چگونه تبدیل B2B را از ترافیک ارگانیک خود هدایت کنید

آهنرباهای سرب زم، بهترین عملکرد را دارند که متنی باشند، برای مثال، برگه های تقلب، چک لیست ها و فلوچارت ها اجرای محتوای چگونه را آسان تر می کنند. HubS، نمونه بارز CTAهای متنی و آهنرباهای سرب است که به خوبی انجام شده است:

مثال آهنربای سرب HubS،

در حالی که بهینه سازی برای پرس و جوهایی با هدف اطلاعاتی مهم است، فراموش نکنید که مسیرهای تبدیل متمایز را از آن صفحات اطلاعاتی به سمت پایین به قیف فروش خود برنامه ریزی کنید: از افراد دعوت کنید تا با شما یک دمو برنامه ریزی کنند، در یک وبینار ثبت نام کنند یا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنند. .

چگونه تبدیل B2B را از ترافیک ارگ،ک خود هدایت کنید

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • قیف های تبدیل B2B طول، و غیرقابل پیش بینی هستند و استراتژی سئوی شما باید منع، کننده آن باشد
  • از آنجایی که تصمیم گیری ،ید به چندین نقطه تماس نیاز دارد، یک استراتژی سئو B2B باید بر روی عبارات اطلاعاتی و تجاری تمرکز کند.
  • جستجوی برند محور برای تبدیل شما بسیار مهم است زیرا مشتریان B2B تمایل دارند همه گزینه ها را با دقت در نظر بگیرند
  • در حالی که بهینه سازی برای پرس و جوهای اطلاعاتی مهم است، مطمئن شوید که مسیرهای تبدیل مجزایی در هر صفحه دارید
  • ایجاد هویت بصری ثابت در کانال‌های داخل و خارج از سایت برای بهبود تشخیص برند در هر نقطه تماس

به خاطر داشته باشید که جستجوی برند شما مهمترین بخش سفر ،ید مشتریان شما است.

3. سفرهای ،ید مبتنی بر جستجو را برنامه ریزی و نظارت کنید

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

این بدان م،ی است که نام برند شما بسیار جستجو می شود.

از آنجایی که هر دوی این ویژگی‌های جستجو می‌توانند مسیری را که مشتریان شما به آن سو می‌روند تغییر دهند، باید آنها را به دقت زیر نظر داشته باشید و برای هر سؤال و سؤال مرتبطی که در آنجا ظاهر می‌شود، بهینه‌سازی کنید.

پرس و جوهای نحوه انجام بسیار جذاب هستند زیرا بازدیدکنندگان تمایل دارند هنگام انجام مراحل آموزشی در صفحه بمانند.

جای تعجب نیست که در B2B این پرس و جوها همیشه محبوب هستند:

  • نام تجاری 1 در مقابل نام تجاری 2

علاوه بر این، هر دو پویا هستند، ی،ی بسته به چیزی که افراد در کادر جستجو تایپ می‌کنند یا چه چیزی را برای کلیک ، انتخاب می‌کنند، تغییر می‌کنند.

از آنجایی که ،یدهای B2B معمولا نیازمند سرمایه گذاری و تعهد طول، مدت هستند، مشتریان B2B تمایل دارند قبل از ،ید نهایی، همه گزینه ها و گزینه های ممکن را با دقت بررسی و مقایسه کنند.

اساسا، یک قیف بازاریابی B2B تشکیل شده است دارای سه مرحله بالا، وسط و پایین. مرحله نهایی جایی است که فروش نهایی اتفاق می افتد، و ممکن است هشت نقطه تماس بگیرد (ی،ی یک مشتری بالقوه که به نحوی سایت را می بیند یا در حال تعامل با آن است) تا تصمیم ،ید نهایی شود.

بنابراین یک سفر ،ید B2B می تواند هفته ها و ماه ها طول بکشد.

اگر بتو،د مشکل مشتری را حل کنید، احتمالاً اینها عبارت‌های پرس‌و‌جوهای تراکنشی هستند که ممکن است باعث ایجاد تبدیل شوند.

تبدیل ترافیک جستجوی ارگ،ک شما همیشه یک چالش است، به خصوص در جایگاه های B2B که مشتریان احتمالاً از اولین بازدید به محصول شما متعهد نیستند. با این حال، زم، که اه، خود را بهتر درک کنید، یک رویکرد استراتژیک به تدریج تبدیل‌های شما را بهبود می‌بخشد و تلاش‌های شما برای تولید سرنخ را افزایش می‌دهد.


یک تفاوت اساسی بین B2B و B2C وجود دارد تبدیل ها: ،ید B2B تقریباً هرگز خودجوش نیست. چندین تصمیم گیرنده (که در مجموع به ،وان واحد تصمیم گیری یا DMU نامیده می شوند) لازم است تا چندین گزینه را بررسی کرده و انتخاب کنند.

فراموش نکنید که از فیس بوک پی،ل استفاده کنید تا بتو،د هدف گذاری مجدد آن بازدیدکنندگان ارگ،ک در رسانه های اجتماعی جستجو می کنند تا نقاط تماس بیشتری ایجاد کنند. همچنین می تو،د از retargeting استفاده کنید اجرای تبلیغات YouTube. هر دو برند شما را به بازدیدکنندگان قبلی یادآوری می‌کنند و آنها را به یک تبدیل نزدیک می‌کنند.

