چرا سایت های دستور غذا شاهد نوسانات زیادی در دید بودند

تجزیه و تحلیل و توصیه چرا سایت های دستور غذا شاهد نوسانات زیادی در دید بودند

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • فضای دستور غذا بسیار رقابتی است
  • در حالی که سایت‌هایی مانند بی‌بی‌سی Good Food و امثال آن شاهد افزایش 22 درصدی در دید جستجو بودند، دوران خوب ممکن است به پایان برسد.
  • آژانس بازاریابی عملکرد برنده جایزه، مدیر حساب SEO Reprise Di،al در مورد نحوه رتبه بندی در حالی که ممکن است به روز رس، الگوریتم هنوز در حال اجرا باشد.

سایت‌های دستور غذا شاهد افزایش قابل‌توجهی به‌روزرس، پس از الگوریتم در نوامبر بودند: سایت‌هایی مانند BBC Good Food تنها چند ماه بعد شاهد افزایش قابل توجهی در دید با +22 درصد بودند. این یک داستان مشابه برای ا،ر سایت های اصلی دستور غذا بود، با allrecipes.com که در چند ماه پس از به روز رس،، 94 درصد افزایش یافت. وب‌سایت‌های برند فوق‌الذکر نیز شاهد افزایش چشمگیر بودند. در واقع، دید گوستو تنها سه ماه پس از به روز رس، رفت و بیش از 150 درصد افزایش یافت!

رابرت اسکات مدیر حساب SEO در آژانس بازاریابی عملکرد برنده جایزه، Reprise Di،al است. راب دارای پنج سال تجربه در زمینه سئو با علاقه شدید به محتوا و جستجوی جامع است.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/08/10/،ysis-and-advice-why-recipe-sites-saw-huge-fluctuations-in-visibility/

با این حال، روزهای خوب ممکن است به پایان رسیده باشد، حداقل در حال حاضر. به دنبال آ،ین به‌روزرس، الگوریتم در ماه مه، آن بخش‌های سخاوتمندانه افزایش‌های عظیم حذف شدند و با کاهش‌های قابل توجه جایگزین شدند. سایت‌هایی مانند Gousto و Hello Fresh بیشترین تأثیر را داشته‌اند، زیرا این مارک‌ها دید به نصف کاهش یافته است!

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

منبع: Searchmetrics

سایت های دستور غذا - نتایج جستجوی گوگل - نتایج غنی

منبع: Searchmetrics

ما ابتدا با چشمان خود غذا می خوریم، تصاویر روشی عالی برای جذاب تر ، دستور غذا و همچنین پیروی آسان تر هستند. همچنین مهم است که بهترین تصویر را انتخاب کنید که در نتایج غنی ظاهر شود، باید واضح باشد، دستور مورد نظر و البته خوشمزه به نظر برسد!

گوگل یک خانه محبوب برای دستور العمل ها است. این غول موتور جستجو هر روز میلیون‌ها جستجوی دستور غذا را می‌بیند و کاربران به دنبال الهام گرفتن هستند یا به دنبال یادگیری نحوه تهیه یک غذا، میان‌وعده یا خوراکی خاص هستند.

سایت های دستور غذا و تجزیه و تحلیل دید سایت ارگ،ک آنها بر اساس به روز رس، الگوریتم - ج، 2

به‌روزرس،‌های الگوریتم به وضوح تأثیر زیادی بر سایت‌های دستور غذا داشته است، اما گوگل نیز مدتی است که با دستور العمل‌ها بازی می‌کند. برای مثال، بسیاری از جستجوگران متوجه شده‌اند که چرخ و فلک‌های دستور غذا بر اساس «نوع دستور غذا» ت،یم‌بندی شده‌اند.

واضح است که دستور العمل ها در به روز رس، های الگوریتم اصلی تمرکز خاصی دارند، بنابراین هرگز زمان بهتری برای اطمینان از اینکه محتوای دستور پخت شما بهترین است وجود نداشته است.

نکاتی برای درست ، دستور پخت خامه د لا، صفحه

منبع: جستجوی گوگل

3. یک دارایی ویدیویی برای دستور العمل های با ارزش بالا ایجاد کنید

همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند، محتوای دستور غذا ناپایدار است، اما تغییرات و بهبودهای کوچک می‌تواند تضمین کند که دستور العمل‌های شما بهترین شانس ممکن را برای رتبه‌بندی در بالا دارند و کاربران را تشویق به کلیک ، می‌کنند.


این شامل آشپزی، زمان پخت، سختی و کا،ی است. همچنین، به یاد داشته باشید که داده های ساخت یافته را پیاده سازی کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید!)

2. تصاویر بهینه شده را که مرتبط هستند اضافه کنید

در یک فضای رقابتی، تصاویر شانس شما برای ترغیب کاربر به کلیک بر روی نتیجه شما به جای دیگران است. محصولات خارج از ع، (مانند زیر) یا تصاویر با کیفیت پایین فرصتی از دست رفته هستند و می توانند منجر به از دست رفتن ترافیک برای رقبا شوند.

سایت های وبلاگ مجبور شده اند سرنوشت مشابهی را بپذیرند…

سایت های دستور غذا و تجزیه و تحلیل دید ارگ،ک سایت آنها در به روز رس، الگوریتم

بازار دستور العمل ها رقابتی است و بازیگران بزرگی مانند BBC Good Food and Delish، مارک هایی مانند Gousto و Hello Fresh و هزاران وبلاگ اختصاصی دستور غذا برای جلب توجه شما رقابت می کنند. گوگل کار بسیار خوبی برای جذاب ، محتوای این دستور غذا در SERP با نتایج غنی که رتبه‌بندی کاربران، مدت زمان طول می‌کشد دستور غذا، آشپزی و موارد دیگر را نشان می‌دهد، انجام می‌دهد. این بدان م،ی است که جستجوگران می توانند قبل از کلیک ،، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک ع، فوری مفید دریافت کنند.

همه ما می د،م که ویدیوها برای دستور پخت عالی عمل می کنند، اما ایجاد یک ویدیو برای هر دستور غذا می تواند بسیار زمان بر باشد، به خصوص اگر کاتالوگ صدها یا حتی هزاران نفری داشته باشید. در عوض، با پرسیدن سوالات زیر بر روی آن دسته از دستور العمل هایی تمرکز کنید که بیشترین فرصت را دارند:

  • آیا عبارات جستجو نتایج ویدیویی را برمی‌گردانند؟
  • آیا رقبای اصلی از ویدیوها برای این دستور پخت خاص استفاده می کنند؟
  • آیا حجم جستجوی من،ی برای دستور غذا در گوگل و یوتیوب (به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه) وجود دارد؟
  • آیا این دستور غذا در حال حاضر نزدیک به بالاترین رتبه است؟ اگر چنین است، آیا یک ویدیو آن را به سطح بعدی می برد؟
  • آیا این دستور العملی است که واقعاً از یک ویدیو سود می برد؟ آیا مراحل یا تغییرات زیادی وجود دارد؟

در زیر چند نکته مهم وجود دارد تا مطمئن شوید که صفحه دستور غذای شما ، د لا ، است. با دنبال ، این مراحل، محتوای شما حدا،ر شانس را خواهد داشت که نه تنها در بالای SERP ها ظاهر شود، بلکه با جذاب تر ، آن در مقایسه با نتایج دیگر، ترافیک را افزایش می دهد:

1. اطلاعات تکمیلی را ارائه دهید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است