آ،ین آماری که در این مورد خواندم این است که بین 10 تا 12 درصد از همه جستجوهای گوگل یک جعبه خبری به شکلی دارند. و اینجاست که ا،ر ناشران اخبار، بخش عمده ای از ترافیک ارگ،ک خود را از گوگل دریافت می کنند. بنابراین، در حالی که طراحی مجدد و ویژگیهای جدید خوب هستند، بیشتر کارهای سئوی اخبار همچنان در تلاش برای جذب ناشران به جعبههای داستان برتر است.
بنابراین، چگونه می توان به آنجا رسید؟
داستان های برتر مهم ترین اخبار آن لحظه را ارائه دهید. با طراحی فعلی، آنها در بالای صفحه اصلی Google News روی دسکتاپ ظاهر می شوند. به طور معمول، آنها سرفصل های خبرگزاری های اصلی را نشان می دهند. یکی از این مقالات برجسته ترین است. در زیر آن مقاله، میتو،د دو گزینه (معمولاً از ناشران بزرگ) را مشاهده کنید.

بهعلاوه، Google News ویژگیهای راستیآزمایی و روشهای بیشتری را برای اطلاع از ارائهدهنده آیتم خبری بهبود داده است. در مورد این نتیجه. بنابراین این تغییرات چه نوع تأثیراتی خواهد داشت؟ آیا این فقط یک ظاهر جدید است یا بیشتر به دنبال دارد؟ و چه م،ایی برای ناشران دارد؟
این طراحی مجدد چه م،ایی برای سئوی اخبار دارد؟
خوب است بد،د: وقتی Google تشخیص میدهد که شخصی یک عبارت جستجوی اخبار محور را در نوار جستجوی خود تایپ کرده است، میتواند نشان دهد داستان های برتر در نتایج جستجوی معمول روی دسکتاپ یا تلفن همراه در طراحی کارت مانند.

اخبار محلی
ویلمین مدیر محتوای yoast.com است. او عاشق ایجاد محتوای کاربر پسند و آسان ، یافتن آن برای افراد و موتورهای جستجو است.