اتوماسیون در تبلیغات دیجیتال به یک راه نجات تبدیل شده است. اگر به دومی بدون اولی فکر می کنید، از رقبا عقب می م،د.
در حالی که ایده رباتهایی که مشاغل بازاریابی را میدزدند، نگر،ها و ،، را که دیر آغوش میگیرند را آزار میدهد، اتوماسیون زمان را برای تیمهای تبلیغاتی آزاد میکند تا بیشتر بر برندسازی، استراتژی، دادهها و در نتیجه خلاقیت تمرکز کنند.
تبلیغ کنندگان PPC باید از یادگیری ماشینی استقبال کنند و داده های من، را برای بهبود عملکرد به آن ارائه دهند.
شما در مقابل هوش مصنوعی نبردی است که برنده نخواهید شد. هوش مصنوعی در قلب همه تصمیمات گوگل قرار دارد و خلاقیت در اتوماسیون رانندگی است.
اعلامیههای نوع تبلیغات جدید Google در Google Marketing Live (ی،ی بازدیدهای ویدیویی و کمپینهای تقاضا) و محصولاتی مانند Ads Creative Studio به وضوح نشان دادهاند که خلاقیت قوی باید در اولویت باشد.
در اینجا به چرایی و چگونگی تبلیغکنندگان میتوان به خلاقیت تبلیغات PPC کمک کرد تا نتایج بهتری در Google Ads ایجاد کند.
جلو و مرکز تبلیغات خلاقانه PPC
انفجار TikTok الهام بخش دیگر پلتفرم ها برای ایجاد محصولات مشابه است و قالب و فرکانس مصرف محتوا را تغییر داده است.
ویدیوهای عمودی با ظاهر و احساس واقعی و صدای مرسوم، جهتی است که تبلیغات باید از آن پیروی کند تا مرتبط بماند و کاربران را درگیر کند.
این به م،ای متن کمتر، تصاویر بیشتر و حرکت بیشتر است.
مصرف کنندگان روزانه در معرض هزاران تبلیغ هستند. تبلیغکنندگان برای جلب توجه با رقبای خود مبارزه میکنند و برای فضای تبلیغات دیجیتال در مقابل همه تبلیغکنندگان دیگر قرار میگیرند.
هنگامی که Google تصمیم می گیرد چه زم، تبلیغ نمایشی شما را نشان دهد، موارد زیر را در نظر می گیرد:
- پیشنهاد شما در مزایده
- تبلیغ شما چقدر به کاربر مرتبط است.
- چقدر احتمال دارد کاربر روی آن کلیک کند.
از این گذشته، گوگل با کلیک ها درآمد ،ب می کند.
اهمیت تبلیغات مرتبط و چشم نواز به این م،ی است که نیاز به دارایی های بیشتر از همیشه وجود دارد. هرچه گزینههای دارایی بیشتری که یادگیری ماشینی ارائه شود، بهتر است.
الگوریتمها بر اساس رتبهبندیهای قدرت دارایی تصمیم میگیرند کدامیک را به مخاطبان خود نشان دهند.
Creative باید متن، با شخصیتهایی باشد که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، با پیامهای برند سازگار باشد و شامل یک پیشنهاد فریبنده برای افزایش تعامل باشد.
ساده سازی تولید خلاق
جای تعجب نیست که گوگل تولید محتوای خلاقانه برای حمایت از این فشار را برای تبلیغکنندگان آسان میکند.
- Ads Creative Studio یک پلت فرم مدیریت خلاق است که برای تیم های خلاق طراحی شده است. می تو،د از آن برای ساخت تبلیغات، مدیریت دارایی های خلاق و به اشتراک گذاری آنها با تیم های رسانه ای استفاده کنید. Ads Creative Studio میتواند همکاری و شفافیت بین تیمهای خلاق و رسانهای شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند تبلیغات مؤثر با کارایی و مقیاس بیشتری ایجاد کنید. گوگل.
Google’s Bumper Ma،e همچنین راهی آسان برای تبدیل داراییهای ویدیو یا تصویر شما به یک دارایی ویدیویی 6 ث،های برای YouTube Bumper Ads است.
در حالی که این ابزارها ایجاد و همکاری را برای تیمها آسان میکنند، محصول نهایی فقط به همان خوبی خواهد بود که شما آن را تغذیه میکنید.
استفاده Ads Creative Studio یا Performance Max از هوش مصنوعی مولد نباید جایگزین یک تیم خلاق شود، زیرا خلاقیت منحصر به فرد و با کیفیت بالا تجربه کاربری بهتری را ایجاد می کند که بیشتر در برند و برای کاربران مرتبط است.

