چگونه از Performance Max در این فصل خرید تعطیلات بیشترین استفاده را ببرید
در زیر چند راه وجود دارد که می تو،د همچنان پیشروی کنید.
1. سیگنال های مخاطب
میتو،د و باید افزونههای تبلیغاتی را در دو مکان اضافه کنید:
Google Merchant Center برای ،ید
تبلیغات گوگل برای جستجو، یوتیوب و غیره
توجه داشته باشید: تبلیغات GMC بسیار دشوار هستند و مشمول تایید دستی هستند، بنابراین مطمئن شوید که این را به درستی تنظیم کنید. به خصوص مهم است که انتخاب محصول را به درستی انجام دهید. (مرحله 2 در زیر.)
اگر با فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک موفقیت را مشاهده کردید، این می تواند برای شما بسیار خوب باشد.
مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای ،ده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.
علاوه بر این، میتو،د Performance Max را بدون فید داده اجرا کنید که مکانهای ،ید را حذف میکند و فقط تبلیغات نمایشی را اجرا میکند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
هنگامی که گزینه ایجاد تبلیغات را دارید، به بازار یابی > تبلیغات، سپس روی دکمه آبی بزرگ کلیک کنید تا اطلاعات تبلیغات خود را ارسال کنید.
با PMax، مهم است که با ایجاد تغییرات شدید، سیستم را شوکه نکنید. بهتر است تغییرات کوچکتر و افزایشی بیشتری ایجاد کنید.
در Google Merchant Center (GMC)، باید مطمئن شوید که تبلیغات زیر را فعال کردهاید رشد > مدیریت برنامه ها.
Performance Max یکی از بزرگترین تغییرات به سمت اتوماسیون است که از گوگل دیدهایم. چگونه آن را در این فصل ،ید تعطیلات کار کنیم؟
همچنین، به خاطر داشته باشید که با افزایش بودجه، احتمالاً شاهد افزایش هزینه های تبلیغات نیز خواهید بود.
6. سبک ،ید هوشمند
افزونههای تبلیغاتی (داراییها) راهی آسان برای راهاندازی تبلیغات بدون ایجاد تغییرات کمپین است که میتواند سیستم را از بین ببرد.
می تو،د از این رویکردها استفاده کنید:
یک گروه دارایی جدید برای اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید.
لایه های خلاقانه و برنامه های افزودنی تبلیغاتی جدید.
Google S،pping و Performance Max به شما اجازه هدف گذاری بر اساس کلمات کلیدی را نمی دهند.
در Google Ads، افزونه های تبلیغاتی (دارایی) را می توان در سطح حساب یا سطح کمپین اضافه کرد. فقط روی تب Assets کلیک کنید و موارد جدید را اضافه کنید.
5. پیشنهادات و بودجه
در حالت ایده آل، شما باید همه چیز را از قبل آماده کرده باشید.
اگر در حال ایجاد یک گروه دارایی جدید هستید، این کار را در همان کمپین انجام دهید تا از عملکرد تاریخی در سطح محصول استفاده شود.
ما توصیه می کنیم بودجه را افزایش دهید و اه، tROAS را به صورت تدریجی کاهش دهید. باز هم، سیستم را شوکه نکنید.
میتو،د Performance Max را بدون هیچ دارایی و فقط با استفاده از فید داده محصول خود اجرا کنید. این سیستم را مجبور میکند تا به روشی مشابه ،ید هوشمند با مکانهای بیشتر در دسترس اجرا شود.
درباره نویسنده
جمعه سیاه حدود 30 روز دیگر است! اگر همین الان شروع کرده اید، در حال حاضر عقب مانده اید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
نکته: از ادغام Klaviyo و Google Ads استفاده کنید.
2. گروه های دارایی
دیتافید در تمام طول سال مهم است، اما به ویژه اکنون مهم است!
یادت باشه: ایجاد کمپینهای جدید Performance Max برای BFCM توصیه نمیشود، زیرا دوره یادگیری بیش از حد طول میکشد تا افزایش یابد.
گوگل به شما این امکان را می دهد که سیگنال هایی را در مورد افرادی که سیستم باید هدف قرار دهد وارد کنید. لیست مشتریان و ایمیل خود را آپلود کنید، کلمات کلیدی برتر را جمع آوری کنید، از علایق خود استفاده کنید و غیره.
و مطمئن شوید که اصول راه اندازی، گزارش و بهینه سازی PMax را با خواندن مقالات زیر پوشش داده اید:
این بخش کمتر از ارزش گذاری شده Performance Max است، اما احتمالاً مهم ترین آن است.
این سیستم از اطلاعات محصول شما استفاده می کند تا بفهمد که چه عبارت های جستجویی باید تبلیغات شما را نشان دهد.
4. ،د تبلیغات
بهتر است گروههای دارایی جدید را به کمپینهای Performance Max موجود اضافه کنید یا روی داراییهای تبلیغاتی با گروههای دارایی فعلی لایهبندی کنید.
صبور باشید و به آن کمی زمان بدهید تا داده ها را جمع آوری کند و افزایش دهد. ممکن است زمان ببرد!
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
3. Datafeed
ما با سیگنال های مخاطب زیر به موفقیت دست یافته ایم:
مطابقت با مشتری
مشتریان با ارزش بالا
،یداران تعطیلات 2021
مش،ین ایمیل
قصد سفارشی
نام ها و آدرس های اینترنتی رقبا
کلمات کلیدی با هدف بالا (پایین قیف).
هر زمان که بودجه را افزایش می دهید، سیستم را مجبور می کنید که مخاطبان جدیدی پیدا کند. ممکن است طول بکشد تا الگوریتم مخاطب جدیدی پیدا کند که عملکرد خوبی داشته باشد.
به خودتان زمان بدهید و همه تبلیغات را از قبل ارسال کنید، فقط در صورت امکان.
مرحله 1: نوع تبلیغات
مرحله 2: تنظیم تبلیغات
این یک راه عالی برای ثبت ترافیک با هدف بالا در مقیاس است.
7. سبک اجتماعی پولی
به سیستم فضایی برای اجرا بدهید ولی تغییرات فوق العاده شدید ایجاد نکنید