هر چه سایت شما بک لینک های نوفالو بیشتری ،ب کند، دید بیشتری در بازار هدف شما خواهد داشت. این می تواند به فرصت های ارگ،ک بیشتری برای صاحبان وب سایت منجر شود تا محتوای شما را به صورت آنلاین پیدا کنند تا به آن پیوند داده و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.
لینک های Nofollow برای سئو مهم هستند زیرا لینک های nofollow ترافیک بیشتری را به وب سایت شما ایجاد می کنند و پروفایل بک لینک را برای بهینه سازی موتور جستجوی خارج از سایت بهبود می بخشند. برخی از لینک های nofollow نیز ارزش PageRank را برای SEO که برای رتبه بندی وب سایت شما در SERP ها مهم است، ارائه می دهند.
مزایای لینک های Nofollow در سئو
1. می تواند رتبه صفحه برای سئو را پاس کند
یکی از بهترین مزایای لینکهای nofollow این است که میتوانند لینکهای dofollow را برای وبسایت شما ایجاد کنند، که باعث افزایش مقدار PageRank (یا ارزش لینک) دریافتی دامنه شما میشود.
به طور کلی، اهمیت لینک های nofollow در سئو را نمی توان نادیده گرفت. آنها مزایای زیادی را ارائه می دهند که می تواند به یک وب سایت کمک کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، ترافیک با کیفیت بیشتری را به سمت ،ب و کار هدایت کند و آگاهی از برند را ایجاد کند. بنابراین از لینک های nofollow به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود غافل نشوید.
درباره لینک های Nofollow بیشتر بد،د
به ،وان مثال، اگر ا،ر بک لینک های وب سایت شما dofollow هستند، می توان آن را به ،وان یک تاکتیک سئوی دستکاری با الگوریتم های فهرست بندی و رتبه بندی در نظر گرفت. این به ،ه خود میتواند منجر به جریمهای از سوی Google شود که منجر به تنزل رتبه یا حذف فهرست محتوا شود.
لینک های Nofollow نیز مهم هستند زیرا می توانند به ایجاد پروفایل بک لینک طبیعی تر برای یک وب سایت کمک کنند. یک پروفایل پیوند خوب باید حاوی ،یبی از لینکهای nofollow و dofollow باشد تا در الگوریتمهای موتور جستجو ارگ،کتر به نظر برسد.
لینک های Nofollow مانند گذشته برای سئوی خارج از سایت سبک وزن نیستند. اکنون، بک لینک های nofollow می توانند مستقیماً به یک صفحه وب کمک کنند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشد، به خصوص اگر این لینک ها از منابع با کیفیت بالا و قابل اعتماد در اینترنت باشند.
2. یک نمایه بک لینک طبیعی ایجاد می کند
در زیر، خواهید فهمید که چرا لینک های nofollow برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارند و لیستی از مزایای برتر لینک های nofollow در سئو را دریافت خواهید کرد.
لینک های Nofollow همچنین برای سئو مهم هستند زیرا می توانند به ایجاد آگاهی از برند کمک کنند، که برای شهرت آنلاین ،ب و کار شما مهم است.
داشتن تعداد زیادی لینک dofollow یک اتفاق عادی در وب طبیعی نیست و اغلب سیگنال های هر،مه را تنظیم می کند. به همین دلیل است که لینکهای nofollow میتوانند راهی موثر برای ایجاد یک نمایه بک لینک طبیعی در طول کمپین لینک بیلدینگ باشند. بعلاوه، بک لینک های nofollow معمولاً از منابع مختلفی (به ،وان مثال، وبلاگ ها، انجمن ها، سایت های رسانه های اجتماعی، و نشریات خبری و دایرکتوری ها) می آیند که باعث می شود پروفایل پیوند حتی ارگ،ک تر به نظر برسد.
3. ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند
مزیت اصلی لینک های نوفالو در سئو این است که می توانند ارزش صفحه رنک را به وب سایت های دیگر منتقل کنند. در سال 2019، گوگل سیستم های خود را تغییر داد تا لینک های nofollow را به ،وان یک اشاره تلقی کند. بخشنامه نیست این بدان م،است که الگوریتمهای گوگل به صورت موردی تصمیم میگیرند که آیا از بک لینک nofollow برای اه، رتبهبندی استفاده کنند یا خیر (به ،وان مثال، رتبه صفحه را پاس کنید—یا حقوق صاحبان سهام را پیوند دهید-به URL هدف).
