چگونه از Performance Max در این فصل خرید تعطیلات بیشترین استفاده را ببرید


Performance Max یکی از بزرگ‌ترین تغییرات به سمت اتوماسیون است که از گوگل دیده‌ایم. چگونه آن را در این فصل ،ید تعطیلات کار کنیم؟

در حالت ایده آل، شما باید همه چیز را از قبل آماده کرده باشید.

جمعه سیاه حدود 30 روز دیگر است! اگر همین الان شروع کرده اید، در حال حاضر عقب مانده اید.

در زیر چند راه وجود دارد که می تو،د همچنان پیشروی کنید.

1. سیگنال های مخاطب

این بخش کمتر از ارزش گذاری شده Performance Max است، اما احتمالاً مهم ترین آن است.

گوگل به شما این امکان را می دهد که سیگنال هایی را در مورد افرادی که سیستم باید هدف قرار دهد وارد کنید. لیست مشتریان و ایمیل خود را آپلود کنید، کلمات کلیدی برتر را جمع آوری کنید، از علایق خود استفاده کنید و غیره.

ما با سیگنال های مخاطب زیر به موفقیت دست یافته ایم:

  • مطابقت با مشتری
    • مشتریان با ارزش بالا
    • ،یداران تعطیلات 2021
    • مش،ین ایمیل
  • قصد سفارشی
    • نام ها و آدرس های اینترنتی رقبا
    • کلمات کلیدی با هدف بالا (پایین قیف).

نکته: از ادغام Klaviyo و Google Ads استفاده کنید.

2. گروه های دارایی

با PMax، مهم است که با ایجاد تغییرات شدید، سیستم را شوکه نکنید. بهتر است تغییرات کوچکتر و افزایشی بیشتری ایجاد کنید.

می تو،د از این رویکردها استفاده کنید:

  • یک گروه دارایی جدید برای اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید.
  • لایه های خلاقانه و برنامه های افزودنی تبلیغاتی جدید.

اگر در حال ایجاد یک گروه دارایی جدید هستید، این کار را در همان کمپین انجام دهید تا از عملکرد تاریخی در سطح محصول استفاده شود.

صبور باشید و به آن کمی زمان بدهید تا داده ها را جمع آوری کند و افزایش دهد. ممکن است زمان ببرد!

یادت باشه: ایجاد کمپین‌های جدید Performance Max برای BFCM توصیه نمی‌شود، زیرا دوره یادگیری بیش از حد طول می‌کشد تا افزایش یابد.

بهتر است گروه‌های دارایی جدید را به کمپین‌های Performance Max موجود اضافه کنید یا روی دارایی‌های تبلیغاتی با گروه‌های دارایی فعلی لایه‌بندی کنید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. Datafeed

دیتافید در تمام طول سال مهم است، اما به ویژه اکنون مهم است!

Google S،pping و Performance Max به شما اجازه هدف گذاری بر اساس کلمات کلیدی را نمی دهند.

این سیستم از اطلاعات محصول شما استفاده می کند تا بفهمد که چه عبارت های جستجویی باید تبلیغات شما را نشان دهد.

دیتا فید

4. ،د تبلیغات

افزونه‌های تبلیغاتی (دارایی‌ها) راهی آسان برای راه‌اندازی تبلیغات بدون ایجاد تغییرات کمپین است که می‌تواند سیستم را از بین ببرد.

می‌تو،د و باید افزونه‌های تبلیغاتی را در دو مکان اضافه کنید:

  • Google Merchant Center برای ،ید
  • تبلیغات گوگل برای جستجو، یوتیوب و غیره

در Google Merchant Center (GMC)، باید مطمئن شوید که تبلیغات زیر را فعال کرده‌اید رشد > مدیریت برنامه ها.

هنگامی که گزینه ایجاد تبلیغات را دارید، به بازار یابی > تبلیغات، سپس روی دکمه آبی بزرگ کلیک کنید تا اطلاعات تبلیغات خود را ارسال کنید.

تبلیغات Google Merchant Center

توجه داشته باشید: تبلیغات GMC بسیار دشوار هستند و مشمول تایید دستی هستند، بنابراین مطمئن شوید که این را به درستی تنظیم کنید. به خصوص مهم است که انتخاب محصول را به درستی انجام دهید. (مرحله 2 در زیر.)

به خودتان زمان بدهید و همه تبلیغات را از قبل ارسال کنید، فقط در صورت امکان.

مرحله 1: نوع تبلیغات
مرحله 2: تنظیم تبلیغات

در Google Ads، افزونه های تبلیغاتی (دارایی) را می توان در سطح حساب یا سطح کمپین اضافه کرد. فقط روی تب Assets کلیک کنید و موارد جدید را اضافه کنید.

،دهای تبلیغاتی

5. پیشنهادات و بودجه

به سیستم فضایی برای اجرا بدهید ولی تغییرات فوق العاده شدید ایجاد نکنید

ما توصیه می کنیم بودجه را افزایش دهید و اه، tROAS را به صورت تدریجی کاهش دهید. باز هم، سیستم را شوکه نکنید.

هر زمان که بودجه را افزایش می دهید، سیستم را مجبور می کنید که مخاطبان جدیدی پیدا کند. ممکن است طول بکشد تا الگوریتم مخاطب جدیدی پیدا کند که عملکرد خوبی داشته باشد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که با افزایش بودجه، احتمالاً شاهد افزایش هزینه های تبلیغات نیز خواهید بود.

6. سبک ،ید هوشمند

می‌تو،د Performance Max را بدون هیچ دارایی و فقط با استفاده از فید داده محصول خود اجرا کنید. این سیستم را مجبور می‌کند تا به روشی مشابه ،ید هوشمند با مکان‌های بیشتر در دسترس اجرا شود.

این یک راه عالی برای ثبت ترافیک با هدف بالا در مقیاس است.

سبک ،ید هوشمند

7. سبک اجتماعی پولی

علاوه بر این، می‌تو،د Performance Max را بدون فید داده اجرا کنید که مکان‌های ،ید را حذف می‌کند و فقط تبلیغات نمایشی را اجرا می‌کند.

اگر با فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک موفقیت را مشاهده کردید، این می تواند برای شما بسیار خوب باشد.

سبک اجتماعی پولی

و مطمئن شوید که اصول راه اندازی، گزارش و بهینه سازی PMax را با خواندن مقالات زیر پوشش داده اید:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

مناخیم آنی

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای ،ده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/،w-to-make-the-most-of-performance-max-this-،liday-s،pping-season-389136

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است