چگونه با موفقیت بازاریابی محتوای خود را افزایش دهید و ترافیک را افزایش دهید

یک تیم خوب و موثر فقط از افراد با استعداد تشکیل نمی شود. به جای استعدادهای ساده، به دنبال افراد بالقوه + طرز فکر من، باشید. این ی،ی:

  • آن‌ها مهارت‌هایی دارند، اما بیشتر از آن، پتانسیل ایجاد این مهارت‌ها را دارند تا به‌طور خاص در ،ب‌وکار شما تأثیر بگذارند.
  • آنها مایل به یادگیری هستند و از رشد با نام تجاری/،ب و کار خوشحال هستند.

محتوای ثابت درآمد دارد 55% بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما می آیند و 67% منجر بیشتر (به طور کلی، ایجاد محتوا بهترین گزینه برای افزایش ترافیک است – رتبه بندی در جستجوی ارگ،ک به شما کمک می کند 1000% ترافیک بیشتر نسبت به رسانه های اجتماعی ارگ،ک.)

منظور از گردش کارها برای تکرار و استفاده مجدد بدون توجه به اینکه چه ،ی نقش خاصی را دارد، می باشد. این بدان م،است که حتی اگر ،یب تیم شما تغییر کند، همچنان مانند ساعت کار می کند زیرا SOP ها را در جای خود قرار داده اید.

بهترین از همه، شما می تو،د با گردش کار خلاق باشید. می تو،د برای هر کار بازاریابی محتوا، مانند ایده پردازی محتوا، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، یا نوشتن وبلاگ، یکی ایجاد کنید، یا می تو،د یک گردش کار بزرگ و فراگیر برای هر نقش در تیم خود ایجاد کنید.

ویرایشگر محتوای خود را راهنمایی کنید تا آنها دقیقا بدانند چگونه کار خود را به طور مؤثر انجام دهند.

  • ویرایشگر محتوا در هنگام ویرایش باید به دنبال چه چیزی باشد؟ فقط املا / دستور زبان / نقطه گذاری، یا باید پیوندها را بررسی کنند، منابع را بررسی کنند و برای جریان و سبک ویرایش کنند؟
  • آیا وقتی مسائل بزرگی پیدا ،د باید بازنویسی کنند یا آن را برای نویسنده بازگردانند؟
  • چه راهنمای سبکی را باید دنبال کنند؟
  • آیا آنها باید از ویژگی “ردیابی تغییرات” Word استفاده کنند یا بدون علامت گذاری سند، ویرایش کنند؟

زم، که فرآیندهای مستندی برای هر بخش از تصویر بازاریابی محتوا دارید، مقیاس بندی بسیار آسان تر است. برای مثال:

  • نویسنده محتوای اصلی شما تیم را ، می کند. مدیر محتوای شما باید به ،وان نویسنده تا زم، که بتو،د جایگزینی برای آن پیدا کنید، مهتاب باشد. آنها از گردش کار نویسنده محتوا پیروی می کنند تا محتوای ثابتی را بدون از دست دادن تولید کنند.
  • شما یک نویسنده جدید استخدام می کنید تا به مقیاس بازاریابی محتوای شما کمک کند. شما به آنها گردش کار و SOP (روش‌های عملیاتی استاندارد) را می‌دهید که نویسنده معتبر شما برای ایجاد محتوا از آنها استفاده می‌کند و فرآیند نصب را ساده می‌کند.

ایده پردازی

اما شما نمی تو،د یک پست وبلاگ در ماه تولید کنید یا به طور تصادفی وبلاگی را به صورت تصادفی و به صورت تصادفی وبلاگ تهیه کنید و انتظار داشته باشید که آن سوزن را حرکت دهید.

مقیاس بندی به م،ای افزایش تولید در عین افزایش منابع و افزایش تلاش برای انجام آن است.

خط پای،: سعی نکنید بدون اینکه ابتدا تلاش‌های بازاریابی محتوای خود را تقویت کنید، مقیاس را افزایش دهید. بدون آن پشتیب،، عملیات شما ناپایدار خواهد بود – آنها ش،ت می خورند و فرو می ریزند.

