چگونه از حریم خصوصی خود در هنگام ایجاد تجارت دیجیتال خود محافظت کنید

آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.

و همیشه فراموش نکنیم نقض احتمالی داده ها خطری که می تواند اطلاعات شخصی شما را در اختیار هکرها قرار دهد. از حوادث گذشته، کاملاً واضح است که یک پلت فرم رسانه های اجتماعی حتی به کاربران خود در مورد این نقض اطلاع نمی دهند (ممکن است این کار را انجام دهند اما ماه ها پس از وقوع آن، ماه ها پس از اینکه داده های خصوصی شما ممکن است در دستان اشتباه قرار گرفته باشد).

اگر این موضوع برای شما نگران کننده است، اکنون حداقل چند قدم بردارید: هنگام شروع یک ،ب و کار جدید یا دیجیتالی ، ،ب و کار فعلی خود، گزینه های ناشناس بودن خود را در ذهن داشته باشید و تصمیمی آگاهانه بگیرید که می خواهید مشتریان شما در مورد شما چه چیزی بدانند. زندگی شخصی.


فرهنگ اشتراک‌گذاری خودجوش بیش از حد قوی است: مردم اطلاعات خصوصی را بدون توجه زیاد یا بدون هیچ آسیبی منتشر می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند.

اگر فکر می کنید که خارج شدن از شبکه یک ورزش شدید است و می خواهید نوعی حضور در رسانه های اجتماعی را حفظ کنید تا با دوستان و خانواده در ارتباط باشید، به سادگی حساب های خود را خصوصی کنید. اما به یاد داشته باشید که نام و تصویر نمایه شما ممکن است همچنان عمومی باشد و از طریق Google قابل یافتن باشد، حتی زم، که نمایه ای روی خصوصی تنظیم شده باشد.

به طور خلاصه، حذف محتوای شما از وب مقداری کار می خواهد و در برخی موارد فوراً اتفاق نمی افتد. اما بهتر از صرفه جویی در ساعات آینده در تلاش برای مسدود ، و حذف ارتباطات هر،مه ای است که برای شما و ،ب و کار شما هدف گذاری شده است.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد محافظت از هویت آنلاین خود در برابر اینترنت بد،د:

1. سایت خود را ناشناس کنید

دیجیتالی ، ،ب و کار شما در حالی که ناشناس باقی می ماند دشوار است اما شدنی است. در اینجا تمام مراحلی است که باید انجام دهید ایجاد کنید وبلاگ ناشناس. در اصل:

  • شما باید یک نام مستعار آنلاین (الف نام همانطور که در روزهایی که از انجمن استفاده می کردیم و هرگز از نام واقعی خود در وب استفاده نمی کردیم، آن را می نامیدیم)
  • یک آدرس ایمیل جدید تنظیم کنید و نمایه های جدید رسانه های اجتماعی عمومی خود را ایجاد کنید که نشان دهنده ،ب و کار شما هستند
  • علاوه بر این، برای جلوگیری از گره خوردن تلفن، ایمیل و آدرس خود به دامنه خود، باید برای حفاظت از حریم خصوصی دامنه هزینه کنید. حفاظت از حریم خصوصی دامنه، اطلاعات شخصی را با اطلاعات پرا،ی در فهرست عمومی WHOIS جایگزین می کند.
  • مطمئن شوید که از گواهی SSL استفاده می کنید (که شما می تواند به صورت رایگان انجام دهد)

در برخی موارد، مانند Reddit و Tumblr، حتی حذف حساب شخصی شما کمکی نمی کند زیرا محتوای شما در آنجا به یک نهاد حذف شده اختصاص داده می شود.

حقیقت این است که وقتی زندگی خود را به روی دنیای دیجیتال باز کنیم، آن محتوای خصوصی بال‌های خودش را پیدا می‌کند. تحت کنترل درآوردن آن بسیار دشوار می شود و می تواند به راحتی بدون اینکه شما آگاه باشید گسترش یابد.