نتیجه

هنگامی که آن جستجوگران در سایت شما قرار می گیرند، از آنجا چه کاری انجام می دهند؟

از طریق پیشنهادات نوار جستجو، به جستجوهای مارک تجاری خود (و رقبا) توجه کنید

شما همچنین می تو،د از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید برای پیدا ، پرس و جوهایی که سایت شما در حال حاضر رتبه بندی شده است: طرحی برای بهبود موقعیت خود برای این افراد ارائه دهید:

مطمئن باش واقعا جستجو ، برای هر یک از کلیدواژه های مورد نظر خود یادداشت برداری کنید و از افراد نیز نتایج را بپرسید و چگونه به بهترین شکل آنها را در سایت خود نشان دهید. می تو،د از جریان خود استفاده کنید پرسش‌های متداول یا پایگاه دانش یا به هر سوال در یک مقاله اختصاصی پاسخ دهید، بسته به اینکه یک پاسخ چقدر باید عمیق باشد.

2. مراقب جستجوهای مارک تجاری خود (و رقبا) باشید

سفرهای ،ید مبتنی بر جستجوی خود را برنامه‌ریزی و نظارت کنید تا از طریق ترافیک ارگ،ک خود، تبدیل‌ها را افزایش دهید

از آنجا، مطمئن شوید که می د،د چگونه آن مسیرهای تبدیل را نظارت کنید. Google Analytics Behavior Flow راهی عالی برای ردیابی افرادی است که پس از فرود در یک صفحه خاص به کجا تمایل دارند. می تو،د این گزارش را از جستجوی ارگ،ک به کاربر، که به سایت شما ارجاع داده اند ت،یم کنید:

بدیهی است که استراتژی بهینه سازی جستجوی ارگ،ک باید به این چالش رسیدگی کند و اطمینان حاصل کند که تعداد بیشتری از کلیک‌های ناشی از موقعیت‌های ارگ،ک منجر به سرنخ و فروش می‌شود.

1. صفحات فرود مبتنی بر SEO را برای هر دو بخش TOFU و MOFU قیف فروش ایجاد کنید

نام تجاری شما نیز در کنار رقبای شما جستجو خواهد شد.

علاوه بر این، مطمئن شوید که همه دارایی‌های شما دارای مارک بصری هستند: بازدیدکنندگان مبتنی بر جستجوی ارگ،ک باید بتوانند شما را به خاطر بسپارند تا ابزار شما در نقطه تماس بعدی آشنا به نظر برسد.

لیست های کلیدواژه خود را بر اساس پرس و جوهای نحوه انجام فیلتر کنید و تلاش های بهینه سازی خود را با ارائه دستورالعمل های مفید آغاز کنید (در جایی که محصول شما در یک زمینه غیر تبلیغاتی به ،وان بخشی از راه حل گنجانده شده است).

از لوگوی خود به ،وان یک استفاده کنید واترمارک در تمام تصاویر، رنگ های خود را در سایت خود ثابت نگه دارید و در سراسر شما کانال های رسانه های اجتماعی و مطمئن شوید که تمام دانلودهای شما (کتاب های الکترونیکی، کاغذهای سفید و سایر منابع) شامل ،اصر هویت بصری شما و پیوندهایی به سایت شما هستند.

آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.

از طریق پیشنهادات نوار جستجو، به جستجوهای مارک تجاری خود (و رقبا) توجه کنید

افراد Google نیز می پرسند و پیشنهاد می دهند

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/06/03/،w-to-drive-b2b-conversions-from-your-،ic-traffic/

به طور سنتی، وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، ،ب‌وکارها تمایل دارند صفحات فرود را که باعث فروش مستقیم می‌شوند، در اولویت قرار دهند. در B2B به سختی امکان پذیر است زیرا مشتریان تمایل دارند قبل از ،ید، جستجوهای زیادی انجام دهند.

هم افراد می‌پرسند و هم پیشنهادها بر سفرهای جستجو تأثیر می‌گذارند، زیرا در حین جستجو نشان داده می‌شوند و ایده‌های بیشتری به آنها می‌دهند.

نام برند خود را به ،وان یک کلمه کلیدی در نظر بگیرید و سایت خود را برای آن بهینه سازی کنید. این یک فرآیند بی پایان است زیرا رقبای شما احتمالاً همین کار را انجام می دهند.

به همین دلیل است که پرس و جوهای جستجوی اطلاعاتی (آنهایی که در بالای قیف هستند) در B2B به اندازه پرس و جوهای تجاری مهم هستند.

نحوه پرس و جو

مطمئن شوید که از مزایای خود نهایت استفاده را می کنید آهنرباهای سربی و نظرسنجی های واجد شرایط پیشرو: اینها معمولاً بهترین مسیر تبدیل را از یک صفحه اطلاعاتی ایجاد می‌کنند، زیرا با هدف جستجو مطابقت دارند و پاسخ‌های بیشتری به سؤالات تحت پوشش ارائه می‌دهند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است