چگونه در نقش های فعلی و آینده SEM خود برتر باشید


در بخش اول از سری کتاب‌های حرفه‌ای SEM، نقش‌هایی را که احتمالاً در صنعت بازاریابی دیجیتال پیدا خواهید کرد، تعریف کردیم. هنگامی که یک موقعیت عالی را به دست آوردید، برای شکوفایی و برتری به یک برنامه بازی نیاز دارید.

کارفرمای شما اغلب فرصت هایی را برای تقویت مهارت های شما و پیشبرد حرفه SEM شما فراهم می کند. اگر فعالانه از هر فرصتی برای یادگیری و به عهده گرفتن مسئولیت های بیشتر استفاده کنید، پیشرفت شما به طور قابل توجهی تسریع خواهد شد.

شکوفایی در نقش SEM تعادل ذهنیت، آموزش و توسعه است. البته این را می توان برای پیشرفت شغلی در هر صنعتی گفت.

مشاغل موفق SEM جنبه های زیادی دارند، اما اگر پایه و اساس این ویژگی ها را بسازید، برای مدت طول، به شما کمک خواهند کرد.

ذهنیت رشد را حفظ کنید

چشم انداز SEM به طور مداوم تغییر می کند و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت وجود ندارد. این بدان م،ی است که همه در صنعت بازاریابی دیجیتال یک یادگیرنده مادام العمر هستند – یا حداقل باید باشند!

بسیاری از تیپ های شخصیتی می توانند در بازاریابی دیجیتال موفق شوند. مجموعه وسیعی از وظایف و مسئولیت‌ها وجود دارد که با طیف وسیعی از سبک‌های کاری و ترجیحات همسو می‌شوند.

هر ، منحصر به فرد است و نقاط قوت متفاوتی را به کار خود می آورد.

در اینجا چند ویژگی جه، وجود دارد که به هر فردی کمک می کند تا یک ذهنیت رشد را به نقش های فعلی و آینده خود بیاورد.

خود راه انداز

برای غوطه ور شدن در پروژه ها آماده باشید.

یک خود شروع کننده طبق تعریف ،ی است که «کار را شروع می‌کند یا پروژه‌ای را به ابتکار خود انجام می‌دهد، بدون اینکه به او گفته شود یا تشویق شود که این کار را انجام دهد».

فردی در تیم خود باشید که همیشه یک قدم جلوتر است.

تمایل کنجکاو

من دوباره آن را می گویم، SEM است همیشه تغییر می کند. ذهنیت رشد به م،ای همیشه یادگیری است.

به یادگیری در مورد هر تغییر در صنعت ادامه دهید. در مورد استراتژی حساب کنجکاو باشید.

بیاموزید که چرا اه، خاصی نسبت به اه، دیگر اولویت دارند. درک کنید که چگونه تاکتیک های روزانه بر نتایج کلی کمپین تأثیر می گذارد.

ارتباط شفاف

یکی از مهم ترین مهارت ها در هر محیطی، برقراری ارتباط است. توانایی انتقال ایده های پیچیده به شیوه ای واضح و مختصر بسیار مهم است.

بر توسعه مهارت های ارتباطی در همه رسانه ها تمرکز کنید. این شامل تماس‌های تلفنی، ارائه‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌رس، فوری مانند Slack و حتی تفویض وظایف می‌شود.

جزئیات محور

فعال سازی SEM از ویژگی بسیار بالایی برخوردار است.

ده ها تنظيمات و جزئيات وجود دارد كه بايد براي هر كار انجام شده مرور كنيد. از پیاده سازی حساب تا گزارش عملکرد، همه به سطح بالایی از جزئیات و توجه نیاز دارند.

آن فردی در تیم باشید که با برتری عملیاتی رهبری می کند.

دیدگاه مثبت

هیچ ، نمی خواهد با ،ی کار کند که از تیم انرژی می گیرد. فردی در تیم خود باشید که انرژی مثبت می آورد.

البته هیچ ، نمی تواند همیشه یک پرتو آفتاب باشد. اما سعی کنید فردی مثبت اندیش و آماده مق، با هر چالشی باشید.

طرز فکر رشد می تواند برای هر تیپ شخصیتی اعمال شود. اگر بیشتر درون‌گرا یا برون‌گرا هستید، این مهارت‌ها برای نقاط قوت و علایق شما قابل انعطاف هستند!

بر آموزش فعال تمرکز کنید

منتظر فرصت های یادگیری نباشید تا شما را پیدا کند. فعالانه به دنبال راه هایی برای تقویت مهارت های خود و افزایش تخصص خود باشید.

در مورد توسعه مشتاق باشید و درها به روی شما باز خواهد شد.

در هر جلسه آموزشی موجود شرکت کنید

ا،ر شرکت ها نوعی برنامه آموزشی ارائه می دهند و برخی از برنامه ها قوی تر از سایرین هستند.

اطمینان حاصل کنید که از تمام برنامه های داخلی موجود استفاده می کنید.

فقط ظاهر نشوید و یک شرکت کننده منفعل نباشید. این فرصت شما برای یادگیری و رشد است. حساب کن

وبینارها و آموزش های شخص ثالث را کشف کنید

وبینارهای بی شماری تقریباً هر هفته از نشریات و سازمان های معتبر در دسترس هستند.

فهرستی از منابعی که وبینارها را به طور منظم پخش می کنند ایجاد کنید. این می تواند نوعی آموزش مداوم باشد، حتی پس از تکمیل آموزش های ارائه شده توسط شرکت خود.

