برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
چگونه در دنیای بدون کوکی اعتماد مصرف کننده ایجاد کنیم

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/webinar-،w-to-build-consumer-trust-in-a-cookieless-world-427699
ایجاد اعتماد مصرف کننده برای بازاریابان بسیار مهم است. اما چگونه این اعتماد در آینده بدون کوکی ایجاد می شود؟
این وبینار به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه برندها میتوانند از انتخاب، کنترل و شفافیت برای ایجاد تجربیات شخصیسازی شده و مبتنی بر مجوز استفاده کنند که خطر انطباق را به حداقل میرساند و ROI بازاریابی را بدون تکیه بر کوکیهای شخص ثالث هدایت میکند.
با ثبت نام و شرکت در آن بیشتر بد،د “اعتماد مهم است: ایجاد اعتماد مصرف کننده در دنیای بدون کوکی” ارائه شده توسط OneTrust.
جدید در زمین موتورهای جستجو