آیا محتوا به یک کلمه ،یف تبدیل شده است؟ به Ed Breault، مدیر ارشد اجرایی Aprimo بپیوندید تا در مورد ضرورت نهایی عملیات محتوا برای مق، با آلودگی دیجیتال در سطوح کلان و ،د صحبت کنید تا سازمانهای شما بتوانند درباره نحوه برنامهریزی، ایجاد، مدیریت و ارائه تجربیات قابل توجه مشتری در آن مقیاس تجدید نظر کنند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
ثبت نام امروز برای آیا «محتوا» به یک کلمه ،یف تبدیل شده است؟» ارائه شده توسط Aprimo.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.