“من توصیه می کنم، اگر چیزی وجود دارد که می خواهید به ما بگویید که صفحه شما در مورد آن است، آن را تا حد امکان قابل مشاهده کنید. بنابراین آن را فقط به ،وان ذکر یک کلمه در پایین قرار ندهید [of the page]”
2. فاکتور رتبه بندی مثبت برای سئو
یکی دیگر از مزایای برجسته کلمه کلیدی برای سئو این است که درک واضحی از مکان قرار دادن کلمه کلیدی هدف بدون هیچ گونه ابهامی ارائه می دهد. با دانستن اینکه دقیقاً کجا کلمه کلیدی مورد نظر خود را قرار دهید، می تو،د ساختار و قالبی ثابتی ایجاد کنید که می تواند در تمام صفحات وب صرف نظر از موضوع محتوا تکرار شود.
برجستگی کلمه کلیدی نیز مهم است زیرا چندین فاکتور رتبه بندی حیاتی برای سئو را بهبود می بخشد، از جمله:
- موقعیت کلمات کلیدی: پیاده سازی برجستگی کلمه کلیدی صفحه وب شما را برای یک کلمه کلیدی هدف خاص در رتبه بالاتری قرار می دهد.
- نرخ کلیک (CTR): تمرکز بر برجستگی کلمه کلیدی، احتمال نمایش محتوای شما در بخشهای ویژه Google و سایر Rich Snippets در جستجو را افزایش میدهد و در نتیجه کلیکهای بیشتری را جذب میکند.
- ارتباط: قرار دادن کلمات کلیدی در زمینه های برجسته محتوا، مانند ،وان فرعی و بر،ب ،وان، صفحه وب را برای موتورهای جستجو بهینه می کند تا آن را به ،وان مرتبط رتبه بندی کنند.
- اعتبار صفحه: داشتن کلمات کلیدی نمایه شده برجسته که با الگوریتم موتور جستجو همسو هستند، می تواند شانس سایت را برای دریافت اشتراک گذاری مستقیم، لینک های ورودی و سایر اقدامات بازدیدکننده که اعتبار آن را در وب ارتقا می دهد، افزایش دهد.
3. فرآیند SEO درون صفحه را ساده می کند
هنگامی که کلمات کلیدی به طور برجسته در محتوای یک سایت مانند ،وان صفحه، توضیحات متا، متن بدنه (به ویژه در پاراگراف اول)، تگ های ALT تصویر، تگ های سرصفحه و متن لنگر وجود دارند، موتورهای جستجو می توانند به سرعت آن کلمات را شناسایی و فهرست بندی کنند. جستجوهای مرتبط
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید