به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/14/2023-the-year-of-seo-why-،nds-are-leaning-in-and-،w-to-prepare/
اطلاعات بیشتر در مورد محتوای مفید را اینجا بخو،د
در مورد سازمان های سازم،، برخی از فاکتورهای اصلی سودمندی که منجر به گرایش به سئو می شود عبارتند از:
آپدیت اسپم گوگل برای کمک به هدایت مشتریان به سمت محتوای با هدف واقعی. به ،وان بخشی از این تلاش، غول جستجو در حال بهبود کیفیت نتایج و گسترش در قالبها و رسانههای جدید برای ارائه اطلاعات مفید است.
روزهای تنظیم و فراموش ، سئو به پایان رسیده است. به نظر سازمان برای استفاده از سئو به طرق مختلف آماده باشید
سئو دیگر به ،وان یک کار مستقل در نظر گرفته نمی شود. این بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازاریابی کلی شما است. این استراتژیهای موجود را تقویت و تقویت میکند و در عین حال حدا،ر دستیابی به اه، تجاری شما را در سال 2023 فراهم میکند.
در همان زمان، در یک نظرسنجی اخیر از بیش از 1000 بازاریاب سازم،، بیش از 90٪ از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 تأکید بیشتری بر SEO داشته باشند.
برای تغییر آماده باشید و انعطاف پذیر و چابک باشید. کوتاهی در زمینه بهینه سازی از نظر تجربه کاربر، حل مشکلات فنی و سرعت می تواند باعث شود که رقبای خود را پشت سر بگذارید که بدون م، به تلاش خود ادامه می دهند.
سئو و بازاریابان محتوا باید با هم بهتر شوند.
سال 2022 سال پرحادثه ای برای جستجوی ارگ،ک بوده است، با چندین به روز رس، مهم که بر نحوه تمرکز و عملکرد تیم های SEO و بازاریابی تأثیر می گذارد.
پس از دو دهه رشد پایدار، علیرغم نوسانات بازار، جستجو همچنان یک کانال ضروری است. این گواهی بر اهمیت و اثربخشی جستجو برای اتصال ،ب و کارها با مخاطبان هدف آنهاست.
در مورد SEW: Mobile-first and Core Web Vitals: Page Experiences بیشتر بخو،د
سئو به سرعت در حال تبدیل شدن به کلیدی برای باز ، ارتباط بین مشاغل و مشتریان است. سازمانها میتوانند با درک اینکه به دنبال چه چیزی هستند، چرا برایشان اهمیت دارد و چگونه محتوای بهینهشده میتواند این نیازها را در صورت نیاز به بهترین شکل برآورده کند، از نیازهای مشتریان بالقوه خود جلوتر باشند.
از آنجایی که بودجه های بازاریابی به طور اجتناب ناپذیری کاهش می یابد، تقاضا برای کانال های مقرون به صرفه و قابل اعتماد همچنان در حال افزایش است – توجه سئوی سئو را از سوی رهبران شرکت جلب می کند. به طور خاص، آنها متوجه می شوند که بینش SEO به آنها دید جامعی از روند مصرف کنندگان در زمان نوسان می دهد. این دانش ارزشمندی است که روسای سازمان و بخش می دانند که می تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات امروز و فردای خود را هدایت کنند.
در سال 2023 روی موارد زیر تمرکز کنید.
علاوه بر این، کاربران همچنین میتوانند منتظر ویژگی تکمیل خودکار جدید برای جستجوهای خود و همچنین گزینههای چندجستجوی متن،تر باشند که برای یافتن سریع پاسخهای م،یدار طراحی شده است.
به روز رس، محتوای مفید گوگل بود اعلام شد و اخیراً برای اطمینان از اینکه کاربران مفیدترین نتایج جستجو را دریافت می کنند، منتشر شده است.
