چگونه از داشبورد نمایه کسب و کار Google جدید بیشترین استفاده را ببریم

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مزایای NMX

کاربران دیگر به داشبوردهای قدیمی خود دسترسی ندارند و اکنون به اجبار وارد NMX یا New Merchant Experience می شوند، جایی که ویرایش های GBP مستقیماً در SERP ها انجام می شود.

داشبورد ممکن است از بین رفته باشد. با این حال، اصول اولیه ثابت مانده است.

با این حال، نکات مثبتی در تجربه تجاری جدید وجود دارد.

NMX یا New Merchant Experience، داشبورد نمایه ،ب‌وکار Google را حذف می‌کند و به مدیران نمایه اجازه می‌دهد مستقیماً در SERP به اطلاعات نمایه دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند.

ارزش درک سئوی محلی و بهینه سازی نمایه ،ب و کار گوگل شما بر این اساس همچنان راهی برای رشد و حفظ رتبه بندی و افزایش سود خواهد بود.

گزارش خود را گسترش دهید

سریع ترین راه برای لذت بردن از یک ابزار جدید یا به روز رس،، درک نحوه کارکرد آن و راحت شدن با آن است. سریعترین راه برای راحت شدن با NMX پ، و استفاده از آن است.

هنوز هم به رتبه بندی کمکی نمی کند، بنابراین می تو،م صحبت در مورد آن را متوقف کنیم.


برای مشاغل کوچک و مدیران غیر آژانس، کار در SERP با حذف نیاز به رفتن به یک URL جداگانه برای دسترسی به مدیر تجاری خود، یک مرحله را حذف می کند.

تجربه ویرایش جدید Google برای نمایه های ،ب و کار عرضه شده است. در حالی که احساس اولیه اینطور نیست مثبت، همه می توانند قبول کنند که این یک تجربه است.

در حالی که جامعه سئو محلی ممکن است در این مورد نگران باشد، بعید است که کاربر معمولی از این تغییر ناراحت شود.

آزرده شوید، بر آن غلبه کنید و بفهمید که چگونه تغییرات می تواند به بهترین وجه به برند شما خدمت کند.

بازخورد را به اشتراک بگذارید

جدید در زمین موتورهای جستجو

کاربران تغییرات بزرگی را بین داشبورد نمایه ،ب‌وکار Google خود و تجربه تجاری جدید مشاهده می‌کنند.

تبلیغات در بالای آن لیست قرار دارند، اما رواج گزینه درخواست بازبینی، پرسش و پاسخ، محصولات و خدمات ممکن است نشان دهند که گوگل به زودی چه مواردی را در اولویت قرار خواهد داد. (به یاد داشته باشید، محصولات فقط به ارائه محصولات فیزیکی محدود نمی شوند!)

به دنبال بهترین شیوه های سئو محلی باشید

کاربران و گوگل به طور ی،ان بررسی ها را زیر نظر دارند. تا 96% از کاربران برای تصمیم گیری در مورد ،ید به بررسی ها متکی هستند و 70 درصد از این کاربران بیشتر به بررسی های Google مراجعه می کنند.

به ویژگی‌هایی که گوگل در جلو و مرکز کاربران قرار می‌دهد نگاه کنید، زیرا اینها مهمترین چیزهایی است که آنها در نظر می‌گیرند.

تأیید بیشتر مبنی بر اینکه احساسات اولیه خوش بینانه نیست: BrightLocal نظرسنجی توییتر نشان داد که بیش از 83 درصد از کاربران پیمایش NMX را دشوار می دانند.

تغییر از ساختار منو به طرح‌بندی نمادهای قابل مشاهده‌تر، صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در NMX صرف کنند، که احتمالاً هدف Google است.

نکاتی برای استفاده حدا،ری از نمایه ،ب و کار Google خود از طریق NMX

این یک تغییر عظیم است که صاحبان مشاغل و سئوکاران به طور ی،ان از آن هیجان زده نمی شوند.

Google NMX چیست؟

رابط قدیمی باز نخواهد گشت، بنابراین هر چه سریعتر به کار در NMX عادت کنیم، بهتر است.

چشمگیرترین تغییر، از دست دادن توانایی کار در داشبورد است.

پس از بررسی طرح‌بندی و ویژگی‌ها، کاربران متوجه می‌شوند که هنوز به بسیاری از ویژگی‌هایی که داشبورد قدیمی ارائه می‌داد دسترسی دارند.

از لحاظ تاریخی، بیشتر موارد در نمایه ،ب و کار Google شما از طریق داشبورد GBP در دسترس بود و برخی از آنها از طریق NMX in-SERP در دسترس بودند. موضوع دیگه این نیست.

