چگونه تجربه بهتر صفحه فرود و ارتباط تبلیغات می تواند عملکرد Google Ads شما را افزایش دهد

همین امر در مورد هزینه هر کلیک نیز صادق است. زم، که رتبه‌بندی‌ها برای هر دو معیار (LPE و AR) بالاتر از میانگین بود، CPCها به میزان 36٪ کمتر از میانگین بودند.

معیارهای عملکرد بر اساس تجربه صفحه فرود و امتیازات مربوط به تبلیغات - 2

این به طور بالقوه به چه م،است

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


نگاهی به معیارهای عملکرد از طریق تجربه صفحه فرود و امتیازات مربوط به تبلیغات

این معیارها بینش بسیار خوبی در مورد جایی که می‌تو،د پیشرفت کنید ارائه می‌دهند، اما اغلب اوقات، آنها نادیده گرفته می‌شوند زیرا ایجاد این تغییرات به منابع نیاز دارد.

یافته های این داده ها به وضوح نشان می دهد که نظارت و بهبود این نمرات چقدر اهمیت دارد. هر معیار کلیدی بر اساس این امتیازها بسیار متفاوت است – از هزینه به ازای هر کلیک تا نرخ تبدیل.

معیار دیگری که باید در صفحه فرود خود نظارت کنید، سرعت صفحه است. سرعت بارگیری سایت نیز مستقیماً با تجربه مصرف کننده مرتبط است. بنابراین داشتن صفحه ای که به سرعت بارگیری می شود و با هدف مصرف کننده مطابقت دارد مفید خواهد بود.

چگونه گوگل این امتیازات را ارزیابی می کند

با توجه به موضوع یا محدودیت های تکنولوژی، تیم بازاریابی اغلب نمی تواند به سرعت تغییراتی ایجاد کند.

داده‌های سه ماهه را در حساب‌های Google Ads خود جمع‌آوری کردم. سپس آن را برای گنجاندن کلمات کلیدی غیر مارکی تجزیه کردم.

این داده‌ها نشان می‌دهد که اگر دو تبلیغ‌کننده 10000 دلار ،ج کنند، تبلیغ‌کننده‌ای که امتیاز «بالاتر از میانگین» را برای معیارهای LPE و AR دارد، بیش از 2000 کلیک بیشتر و هفت برابر تبدیل‌های بیشتری دریافت می‌کند.

خوراکی های کلیدی

برای ساده‌تر ، کار، من فقط داده‌های کلیدواژه‌هایی را به اشتراک می‌گذارم که هم برای تجربه صفحه فرود (LPE) و هم ارتباط آگهی (AR) «زیر میانگین» دریافت کرده‌اند، سپس آن را با داده‌هایی مقایسه می‌کنم که برای هر دو معیار امتیاز «بالاتر از میانگین» دارند. .

هرچه فناوری شما سریع‌تر باشد، بیشتر می‌تو،د آزمایش کنید و پیشرفت‌هایی سریع انجام دهید که ،ب‌وکار را به جلو می‌برد.

بر اساس این معیارها زیاده روی نکنید

(توجه: نرخ کلیک مورد انتظار سومین معیار است. برای سادگی و تمرکز بر ارتباط، آن را نادیده می‌گیرم.)

گوگل ایالت ها که “نمره کیفیت بالاتر به این م،ی است که آگهی و صفحه فرود شما برای ،ی که کلمه کلیدی شما را جستجو می کند مرتبط تر و مفیدتر از سایر تبلیغ کنندگان است.”

بنابراین، اکنون که متوجه شدید Google چگونه به تبلیغ‌کنندگ، که تجربیات مرتبط را ارائه می‌دهند، پاداش می‌دهد، در زیر سه روش برتر برای بهبود عملکرد PPC آورده شده است.

ارائه تجربیات ثابت

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/landing-page-experience-ad-relevance-boost-google-ads-428113

این معیارهای امتیاز کیفیت، بینش های مفیدی را برای بهینه سازی عملکرد Google Ads شما ارائه می دهند.

ارائه آنچه که مشتری انتظار دارد همیشه بهترین روش است. گوگل این مثال خاص را ارائه می دهد.

نرخ‌های کلیک و تبدیل برای تبلیغات با رتبه‌بندی «بالاتر از میانگین» برای تجربه صفحه فرود و ارتباط آگهی به‌طور قابل‌توجهی بالاتر بود.

گاهی اوقات هیچ رتبه بندی اختصاص داده نمی شود و داده ها با “-” در گزارش نشان داده می شوند. این فقط یک مکان نگهدار برای تبلیغاتی است که حجم کافی برای اختصاص امتیاز ندارند.


مطمئنم که با کاوش عمیق، سناریوهای دیگری مانند رقابت، نوع مسابقه و غیره را پیدا خواهید کرد که به افزایش این معیارها کمک می کنند.

گوگل برای هر یک از این معیارها امتیازی را تعیین می کند که عبارتند از:

  • “بالاتر از میانگین”
  • “میانگین”
  • “زیر میانگین”

هم تجربه صفحه فرود و هم ارتباط آگهی اندازه‌گیری می‌کنند که کلمه کلیدی چقدر با محتوای آگهی و صفحه فرود مطابقت دارد. این بدان م،ا نیست که هر نوع کلمه کلیدی به صفحه فرود خود نیاز دارد.

