برای مثال، Performance Max فقط میتواند تعداد تماسهای تلفنی یا ارسالهای فرم را اندازهگیری کند، اما نمیداند که چه تعداد به مکالمههای خوب، عالی یا بد منجر شده است.
هدف سفارشی
– نامها و آدرسهای اینترنتی رقبا
– کلمات کلیدی با هدف بالا (پایین-قیف).
بسیاری از ،بوکارهایی که کمپینهای اصلی را اجرا میکنند، نوعی سفر یا قیف ،یدار دارند. اگر یک فرم چند مرحلهای یا فرآیند ثبتنام دارید، در هر مرحله مقادیر بیشتری را به خود اختصاص دهید:
- مرحله 1 = 10
- مرحله 2 = 20
- مرحله 3 = 30
- کامل = 100
چگونه از سیگنال های مخاطب و گروه های دارایی استفاده کنم؟
ما گروههای دارایی حدا،ر عملکرد را بر اساس دستههای محصول یا خدمات ساختار میدهیم، نه بر اساس سیگنالهای مخاطب. از آنجایی که هیچ هدف گذاری واقعی یا ی،، برای مخاطب وجود ندارد، احتمالاً همپوش، وجود خواهد داشت. آگهی تبلیغاتی باید با ارائه خدمات خاص مطابقت داشته باشد.
چگونه می توانم ترافیک را به صفحات فرود من، ارسال کنم؟
بسیاری از تبلیغکنندگان تجارت الکترونیک شروع به درک بهتر نحوه تنظیم و بهینهسازی Performance Max کردهاند، اما هنوز یک نوع کمپین بسیار دشوار برای حسابهای نسل اصلی است.
بنابراین رباتهای ترافیک فرم را پر میکنند و گوگل فکر میکند که به شما یک سرنخ باکیفیت داده است. به پشت خود می زند – و حتی بدتر از آن، شروع به دنبال ، بیشتر همان ترافیک با کیفیت پایین می کند.
CRM خود را به گونهای وصل کنید که خط لوله سرب به بسته و دادههای درآمد گرفته شود. اگر از CRM دیگری استفاده می کنید، از ادغام HubS، یا Salesforce یا ابزاری مانند Zapier استفاده کنید.
با اطمینان از اینکه هر بار که امتیاز سرنخ بهروزرس، میشود، یک مرحله خودکار راهاندازی میشود، Google را آگاه خواهید کرد که کدام سرنخها برای ،بوکار خوب هستند و کدامها نه. این سیستم می بیند که ارزش هر چه بیشتر در چرخه فروش شما افزایش می یابد، و سپس می تواند تعداد بیشتری از آنها را دنبال کند.
همانطور که قول داده بودم، فهرستی از مواردی که هنگام راه اندازی و/یا حسابرسی یک کمپین جستجو برای یک ،ب و کار محلی به آن نگاه می کنم، جمع آوری کردم.
پس چه چیزی باعث میشود که درست ، این کار سخت باشد؟
حدا،ر عملکرد برای نسل اصلی به دادههای تبدیل آفلاین نیاز دارد
Google (و Performance Max) به اندازه کافی باهوش است که در طول زمان متوجه آن شود، اما شما باید ورودی های منظم و دقیقی ارائه دهید – و باید مایل باشید که برخی از هزینه های اولیه را برای کمک به یادگیری سیستم مصرف کنید.
خط آ،: نقاط را به هم وصل کنید یا از آنجا دور شوید
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.