چرا سئوی ارگانیک ممکن است بهترین گزینه شما در زمان تورم بالا باشد
خلاصه 30 ث،ه ای:
محتوایی که پاسخهای واقعی به سؤالات مردم (PAA) ارائه میدهد، مصرفکنندگان را به رسانههای متعلق به یک برند جذب میکند.
اولین پذیرنده ای باشید که به آزمایش ویژگی های رسانه های اجتماعی در حال تغییر فکر می کند
ایجاد محتوای رهبری فکری کلید ابتکارات سئوی ارگ،ک شما است
بازاریابی محتوای بین المللی نیاز به یک بحث عمیق در مورد طرح تجاری برند در هر منطقه دارد
و در حالی که سرمایه گذاری در ارگ،ک به این م،ی است که شما نمی تو،د هر جستجوی گوگل یا هر بار که نام شما در رسانه های اجتماعی ذکر می شود کنترل کنید، شما می توان با پایبندی به برخی از بهترین شیوه های ارگ،ک، ساخت برند خود را شروع کنید و شهرت مثبتی ،ب کنید.
آنچه را «مردم هم می پرسند» در نظر بگیرید (PAA)
ممکن است تعداد بیشتری از فرصت ها برای برندهایی با حضور در بازارهای متعدد در دسترس باشد. برای مثال، برندهای ،دهفروشی مد، ایتالیا و هلند را بهویژه بازارهای جذابی با درآمد سرانه بازار بیشتر و تعداد کل مخاطبان کمتر میدانند. این به م،ای رقابت کمتر اما هزینه کلی بالاتر است. اگرچه سهم بازار در این مناطق به احتمال زیاد کم است، پتانسیل توسعه با استفاده از رویکردهایی که ممکن است در بازارهای تثبیت شده بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند، قابل توجه است. می توان با اولین ،ی که بازارهای دست نخورده با حجم بالای ترافیک عمومی را شناسایی کرد، نسبت به رقبا برتری داشت.
استراتژی محتوای یک برند باید جامع و قابل انطباق باشد اگر بخواهد دامنه خود را در سراسر جهان گسترش دهد. بازاریابی محتوای بینالمللی علاوه بر تاکتیکهای ارگ،ک معمولی، مست،م بحث عمیقتر درباره کل طرح تجاری برند در هر منطقه بینالمللی است. به ،وان مثال، ایجاد محتوای محلی بسیار مهم است زیرا هر منطقه مجموعه ای از اصطلاحات، گویش ها و ظرافت های منحصر به فرد خود را دارد.
اکنون، بهبودی پس از یک بیماری همه گیر جه، و قرار گرفتن در آستانه یک رکود احتمالی دیگر، به سختی شرایط ایده آل اقتصادی قابل تصور است. تبلیغکنندگان هنوز مشتاق هستند تا دسترسی خود را از طریق رسانههای پولی گسترش دهند، اما قیمتهای متورم مانند یک سال پیش، حتی اگر سرمایهگذاری را افزایش دهند، نتایج مشابهی را ارائه نمیدهند.
رسانه های اجتماعی همیشه در حال تکامل هستند، بنابراین آماده بودن برای انجام تنظیمات قبل از حرکت رو به جلو برای موفقیت در دسترسی ارگ،ک حیاتی است. یافتن اینکه چه چیزی برای شما و مخاطبان شما بهترین کار را دارد میتواند به روشهای مختلفی انجام شود، از تغییر طول پستهایتان تا آزمایش انواع مختلف تصاویر.
و با هر بهروزرس، جدید، فرصت فوقالعادهای برای پذیرفتن اولیه و تثبیت خود به،وان برندی که اولین تغییرات را پذیرفته است، به دست میآید.
رسانههای اجتماعی ارگ،ک ممکن است در مواقعی شبیه فریاد زدن در فضا به نظر برسند، بنابراین انجام کاری منحصر به فرد برای برجسته شدن مهمتر از همیشه است. آزمایش و آزمایش ویژگیهای اجتماعی همیشه در حال تغییر، از حلقههای اینستاگرام و گزینه جدید «یادداشتها» توییتر را در نظر بگیرید، این به مخاطبان شما اجازه میدهد تا با برند شما به روشهای جدیدی تعامل کنند و دسترسی اجتماعی را افزایش دهند.