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا لینک های nofollow برای سئو هستند؟”
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول لینک های nofollow بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

چرا لینک های Nofollow برای سئو مهم هستند؟
لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های nofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
- لینک های Nofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟
- انواع لینک های Nofollow در سئو
- لینک های Dofollow در مقابل لینک های Nofollow
- لینک های Nofollow در سئو (راهنمای کامل)
لینک های Nofollow برای خلاصه SEO مهم هستند
یکی دیگر از مزایای لینک های نوفالو برای سئو این است که می توانند ترافیک ارجاعی را به وب سایت شما بیاورند. ا،ر کاربران نمیدانند که یک لینک یک لینک nofollow است یا یک پیوند dofollow و اگر به نظر میرسد که میتواند اطلاعات مفیدی برای درخواست آنها فراهم کند، روی یک پیوند تعبیهشده کلیک میکنند.
سایر صاحبان مشاغل که صرفاً بر روی دریافت بک لینک های dofollow برای اه، سئو متمرکز هستند، به شدت خود را محدود می کنند. با وجود مساوی بودن سایر فاکتورها، داشتن 100 لینک nofollow که فعالانه آگاهی از برند را برای ،ب و کار شما ایجاد می کنند، بسیار بهتر از داشتن 10 پیوند dofollow است که فقط سیگنال های SEO خارج از سایت را تقویت می کند. بیشتر در مورد چرایی درستی آن در ادامه توضیح داده می شود.
5. لینک های Nofollow می توانند لینک های Dofollow ایجاد کنند
از آنجایی که سایر وبلاگ نویسان و رو،مه نگاران در اینترنت به دنبال صفحات وب مرتبط می گردند تا منبع محتوای خود را تهیه کنند، به طور طبیعی بر روی پیوندهای تعبیه شده در مقالات کلیک می کنند. و یکی از پیوندهای nofollow شما ممکن است یک سازنده محتوا را به صفحه وب بفرستد که فکر می کند برای خوانندگانش لینک دادن به آن مفید است. در نتیجه، این می تواند منجر به پیوند dofollow شود که شما به طور طبیعی به دست آورده اید (که به ،وان پیوند ویرایشی شناخته می شود).
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا لینک های nofollow برای سئو مهم هستند لذت برده باشید.
این بدان م،است که اگرچه الگوریتمهای موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ممکن است همیشه پیوند nofollow را به ،وان تأیید حساب کنند، اما همچنان میتواند از نظر ترافیک با کیفیت به محتوای شما برای وب سایت شما مفید باشد.
4. آگاهی از برند را ایجاد می کند
همانطور که متوجه شدید، لینک های nofollow اهمیت دارند زیرا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما ایجاد می کنند و پروفایل بک لینک را برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت بهبود می بخشند. از مزایای لینکهای nofollow در سئو نیز میتوان به انتقال ارزش PageRank به URL هدف، ایجاد آگاهی بیشتر از برند برای وبسایت و منجر به لینکهای dofollow بیشتر اشاره کرد که همگی میتوانند منجر به رتبهبندی بالاتر در SERP شوند.
همانطور که قبلا ذکر شد، لینکهای nofollow میتوانند از منابع بسیار متنوعی باشند و وقتی مردم لینکهای وبسایت شما را در بسیاری از سایتها میبینند، احتمالاً شرکت شما را بررسی میکنند، زیرا برند همچنان در محتوای مرتبط نشان داده میشود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/why-are-nofollow-links-important-for-seo/
این امر به ویژه در صورتی مهم است که میخواهید ،بوکار خود را با جلب توجه در بازارهای رقابتی رشد دهید. ایجاد آگاهی از نام تجاری از طریق تعداد زیادی لینک nofollow یک راه عالی برای به دست آوردن دید و جذب مشتریان بیشتر است. این به این دلیل است که لینک های nofollow در یک کمپین لینک بیلدینگ بسیار ساده تر تولید می شوند.