این بخش حیاتی است زیرا مشکل دقت را که احتمالاً در هر ابزار هوش مصنوعی با آن مواجه میشویم، حل خواهد کرد.
اکنون زمان آن رسیده است که این فرآیند را با جزئیات ببینید.
میتو،د با ارائه دستورالعملهای خاص، از هوش مصنوعی بخواهید که شخصیتها، افراد حرفهای یا حتی موجودات خیالی را جعل کند.
- “… آموزش دیده برای کمک به مردم برای یافتن محصول یا خدمات من، برای نیازهایشان”.
در این اعلان، ما باید در مورد اینکه چگونه ،ب و کار خود را از رقبا متمایز می کند، مشخص باشیم. من توصیه می کنم از بی،ه ماموریت خود یا پیشنهاد فروش منحصر به فرد استفاده کنید.
همه چیز را کنار هم بگذارید
این دقیقاً همان چیزی است که سئوی مماس در مورد آن است. این محتوایی است که تجارت اصلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد اما مستقیماً به آن اشاره نمی کند.
اما به لطف هوش مصنوعی راه سریع تری وجود دارد. در این مورد، من از Google Bard برای توسعه ایدههای محتوای جدید و مماس بر اساس تحقیقات مخاطبانم استفاده کردم.
آماده؟ بیا بریم.
مرحله 1: دستورات را بنویسید
ما به بارد این اجازه را میدهیم که دستهبندی را برای ما انتخاب کند. تنها چیزی که ما می خواهیم این است که در مورد آن بسیار دقیق باشیم.
- «دلایل رایجی که چرا مردم این انتخاب خاص را انجام میدهند، بیاورید».
ابزارهای سئو به شما تغییراتی در کلمات کلیدی از کلیدواژه اصلی شما می دهند. اما برای جذب کاربران جدید، شما به کلمات کلیدی جدیدی نیاز دارید که افراد جستجو کنند در حالی که در همان زمان، هیچ یک از رقبای شما هدف قرار نمیدهند.
این یک ایده عالی است زیرا مشتری ایده آل ما معمولا در میانه تغییر شغل از میز به تن، اندام است. آنها می خواهند از زندگی در باشگاه لذت ببرند و به مشتریان خود کمک کنند تا به اه، تن، اندام خود برسند.
همچنین هرگونه سوء تفاهم را برطرف میکند زیرا نمیخواهیم اعلان را اغلب اصلاح کنیم. ما سعی می کنیم اولین بار این را درست کنیم.
هدف فوری خود را تنظیم کنید
وقتی درباره موضوعات پرطرفدار در صنعت خود منتشر می کنید، این احتمال وجود دارد که پست های شما به طور منفعلانه بک لینک های جدید جذب کنند.
این جمله مهم است زیرا ما باید بارد دلیل انتخاب دسته خود را برای ما توضیح دهد.
روش سنتی ساخت سئوی مماس می تواند زمان بر باشد. این شامل برخی از مراحل زیر است:
حالا بیایید این بخش اول دستور را به تجزیه و تحلیل بیشتر تبدیل کنیم تا بفهمیم چه کاری از هوش مصنوعی خواسته ام.
- «به ،وان یک روانشناس عمل کنید…»
این دستور کاملی است که میتو،د در Bard کپی-پیست کنید و بدیهی است که کلمات کلیدی و توضیحات ،بوکارتان را تغییر دهید.
- “هم به ،وان یک روانشناس و هم به ،وان یک مشاور موتور جستجو که آموزش دیده برای کمک به مردم برای یافتن محصول یا خدمات من، برای نیازهای خود عمل کنید. هنگام ارزیابی دلایل رایج برای انتخاب، با مفهوم سئوی مماسی آشنا هستید. یک دسته بندی محتوای مماس ایجاد کنید. در انتخاب خود بسیار دقیق باشید. دلایل رایجی که چرا افراد این انتخاب خاص را انجام می دهند را بیان کنید. فهرستی از توضیحات در مورد دلایل انتخاب این دسته خاص و نحوه مطابقت آن با محتوایی که در اختیار شما قرار می دهم ارائه دهید. دستورالعمل های قبلی را به من یادآوری نکنید، عذرخواهی نکنید، به خود ارجاع ندهید. حدس و گمان نزنید در اینجا کلمه کلیدی و توضیحات ،ب و کار آمده است: [insert your keyword + business content]”

نتایج
درخواستها در اصل دستورالعملهایی هستند که شما در قالب متن، سؤال، اطلاعات یا کد به هوش مصنوعی میدهید که پاسخی را که میخواهید دریافت کنید به هوش مصنوعی ارسال میکند.