در اینجا نقش های اساسی وجود دارد:

  • مدیریت محتوا: هر تیم محتوا به رهبری نیاز دارد که مسیر کشتی را هدایت کند. این شخص بر نویسندگان/سازندگان، تقویم محتوا، صدای برند و دستورالعمل‌های سبک نظارت می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه محتوا با اه، برند هماهنگ است و استراتژی را اجرا می‌کند.
  • متخصص سئو / استراتژیست: این شخص مطمئن می شود که وب سایت و وبلاگ برای سئو آماده هستند. آنها برای اطمینان از برآورده شدن اه، سئو در داخل و خارج از صفحه با تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی من،، استراتژی می‌کنند.
  • نویسنده/خالق محتوا: این نقش می تواند چند وجهی باشد (یا افراد متعددی را درگیر کند) در صورتی که برند محتوایی بیشتر از محتوای نوشتاری ایجاد کند. نویسندگان می نویسند، طراحان محتوای بصری و اینفوگرافیک ایجاد می کنند، فیلمبرداران فیلم می سازند و غیره.
  • مدیر رسانه های اجتماعی/تبلیغات: چه ،، محتوا را پس از انتشار در کانال های تبلیغاتی مختلف توزیع می کنند؟ چه ،ی مسئول پست های اجتماعی، ایمیل ها یا حتی تبلیغات است؟ این فرد.

مرحله 3: گردش کار بازاریابی محتوا را تنظیم کنید

در اینجا چند نمونه از گردش کار مرتبط با فرآیندهای بازاریابی محتوا آورده شده است.

زیرا اگر افراد بیشتری را استخدام کنید، این تنها چیزی است که خواهید داشت – افراد بیشتری.

یک گردش کار دقیق برای نویسنده ایجاد کنید که دقیقاً به آنها نشان می دهد که چگونه باید وبلاگ های برند شما را بنویسند.

  • یک طرح کلی به آنها بدهید تا قو،ن قالب بندی را که می توانند برای هر وبلاگ دوباره استفاده کنند، دنبال کنند.
  • دستورالعمل های دستوری و سبک کلی را ارائه دهید.
  • مشخص کنید که کدام منابع برای استناد من، هستند و کدام منابع غیرمحدود هستند.
  • جزئیات اینکه کجا/چگونه تکالیف را دریافت می‌کنند، به چه ،ی گزارش می‌دهند، و تکالیف تکمیل‌شده را به چه ،ی ارسال می‌کنند (یا کجا باید آپلود شوند).

احتمالاً شنیده اید که وقتی بازاریابی محتوا را به طور مداوم انجام می دهید چقدر می تواند موفق باشد.

بنابراین، برای مقیاس بندی به چه چیزی نیاز دارید؟

یک تیم مؤثر با نقش‌ها و گردش‌های کاری مشخص، لایه دیگری از پشتیب، و ثبات را به تلاش‌های مقیاس‌پذیری شما اضافه می‌کند. زم، که افراد بیشتری بتوانند نقش‌هایی را که شما برای خود تعیین کرده‌اید در مقابل استخدام و کشف آن‌ها در حین انجام کار بپذیرند، بسیار آسان‌تر است.

برنامه ریزی/انتشار

بدون این برنامه اقدام، شما بلوک‌های سازنده کلیدی را که در وهله اول مقیاس‌پذیری را ممکن می‌سازد، از دست خواهید داد.

