چرا برندها متمایل هستند و نحوه تهیه

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/14/2023-the-year-of-seo-why-،nds-are-leaning-in-and-،w-to-prepare/

اطلاعات بیشتر در مورد محتوای مفید را اینجا بخو،د

Googles Search On رویداد

در مورد سازمان های سازم،، برخی از فاکتورهای اصلی سودمندی که منجر به گرایش به سئو می شود عبارتند از:

  1. سئو یک کانال پربازده است و تحت تاثیر شرایط بازار نیست
  2. سازمان ها می توانند از ارزش افزایشی سئو درازمدت بهره مند شوند
  3. فقط سئو می تواند بینش در زمان واقعی را هم در مورد تقاضای بازار و هم قصد مشتری ارائه دهد
  4. بینش سئو باعث ایجاد ابتکارات فروش، محصول، دیجیتال و رسانه در سراسر سازمان ها می شود
  5. سازمان ها به دلیل حضور سئو در SERP از ارزش ویژه برند سود می برند
  6. در کنار هم، SEO و PPC (با هم) کنترل بیشتری بر تجربه مشتری می دهند

آپدیت اسپم گوگل برای کمک به هدایت مشتریان به سمت محتوای با هدف واقعی. به ،وان بخشی از این تلاش، غول جستجو در حال بهبود کیفیت نتایج و گسترش در قالب‌ها و رسانه‌های جدید برای ارائه اطلاعات مفید است.

  • در نظر بگیرید که چگونه این به‌روزرس،‌ها ممکن است بر استراتژی‌های سئوی شما در حرکت رو به جلو تأثیر بگذارد
  • اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی را متعادل می کنید و کلمات کلیدی را پر نمی کنید
  • از محتوای نازک خودداری کنید و بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید
  • از هوش مصنوعی به درستی برای بینش و بهینه سازی استفاده کنید، نه ایجاد محتوای مقاله

نتیجه

روزهای تنظیم و فراموش ، سئو به پایان رسیده است. به نظر سازمان برای استفاده از سئو به طرق مختلف آماده باشید

سئو دیگر به ،وان یک کار مستقل در نظر گرفته نمی شود. این بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازاریابی کلی شما است. این استراتژی‌های موجود را تقویت و تقویت می‌کند و در عین حال حدا،ر دستیابی به اه، تجاری شما را در سال 2023 فراهم می‌کند.

در همان زمان، در یک نظرسنجی اخیر از بیش از 1000 بازاریاب سازم،، بیش از 90٪ از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 تأکید بیشتری بر SEO داشته باشند.

چرا سازمان ها در سال 2023 به سئو متمایل می شوند؟

برای تغییر آماده باشید و انعطاف پذیر و چابک باشید. کوتاهی در زمینه بهینه سازی از نظر تجربه کاربر، حل مشکلات فنی و سرعت می تواند باعث شود که رقبای خود را پشت سر بگذارید که بدون م، به تلاش خود ادامه می دهند.

سئو و بازاریابان محتوا باید با هم بهتر شوند.

سال 2022 سال پرحادثه ای برای جستجوی ارگ،ک بوده است، با چندین به روز رس، مهم که بر نحوه تمرکز و عملکرد تیم های SEO و بازاریابی تأثیر می گذارد.

پس از دو دهه رشد پایدار، علیرغم نوسانات بازار، جستجو همچنان یک کانال ضروری است. این گواهی بر اهمیت و اثربخشی جستجو برای اتصال ،ب و کارها با مخاطبان هدف آنهاست.

در مورد SEW: Mobile-first and Core Web Vitals: Page Experiences بیشتر بخو،د

تمرکز آینده برای سال 2023

  • در سال 2023 همه سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که عملکرد فنی وب سایت آنها تجربه کاربری مطلوبی را ایجاد می کند
  • این شامل بررسی سرعت بارگذاری صفحه، زمان پاسخ مرورگر و پایداری محتوا در حین بارگذاری برای سفر یکپارچه مشتری است.
  • استفاده از ،یبی من، از بینش های مبتنی بر داده، محتوا و تخصص فنی در سال 2023 به شما کمک می کند تا تجربیات کاربری قدرتمندی ایجاد کنید. گوگل تاکید زیادی بر بهینه سازی نتایج و اولویت بندی اطلاعات دقیق و قابل اعتماد دارد – از سرعت صفحه گرفته تا قابلیت های ناوبری. تکنیک های علم داده با بهترین (کلاه سفید) بهترین شیوه های سئو.
  • با تمرکز بر عملکرد وب سایت و ارائه محتوای جذاب و مرتبط – تیم های بازاریابی می توانند برای موفقیت در شرایط فعلی – و هر – شرایط اقتصادی برنامه ریزی کنند.

سئو به سرعت در حال تبدیل شدن به کلیدی برای باز ، ارتباط بین مشاغل و مشتریان است. سازمان‌ها می‌توانند با درک اینکه به دنبال چه چیزی هستند، چرا برایشان اهمیت دارد و چگونه محتوای بهینه‌شده می‌تواند این نیازها را در صورت نیاز به بهترین شکل برآورده کند، از نیازهای مشتریان بالقوه خود جلوتر باشند.