نمایه ،ب و کار Google تجربه تجاری جدید

بسیاری از ما تلاش کرده‌ایم به داشبورد قدیمی (از جمله خودم) برگردیم، اما این در دراز مدت مفید نیست.

ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در آسمان استرلینگ و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.


منبع: https://searchengineland.com/google-nmx-tips-390006

برخی از ویژگی‌ها نسبت به داشبورد قبلی در دسترس‌تر هستند و یافتن و استفاده از آن‌ها را برای کاربر معمولی آسان‌تر می‌کند.

درباره نویسنده

ارین جونز

در ادامه، مدیران نمایه م،م به ویرایش اطلاعات فهرست، بررسی عملکرد، و مدیریت اطلاعات نمایه ،ب و کار Google از داخل SERP خواهند بود.

چه چیزی در انتقال به Google NMX تغییر کرده است؟

جوی هاوکینز پیشنهادهایی را برای بهبود داشبورد به Google ارائه کرده است.

این اولین تغییر بزرگی نیست که گوگل ایجاد کرده است و قطعا آ،ین هم نخواهد بود.

NMX اینجاست که بماند، اما این بدان م،ا نیست که نمی توان آن را ارتقا داد.

تصمیم بگیرید که چه چیزی آن را بهبود می بخشد، و ایده های خود را با Google و جامعه SEO محلی به اشتراک بگذارید.

بر،ب گذاری جغرافیایی تصاویر

در حالی که ویرایش در SERP جدید نیست، حذف داشبورد business.google.com قدیمی است.

در اینجا چند نکته برای استفاده حدا،ری از تجربه تجاری جدید آورده شده است.

شیرجه زدن در

اگر اطلاعات آماری ع، موجود در داشبورد «Google برای ،ب‌وکار من» را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه می‌شود منتقل نمی‌شود. pic.twitter.com/ID6IM7oVwV

– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 28 اکتبر 2022

  • معیارهای «چگونه مشتریان برای ،ب و کار شما جستجو می‌کنند» دیگر در دسترس نیستند.
  • اطلاعات مکان (زم، که مشتریان مسیرهای ،ب و کار را می پرسند) نیز از بین رفته است. در عوض NMX درخواست‌های جهت را در طول زمان نشان می‌دهد.
  • حتی اگر چندین نمایه را مدیریت می کنید، نیازی به استفاده از داشبورد ندارید. شما از طریق SERP به همه پروفایل ها دسترسی دارید و آن SERP تمام پروفایل هایی را که مدیریت می کنید به شما نشان می دهد.
GBP - نمایه های تجاری
  • «پست‌های» Google در داشبورد اکنون به ،وان «به‌روزرس،» در NMX بر،ب‌گذاری شده‌اند.
  • گوگل دوباره بر،ب «کاربران» را انتخاب کرد. اکنون از آنها به ،وان “مدیران” یاد می شود.
  • جستجوی مارک در تجزیه و تحلیل برای نام تجاری (و برای رقبای که در SERP ظاهر می شوند) به دلیل نیاز به انجام جستجوهای مارک برای باز ، داشبورد افزایش می یابد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


NMX را تست کنید، ببینید همه چیز کجاست و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود ارسال کنید. اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، باید مشارکت کنیم.

توجه کنید

از مشتریان خود نظر بخواهید. به همه نظرات – خوب، بد و بی تفاوت پاسخ دهید.

بنابراین، چه چیزی تغییر کرده است؟ مدیر نمایه ،ب و کار Google هنوز اینجاست، اما امکان ویرایش فهرست در رابط از بین رفته است.

در اینجا خلاصه ای از تغییرات آمده است:

  • نمایه‌های ،ب و کار Google اکنون فقط در SERP قابل ویرایش هستند. داشبورد دیگر در دسترس نیست.
  • برخی چیزها هنوز کاربران را به داشبورد قدیمی می فرستند، اما در بین کاربران ناسازگار است و احتمالا ادامه نخواهد داشت.
  • اطلاعات آماری ع، دیگر در دسترس نیست. این داده ها اغلب به دلیل نادرست و غیرقابل اعتماد بودن مورد انتقاد قرار می گرفتند. چشم انداز داده های ع، بهتر در آینده کاربران را امیدوار کرده است.

ممکن است برخی از بینش‌هایی که به دیدن آنها عادت کرده‌ایم ناپدید شوند، اما اگر از کار ، با داده‌ها راحت هستید، فرصت‌هایی برای ایجاد گزارش‌های سفارشی فوق‌العاده وجود دارد.

اولویت بندی بررسی ها

هنگامی که مشکلی را از یک بررسی منفی حل می کنید، از بازبین بخواهید که بررسی خود را به روز کند.

با پانچ ها رول کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است