برای پایان – باید تاکید کنم که بسیاری از مواردی که در مورد آنها بحث کردم به همان اندازه برای صاحبان مشاغل به کار میرود که برای فریلنسرها. اگر یک معامله گر انحصاری هستید، رکود می تواند یک چشم انداز ،ره آور باشد. ارتقاء مهارت میتواند یکی از بهترین راهها برای افزایش ارزش خود برای مشتریان در حال حاضر و تضمین آینده ،بوکار شما باشد.
با چند رشته ای و چند منظوره ، تیم های خود می تو،د مهارت های مفیدی را در سراسر تجارت خود گسترش دهید. تیمهای خدمات مشتری میتوانند اصول بازاریابی دیجیتال را بیاموزند، بازاریابان میدانند که چگونه کارهای اولیه توسعه و دادهها را برای فعال ، روزمره خود انجام دهند، و تیمهای داده شما میتوانند در صورت نیاز مانند بازاریابان فکر کنند.
آماده شدن برای بدترین به م،ای از دست دادن توانایی ها نیست
پاسخ را می توان در ارتقاء مهارت یافت.
آموزش همزمان با کاهش هزینه ها؟
تا زم، که شروع به جستجو نکنید، نمی د،د چه جواهری در سایر زمینه های ،ب و کار شما در کمین هستند. همچنین این فرصت عالی برای شناسایی پتانسیل کارمندان برای ،ب مهارت های جدید و همچنین آرزوهای فردی آنهاست. ارتقاء مهارت فردی که سرمایه گذاری حرفه ای و شخصی در یادگیری آن تخصص خاص دارد بسیار ساده تر است. حسابرسی به خودی خود نیازی به پیچیده بودن ندارد – یک ماتریس ساده که افراد را قادر میسازد مهارت خود را طبقهبندی کنند و حوزههایی را که میخواهند در آن توسعه پیدا کنند، مشخص کنند، کافی است.
اشتباه رایجی که ،ب و کارها مرتکب می شوند این است که برای اینکه تیمشان را وادار به استفاده از دانش جدیدشان کنند، خیلی منتظر می مانند. این می تواند روند را متوقف کند و به ROI آسیب برساند. بهترین راه برای تعبیه مهارت های جدید استفاده از آنهاست. اطمینان حاصل کنید که تیم شما فرصتی برای تمرین تخصص جدید خود در ابتکارات واقعی دارد. سپس به معیارهای ،ب و کار خود – از جمله بازخورد تیم و مشتری – توجه داشته باشید تا تأثیر آن را تعیین کنید. برخلاف بسیاری از بخش های دیگر، بازاریابی دیجیتال می تواند ،وجی های بسیار واضحی داشته باشد. این به شما اطلاع می دهد که آیا کار می کند یا خیر. از آنجا، می تو،د در مورد نحوه اجرای طرح آموزشی خود تصمیم بگیرید.
بازاریابی به بازاریاب ها ختم نمی شود
سارا گیلچریست مدیر اجرایی جه، است خیابان سیرک.
این ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما به محض شروع، سلسله مراتب مهارت هایی که اغلب به آنها نیاز دارید، بسیار آشکار می شود. به یاد داشته باشید، یکی از نقاط قوت ارتقاء مهارت انعطاف پذیری آن است – اگر نیازهای شما تغییر کند یا احساس کنید مهارت های اشتباهی را انتخاب کرده اید – تغییر مسیر بسیار آسان است.
شروع کار به روشی مقرون به صرفه
همانطور که اشاره کردم، تنوع بخشیدن به مهارت های تیم شما باعث ایجاد انعطاف پذیری و ارتقای نوآوری بیشتر می شود. دلیل آن ساده است، اگر فقط مهارت های بازاریابی در بخش بازاریابی خود داشته باشید، طبیعتاً تعداد افرادی را که می توانند بینش های مفیدی را ارائه دهند که به نوآوری کمک می کند، محدود می کنید. شما حلقه های نظارت و بازخورد را کاهش می دهید و ،وجی بازاریابی شما از فقدان دیدگاه های بیرونی رنج می برد.
نحوه آموزش تیم خود بسیار به ترجیحات فردی بستگی دارد – همه به روش های مختلف یاد می گیرند. صحبت ، با کارمندان و متخصصان شما را قادر می سازد تا یک ساختار آموزشی من، بسازید. این می تواند ،یبی از آموزش های داخلی، آموزش های آنلاین، برنامه های معتبر یا یادگیری کتاب باشد. شما مجبور نیستید بلافاصله در یک برنامه کامل وارد شوید. خلب، می تواند خطرات زیادی را از بین ببرد. از کوچک شروع کنید – یک تیم یا تعداد انگشت شماری از افراد از سراسر شرکت خود – و به طور مداوم تأثیر را ارزیابی کنید.
اشتباهی که باید از آن اجتناب کرد
به دست آوردن ،یب مهارتی من، جایی است که ،تیک با جاده برخورد می کند. ،یبی از خلاقیت، تجزیه و تحلیل داده ها، دانش پلتفرم، تکنیک های توسعه و تخصص بازاریابی همگی مورد نیاز هستند. برای شروع بهترین رویکرد این است که به طور کامل درک کنید که تیم شما چه توانایی هایی در داخل دارد. ،صر مهم این است که به یاد داشته باشید که بسیاری از توانایی ها ممکن است پنهان باشد زیرا به طور روزمره از آن استفاده نمی شود. از اینکه یک ،ب و کار چقدر سریع تجربیات قبلی اعضای تیم را پس از استخدام فراموش می کند شگفت زده خواهید شد.
مهارت های تیم حسابرسی باید فراتر از بخش بازاریابی گسترش یابد
اگر بدترین اتفاق بیفتد و باید با داشتن مهارت های کلیدی تیم خود را کاهش دهید اشتراک گذاری در سراسر ،ب و کار شما به این م،ی است که آسیب به عملکردهای اصلی محدود خواهد بود.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.
تبلیغات پولی به دلایلی بسیار منطقی است که روی آن تمرکز کنید. به طور کلی، در مقایسه با سایر زمینه های بازاریابی، تبلیغات پولی با تنوع بسیار زیاد مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز برای اجرای کامل یک کمپین مشخص می شود. حرکت فوقالعاده سریعی دارد و اغلب از شما میخواهد که از تعدادی پلتفرم مختلف فناوری استفاده کنید. در نتیجه، بسیاری از برندها این قابلیت را به شبکه ای از آژانس ها و فریلنسرها برون سپاری می کنند. مهارتهایی که معمولاً به یک یا دو «کاربر قدرتمند» یا بدتر از آن تکیه نمیکنند، مهارتها بهطور تصادفی در میان طیف وسیعی از بخشها پخش میشوند که منجر به تنگناها و نقاط ش،ت منفرد میشود.
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.