از آنجایی که بودجه های بازاریابی به طور اجتناب ناپذیری کاهش می یابد، تقاضا برای کانال های مقرون به صرفه و قابل اعتماد همچنان در حال افزایش است – توجه سئوی سئو را از سوی رهبران شرکت جلب می کند. به طور خاص، آنها متوجه می شوند که بینش SEO به آنها دید جامعی از روند مصرف کنندگان در زمان نوسان می دهد. این دانش ارزشمندی است که روسای سازمان و بخش می دانند که می تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات امروز و فردای خود را هدایت کنند.

در سال 2023 روی موارد زیر تمرکز کنید.

  1. استفاده از بینش سئو به ،وان منبع هوش تجاری در سطح سازمان
  2. اطمینان حاصل کنید که از بهترین شیوه های فنی SEO استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت ها تجربیاتی را که مصرف کنندگان انتظار دارند ارائه می دهندتحقیق Omate و رفع سایت چه زم، و در جایی که ممکن است
  3. روی جستجوی بصری تمرکز کنید و انتظار داشته باشید که اهمیت آن در سال 2023 افزایش یابد
  4. بهینه سازی محتوا را با دستورالعمل های مهم Google EAT و محتوای مفید متعادل کنید، بیش از حد بهینه سازی نکنید
  5. از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای مدیریت وظایف و مقیاس های تکراری و وقت گیر استفاده کنید
  6. سئو و PPC را متعادل کنید و برای انطباق با تغییرات بازار و با گوگل هم افزایی پیدا کنید
  7. تبدیل به سازمان های مشاور و مشاور تجاری نیاز در زمان تغییر

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند منتظر ویژگی تکمیل خودکار جدید برای جستجوهای خود و همچنین گزینه‌های چندجستجوی متن،‌تر باشند که برای یافتن سریع پاسخ‌های م،ی‌دار طراحی شده است.

به روز رس، محتوای مفید گوگل بود اعلام شد و اخیراً برای اطمینان از اینکه کاربران مفیدترین نتایج جستجو را دریافت می کنند، منتشر شده است.

تمرکز آینده برای سال 2023

  • در سال 2023، سازندگان محتوا و صاحبان وب‌سایت‌ها باید به‌جای ربات‌ها یا ،کبوت‌ها، مطالب منحصربه‌فردی را توسعه دهند که به طور خاص برای کاربران نهایی انس، طراحی شده است.
  • به ،وان مثال، هنگام جمع‌آوری نظرات مشتریان در مورد محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش می‌رسند – مطمئن شوید که درخواست‌ها در مورد جزئیات خاصی پرس و جو می‌کنند تا بازبین‌ها بتوانند دانش صمیمی را در بازخورد خود نشان دهند.
  • به طور مشابه، پست‌های وبلاگی که رویدادها یا اخبار را پوشش می‌دهند باید شامل دیدگاه‌های تازه‌ای باشد که توسط خوانندگ، که در سرویس‌های Google جستجو می‌کنند در جای دیگری یافت نمی‌شوند.
  • الگوریتم‌های امروزی بسیار پیچیده‌تر هستند، و محتوایی را شناسایی می‌کنند که خواننده را راضی نمی‌کند – در برخی موارد، محتوایی که توسط ابزارهای خودکار «پخش» شده است.

2023، سال سئو است که چرا برندها به آن متمایل هستند و چگونه باید آماده شوند

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • از آنجایی که بودجه های بازاریابی به طور اجتناب ناپذیری کاهش می یابد، تقاضا برای کانال های مقرون به صرفه و قابل اعتماد مانند سئو همچنان در حال افزایش است.
  • برخی از به‌روزرس،‌های حیاتی و تغییرات الگوریتم در سال 2022 به بازاریابان هشدار می‌دهد که در سال 2023 کجا تمرکز کنند.
  • بازاریابان سئو و محتوا باید فرآیندهای بهتری ایجاد کنند و برای دستیابی به اه، تجاری در کنار هم کار کنند
  • روزهای تنظیم و فراموش ، سئو به پایان رسیده است، سازمان ها باید از سئو به طرق مختلف استفاده کنند

در زیر چند حوزه کلیدی وجود دارد که گوگل مشخص کرده است که سئو، محتوا، بازاریابان فنی و آنلاین باید در کجا تغییر کنند – سازگار شوند و چابک شوند – و کجا باید تمرکز خود را در سال 2023 در اولویت قرار دهند.

به روز رس، الگوریتم محصول گوگل برای کمک به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه منتشر شد. این به صورت مجموعه ای تازه از دستورالعمل ها و به روز رس، ها بر اساس عملکرد سالانه بررسی های محصول بود. این به منظور توانمندسازی کاربران با دسترسی به اطلاعات دقیق طراحی شده است که آنها را قادر می سازد تا انتخاب من،ی برای ،ید محصول داشته باشند.