انواع و قالبهای تبلیغات خلاقانه متفاوت، مکانهای بیشتری را برای تأثیرگذاری برند شما باز میکند.
در حالی که تولید مقادیر زیادی از تصاویر بصری می تواند طاقت فرسا باشد، خلاقیت مقیاس پذیر نیازی به ش،تن بانک نیست.
برخی از ایده های ساده برای ارتقاء سطح پیشنهادات خلاقانه خود عبارتند از:
- اضافه ، حرکت به یک بنر استاتیک موجود.
- ب، یک ویدیوی موجود برای آزمایش طول کمتر.
- CTA های مختلف را تست کنید.
- متغیرهایی مانند رنگ، سرفصل ها و ابعاد را برای یادگیری و بهینه سازی تجزیه و تحلیل کنید.
برندها اغلب از قیمت بالای تولید ویدئو می ترسند. با این حال، بسته به بودجه، یک تولید می تواند 50 تا 100 دارایی مختلف یا بیشتر ایجاد کند، که در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه و جلوتر از نیازهای تجدید خلاقانه می شود.
طرز فکر ویدیو اول
دو نوع کمپین ویدیویی جدید اعلام شده در Google Marketing Live عبارتند از بازدیدهای ویدیویی و نسل تقاضا.
کمپینهای مشاهده ویدیو به منظور کاهش هزینه بازدیدهای ویدیویی با ،یب تبلیغات در جریان، در فید و YouTube S،rts قابل رد شدن است.
کمپینهای نسل تقاضا نیز در سراسر YouTube، Discover، و Gmail نشان داده میشوند تا با استفاده از مخاطبان مشابه، تبدیلها را افزایش دهند.
از آنجایی که Google انواع کمپینهای ویدیویی اول را بیشتر میکند، تبلیغکنندهها باید این کار را ادامه دهند.
علاوه بر افزایش مصرف محتوای ویدیویی، مزایای متعددی برای اعمال نفوذ ویدیو وجود دارد، از جمله:
- قالب های تبلیغاتی برای مدرن ، برند شما.
- ویدیو به اطلاعات بیشتری نسبت به بنرهای ثابت برای غلبه بر موانع ،ید اجازه می دهد.
- این فرمت برای آموزش، موارد استفاده و دمو عالی است.
- ویدیوها را می توان در چندین پلتفرم (و وب سایت شما) بدون تلاش های تکراری استفاده کرد.
- نرخهای مشاهده میتواند نشان دهد که چقدر خلاقانه عمل میکند، نقطه دادهای که تصاویر ثابت نمیتواند به شما بگوید.
همیشه خلاقیت خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنید. هرچه محتوای مرتبط تر و مفیدتر باشد، تعامل بیشتری دریافت خواهد کرد.
در نظر بگیرید که کاربر در کجای سفر ،یدار قرار دارد و تصمیم بگیرید که چه پیامی با نیازهای او مطابقت دارد. از یک فراخوان قوی برای اقدام در هر مرحله از قیف استفاده کنید و پیامهای متوالی را آزمایش کنید.
توالی تبلیغات ویدیویی به شما این امکان را می دهد تا داستان برند خود را با تبلیغات متعددی که به ترتیب خاصی نشان داده شده اند برای انتقال پیام یا رسیدن به یک هدف تبدیل تعریف کنید.
سنجش موفقیت
وقتی ،ت به تغذیه خلاقیت جدید هوش مصنوعی میرسد، آزمایش بسیار مهم است. به دست آوردن بینش از تغییرات خلاقانه به تبلیغکنندگان کمک میکند تا بهینهسازیها و یادگیری ماشینی را تقویت کنند.
تعیین موفقیت خلاق همیشه به سادگی بررسی معیارهای تبدیل نیست، حتی اگر تبدیل هدف نهایی شما باشد.
KPIهایی مانند CTR، CPC، بازدیدها، CPV، نرخ تکمیل ویدیو، اقدامات به دست آمده از YouTube و موارد دیگر می توانند قبل از اینکه کاربر به صفحه فرود یا فرم شما برسد، داستان کاملی در مورد عملکرد خلاقانه شما نشان دهد.
به خاطر داشته باشید که استراتژی های پیشنهادی می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند. به ،وان مثال، اگر از یک استراتژی بهینه سازی شده برای تبدیل استفاده می کنید، ممکن است تعداد بازدیدها و کلیک های کمتری را مشاهده کنید.

راهاندازی آزمایش راهی آسان برای Google است تا کار را برای شما انجام دهد. چندین گزینه آزمایشی در پلتفرم موجود است.
ارتقای تست عملکرد حدا،ر میتواند به شما کمک کند تاثیر اجرای PMax را در کنار کمپینهای موجود خود درک کنید. آزمایشهای ویدیویی مشخص میکنند که کدام یک از تبلیغات ویدیویی شما قویترین عملکرد را دارد.
در نهایت، آزمایشهای سفارشی میتوانند هر متغیری را که میخواهید آزمایش کنند. آزمایش سفارشی کمپین موجود شما را کپی می کند و به شما امکان می دهد کمپین را بدون تنظیم نسخه اصلی تغییر دهید.
شما باید فقط یک متغیر را در یک زمان آزمایش کنید (ی،ی رنگ خلاق) تا آزمایش بدون هیچ عامل دیگری بر نتایج یک آزمون A/B واقعی باقی بماند.
همه آزمایشها برای یک زمان مشخص اجرا میشوند و نتایج موفقیت را برای تعیین برنده اندازهگیری میکنند. از آنجا، می تو،د تصمیم بگیرید که چگونه با حساب ادامه دهید.

تبلیغکنندگان هرگز نباید از تعداد داراییهایی که اجرا میکنند و پیامهایی که میبرند راضی شوند. نگرش یادگیری بدون توقف، یک بازاریاب موفق می سازد و به هوش مصنوعی کمک می کند تا قوی ترین نتایج را به دست آورد.
همیشه جدیدترین ابزارها و ویژگی ها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای برند شما مفید است و یاد بگیرید که تغییرات در صنعت تبلیغات را بپذیرید. تازه شروع است!
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/strong-google-ads-creative-428665