  • برای چه ،ی محتوا تولید می کنیم؟
  • چرا برای آنها محتوا تولید می کنیم؟
  • ما امیدواریم از بازاریابی محتوا چه نتیجه ای بگیریم؟
  • چه ،ی مسئول محتوای ماست؟ چه ،ی برنامه ریزی می کند، چه ،ی می نویسد، چه ،ی منتشر می کند و غیره؟
  • روی چه ابزارهایی سرمایه گذاری می کنیم تا کارمان راحت تر شود؟ چه منابعی؟
  • تمرکز ما بر کدام حوزه موضوعی گسترده است؟ چه موضوعات محتوایی را تحت این چتر پوشش خواهیم داد؟
  • هر چند وقت یک بار پست می کنیم؟
  • هفته آینده در مورد چه چیزی پست خواهیم کرد؟ در 2 هفته؟ ماه آینده؟
  • چگونه پیشرفت خود را اندازه گیری و پیگیری خواهیم کرد؟

یک تیم قوی برای مقیاس‌بندی بازاریابی محتوا ضروری است، زیرا بدون یک تیم مؤثر، تلاش ناگزیر از بین می‌رود. یک تیم موثر:

  • برای رسیدن به هدفی بزرگتر از انجام کارهای فردی آنها کار می کند.
  • نقش آنها را می داند، موفقیت در درون آنها چگونه به نظر می رسد، و چگونه هر نقش دیگر تیم به کل کمک می کند.
  • می تواند محتوا را در مقیاس تولید کند بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازد.

گردش کار مفید هستند زیرا به ،وجی اعضای تیم شما کمک می کنند تا در تمام وظایف ثابت بماند. برای مثال، با یک گردش کاری که همه نویسندگان شما از آن استفاده می‌کنند، پست‌های وبلاگ شما یکدست‌تر به نظر می‌رسند، احساس می‌شوند و به نظر می‌رسند – مثل اینکه یک نفر آنها را با صدای برند در مقابل دو یا سه نفر مختلف نوشته است.

استراتژی را به ،وان پایه و اساس بازاریابی محتوای خود در نظر بگیرید. این استراتژی پشتیب، و ساختاری را برای افزودن مؤثر به آن و مقیاس بندی محتوا با رشد نام تجاری فراهم می کند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مرحله 2: یک تیم بازاریابی محتوا راه اندازی کنید

برای ایجاد یک گردش کار نویسنده، ممکن است این سوالات را بپرسید:

به ،وان مثال، اگر تصمیم دارید تعداد وبلاگ‌هایی را که در هفته منتشر می‌کنید دو برابر کنید، اما از قبل برنامه‌ریزی نکنید که چگونه این کار را انجام دهید، تولید شما عجولانه و ،یف می‌شود. سازندگان محتوای شما به سرعت از بین خواهند رفت. چیزهای کوچک شروع به سقوط از طریق شکاف خواهند کرد. در اینجا چند نمونه هستند:

هنگامی که استراتژی تعیین شد، می تو،د به تقویت تیم خود یا ،یب ، آنها ادامه دهید.

این در تیم های کوچکتر بیشتر از تیم های بزرگ صادق است. علاوه بر این، تیم‌های کوچک بدون بودجه برای استخدام برای نقش‌های خاص ممکن است به فریلنسرهایی برای پر ، شکاف‌ها نیاز داشته باشند تا زم، که بودجه لازم برای رشد دائمی تیم خود را داشته باشند.

ویرایش

سعی کنید بدون ایجاد پایه و اساس مقیاس خود را افزایش دهید، در این صورت ریسک ش،تن کامل بازاریابی محتوای خود را خواهید داشت. این به این دلیل است که افزایش ،وجی به هر بخش از عملیات شما فشار می آورد – به ویژه اعضای تیم و فرآیندهای شما.

اضافه ، کورکورانه اعضای تیم بیشتر مشکل اصلی را حل نمی کند – فقدان استراتژی که بازاریابی محتوایی، فرآیندها، تیم و نقش های شما را هدایت و هدایت کند.

اگر قبلاً افرادی مانند این را در کنار خود دارید، مطمئن شوید که نقش آنها به وضوح در تیم شما تعریف شده است. و به خاطر داشته باشید که یک نفر ممکن است از چند کلاه استفاده کند.

