چگونه از برندهای بزرگی که شرایط شما را پیشنهاد می کنند دور بزنید


هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که بهترین شرایط شما توسط رقبا ربوده شود.

فصل تعطیلات به ویژه مستعد این امر است، زیرا برندها در تلاش برای تصاحب سهم بازار هستند.

سوال این ماه به خصوص در فصل تعطیلات بسیار سخت است. راکش از Virud،agar می پرسد:

من یک سوال در مورد همان کلمه کلیدی مارک های بزرگتر دارم و من از آن استفاده می کنم. به ،وان یک شرکت کالا، من از کلمه کلیدی عمومی «هدیه برای او» استفاده می کنم. با نزدیک شدن به تعطیلات، می توانم ببینم که CPC (هدف ROAS – BS) برای این کلمات کلیدی در حال افزایش است.

در بینش های حراج، این رقبای من نیستند که از من پیشی می گیرند، بلکه Etsy و آمازون هستند. CPC من 200٪ افزایش یافت – WoW. بهترین راه برای مق، با این موضوع چیست؟ مناقصه دستی؟ یا هر استراتژی مناقصه دیگری کار می کند؟

ما این موضوع را از دیدگاه Google Ads بررسی خواهیم کرد، با این حال، بسیاری از این استراتژی‌ها در Microsoft Ads نیز قابل اجرا هستند.

نکته 1: از انواع کلمات کلیدی استفاده کنید

ساده ترین راه برای دور زدن حراج های گران قیمت استفاده از کلمات کلیدی مختلف است.

غلط املایی و مترادف ها به شما امکان دسترسی به همان عبارات جستجو را می دهد. اگر برندهای بزرگ قیمت‌های حراج را برای رایج‌ترین انواع افزایش می‌دهند، به سراغ انواع کمتر رایج بروید.

به ،وان مثال، اگر اصطلاح گران قیمت «هدیه به او رسید» بود، ممکن است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هدایایی برای او
  • برای او هدیه می دهد.
  • برای او هدیه دادن
  • برای او تقدیم کنید
  • هدایایی برای او

یکی یکی روی نوع تطبیقی ​​که کلمه کلیدی اصلی را داشتید تست کنید.

در حالی که در حال آزمایش هستید، کلمه کلیدی اصلی را متوقف کنید.

با م، آن، می‌تو،د داده‌های خود را حفظ کنید و اگر نوع جدید کار نکرد، به آن بازگردید.

نکته 2: استراتژی مناقصه خود را تنظیم کنید

مناقصه خودکار و هوشمند مزایای زیادی دارد.

با این حال، افزایش هزینه هر کلیک (CPC) بر اساس هدف پیشنهادی بسیار آسان است.

استراتژی‌های مناقصه مبتنی بر تبدیل بیشتر مستعد افزایش قیمت هستند زیرا تبدیل‌ها وزن زیادی دارند.

استفاده از استراتژی پیشنهادی که قیمت پیشنهادی شما را محدود می کند، ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه بودجه شما از کنترل خارج نمی شود است.

گفته می شود، اگر سقف پیشنهادی شما خیلی کم باشد، ممکن است حجم را کاهش دهید.

تا زم، که سقف پیشنهادی شما 10٪ یا کمتر از بودجه روزانه شما باشد، باید بتو،د در روز به اندازه کافی کلیک کنید تا به فروش منجر شود (به شرطی که نسبت پیشنهاد به بودجه شما با صنعت شما همسو باشد).

نکته 3: از حذف مخاطبان/هدف استفاده کنید

مخاطبان اغلب در بحث قیمت حراج نادیده گرفته می شوند.

در حالی که مخاطبان واقعی در مناقصه هوشمند ساخته شده اند، می توان از آنها برای حذف یا به طور انحصاری هدف نیز استفاده کرد.

برای حذف افرادی که من، محصولات/خدمات شما نیستند، از مخاطبان بومی مانند درون بازار و وابستگی استفاده کنید.

همچنین می‌تو،د از مخاطبان شخص اول، مانند بازی مشتری و بازدیدکنندگان وب‌سایت، استفاده کنید تا بودجه خود را روی مشتریان بالقوه متمرکز کنید یا در افرادی که قبلاً با شما آشنا هستند، صرفه‌جویی کنید.

غذای آماده نهایی

برندهای بزرگ همیشه متغیری در قیمت حراج خواهند بود.

با این حال، نیازی نیست که در یک جنگ پیشنهادی غرق شوید.

دنبال انواع ارزان‌تر، پایان دادن به مناقصه، و استفاده از مخاطبان برای تمرکز بر بودجه، به باز ، حراج‌های ارزان‌تر برای بهبود بازگشت سرمایه (ROI) کمک می‌کند.

در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای من توییت کنید [email protected] ماه بعد میبینمت!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو




منبع: https://www.searchenginejournal.com/big-،nds-bidding-your-terms/470824/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است