چگونه در نقش های فعلی و آینده SEM خود برتر باشید

هیچ ، نمی خواهد با ،ی کار کند که از تیم انرژی می گیرد. فردی در تیم خود باشید که انرژی مثبت می آورد.

همیشه با چشم اندازی برای توسعه خود به بررسی خود بیایید.

حتماً زمین موتورهای جستجو (این مکان پولی نیست) و سایر نشریات صنعت را روزانه بخو،د.

شکوفایی در نقش SEM تعادل ذهنیت، آموزش و توسعه است. البته این را می توان برای پیشرفت شغلی در هر صنعتی گفت.

فقط ظاهر نشوید و یک شرکت کننده منفعل نباشید. این فرصت شما برای یادگیری و رشد است. حساب کن

وبینارها و آموزش های شخص ثالث را کشف کنید

در SEM، گواهینامه های موجود بسیار عالی هستند!

در اینجا لیست سریعی از گواهینامه هایی وجود دارد که همه در SEM باید دریافت کنند:

نشریات صنعت را به طور منظم بخو،د

ا،ر شرکت ها نوعی برنامه آموزشی ارائه می دهند و برخی از برنامه ها قوی تر از سایرین هستند.

اگر شرکت شما یک نوع برنامه شخصیت یاب ارائه می دهد، از آن استفاده کنید! درباره شخصیت خود بیشتر بد،د.

در اینجا یک لیست سریع از سازمان ها / انتشاراتی که به طور منظم وبینار ارائه می دهند آمده است:

کلیه گواهینامه های مربوطه را دریافت کنید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


برای توسعه مستمر تلاش کنید

برخی از ،اصر هر سال تغییر می کنند و شما باید در بالای این موضوع بم،د. برای یک شغل موفق در SEM، باید تمام مهارت های خود را توسعه دهید.

بسیاری از تیپ های شخصیتی می توانند در بازاریابی دیجیتال موفق شوند. مجموعه وسیعی از وظایف و مسئولیت‌ها وجود دارد که با طیف وسیعی از سبک‌های کاری و ترجیحات همسو می‌شوند.

نحوه مدیریت کمپین های SEM امروز با نحوه مدیریت آنها در سه سال آینده متفاوت خواهد بود.

در مورد تعیین اه، و نقاط عطف برای خود متعصب باشید. ا،ر شرکت‌ها معمولاً هر شش ماه یک بار فرآیند بررسی را ارائه می‌دهند، اما این روند متفاوت است.

جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاه‌های جستجو و رشد است 3Q/DEPT. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازم، کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از همکاران دائمی سایت موتورهای جستجو است. او یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، “Pay-Per-Click SEM: One Hour a Day” است که مدت ها پیش منتشر شد و منسوخ شد، اما این چیز خوبی است زیرا SEM یک صنعت پویا است.


منبع: https://searchengineland.com/current-future-sem-roles-389028

مربیان می توانند بینش هایی را ارائه دهند که ممکن است از یک مدیر مستقیم دریافت نکنید.

روی هدف گذاری و دستیابی تمرکز کنید

انجام شده! شما اینجا در سرزمین موتورهای جستجو هستید، بنابراین در راه خود هستید!

در اینجا چند نشریه برای نشانک گذاری یا افزودن به فیدخوان RSS خود آورده شده است:

من به طور مداوم چیزهای جدیدی از مقالات عالی ارسال شده در این نشریات یاد می گیرم.

ده ها تنظيمات و جزئيات وجود دارد كه بايد براي هر كار انجام شده مرور كنيد. از پیاده سازی حساب تا گزارش عملکرد، همه به سطح بالایی از جزئیات و توجه نیاز دارند.

درباره نویسنده

فردی در تیم خود باشید که همیشه یک قدم جلوتر است.

تمایل کنجکاو

البته، مدیر شما ایده های خود را در مورد رشد و بهبود خواهد داشت – اما شما باید به بررسی خود برسید تا در مورد اه، خود صحبت کنید.

تیپ شخصیتی خود را درک کنید

بسیاری از شرکت ها یک برنامه مربیگری ارائه می دهند. برخی رسمی تر از دیگران هستند.

هیچ ، نمی تواند رشد کند، توسعه یابد یا کار خوبی انجام دهد، اگر احساس کند که خسته است. کار SEM سریع و بی پایان است زیرا همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد!

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


اطمینان حاصل کنید که از تمام برنامه های داخلی موجود استفاده می کنید.

در مورد توسعه مشتاق باشید و درها به روی شما باز خواهد شد.

در هر جلسه آموزشی موجود شرکت کنید

آن فردی در تیم باشید که با برتری عملیاتی رهبری می کند.

دیدگاه مثبت

طرز فکر رشد می تواند برای هر تیپ شخصیتی اعمال شود. اگر بیشتر درون‌گرا یا برون‌گرا هستید، این مهارت‌ها برای نقاط قوت و علایق شما قابل انعطاف هستند!

بر آموزش فعال تمرکز کنید

یاد بگیرید که چگونه از فرسودگی شغلی آگاه باشید و سلامت روان خود را جدی بگیرید تا بهترین خود را هر روز در محل کار خود نشان دهید.

بلوک های سازنده یک حرفه موفق SEM

هر ، منحصر به فرد است و نقاط قوت متفاوتی را به کار خود می آورد.

ا،ر گواهینامه های SEM برای یک سال معتبر هستند، بنابراین باید آنها را به روز نگه دارید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

مشاغل موفق SEM جنبه های زیادی دارند، اما اگر پایه و اساس این ویژگی ها را بسازید، برای مدت طول، به شما کمک خواهند کرد.

