
اگر بتو،د به طور خودکار مناقصه را با شرایط نام تجاری خود خاموش کنید، در حالی که هیچ رقیب دیگری در تصویر وجود ندارد و شما در حال حاضر به طور ارگ،ک در رتبه اول قرار گرفته اید؟ پس انداز می تواند قابل توجه باشد.
همه چیز با Lone Rangers شروع می شود.
آن چهره نقابدار کیست؟ رنجرز تنها تعریف کرد:
Lone Ranger یک عبارت جستجوی نام تجاری است که شما تنها پیشنهاد دهنده جستجوی پولی برای آن هستید و که برای آن موقعیت ارگ،ک شماره 1 را دارید. به عبارت دیگر، چرا برای کلیک بر روی عبارتی که برنده شده اید، به صورت رایگان پرداخت کنید؟
کلمات کلیدی Lone Ranger آنهایی هستند که بدون مناقصه برنده خواهید شد
عبارات «تکاور تنها» میلیونها نفر را به هدر میدهد که جستوجوی پولی برند را ،ج میکند. آنها اصطلاحات برندی هستند که شما به طور ارگ،ک برنده می شوید و که شما تنها پیشنهاد دهنده برای تبلیغات پولی هستید. بسیاری از برندها صرفاً صرفاً به این دلیل که نظارت و شناسایی 24 ساعته و 7 روز هفته آنها یک دردسر وقتگیر بود، صرفاً روی این شرایط هزینه میکنند. اما دیگر نه.

چرا لنگ رنجرز تنها؟
رنجرز تنها یک فرصت منفی برای کاهش هزینه های تلف شده در شرایطی است که در آن رقابتی وجود ندارد. شما می تو،د برای کلیک پرداخت کنید یا چیزی پرداخت نکنید. در هر صورت، شما برنده کلیک ارگ،ک هستید.
حفظ تسلط بر صفحه نتایج موتورهای جستجو ممکن است همچنان برای تجربه برند مثمر ثمر باشد، اما هزینه ها را می توان و باید تا زم، که رقیب دیگری ظاهر شود کاهش داد. پس انداز حتی می تواند در مناطقی با رشد بیشتر سرمایه گذاری شود.
گزارشهای تکاور Adthena تعداد عبارتهای جستجو را نشان میدهد که در آن شما به تنهایی یک تبلیغ پولی را نشان میدهید و بالاترین نقطه ارگ،ک و پس انداز بالقوه خود را از هفت روز گذشته داشته باشید. علاوه بر این، با فناوری Brand Activator، میتو،د فرآیند توقف و راهاندازی مجدد کلمات کلیدی Lone Ranger را کاملاً خودکار کنید.
Brand Activator چیست؟
Brand Activator یک ویژگی کاملاً جدید در پلتفرم Adthena است که کل فرآیند نظارت، توقف و راه اندازی مجدد کمپین های Lone Ranger را خودکار می کند.
هدف از این اتوماسیون چیست؟ برای جلوگیری از الف) هدر دادن بودجه یا ب) از دست دادن سهم بازار. نتیجه مطلوب چیست؟ برای اینکه در صدر بازی جستجوی پولی خود باقی بم،د و بر فضای رقابتی خود تسلط داشته باشید.
ابزار اتوماسیون چگونه کار می کند؟
Brand Activator شبانه روزی خودکار است، به این م،ی که هیچ کار دستی در کار نیست و در زمان و هزینه صرفه جویی می شود. (آن آه راحت را شنیدیم). این ابزار برای اطمینان از بهینهسازی کامل کلیکهای برند و سهم بازار، بهطور خودکار پیشنهاد را غیرفعال و دوباره فعال میکند.
در اینجا یک فرآیند گام به گام از نحوه عملکرد آن آورده شده است:
- نظارت 24/7 – Adthena شرایط Lone Rangers را پیدا می کند که شما به صورت ارگ،ک و بدون پیشنهاد دهنده رقیب برنده می شوید.
- غیرفعال سازی خودکار – مناقصه در Lone Rangers به طور خودکار متوقف می شود و به لیست کلمات کلیدی منفی شما اضافه می شود.
- فعال سازی مجدد خودکار – اگر رقیب شروع به مناقصه کند، مناقصه مجدداً فعال می شود.
- گزارش ماهانه – Adthena تجزیه و تحلیل هایی را برای ردیابی پس انداز شما و شناسایی مناطق دیگر برای سرمایه گذاری مجدد ارائه می دهد.

اکنون پس انداز کنید، بعداً دوباره سرمایه گذاری کنید
شما مسئول کارهایی هستید که میخواهید با پسانداز انجام دهید – چه صرفهجویی در بودجه یا سرمایهگذاری مجدد در جای دیگر برای بازگشت سرمایه بیشتر. با استفاده از فناوری Adthena’s W،le Market View، میتو،د این پساندازها را مجدداً در استراتژی جستجوی پولی خود بر روی عبارات جستجوی با عملکرد بالاتر سرمایهگذاری کنید تا بازده کلی هزینه تبلیغات (ROAS) را افزایش دهید.
چگونه می تو،د از آن بهره مند شوید؟
با وجود برندهایی که با بودجه های محدود PPC و عدم اطمینان اقتصادی کار می کنند، کنترل Lone Rangers، چه به صورت دستی یا از طریق Brand Activator، می تواند راهی آسان و بدون ریسک برای کاهش هزینه های هدر رفته باشد. این فرصت برای رشد قابل توجه، بیهوده است.
علاقه مندید درباره کارهایی که Brand Activator می تواند انجام دهد بیشتر بد،د؟ وارسی این راهنمای آسان برای یادگیری بیشتر
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

Adhena یک پلت فرم اطلاعات جستجو برنده جایزه است. ،یب منحصربهفرد ما از فناوری اختراع شده و مبتنی بر هوش مصنوعی و تیم متخصص در سطح جه، به برندها، بازاریابان و آژانسها در سراسر جهان کمک میکند تا بر مناظر رقابتی خود مسلط شوند. ما دید واضحی از چشم انداز جستجوی پولی به مشتریان خود ارائه می دهیم و به آنها کمک می کنیم هزینه های خود را برای افزایش بازگشت سرمایه بهینه کنند و در عین حال در زمان آنها صرفه جویی می کنیم و استراتژی های بین کانالی خود را بهتر اطلاع رس، می کنیم.
منبع: https://searchengineland.com/،w-to-stop-wasting-،nd-search-spend-and-save-it-with-automation-388348