نیاز به تبدیل شدن به یک شخصیت عمومی برای داشتن یک ،ب و کار موفق بیش از حد ارزیابی می شود. هنوز موضوع انتخاب است. سئو فنی و بک لینک با کیفیت بالا، همچنین کیفیت محتوا و به درستی اجرا شود تحقیق کلمات کلیدی – سه ستون دید آلی جامد باقی بمانند. یک صفحه «درباره» که به خوبی انجام شده است، می‌تواند بدون برندسازی شخصی وجود داشته باشد، تا زم، که پیشنهاد ،ب‌وکار، داستان منشأ ،ب‌وکار شما را منتقل کند و ارزش‌هایی را منتقل کند که با مصرف‌کنندگان/مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شود.

2. محتوای عمومی خود را از سیستم عامل های شخص ثالث حذف کنید

در اینجا باید به یک نکته توجه کرد: هم برای تجارت الکترونیک و هم برای مشاغل SaaS ایجاد یک نهاد تجاری ناشناس امکان پذیر است. البته، برخی از مشتریان شما ممکن است کنجکاو باشند که چه ،ی پشت برند شماست، اما اگر اطلاعات تماس کاری دارید، مشکل بزرگی نیست. البته برای یک تجارت آزاد چالش برانگیزتر است ا،ر بازارهای آزاد برای عضویت به نام واقعی خود نیاز دارید.

خب، من معتقدم که هنوز جایی برای ناشناس ماندن در رسانه های اجتماعی وجود دارد، و شما همچنان می تو،د بدون به خطر انداختن اطلاعات شخصی خود برای عموم موفق شوید. فقط باید در هنگام استفاده اقدامات دقیقی انجام دهید انواع تاکتیک های بازاریابی – مانند وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی – برای اینکه زندگی خصوصی خود را به خوبی خصوصی نگه دارید.

اگر زم، تصمیم گرفتید که وقتی ،ی نام شما را جستجو می‌کند، نمی‌خواهید آن محتوا در جستجو باشد، چه انتخاب‌هایی دارید؟

اگر کنجکاو هستید، در اینجا اطلاعاتی در مورد شبکه های اصلی مبتنی بر محتوای شخص ثالث و نحوه پاک ، محتوای خود از آنها به روشی ساده تر آورده شده است:


پلتفرم مبتنی بر محتوای شخص ثالث آیا راهی برای حذف انبوه محتوا وجود دارد؟ آیا با حذف کل حساب خود، محتوا از بین می رود؟
Reddit خیر خیر
Quora خیر آره
(به جز سوالاتی که ا،راً ناشناس هستند)
اینستاگرام آره
(شما هم می تو،د خودتان را بسازید پروفایل خصوصی)
توییتر خیر
(با این حال، می تو،د همه آنها را خصوصی/محافظت کنید)
آره
فیس بوک خیر (اما می تو،د همه آنها را خصوصی/پنهان کنید) آره
پینترست خیر آره
(اما نه پین‌هایی که دیگران از پین‌های شما می‌سازند)
وبلاگ Tumblr آره
(با استفاده از ویرایشگر پست انبوه)
نه همه
(مال شما وبلاگ گروهی مشارکت ها حفظ خواهد شد)
فریاد زدن خیر آره
(ولی نه فورا)
یوتیوب آره
(می تو،د نظرات خود را به صورت انبوه حذف کنید و ویدیوهای خود را به صورت انبوه مخفی کنید)
آره

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

البته می‌تو،د نام کاربری خود را در ا،ر این شبکه‌ها تغییر دهید تا نام واقعی خود را پنهان کنید، اما توجه داشته باشید که نام قبلی شما همچنان از طریق Wayback Ma،e و ابزارهای آرشیو مشابه قابل مشاهده خواهد بود، اگر ،ی برای تحقیق وقت بگذارد.

3. حساب های باقی مانده خود را خصوصی کنید

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/04/21/،w-to-safeguard-your-privacy-while-building-your-di،al-business/

اینترنت بسته به اینکه چگونه از آن استفاده می‌کنید و اینکه دیگران چگونه از آن برای تعامل با شما استفاده می‌کنند، هم نعمت است و هم ضرر. بسیاری از ،ب و کارها و مشکلات جانبی جدید پس از همه گیری پدیدار شدند، در حالی که مشاغل آجر و ملات شروع به دیجیتالی ، خود ،د. این موضوع باعث ایجاد چالش‌های رفاهی در مورد اینکه چگونه صاحبان مشاغل و مدیران ارشد می‌توانند کار را از جیب شخصی خود از طریق اینترنت جدا کنند، ایجاد کرده است. چگونه می توانند از قوی بودن حریم خصوصی و امنیت آنلاین خود در حین ایجاد ردپای ،ب و کار دیجیتال اطمینان حاصل کنند؟

من می دانم که ما در مورد آن صحبت کرده ایم شفافیت و اعتبار و ساختن شما برند شخصی خیلی زیاد است، بنابراین ایجاد یک سایت ناشناس موفق بدون افشای خود، تقریباً یک انتخاب نامطلوب به نظر می رسد.

