چرا وقتی موضوع در اخبار است، محتوای همیشه سبز شما در گوگل رتبه نمی گیرد؟
اینم اون تاپیک:
بنابراین برای شما (یا هر ،ی) که محتوا را منتشر می کند، تاریخ ها می تواند مفید باشد. به خوانندگان کمک می کند تا واحد پول اطلاعات را بدانند. به ما کمک میکند بفهمیم آیا محتوا اخیراً بهروزرس، شده است یا نه، به خصوص شاید چیزی در اخبار باشد.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 3 آوریل 2023
من این را نوشتم تا نشان دهم چگونه رگورژیتاتورها در حال هجوم به گوگل هستند. ناشران معتبر با کیفیت بالا، نه تنها پخشکنندههای آشکار چت رباتیک هر،مهای، بازگرداندن محتوا را به ستونی از فرآیندهای ویرایشی خود تبدیل کردهاند. هوش مصنوعی روی آتش سوخت می ریزد. https://t.co/iSyHJZPHp0
– ارزش خالص افراد مشهور (@celebnetworth) 31 مارس 2023
خود جستجوی Google همچنین سعی میکند تاریخها را بفهمد تا بداند آیا محتوا تازه یا بهروز شده است یا نه، و راهنمایی ما اینجاست (همچنین درباره نشان دادن تاریخ قابل مشاهده صحبت میکند): https://t.co/fHlkbV0Mfk
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 3 آوریل 2023
به پستی که در مورد این وضعیت نوشتید توجه کنید. دیدید که در Top Stories ظاهر شد. بنابراین به وضوح، گوگل متوجه می شود که شما محتوای خبری مرتبط با آن منطقه تولید می کنید و این تازه است. یک جنبه کلیدی احتمالاً این بود که پست تاریخ مشخصی داشت: pic.twitter.com/B75cArpKgH
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 3 آوریل 2023
دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، چند روز بعد، وارد شد و پاسخ بسیار مفصلی را در قالب یک تاپیک توییتری داد. در نهایت، او گفت: “بنابراین برای شما (یا هر ،ی) که محتوا را منتشر می کنید، تاریخ ها می توانند مفید باشند. به خوانندگان کمک می کند تا ارزش اطلاعات را بدانند. به ما کمک می کند بفهمیم که آیا محتوا اخیراً به روز شده است یا نه، به خصوص شاید چیزی در اخبار باشد.”
دنی سالیوان از گوگل به شکایتی درباره اینکه چرا یک محتوای کاملاً تحقیق شده و دقیق در مورد گوئینت پالترو بالاتر از “چت ربات بدیهی اسپم” قرار ندارد، پاسخ داد. پاسخ، داشتن تاریخ در محتوای جدید برای گوگل مهم است که بفهمد محتوا اخیراً به روز شده است.
برای ارزشش، من شخصاً رتبه چهارم این سایت را در جستجوی گوگل می بینم [Gwyneth Paltrow net worth].