چه زمانی معنا دارد؟

روش دیگر این است که پی،ل تبلیغاتی پلتفرم تبلیغاتی مورد نظر خود (که رایگان است) را در وب سایت خود نصب کنید و منتظر بم،د تا مخاطبان پر شوند.

در آن صورت، شرکت باید اثربخشی استراتژی‌های فعلی را ارزیابی کند و فرصت‌های متنوع‌سازی را برای پشتیب، بهتر از اه، فروش بررسی کند.


این دهه برای بازاریابان B2B بسیار مهم خواهد بود، زیرا موفقیت یا ش،ت به توانایی آنها برای انطباق با محیطی که به سرعت در حال تغییر است بستگی دارد.

فضای B2B سریعتر از همیشه در حال تغییر است و تا زم، که منطقی باشد تنوع ایجاد نکنیم، نمی تو،م رقبای خود را ش،ت دهیم یا به اه، خود برسیم.

پس از تشخیص نیاز به تغییر، بازاریابان باید مخاطبان هدف خود را تجزیه و تحلیل کنند. این شامل درک:

  • جایی که وقت خود را چه در ساعات اداری و چه در خارج از آن می گذرانند.
  • نوع محتوایی که با آنها طنین انداز می شود.
  • موقعیت آنها در قیف بازاریابی.

آزمایش‌ها اغلب متوقف می‌شوند زیرا ممکن است سرنخ‌های زیادی ایجاد نکنند. اما همه پلتفرم‌ها در تجارت الکترونیک برای ایجاد سرنخ یا فروش طراحی نشده‌اند.

ابتدا، اه، مشخصی را برای آزمون تعریف کنید و نتایج یا بینش خاصی را که قصد دستیابی به آن را دارید مشخص کنید. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بهبود تولید سرنخ
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • ارزیابی اثربخشی یک کانال بازاریابی جدید

آیا به طور فعال از این بودجه برای آزمایش تاکتیک‌های مختلف استفاده می‌کنید یا به طور مکرر از آن برای همان رویکرد بازاریابی استفاده می‌کنید؟

در مرحله بعد، معیارهای کلیدی را که با اه، شما همسو هستند (ی،ی نرخ کلیک، نرخ تبدیل، هزینه به ازای هر سرنخ یا بازگشت سرمایه) شناسایی کنید تا به ،وان معیاری برای سنجش موفقیت آزمون و ارائه بینش عملی عمل کنند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


همیشه از مخاطبان خود شروع کنید

این فقط به این م،ی است که شما باید دوباره آن کاربر را جذب کنید و او را به مرحله بعدی سفر ،یداران B2B منتقل کنید.

پذیرش فرهنگ نوآوری

فرض کنید فروش می گوید: “ما به سرنخ های بیشتری نیاز داریم” و تنها اقدام نشان داده شده این است: “بیایید بودجه را افزایش دهیم و همین کار را ادامه دهیم.”

بازاریابان B2B در هنگام آزمایش تاکتیک های بازاریابی جدید محافظه کارانه رفتار می کنند و به درستی نیز چنین است.

در اینجا دو سؤال وجود دارد که باید هنگام تعیین اینکه آیا شرکت شما باید در مورد تغییر و تنوع فکر کند بپرسید:

  • آیا در حال حاضر اه، تجاری ما را برآورده می کنید؟
    • اگر رویکرد موجود به طور موثر به نتایج مطلوب کمک نکند، نشان دهنده نیاز به تغییر و تنوع در تاکتیک های بازاریابی است.
  • آیا تیم فروش شما از کار تیم بازاریابی راضی است؟
    • این سوال نشان دهنده عدم همسویی یا شکاف بین فعالیت های بازاریابی و انتظارات یا ا،امات تیم فروش است. این ناهماهنگی می تواند مانع تولید سرنخ های با کیفیت شود و بر عملکرد کلی فروش تأثیر بگذارد.

سومین “سوالی” که باید بپرسید یک بی،ه است.

بادهای مع، اقتصادی امروز، آزمایش پلتفرم‌های تبلیغاتی جدید، کشف محصولات جدید «براق» و تجدیدنظر در استراتژی بازاریابی B2B اصلی خود را وسوسه‌انگیزتر می‌کند.

در حالی که ابزارها و نشریات برای ارائه بینش در مورد نحوه تعامل کاربران خاص آنلاین در دسترس هستند، اذعان کنید که همه به چنین منابع گسترده ای دسترسی ندارند.

این امکان مقایسه نرخ بازی را فراهم می کند، که نشان دهنده همپوش، بین شخصیت ایده آل شما و کاربران در آن پلتفرم ها است.

با نظارت بر ترافیک و تعامل، می تو،د بینشی در مورد کیفیت و ارتباط مخاطبان به دست آورید.