به طور خلاصه، گردش کار مجموعه‌ای از وظایف و دستورالعمل‌های کوچک‌تر است که هر ،ی می‌تواند برای انجام یک کار بزرگ‌تر، مانند نوشتن یک پست وبلاگ، تبلیغ محتوای وبلاگ، یا تحقیق در مورد کلمات کلیدی و موضوعات محتوا، دنبال کند.

به همین سادگی است: شما نمی تو،د بدون داشتن استراتژی مقیاس بندی کنید. به این دلیل که در ابتدایی ترین سطح خود، استراتژی محتوا یک برنامه عملی است که نحوه اجرای بازاریابی محتوا را ترسیم می کند.

گردش کار همچنین می تواند برای کارهای بسیار گسترده تری اعمال شود – مانند بازاریابی محتوای شما به ،وان یک کل. به ،وان مثال، یک گردش کار تیمی فراگیر می تواند به اعضای تیم شما کمک کند تا دقیقاً بدانند که چگونه در فرآیند بزرگ تولید و انتشار مداوم محتوا قرار می گیرند.

نمونه گردش کار بازاریابی محتوا
منبع: موسسه بازاریابی محتوا

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/scale-content-marketing-grow-traffic-394186

TL;DR: اگر بدون آمادگی و استراتژی مقیاس بندی کنید، محتوای شما آسیب خواهد دید. و محتوای فرعی نتیجه نمی دهد.


تصمیم بگیرید که از کدام ابزار برای برنامه‌ریزی محتوا (مانند تقویم محتوا) استفاده کنید، و تعداد دفعات انتشار محتوا، بهترین زمان‌ها برای انتشار، و استراتژی وبلاگ‌های منتشر شده که با رویدادها، تعطیلات، فروش‌ها یا فصل‌ها همزمان است را مستند کنید.

برای رشد بازاریابی محتوای خود بدون ش،ت، هوشمندانه مقیاس کنید

گردش کار به چه صورت است؟

دستیابی به ثبات – تولید محتوای عالی در یک برنامه منظم – دشوار است مگر اینکه شما انجام دهید مقیاس عملیات بازاریابی محتوای شما

مستندسازی کنید که فردی که ایده پرداز موضوعات محتوایی است چگونه باید در این فرآیند پیش برود.

  • به چه ابزارهایی باید تکیه کنند؟
  • چه تحقیقاتی باید انجام دهند؟ (گوش دادن اجتماعی؟ تحقیق کلیدواژه؟ ،یبی از روش های کمی و کیفی؟)
  • چگونه باید موضوعاتی را که پیدا می کنند ثبت کنند و با تیم به اشتراک بگذارند؟

نوشتن/تحقیق

به‌علاوه، وقتی تیم شما جایگاه خود را در ،ب‌وکار بفهمد و دقیقاً بداند که از آن‌ها چه انتظاری می‌رود، چگونه اجرا کنند و موفقیت چگونه به نظر می‌رسد، بهتر می‌توانند کار را دنبال کنند، سازنده بمانند و با هم کار کنند.

مقیاس بندی درست به این م،ی است که شما توانایی افزایش ،وجی محتوای خود را خواهید داشت بدون اینکه هیچ بخشی از آنچه که محتوای شما را منحصر به فرد، جذاب و ارزشمند می کند را قرب، کنید.

برای اینکه بازاریابی محتوای خود را با موفقیت مقیاس بندی کنید، باید هوشمندانه مقیاس کنید.

اگر انتظار دارید بازاریابی محتوای خود را به طور موفقیت آمیزی افزایش دهید و ترافیک بیشتری ،ب کنید، به یک استراتژی، سیستم، گردش کار و یک تیم در محل نیاز دارید.

چگونه بازاریابی محتوای خود را در 3 مرحله مقیاس بندی کنید

مرحله 1: یک استراتژی محتوا بسازید

نخواهی داشت یک راه استراتژیک برای هدایت آن افراد برای تولید محتوای عالی در مقیاس.

نه، اولین قدم در این لیست استخدام افراد بیشتری برای تیم محتوای خود نیست.

چرا؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است