حقیقت سخت این است که حذف محتوای خود که به یک سایت شخص ثالث اضافه کرده اید یک چالش است. برخی از پلتفرم ها حتی ابزاری برای حذف انبوه محتوا از پلتفرم ندارند. در شرایطی که Quora، احتمالاً به آن نیاز خواهید داشت حذف حساب کاربری خود را به منظور خلاص شدن از شر محتوای خود.

همانطور که گفته شد، حذف اکانت های شما احتمالاً گزینه بهتری – هنوز هم کامل نیست – است.

نتیجه

البته، این بدان م،است که ع،‌های خانوادگی را در اینستاگرام منتشر نکنید و داستان‌های شخصی تعریف نکنید، اما هنوز فرصت‌های زیادی وجود دارد، از SEO گرفته تا تبلیغات PPC. با تاکتیک‌های شخصی‌تر، مانند اطلاع‌رس، به وبلاگ‌نویسان، احتمالاً باید به یک راه حل بپردازید هویت جایگزین زیرا هیچ ، ایمیل های ناشناس یا ایمیل هایی که از یک ،ب و کار ارسال می شود را دوست ندارد.

از هویت شخصی خود در رسانه های اجتماعی محافظت کنید و در عین حال یک ،ب و کار دیجیتالی را رشد دهید.

برخی ممکن است در مورد امکان ناشناس بودن در زمینه بحث کنند بخور اما در واقعیت، این دانش عمومی نیست که گوگل دقیقاً چگونه ا،امات EAT خود را به یک الگوریتم رتبه‌بندی ترجمه می‌کند. تا به حال، وب‌سایت‌های زیادی را دیده‌ام که هیچ صفحه‌ای «درباره» انس، رتبه‌بندی نشده‌اند و رتبه بالایی ندارند. علاوه بر این، شما می تو،د داستان ،ب و کار خود را بدون بیان داستان شخصی موسس آن تعریف کنید.

چگونه از حریم خصوصی خود در هنگام ایجاد تجارت دیجیتال خود محافظت کنید

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • نیاز به تبدیل شدن به یک شخصیت عمومی برای داشتن یک ،ب و کار موفق بیش از حد ارزیابی می شود
  • برخلاف تصور رایج، ایجاد یک نهاد دیجیتالی ناشناس با استفاده از ا،ر استراتژی های بازاریابی کارآمد امکان پذیر است.
  • مشکل زم، به وجود می‌آید که شما قبلاً داده‌های شخصی خود را منتشر کرده‌اید و می‌خواهید آن‌ها را حذف کنید – این نه آسان است و نه ممکن (با توجه به انواع ابزارهای آرشیو که این روزها در دسترس عموم قرار دارند)
  • بنابراین چگونه می تو،د زندگی خود را خصوصی نگه دارید در حالی که صاحب یک تجارت آنلاین موفق هستید؟
  • چگونه از این معمای عبور می کنید زیرا محتوای خصوصی شما ممکن است هر لحظه همچنان عمومی شود؟
به احتمال زیاد شما با استفاده از نام واقعی خود در چندین پلتفرم شخص ثالث مشارکت کرده اید. این کاملاً طبیعی است زیرا چند پخش کننده رسانه های اجتماعی قدرتمند (مانند فیس بوک و Quora) وجود دارند که سیاست های نام واقعی را برای جلوگیری از ناشناس ماندن کاربران دارند.

به طور کلی، وقتی یک حساب رسانه اجتماعی روی خصوصی تنظیم می شود، نه افراد وارد شده و نه افراد ثبت نام نشده نمی توانند به محتوای شما یا لیست دوستان شما دسترسی داشته باشند.

در اینجا مثالی از یک حساب خصوصی در اینستاگرام آورده شده است که هنوز نام، نام کاربری، توضیحات، تصویر نمایه و وب سایت شما را حتی برای بیننده ای که وارد نشده است عمومی می کند:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است