در زیر چند حوزه کلیدی وجود دارد که گوگل مشخص کرده است که سئو، محتوا، بازاریابان فنی و آنلاین باید در کجا تغییر کنند – سازگار شوند و چابک شوند – و کجا باید تمرکز خود را در سال 2023 در اولویت قرار دهند.
به روز رس، الگوریتم محصول گوگل برای کمک به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه منتشر شد. این به صورت مجموعه ای تازه از دستورالعمل ها و به روز رس، ها بر اساس عملکرد سالانه بررسی های محصول بود. این به منظور توانمندسازی کاربران با دسترسی به اطلاعات دقیق طراحی شده است که آنها را قادر می سازد تا انتخاب من،ی برای ،ید محصول داشته باشند.
تمرکز بر مصرف کننده (انسان) و تجربیات آنها چیزی است که گوگل در سال 2022 به شدت بر روی آن تمرکز کرد. برخی از به روز رس، های حیاتی و تغییرات الگوریتمی به بازاریابان این امکان را می دهد که در سال 2023 کجا تمرکز کنند.
در رویداد جستجو در گوگل، آنها برخی از پیشرفت های نوآورانه را نشان دادند که نحوه جستجوی آنلاین ما را متحول می کند. به ،وان مثال، نتایج جستجوی بصری یک تجربه تعاملی و جذاب را با کارتهای گرافیکی از تصاویر که مستقیماً در هر نتیجه جستجو ادغام میشوند، ارائه میکنند.
جستجوی چندگانه در ماه آوریل برای فعال ، جستجو با استفاده از تصاویر و متن اعلام شد. با پشتیب، از Google Lens، به افراد اجازه میدهد از دوربینهای موبایل یا ع،ها برای جستجوی تصاویر و متنهای مرتبط استفاده کنند تا مرتبطترین نتایج مورد نیاز خود را پیدا کنند. پیوند کلمات و تصاویر برای ایجاد مجموعه ای هیجان انگیز از امکانات برای مصرف کنندگان.
جیم یو بنیانگذار و مدیر عامل BrightEdge، پلتفرم پیشرو در سئو سازم، و عملکرد محتوا است. او را در توییتر پیدا کنید @jimyu.
طبق تحقیقات انجام شده از گارتنر، مدیران عامل استراتژی های سرمایه گذاری دیجیتال را دوبرابر می کنند زیرا بازده بازاریابی خود را به حدا،ر می رساند. با این حال، گوگل اخیرا گزارش داده است هزینه تبلیغات کاهش یافته است.
با توجه به بودجه بازاریابی که بیش از هر زمان دیگری تحت نظارت است، سازمان های باهوش به دنبال سئو برای رشد پایدار هستند. گنجاندن جستجوی ارگ،ک در استراتژی دیجیتال پاداشهای زیادی را ارائه میکند – هم از نظر کارایی هزینه و هم ارزش ویژه برند بهبود یافته – که میتواند به کل یک سازمان کمک کند. به این ترتیب، بازاریابان این رویکرد را برای به حدا،ر رساندن بازده در هزینه های بازاریابی و فناوری پذیرفته اند.
تغییر در سال آینده با سازمان ها و سئو ثابت اصلی اقتصاد خواهد بود!
تیم های سئو برای سازمان هایی که به دنبال کشف فرصت های جدید و ایجاد یک تجارت بادوام هستند ضروری هستند. تاکتیکهای مقرونبهصرفه نه تنها باعث صرفهجویی در بودجه میشوند، بلکه در بخشها نیز به ارزش افزوده میشوند.
در این مقاله، توضیح میدهم که چرا سئو بسیار داغ است، چه چیزی در سال 2022 تغییر کرده است و در سال 2023 از چه چیزهایی باید استفاده کرد.
به روز رس، تجربه صفحه و Core Web Vitals (موبایل و دسکتاپ) برای اطمینان از دریافت نتایجی که به سرعت بارگیری می شوند و در یک آستانه زم، مشخص ارائه می شوند، به کاربران ارائه شد.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.