بیایید چند نمونه از موضوعات مماسی را ببینیم.
- موضوع اصلی: خانه تعطیلات
- افرادی که فقط برای تعطیلات به دنبال ،ید خانه هستند. شرکتهایی که در این حوزه فعالیت میکنند میتوانند موضوعاتی پیرامون سرمایهگذاری در املاک و فرصتهای اجاره فرعی ایجاد کنند، زیرا صاحبان خانههای تعطیلات میتوانند از این خانهها برای ،ب درآمد در کنار هم استفاده کنند.
- موضوع اصلی: دوره های آنلاین
- مارک های فعال در این صنعت می توانند در مورد مشاغلی صحبت کنند که می تو،د بدون مدرک انجام دهید زیرا دانشجوی، که به دنبال ،ید دوره های آنلاین هستند احتمالاً از دانشگاه اجتناب می کنند. در اینجا نمونه ای از این مورد را مشاهده می کنید مطالبی در مورد مشاغل بدون مدرک. این برند همچنین میتواند روی موضوعات و محتوای تغییر شغل تمرکز کند، شروع به نمایش فرصتهای شغلی و ایجاد یک تابلوی شغلی کند.
ما به هوش مصنوعی می گوییم در هنگام انتخاب محصولات یا خدمات، یک نوع مشاور ،ید، همراه مردم باشید.
به همین دلیل است که توصیه میکنم روی یک دستهبندی مماس تمرکز کنید و سپس همان فرآیند را برای دستهبندی محتوای دیگر تکرار کنید.
- “در انتخاب خود بسیار دقیق باشید.”
اساساً، ما از بارد میخواهیم تا ابزارهای بررسی را در اختیار ما بگذارد، ما باید بتو،م قضاوت کنیم و ارزیابی کنیم که آیا این مقوله پیشنهادی منطقی است یا خیر.
- آیا دسته مماسی با مشتری معمولی ما مطابقت دارد؟
- آیا مشتری به دنبال این نوع موضوعی است که برد تولید می کند؟
بارد همچنین ایده هایی در مورد موارد زیر به ما ارائه می دهد:
- مقالاتی در مورد نحوه انتخاب شغل جدید.
- ویدئوهایی در مورد چگونگی ایجاد تغییر شغلی.
- پست های وبلاگ در مورد نحوه برقراری ارتباط با افراد در صنعت جدید خود.
- کتابهای الکترونیکی و پستهایی در مورد نحوه آمادهسازی کاورلتر و رزومه خود برای حرفه جدیدتان
این یک استراتژی است که برای افزایش دید شما در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی که تجارت اصلی شما نیستند، اما همچنان به مخاطبان شما مرتبط هستند، طراحی شده است.
مزایای سئوی مماس چیست؟
هنگامی که درباره موضوعاتی که آنها دوست دارند درباره آنها مطالعه کنند تحقیق می کنید، در مورد صنعت خود نیز اطلاعات بیشتری ،ب می کنید و شما را به یک متخصص واقعی در تحقیقات مخاطب تبدیل می کند.
در مرحله دوم، ما باید به هوش مصنوعی در مورد تجارت اصلی و کلمات کلیدی خود جهت دهیم.
پس از تنظیم زمینه و جعل هویت، ،ت به ارائه دستورالعملهایی در مورد نوع نتایج مورد انتظار ما به Bard میرسد.
به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی در هنگام تف ، نتایج ما محدودیت هایی دارد، گاهی اوقات تولید آنها متوقف می شود، به خصوص در مواردی که پاسخ بیش از حد طول می کشد.
ما به راهی نیاز داریم تا به هوش مصنوعی بگوییم که پاسخهای آن باید مبنای روانشناختی داشته باشند تا قابل اجرا و دقیق باشند. در غیر این صورت، مثل تیراندازی در تاریکی است.
- “لیستی از توضیحات در مورد دلایل انتخاب این دسته و نحوه مطابقت آن با محتوای اصلی که به شما ارائه خواهم داد، ارائه دهید.”
یکی دیگر از مزایای سئوی مماسی افزایش تصاعدی تعداد موضوعاتی است که می تو،د در مورد آنها بنویسید. بهطور بالقوه، با این استراتژی، محتوای شما میتواند مقیاسپذیر باشد، زیرا ایدههای محتوایی شما تمام نمیشود.
“شما با مفهوم محتوای مماسی آشنا هستید”.
