تگهای هدر نیز مهم هستند زیرا روی ،یدن تأثیر میگذارند. سرفصل های HTML به ،کبوت های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا به سرعت صفحه وب شما را اسکن کنند تا ساختار سند را درک کنند.
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگهای هدر برای سئو مهم هستند، لذت برده باشید.
این فرآیند بازگشت به SERP برای یافتن وبسایتهای دیگر برای کلیک ،، pogo-sticking نامیده میشود و میتواند بر رتبهبندی صفحه وب برای کلمات کلیدی هدف تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، تگهای هدر، محتوای شما را خواناتر و قابل دسترستر برای کاربران میکنند، نرخ پرش را کاهش میدهند و بیشتر صفحات وب شما را در رتبهبندی موتورهای جستجو بالا میبرند.
5. تگ های هدر در قطعه های ویژه استفاده می شود
استفاده از هدرهای صحیح برای ساختار سلسله مراتبی HTML (به ،وان مثال، یک H3 تحت یک H2) زمینه ارزشمندی را برای موتورهای جستجو در هنگام ،یدن و فهرست ، یک صفحه برای ذخیره در پایگاه داده اضافه می کند.
3. تگ های هدر موضوعات صفحه را تعریف کنید
مهمترین مزیت تگ های هدر این است که آنها یک فاکتور رتبه بندی برای سئو هستند و می توانند به افزایش موقعیت صفحه وب شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کمک کنند.
همانطور که متوجه شدید، تگهای هدر اهمیت دارند زیرا به ،ندههای موتور جستجو کمک میکنند تا موضوعات اصلی محتوا را برای فهرستبندی و رتبهبندی در SERPS درک کنند. از مزایای تگهای هدر در سئو نیز میتوان به کاربرپسندتر، خوانایی و دسترسی بیشتر صفحات وب برای کاربران اشاره کرد.
یک راه عالی برای انجام این کار این است که اولین ،وان H2 را با عبارت جستجویی که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد. در مرحله بعد، میخواهید مستقیماً در زیر هدر H2 با قالبی که Google برای قطعه ویژه فعلی پاداش میدهد، به آن درخواست پاسخ دهید. ممکن است یک پاراگراف کوتاه، فهرست، ج، یا ویدیو باشد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/why-are-header-tags-important-for-seo/
هنگامی که کلمات کلیدی در تگ های هدر سطح بالایی (H1 و H2) قرار می گیرند، احتمال اینکه محتوا برای جستجوهای مرتبط در بالای SERP ظاهر شود، بیشتر می شود.
2. تگ های هدر قابلیت ،یدن را بهبود می بخشد
به ،وان مثال، تگ H1 بیشترین وزن سئو را برای سرفصل ها (H1 تا H6) دارد زیرا موضوع اصلی محتوا را مشخص می کند. سرفصلهای HTML مانند تگهای H2 و H3 نیز به بهبود ارتباط محتوا برای جستجوی کاربر کمک میکنند، در حالی که سرفصلهای سطح H4 تا H6 برای SEO مهم نیستند.
مزیت دیگر تگهای هدر این است که به موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای شما را در موضوعات خاصی برای کاربران دستهبندی کنند. روش من، برای استفاده از سرفصل های HTML برای صفحات وب، برجسته ، موضوعات مهم و موضوعات فرعی برای خواننده برای تعریف ساختار سند است.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا بر،ب های هدر برای سئو مهم هستند؟”
یکی دیگر از اهمیتهای تگهای هدر، تأثیر آنها بر نمایش محتوای شما در یک قطعه ویژه در جستجوی Google است. صفحات وب با ساختار سرفصل من، و پاسخ های صحیح برای پرس و جوهای جستجو شانس بهتری برای رتبه بندی در این موقعیت برتر در SERP ها دارند.
گوگل اغلب از تگ های H2 و H3 در یک صفحه وب استفاده می کند تا تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی ممکن است برای جستجوی کاربر من، یک قطعه ویژه باشد. با سازماندهی اطلاعات خود به روشی خاص با استفاده از تگهای هدر، میتو،د انتخاب شدن برای قطعههای ویژه را آسانتر کنید.
خوانایی بهبود یافته همچنین نرخ پرش را کاهش می دهد که عامل مهمی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل داده هایی را در مورد نرخ پرش برای لیست های صفحات وب در SERP جمع آوری می کنند و نرخ پرش بالا معمولاً نشان می دهد که کاربران از محتوا راضی نیستند.
یکی از بهترین مزایای تگ های هدر این است که محتوای شما را خواناتر و در دسترس کاربر می کند. وقتی بازدیدکنندگان می توانند به راحتی محتوا را اسکن کنند تا آنچه را که می خواهند بیابند، به احتمال زیاد زمان بیشتری را در وب سایت شما برای جمع آوری اطلاعات بیشتر صرف می کنند.
برای لیست ها، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از ،وان H2 بالای آن پشتیب، می کنند، اضافه کنید. به نحوه طراحی این بخش از راهنما (مزایای بر،ب های سرصفحه در سئو) نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید.
درباره تگ های هدر بیشتر بد،د
در زیر، متوجه خواهید شد که چرا تگ های هدر برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارند و لیستی از مزایای برتر سرفصل های HTML در سئو را دریافت خواهید کرد.
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های هدر و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
تگ های هدر برای خلاصه سئو مهم هستند
در رابطه با سئو، این کار با گنجاندن کلیدواژه اصلی در تگ هدر H1 و کلمات کلیدی ثانویه در تگ های فرعی H2 به بهترین وجه انجام می شود. تگهای H3 باید شامل موضوعات حمایتی مربوطه برای زیر سرفصل H2 مرتبط باشد تا قدرت موضوعی را بدون گنجاندن کلمات کلیدی هدف تقویت کند.
اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبه بندی ایجاد کنید.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟
تگهای هدر برای سئو مهم هستند زیرا تگهای سربرگ به ،ندههای موتورهای جستجو کمک میکنند تا موضوعات اصلی محتوا را برای فهرستبندی و رتبهبندی در SERPS درک کنند و همچنین صفحات وب را کاربرپسندتر، خواناتر و قابل دسترستر کنند.
1. بر،ب های سرصفحه یک عامل رتبه بندی هستند
با پیروی از این نوع استراتژی سئو برای تگهای هدر، به موتورهای جستجو کمک میکنید بدون بهینهسازی بیش از حد، موضوعات کلیدی و زیرمجموعههای صفحه را بهتر درک کنند تا محتوا بتواند رتبه بهتری برای کلمات کلیدی مرتبط در SERP داشته باشد.
4. تگ های سربرگ خوانایی SEO را بهبود می بخشد
علاوه بر این، افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند از صفحهخوانها برای خواندن صفحات وب استفاده میکنند و تگهای هدر برای این کاربران مهم هستند که بتوانند به سرعت در محتوا با دستگاههای خود حرکت کنند.