چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که در روزهای اولیه “BingGPT” دیدیم، نکات مثبت و منفی زیادی وجود داشته است. گوگل در تلاش است تا از معرفی Bard خود که به طور کلی نادرست تلقی می شود، بهبود یابد. جنبههای هوش مصنوعی مولد جستجو همچنان یک حوزه بسیار مورد علاقه برای بازاریابان جستجو است، زیرا ما منتظریم تا تاثیر آن بر وبسایتها، نحوه تغییر نتایج جستجو و اینکه آیا این رفتار کاربر را تغییر میدهد یا خیر.
در مورد نبایدها:
- از فرضیات مبتنی بر نژاد، ملیت، ،ت، سن، مذهب، گرایش ،، ایدئولوژی سیاسی، مکان یا مقولههای مشابه خودداری کنید.»
- بارد را به ،وان یک شخص توصیف نکنید، به احساسات اشاره نکنید، یا ادعا نکنید که تجربیاتی شبیه به انسان دارد.
- سعی نکنید پاسخهایی را که «توصیههای حقوقی، پزشکی، مالی» ارائه میدهند یا متنفر و توهینآمیز هستند، دوباره بنویسید. (درعوض به کارمندان گوگل گفته می شود که “شست پایین” بدهند).
عمیق تر حفاری کنید:
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.