فقط در صورتی که با شرایط پرداخت شما مطابقت داشته باشند، با “نرخ تخفیف” ادامه دهید، مانند پرداخت پیش پرداخت برای قرارداد سه ماهه یا سالانه برای کمک به جریان نقدی شما. این امر به ویژه در حسابهای بزرگتر با شرکتهای سازم، که به نظر میرسد فکر میکنند شما بانکی هستید که برای تامین منابع پروژهشان اعتبار میدهد بسیار مهم است تا … بی نهایت؟ در حالی که آنها پرداخت می کنند slooooooooooowwwllyyy.
بنابراین با این افراد میتو،د صریحتر رفتار کنید و از پیشبازی چهار نقطه آ، صرفنظر کنید:
- “فوراً لازم الاجرا، ما قرارداد خود را با شما لغو می کنیم به دلیل … (نکات در جمله قبل را فهرست کنید). [XYY] تاریخی که دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت [ABC] منابع.”
آنها از ک، تجاری با بودجه اقتصادی انتظار دارند.
،بوکارهای اشتراکی مانند SaaS مواردی مانند «چرخش» را اندازهگیری میکنند تا ارزیابی کنند که در جلب رضایت مشتریان چقدر خوب عمل میکنند.
و… همین.
یا شاید فقط تفاوت شخصیتی بین افراد شرکت شما و نقطه تماس مشتری وجود دارد.
لحظهای که به گوشه «فروشنده» برمیگردید، به سادگی سفارشها را انجام میدهید و بههیچوجه هولناک میشوید، دچار مشکل میشوید.
اما از این نترسید که امروز ،ره ها را رها کنید و بگذارید مشکل شخص دیگری باشند تا فردا با آن ها کنار بیایید.
شما می تو،د و باید استدلال و فرآیند فکر خود را برای مشتریان خوبی توضیح دهید که متأسفانه دیگر برای جایی که آژانس شما در تلاش است من، نیستند، توضیح دهید. به آنها کمک کنید تا یک چوپان خوب دیگر برای رهبری گله خود پیدا کنند.
این ترفند زیرکانه فوراً حاشیه ها را بهبود می بخشد بدون اینکه مشتری عاقل تر باشد. (بدیهی است که اجازه ندهید کیفیت در طول این انتقال کاهش یابد!)
خوشبختانه، شما می تو،د آرامش داشته باشید. این کاملا طبیعی است.
سودآوری
خوشبختانه، رفع این مشکل نیز بسیار آسان است. شما می تو،د (و باید) به طور منظم:
اگر آنها می خواهند تلاش کنند تا با هم کار کنند، شما می تو،د…
4. نرخ ها را برای کارهای آینده به میزان قابل توجهی افزایش دهید
بهترین آژانسها، تیمهای جنگدیده متشکل از متخصصان آموزش دیده و ماهر هستند. شما برای ایجاد محصولات قابل تحویل، طراحی وب سایت، حل مشکل، رتبه بندی موارد، افزایش ROAS و موارد دیگر استخدام می شوید.
شما کاملا نکن نیاز به عذرخواهی یا توضیح هر چیزی برای افراد بدجنس است. آنها به حال خود هستند. زیرا همه آنها به احتمال زیاد فکر می کنند که شما قبلاً یک ، هستید و نمی تو،د در فضای هوایی مشابه نابغه آنها زندگی و تنفس کنید.
پس بهتر است صریح و مودب باشید. اما در اسرع وقت این باند را نیز پاره کنید.
نگاه کن: زندگی یک افسانه نیست. متاسفم که اسپوی، هستم.
معمولاً دلایل مختلفی وجود دارد که «تن،» مخدوش می شود و رابطه در چهره شما منفجر می شود. و به طرز افسردهای، تقریباً وجود دارد هیچ چی شما می تو،د برای بهبود تن، انجام دهید.
تنها یک گزینه واضح برای شما باقی می ماند.
در هر صورت، نامزدی آژانس سالم بیشتر ازدواج است، کمتر Tinder. “تن،” به اندازه بودجه مهم است.
بهطور کلی، یک ،بوکار SaaS میخواهد نرخ ریزش آن تا حد ممکن کمتر باشد، زیرا این بدان م،است که محصولش «،بتر» است و بنابراین ،بوکارش بسیار سودآورتر است.
بگذارید بروند استخدام کنند و 10 آژانس دیگر را ا،اج کنند قبل از اینکه بفهمند مشکل آنها بوده است، نه شما.
ا،اج مشتری اجتناب ناپذیر است
دومین مورد رایج و سخت تر، عدم تطابق با انتظارات مشتری است.
درباره نویسنده

برد اسمیت صاحب سه شرکت بازاریابی محتوا است و در نشریاتی مانند نیویورک تایمز، فوربس، بیزینس اینسایدر و ن،ت وب به نمایش درآمده است. هر هفته، او تجربه دست اول و استراتژی های رشد را به اشتراک می گذارد پشت برخی از سریع ترین برندهای در حال رشد وب.
منبع: https://searchengineland.com/fire-clients-more-often-388842
به عبارت دیگر، شما در واقع خواستن مشتریان به طور مرتب از خود دور شوند، با این فرض:
- آنها همچنان از خدماتی که شما ارائه کرده اید راضی هستند، بنابراین گواهی و ارجاعات را ارائه می دهند.
- اینکه شما یک جریان ثابت از مشتریان مشتاق دارید که مایلند با نرخ بالاتری با شما درگیر شوند (که موضوعی برای یک روز دیگر است).
اما وقتی صحبت از مدیریت روابط و انتظارات مشتری می شود، صددرصد درست است.
همچنین مستقیم و شفاف باشید. خوب و مودب، اما محکم باشید.
همه مشتریان آژانس ها را برای “من،” بررسی می کنند.
به،وان یک مدل ،بوکار کاملاً متفاوت، وقتی صحبت از مشتریان به میان میآید، چیزی به نام «خیلی کم بودن» وجود دارد.
ولی…
جدید در زمین موتورهای جستجو