در اینجا یک لیست سریع از سازمان ها / انتشاراتی که به طور منظم وبینار ارائه می دهند آمده است:

کلیه گواهینامه های مربوطه را دریافت کنید

در SEM، گواهینامه های موجود بسیار عالی هستند!

گواهینامه های پلت فرم می تواند به ایجاد و ایجاد دانش پایه کمک کند. آنها همچنین می توانند به تجدید دانش شما کمک کنند.

ا،ر گواهینامه های SEM برای یک سال معتبر هستند، بنابراین باید آنها را به روز نگه دارید.

در اینجا لیست سریعی از گواهینامه هایی وجود دارد که همه در SEM باید دریافت کنند:

نشریات صنعت را به طور منظم بخو،د

انجام شده! شما اینجا در سرزمین موتورهای جستجو هستید، بنابراین در راه خود هستید!

حتماً زمین موتورهای جستجو (این مکان پولی نیست) و سایر نشریات صنعت را روزانه بخو،د.

من به طور مداوم چیزهای جدیدی از مقالات عالی ارسال شده در این نشریات یاد می گیرم.

در اینجا چند نشریه برای نشانک گذاری یا افزودن به فیدخوان RSS خود آورده شده است:

نحوه مدیریت کمپین های SEM امروز با نحوه مدیریت آنها در سه سال آینده متفاوت خواهد بود.

خواندن این نشریات به شما کمک می کند تا در صدر صنعت بم،د.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


برای توسعه مستمر تلاش کنید

همانطور که می بینید، یادگیری در صنعت SEM هرگز متوقف نمی شود. این باید شما را هیجان زده و الهام بخشد!

،اصری از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تو،د مانند نوشتن کپی متقاعدکننده بر آنها مسلط شوید (مردم مردم هستند و این تغییر نخواهد کرد).

برخی از ،اصر هر سال تغییر می کنند و شما باید در بالای این موضوع بم،د. برای یک شغل موفق در SEM، باید تمام مهارت های خود را توسعه دهید.

شما باید برای توسعه مستمر مهارت‌های خاص SEM و سایر مهارت‌هایی که برای موفقیت در بازار لازم است تلاش کنید.

در یک برنامه مربیگری شرکت کنید

بسیاری از شرکت ها یک برنامه مربیگری ارائه می دهند. برخی رسمی تر از دیگران هستند.

اگر شرکت شما برنامه راهنما ندارد، می‌تو،د مستقیماً با یکی از اعضای ارشد تیم تماس بگیرید تا از آنها بپرسید که آیا می‌خواهند به ،وان مربی خدمت کنند یا خیر.

مربیان می توانند بینش هایی را ارائه دهند که ممکن است از یک مدیر مستقیم دریافت نکنید.

روی هدف گذاری و دستیابی تمرکز کنید

در مورد تعیین اه، و نقاط عطف برای خود متعصب باشید. ا،ر شرکت‌ها معمولاً هر شش ماه یک بار فرآیند بررسی را ارائه می‌دهند، اما این روند متفاوت است.

در این فرآیند یک شرکت کننده منفعل نباشید. به این فکر کنید که می خواهید در سه ماهه یا شش ماه آینده چگونه رشد کنید.

همیشه با چشم اندازی برای توسعه خود به بررسی خود بیایید.

البته، مدیر شما ایده های خود را در مورد رشد و بهبود خواهد داشت – اما شما باید به بررسی خود برسید تا در مورد اه، خود صحبت کنید.

تیپ شخصیتی خود را درک کنید

خود اندیشی و آگاهی می تواند به خوبی به شغل شما کمک کند.

اغلب ایجاد پروفایل های شخصیتی می تواند بی م،ی باشد. اما دلیلش این است که ما آنها را جدی نمی گیریم یا آنها را عملی نمی کنیم.

اگر شرکت شما یک نوع برنامه شخصیت یاب ارائه می دهد، از آن استفاده کنید! درباره شخصیت خود بیشتر بد،د.

امیدوارم، شما بفهمید که چگونه بهترین کار را انجام می دهید. این به رشد طول، مدت شما کمک می کند.

تعادل را برای جلوگیری از فرسودگی حفظ کنید

هیچ ، نمی تواند رشد کند، توسعه یابد یا کار خوبی انجام دهد، اگر احساس کند که خسته است. کار SEM سریع و بی پایان است زیرا همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد!

مانند دویدن ماراتن در یک سرعت کامل از تپه زیر باران در حالی که توسط یک ،س تعقیب می شوید.

من شوخی میکنم. به نوعی

یاد بگیرید که چگونه از فرسودگی شغلی آگاه باشید و سلامت روان خود را جدی بگیرید تا بهترین خود را هر روز در محل کار خود نشان دهید.

بلوک های سازنده یک حرفه موفق SEM

ایجاد یک حرفه SEM عالی می تواند گاهی اوقات پیچیده و چالش برانگیز باشد.

امیدواریم این لیست منبع خوبی برای هر ،ی باشد که شروع به کار می کند. یا شاید اینها منابع مفیدی برای هر،ی باشد که به دنبال آن است که حرفه خود را بیش از حد کند.

در مقاله بعدی ما برای این مجموعه، به عملکرد در حین کار می پردازیم که به پیشرفت حرفه SEM شما کمک می کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاه‌های جستجو و رشد است 3Q/DEPT. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازم، کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از همکاران دائمی سایت موتورهای جستجو است. او یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، “Pay-Per-Click SEM: One Hour a Day” است که مدت ها پیش منتشر شد و منسوخ شد، اما این چیز خوبی است زیرا SEM یک صنعت پویا است.


منبع: https://searchengineland.com/current-future-sem-roles-389028

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است