یکی دیگر از ملاحظات مهم این است که آیا بودجه آزمایشی اختصاصی جدا از کمپین های بازاریابی معمولی خود دارید یا خیر.

با قرار دادن یک محرک در کل سایت خود و دیگری به طور خاص در صفحات تأیید کلیدی، می تو،د تعداد سرنخ های هر،مه یا ناموفق مورد انتظار از هر پلتفرم را ،ن بزنید.

اما با توجه به مخاطبان هدف منحصر به فرد و چرخه های فروش پیچیده، بازاریابی B2B به استراتژی ها و پلتفرم های متفاوتی نیاز دارد که به صراحت با نیازهای آن طراحی شده است.

طراحی آزمون و برنامه اندازه گیری من، در بازاریابی B2B شامل یک رویکرد سیستماتیک برای اطمینان از ارزیابی دقیق و بینش عملی است.

این یک سوال مهم را ایجاد می کند: آیا وب سایت – و قیف شما – برای مدیریت هجوم ترافیک تلفن همراه آماده است؟

ا،ریت قریب به اتفاق پلتفرم های تبلیغاتی برای ابتکارات B2C یا DTC طراحی شده اند.

در مواردی که متوجه میزان قابل توجهی از ترافیک با کیفیت پایین در سایت خود می شوید، اجرای دو محرک مختلف می تواند به ارزیابی کل بازدیدکنندگان وب سایت در مقابل فرم های سرنخ کمک کند.

با این روش‌ها، حتی با منابع محدود، می‌تو،د اطلاعات ارزشمندی در مورد حضور آنلاین، تعامل و کیفیت سرنخ بالقوه مخاطبان هدف خود به دست آورید.

یک تغییر قابل توجه انتظار می رود به ،وان ترافیک موبایل B2B پیش بینی می شود از ترافیک دسکتاپ پیشی بگیرد.

سپس این داده‌ها می‌توانند فرآیند تصمیم‌گیری را اطلاع دهند و تخصیص تلاش‌های بازاریابی را به سمت مؤثرترین پلتفرم‌ها و کانال‌ها هدایت کنند.

طراحی برنامه آزمایش و اندازه گیری من،

مقررات حفظ حریم خصوصی نیز استفاده از داده های مشتری را شکل می دهد. برای رعایت تغییرات غیرمنتظره در انطباق، داشتن یک برنامه اضطراری ضروری است.

در چنین مواردی، یک روش ساده و مقرون به صرفه برای تعیین حضور مخاطبان هدف خود در پلتفرم‌هایی مانند Reddit یا LinkedIn (امروزه می‌تو،د این کار را با تمام پلتفرم‌های اصلی انجام دهید)، آپلود یک لیست ایمیل در پلتفرم‌های تبلیغاتی است.

بسیاری با به چالش کشیدن خود و پذیرش نوآوری موفق خواهند شد، در حالی که دیگران ممکن است دچار تز،ل شوند، به خصوص اگر در برابر این تغییر مداوم مقاومت کنند.

انطباق با روندهای اول تلفن همراه، رسیدگی به نگر،‌های مربوط به حریم خصوصی، و پذیرش فرهنگ آزمایش و نوآوری عوامل کلیدی هستند که موفقیت را در این محیط پویا تعیین می‌کنند.

بیشتر شرکت‌های B2B نیز بیشتر از هزینه‌های تبلیغات دیجیتالی، برای بازاریابی سنتی (مجلات، رادیو، پخش تلویزیون و مبلمان خیاب،) هزینه می‌کنند.

همانطور که چشم انداز تکامل می یابد، بازاریابان B2B باید جلوتر از منحنی باشند.

اگر کاربری که به دست آورده‌اید درست است اما آماده مشارکت در فروش نیست، به این م،ی نیست که ش،ت خورده است.

با پرداختن فعالانه به این چالش ها، بازاریابان می توانند موقعیت خود را برای رشد و بهره برداری از فرصت ها قرار دهند.

پرل ژو یک بار گفت: «تنوع بخشی و در برخی موارد، شروع بسیار خوبی برای خلق ارزش است.

اگر در یک تجارت بسیار سنتی و ریسک گریز هستید، برای اینکه شرکت را از روش های “واقعی و آزمایش شده” خارج کنید، با مشکل مواجه خواهید شد.

برای بازاریابان ریسک گریز یا محافظه کار، امتحان ، چیزهای جدید می تواند ترسناک باشد. در اینجا ملاحظات کلیدی قبل از گسترش پورتفولیوی B2B شما آورده شده است.

ارزیابی آمادگی خود برای تغییر

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/diversifying-b2b-paid-media-portfolio-427693

در مرحله اجرا، نظارت و اندازه گیری مستمر ضروری است. ردیابی عملکرد آزمون در زمان واقعی و جمع آوری داده های مربوطه.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است