تمرکز آینده برای سال 2023

  • در سال 2023 هدف خود را ایجاد یک تجربه در سطح جه، برای مصرف کنندگان قرار دهید و به آنها کمک کنید تا آنچه را که نیاز دارند سریع و آسان پیدا کنند. سعی کنید روند جستجوی اقلام را ساده‌تر از همیشه کنید – به افرادی که با یک سفر بدون زحمت مستقیماً از نتایج جستجو به سبد ،ید خود جستجو می‌کنند، قدرت دهید!
  • اگر شما فروش محصولات، توانایی‌های حرفه‌ای خود را با ارائه توصیه‌های مستدل و نشان دادن اینکه چرا متخصص اصلی یک موضوع هستید نشان دهید.
  • برای اطمینان از صحت، از هر توصیه محصول با داده های قابل اعتماد پشتیبان تهیه کنید

تمرکز بر مصرف کننده (انسان) و تجربیات آنها چیزی است که گوگل در سال 2022 به شدت بر روی آن تمرکز کرد. برخی از به روز رس، های حیاتی و تغییرات الگوریتمی به بازاریابان این امکان را می دهد که در سال 2023 کجا تمرکز کنند.

از سال 2022 یاد بگیرید تا برای سال 2023 آماده شوید

در رویداد جستجو در گوگل، آنها برخی از پیشرفت های نوآورانه را نشان دادند که نحوه جستجوی آنلاین ما را متحول می کند. به ،وان مثال، نتایج جستجوی بصری یک تجربه تعاملی و جذاب را با کارت‌های گرافیکی از تصاویر که مستقیماً در هر نتیجه جستجو ادغام می‌شوند، ارائه می‌کنند.

جستجوی چندگانه در ماه آوریل برای فعال ، جستجو با استفاده از تصاویر و متن اعلام شد. با پشتیب، از Google Lens، به افراد اجازه می‌دهد از دوربین‌های موبایل یا ع،‌ها برای جستجوی تصاویر و متن‌های مرتبط استفاده کنند تا مرتبط‌ترین نتایج مورد نیاز خود را پیدا کنند. پیوند کلمات و تصاویر برای ایجاد مجموعه ای هیجان انگیز از امکانات برای مصرف کنندگان.

تمرکز آینده برای سال 2023

  • در سال 2023 انتظار پیشرفت های بیشتری در توسعه هوش مصنوعی گوگل و MUM وجود دارد
  • محتوایی را که ایجاد می کنید متعادل کنید و نسبت تصویر به متن را برای ارائه پاسخ های دقیقی که کاربران اکنون می خواهند و انتظار دارند پیدا کنید.
  • روی بهینه سازی تصاویر موبایل تمرکز کنید و انتظار داشته باشید که این نوع عملکرد در سال 2023 به یک هنجار جدید تبدیل شود

جیم یو بنیانگذار و مدیر عامل BrightEdge، پلتفرم پیشرو در سئو سازم، و عملکرد محتوا است. او را در توییتر پیدا کنید @jimyu.

طبق تحقیقات انجام شده از گارتنر، مدیران عامل استراتژی های سرمایه گذاری دیجیتال را دوبرابر می کنند زیرا بازده بازاریابی خود را به حدا،ر می رساند. با این حال، گوگل اخیرا گزارش داده است هزینه تبلیغات کاهش یافته است.

با توجه به بودجه بازاریابی که بیش از هر زمان دیگری تحت نظارت است، سازمان های باهوش به دنبال سئو برای رشد پایدار هستند. گنجاندن جستجوی ارگ،ک در استراتژی دیجیتال پاداش‌های زیادی را ارائه می‌کند – هم از نظر کارایی هزینه و هم ارزش ویژه برند بهبود یافته – که می‌تواند به کل یک سازمان کمک کند. به این ترتیب، بازاریابان این رویکرد را برای به حدا،ر رساندن بازده در هزینه های بازاریابی و فناوری پذیرفته اند.

تغییر در سال آینده با سازمان ها و سئو ثابت اصلی اقتصاد خواهد بود!


تیم های سئو برای سازمان هایی که به دنبال کشف فرصت های جدید و ایجاد یک تجارت بادوام هستند ضروری هستند. تاکتیک‌های مقرون‌به‌صرفه نه تنها باعث صرفه‌جویی در بودجه می‌شوند، بلکه در بخش‌ها نیز به ارزش افزوده می‌شوند.

در این مقاله، توضیح می‌دهم که چرا سئو بسیار داغ است، چه چیزی در سال 2022 تغییر کرده است و در سال 2023 از چه چیزهایی باید استفاده کرد.

به روز رس، تجربه صفحه و Core Web Vitals (موبایل و دسکتاپ) برای اطمینان از دریافت نتایجی که به سرعت بارگیری می شوند و در یک آستانه زم، مشخص ارائه می شوند، به کاربران ارائه شد.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است