رهبری فکری میتواند کاری را انجام دهد که پرداخت نمیشود
یک جایگزین پایدارتر برای مبارزه با وضعیتی که برندها در حال حاضر در آن قرار دارند، سرمایهگذاری در داراییهای ارگ،ک، از جمله اجتماعی ارگ،ک، و در نظر گرفتن طرحهایی است که سودهای بلندمدت ایجاد میکنند. این می تواند به کاهش نیاز به صرف مقادیر زیاد پول برای رسانه های پولی کمک کند. برندها ممکن است با جذب افزایش ترافیک آنلاین از مزایای بلندمدت بهره ببرند و زم، که اوضاع به حالت عادی برگردد در موقعیت بسیار بهتری قرار خواهند گرفت. به طور خلاصه، تثبیت نام تجاری خود در دارایی های ارگ،ک کلی همیشه یک ایده هوشمندانه است.
قطعات رهبری فکر، دیجیتال و خدمات سئو، نوشتن محتوا، کلید این ابتکارات ارگ،ک است، قابل اعتماد بودن محتوا بر روی دید سئو یک ،ب و کار تأثیر می گذارد. در نتیجه، شرکت ها باید خود را به مجموعه متنوعی از رهبران فکری مسلح کنند و بر افزایش موجودی آنلاین محتوای مفید خود تمرکز کنند.
این امر به ویژه هنگامی که تورم بالا است، درست است، همانطور که در حال حاضر است. اطلاعات مفیدی را در اختیار مصرف کنندگان و دنبال کنندگان خود قرار دهید که می تواند به آنها کمک کند تا بهترین استفاده را از کالاها یا خدمات شما در زندگی روزمره خود داشته باشند. به مصرف کنندگان خود کمک کنید پول خود را عاقلانه ،ج کنند. این امر در دراز مدت رابطه شما را با آنها تقویت می کند.
بازارهای ارگ،ک و بین المللی
برای اینکه از محتوای خود بیشترین بهره را ببرند، برندها باید نسخه ای ایجاد کنند که به سوالات متداول آنلاین پاسخ دهد. PAA در جستجوی گوگل یا سوالات متداول در سایر وب سایت ها مکان های بسیار خوبی برای ایده گرفتن هستند. محتوایی که به این سوالات به صورت واقعی پاسخ میدهد نه تنها مشتریان را به رسانههای متعلق به یک برند (وبسایت، وبلاگ، رسانههای اجتماعی، سایت تجارت الکترونیک) جذب میکند، بلکه اطلاعات ارزشمندی را به آنها ارائه میدهد و این یک راه عالی برای ایجاد وفاداری به برند است.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.
در دنیای اول دیجیتال امروزی، ارتباط بین مصرف کننده و برند به طور مداوم در حال تغییر است، که بیشتر به دلیل ظهور موتورهای جستجو و اخیراً محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در رسانه های اجتماعی است. موتورهای جستجو و پلتفرم های اجتماعی تقریباً تمام اطلاعات جهان را به راحتی در اختیار کاربران قرار می دهند.
تام منسل مدیر عملکرد ارگ،ک در آژانس جه، و برنده جوایز است، Croud. تام مسئول تیم سئوی بریت،ا و استراتژی کلی است که کمپین های جستجوی ارگ،ک سفارشی و مش، را برای طیف وسیعی از مشتریان ارائه می دهد. تام دارای بیش از 10 سال تجربه در سمت مشتری و نمایندگی است که در زمینه های عمودی از جمله خودرو، امور مالی، ،ده فروشی و FMCG کار می کند.
به ،وان مثال، در نظر بگیرید که چگونه یک برند فروش لباس تابست، ممکن است به این موضوع نزدیک شود. آنها باهوش خواهند بود که سؤالات PAA را که هنگام جستجوی «لباس های تابست، زیبا» نشان می دهند، بررسی کنند، مانند «چه چیزی یک لباس تابست، را جذاب می کند؟» یا “آ،ین ترند لباس های تابست، چیست؟” این برند باید زمان و هزینه خود را صرف ایجاد محتوایی مانند مقالاتی کند که مستقیماً به این سؤالات پاسخ می دهد. این کار باعث می شود افراد راحت تر شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) پیدا کنند.
از جدیدترین ویژگی های رسانه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید
ممکن است که این ابتکارات بازدهی نداشته باشند که بتوان فوراً اندازهگیری کرد. اما عاقلانه است که روی ابتکارات بلندمدتی سرمایهگذاری کنید که به برندها کمک میکند تا از این دوران مشکلات مالی بیرون بیایند، زم، که هزینههای مصرفکننده آماده بازگشت هستند.