این بخش از جمله نگرش هوش مصنوعی را در آماده سازی برای آنچه در آینده می آید باز می کند.
اعلانهای خوب میتوانند کارایی را افزایش دهند زیرا زمان کمتری را صرف اصلاح دستورالعملهای خود میکنید و همچنین پاسخهای هوش مصنوعی را تقویت میکنند و پاسخهای دقیق، عمیق و مرتبط را در اختیار شما قرار میدهند.
پژوهش نشان می دهد که روانشناسی بر تحقیقات در زمینه مصرف کننده و بازاریابی تأثیر گذاشته است، بنابراین بهترین راه برای درک رفتار مصرف کنندگان چیست؟
درخواست های پشتیب،
وقتی صنعت شما بیش از حد اشباع شده باشد، شانس ،ب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو سخت تر می شود.
به راحتی می تو،د درخواست های من را بدزدید و ایده های مماس جدید را در کمتر از دو دقیقه ایجاد کنید.
- “هم به ،وان یک روانشناس و هم به ،وان یک مشاور موتور جستجو که آموزش دیده برای کمک به مردم برای یافتن محصول یا خدمات من، برای نیازهای خود عمل کنید. هنگام ارزیابی دلایل رایج برای انتخاب، با مفهوم سئوی مماسی آشنا هستید.
به یاد داشته باشید که همه مشاغل می توانند از همین روش استفاده کنند تا زم، که شما یک مورد قانع کننده برای خاص بودن داشته باشید و بتو،د آن را به اندازه کافی برای هوش مصنوعی بیان کنید.
از آنجایی که درخواست طول، و مفصل خواهد بود، میتو،م آن را به سه ،مت ت،یم کنیم تا قابل هضمتر و درک آن آسانتر شود.
جعل هویت و تنظیم زمینه
در آن زمان است که سئوی مماسی می تواند به شما کمک کند.
در نهایت، ما همچنین باید مراقب فرضیات هوش مصنوعی باشیم، بنابراین به سادگی موارد زیر را میپرسیم:
- “دستورالعمل های قبلی را به من یادآوری نکنید، هیچ فرضیه ای نکنید.”
مرحله 2: کلمات کلیدی خود را اضافه کنید
سئوی مماس به تعداد زیادی از کاربران و تحقیقات صنعتی نیاز دارد زیرا هیچ ابزار SEO نمی تواند این فرآیند جمع آوری داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
نوشتن دستورات عالی به شما این امکان را می دهد که با ابزارهای هوش مصنوعی بهتر کار کنید و به جای نتایج متوسط، نتایج مرتبط ایجاد کنید.
به ،وان نمونه ای از دستور، از موضوع “دوره های آنلاین” برای سازم، استفاده خواهیم کرد که دوره های تن، اندام را ارائه می دهد و افراد را برای تبدیل شدن به مربیان شخصی آموزش می دهد.
این جمله به بارد نتیجه روشنی می دهد. ما می خواهیم یک دسته بندی محتوای مماس ایجاد کنیم.
قبل از اینکه بتو،د یک خط نسخه بنویسید، آماده سازی زیادی لازم است.
ما نمی خواهیم نتایج متفاوت باشد. ما میخواهیم نتایج برای ادامه روند خلق ایدههای محتوای مماس بسیار خاص باشد.
- “ایجاد دسته بندی محتوای مماس”
شما همچنین می تو،د تصمیم بگیرید که دو یا چند دسته ایجاد کنید، اما هر چه بیشتر از هوش مصنوعی بخواهید، نتایج دقیق تری خواهید داشت.
این جمله اول به بارد کمک می کند تا به ،وان یک روانشناس رفتار کند و زمینه ای را تنظیم کند که از این به بعد در آن عمل خواهیم کرد.
آ،ین اما نه کم اهمیت، ایده های محتوای مماس می تواند تلاش های شما را برای بک لینک افزایش دهد.
اگر همه کارها را درست انجام دادید، باید بتو،د نتایج چشمگیری از Bard دریافت کنید که به شکل زیر است:

شما با انتظارات، نکات دردناک و انگیزه های مشتری خود آشنا خواهید شد.
این بدان م،ا نیست که ما باید 100٪ به هوش مصنوعی تکیه کنیم. صاحبان مشاغل و بازاریابان مشتریان خود را بهتر از هر ،ی می شناسند، که ما را در موقعیت ارزیابی پاسخ های هوش مصنوعی قرار می دهد.
هدف از این کار ارائه دقیق ترین اطلاعات ممکن به هوش مصنوعی است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.