیچ ، نمی خواهد با ،ی کار کند که از تیم انرژی می گیرد. فردی در تیم خود باشید که انرژی مثبت می آورد.
شما باید برای توسعه مستمر مهارتهای خاص SEM و سایر مهارتهایی که برای موفقیت در بازار لازم است تلاش کنید.
در یک برنامه مربیگری شرکت کنید
شکوفایی در نقش SEM تعادل ذهنیت، آموزش و توسعه است. البته این را می توان برای پیشرفت شغلی در هر صنعتی گفت.
همانطور که می بینید، یادگیری در صنعت SEM هرگز متوقف نمی شود. این باید شما را هیجان زده و الهام بخشد!
من شوخی میکنم. به نوعی
در مورد توسعه مشتاق باشید و درها به روی شما باز خواهد شد.
در هر جلسه آموزشی موجود شرکت کنید
فعال سازی SEM از ویژگی بسیار بالایی برخوردار است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاههای جستجو و رشد است 3Q/DEPT. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازم، کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از همکاران دائمی سایت موتورهای جستجو است. او یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، “Pay-Per-Click SEM: One Hour a Day” است که مدت ها پیش منتشر شد و منسوخ شد، اما این چیز خوبی است زیرا SEM یک صنعت پویا است.
منبع: https://searchengineland.com/current-future-sem-roles-389028
هر ، منحصر به فرد است و نقاط قوت متفاوتی را به کار خود می آورد.
ا،ر شرکت ها نوعی برنامه آموزشی ارائه می دهند و برخی از برنامه ها قوی تر از سایرین هستند.
،اصری از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تو،د مانند نوشتن کپی متقاعدکننده بر آنها مسلط شوید (مردم مردم هستند و این تغییر نخواهد کرد).
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.