درک این موضوع برای تبلیغ‌کنندگان مفید است زیرا این امتیاز در برابر رقابت حراج مستقیم کلمات کلیدی داده می‌شود.

در نهایت، معیارهای ،ب و کار باید منبع حقیقت شما باشد.

بهینه سازی برای تجربه صفحه فرود و ارتباط تبلیغات

تطبیق کلمه کلیدی با کپی آگهی و صفحه فرود کلیدی است. اغلب بهبودهایی که در این تجربه ایجاد می شود شامل نحوه ساختار حساب است.

این امتیاز در مقایسه با سایر تبلیغ‌کنندگ، که تبلیغات آنها در 90 روز گذشته دقیقاً برای همان کلمه کلیدی نشان داده شده است، اختصاص می‌یابد.

مجموعه داده‌هایی که من بررسی کردم، هنگام مقایسه نتایج حاصل از کلمات کلیدی با رتبه‌بندی «بالاتر از میانگین» در تجربه صفحه فرود و ارتباط آگهی در مقابل مواردی که رتبه‌بندی «زیر میانگین» در هر دو را داشتند، بهبودهای زیادی نشان داد.

معیارهای عملکرد بر اساس تجربه صفحه فرود و امتیازات مربوط به تبلیغات

امتیاز کیفیت یک معیار مفید برای بازاریابان PPC است که به دنبال سنجش میزان کیفیت تبلیغات آنها در مقایسه با سایر تبلیغ‌کنندگان هستند.

تغییر ساختار حساب برای هماهنگی با تجربه کاربر و گروه‌های تبلیغاتی با مضمون دقیق، نتایج عالی به همراه دارد.

تکنولوژی خود را بهبود بخشید

کپی تبلیغات در سطح گروه تبلیغات انجام می شود، بنابراین وجود تعداد زیادی از انواع کلمات کلیدی در هر گروه تبلیغاتی می تواند چالش هایی را ایجاد کند.

مهم نیست متریک، گوگل به تبلیغات PPC که تجربه بهتری را ارائه می دهد، پاداش می دهد. در این مورد، پاداش هزینه های کمتر و نرخ تبدیل بسیار بهتر است.

دنیای جستجو به سرعت در حال تکامل است، اما همچنان به ارائه بهترین تجربه کاربر منجر می شود. اگر بتو،د این کار را انجام دهید، شانس بسیار خوبی برای برنده شدن در برابر رقابت خواهید داشت.

از ابتدا، موضوع اصلی بازاریابی جستجو کمک به مصرف کنندگان بوده است تا اطلاعات و محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل است که امتیاز کیفیت یک عامل اساسی است که هم برای تبلیغ کننده و هم برای مصرف کننده سودمند است.

CTR تا 87% بهتر بود و نرخ تبدیل تا 750% بهتر بود. به یاد داشته باشید، اینها فقط کلمات کلیدی بدون مارک هستند.

این مقاله دو مؤلفه امتیاز کیفیت مرتبط با ارتباط را بررسی می‌کند – تجربه صفحه فرود و ارتباط آگهی.

درک تجربه صفحه فرود و ارتباط تبلیغات

شاید صفحه به دلیل سنگین بودن طرح یا متورم بودن کد به کندی پاسخ می دهد. به روز رس، این ،اصر برای سریع و کارآمد بودن (برای مشتریان خارجی و تیم های داخلی) ضروری است.

نمره کیفیت “متوسط” ممکن است به م،ای ش،ت نباشد – اما به م،ای CPC بالاتر و نرخ کلیک و تبدیل کمتر است. امروز می‌خواستم اطلاعاتی را بررسی کنم که نشان می‌دهد چرا هرگز نباید از «متوسط» راضی باشید.

من امیدوارم که با به اشتراک گذاشتن تأثیر مستقیمی که این رتبه‌بندی‌ها می‌توانند در بهبود معیارهای شما داشته باشند، پهنای باندی را برای آزمایش و بهبود تجربه صفحه فرود و امتیازات مربوط به تبلیغات خود بیابید.

با این حال، اگر کمپین‌های شما به خوبی تبدیل می‌شوند و به هدف مورد نظر خود می‌رسند، نیازی نیست آنها را صرفاً به این دلیل که نمره کیفیت ضعیفی ،ب کرده‌اید، ،اب کنید.

در عوض، باید به تجربه مشتری فکر کنید و اینکه چگونه جریان از کلمه کلیدی به نسخه تبلیغاتی به صفحه فرود می تواند ثابت باشد.

شما می تو،د تمام آن نقاط داده خاص را برای حساب های خود جستجو کنید و تعیین کنید که چگونه می خواهید تنظیم کنید، حتی در سطح کلمه کلیدی.

ابتدا اجازه دهید چند تعریف سریع را پوشش دهیم:

  • تجربه صفحه فرود: صفحه فرود شما چقدر برای افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند مرتبط و مفید است.
  • ارتباط آگهی: تبلیغ شما چقدر با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است