ذهنیت رشد را حفظ کنید

اگر شرکت شما برنامه راهنما ندارد، می‌تو،د مستقیماً با یکی از اعضای ارشد تیم تماس بگیرید تا از آنها بپرسید که آیا می‌خواهند به ،وان مربی خدمت کنند یا خیر.

در این فرآیند یک شرکت کننده منفعل نباشید. به این فکر کنید که می خواهید در سه ماهه یا شش ماه آینده چگونه رشد کنید.

من شوخی میکنم. به نوعی

چشم انداز SEM به طور مداوم تغییر می کند و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت وجود ندارد. این بدان م،ی است که همه در صنعت بازاریابی دیجیتال یک یادگیرنده مادام العمر هستند – یا حداقل باید باشند!

مانند دویدن ماراتن در یک سرعت کامل از تپه زیر باران در حالی که توسط یک ،س تعقیب می شوید.

خود اندیشی و آگاهی می تواند به خوبی به شغل شما کمک کند.

فعال سازی SEM از ویژگی بسیار بالایی برخوردار است.

،اصری از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تو،د مانند نوشتن کپی متقاعدکننده بر آنها مسلط شوید (مردم مردم هستند و این تغییر نخواهد کرد).

یک خود شروع کننده طبق تعریف ،ی است که «کار را شروع می‌کند یا پروژه‌ای را به ابتکار خود انجام می‌دهد، بدون اینکه به او گفته شود یا تشویق شود که این کار را انجام دهد».

وبینارهای بی شماری تقریباً هر هفته از نشریات و سازمان های معتبر در دسترس هستند.

کارفرمای شما اغلب فرصت هایی را برای تقویت مهارت های شما و پیشبرد حرفه SEM شما فراهم می کند. اگر فعالانه از هر فرصتی برای یادگیری و به عهده گرفتن مسئولیت های بیشتر استفاده کنید، پیشرفت شما به طور قابل توجهی تسریع خواهد شد.

امیدوارم، شما بفهمید که چگونه بهترین کار را انجام می دهید. این به رشد طول، مدت شما کمک می کند.

تعادل را برای جلوگیری از فرسودگی حفظ کنید

البته هیچ ، نمی تواند همیشه یک پرتو آفتاب باشد. اما سعی کنید فردی مثبت اندیش و آماده مق، با هر چالشی باشید.

بیاموزید که چرا اه، خاصی نسبت به اه، دیگر اولویت دارند. درک کنید که چگونه تاکتیک های روزانه بر نتایج کلی کمپین تأثیر می گذارد.

ارتباط شفاف

در اینجا چند ویژگی جه، وجود دارد که به هر فردی کمک می کند تا یک ذهنیت رشد را به نقش های فعلی و آینده خود بیاورد.

خود راه انداز

خواندن این نشریات به شما کمک می کند تا در صدر صنعت بم،د.


یکی از مهم ترین مهارت ها در هر محیطی، برقراری ارتباط است. توانایی انتقال ایده های پیچیده به شیوه ای واضح و مختصر بسیار مهم است.

شما باید برای توسعه مستمر مهارت‌های خاص SEM و سایر مهارت‌هایی که برای موفقیت در بازار لازم است تلاش کنید.

در یک برنامه مربیگری شرکت کنید

امیدواریم این لیست منبع خوبی برای هر ،ی باشد که شروع به کار می کند. یا شاید اینها منابع مفیدی برای هر،ی باشد که به دنبال آن است که حرفه خود را بیش از حد کند.

اغلب ایجاد پروفایل های شخصیتی می تواند بی م،ی باشد. اما دلیلش این است که ما آنها را جدی نمی گیریم یا آنها را عملی نمی کنیم.

بر توسعه مهارت های ارتباطی در همه رسانه ها تمرکز کنید. این شامل تماس‌های تلفنی، ارائه‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌رس، فوری مانند Slack و حتی تفویض وظایف می‌شود.

جزئیات محور

همانطور که می بینید، یادگیری در صنعت SEM هرگز متوقف نمی شود. این باید شما را هیجان زده و الهام بخشد!

ایجاد یک حرفه SEM عالی می تواند گاهی اوقات پیچیده و چالش برانگیز باشد.

برای غوطه ور شدن در پروژه ها آماده باشید.

در مقاله بعدی ما برای این مجموعه، به عملکرد در حین کار می پردازیم که به پیشرفت حرفه SEM شما کمک می کند.


من دوباره آن را می گویم، SEM است همیشه تغییر می کند. ذهنیت رشد به م،ای همیشه یادگیری است.

در بخش اول از سری کتاب‌های حرفه‌ای SEM، نقش‌هایی را که احتمالاً در صنعت بازاریابی دیجیتال پیدا خواهید کرد، تعریف کردیم. هنگامی که یک موقعیت عالی را به دست آوردید، برای شکوفایی و برتری به یک برنامه بازی نیاز دارید.

گواهینامه های پلت فرم می تواند به ایجاد و ایجاد دانش پایه کمک کند. آنها همچنین می توانند به تجدید دانش شما کمک کنند.

منتظر فرصت های یادگیری نباشید تا شما را پیدا کند. فعالانه به دنبال راه هایی برای تقویت مهارت های خود و افزایش تخصص خود باشید.

فهرستی از منابعی که وبینارها را به طور منظم پخش می کنند ایجاد کنید. این می تواند نوعی آموزش مداوم باشد، حتی پس از تکمیل آموزش های ارائه شده توسط شرکت خود.

به یادگیری در مورد هر تغییر در صنعت ادامه دهید. در مورد استراتژی حساب کنجکاو باشید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است