سالهاست که فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی به بازاریابان محتوا و سئوکارها کمک میکند تا کارهای تکراری مانند تجزیه و تحلیل دادهها، اسکن مسائل فنی و گزارشدهی را خودکار کنند، اما این فقط نوک کوه یخ است. هوش مصنوعی همچنین امکان تجزیه و تحلیل بیدرنگ حجم بیشتری از نقاط تماس مصرفکننده و نقاط داده رفتاری را برای تجزیه و تحلیل پیشبینی دقیقتر، پیشبینی فرصت، توصیههای محتوای بلادرنگ و موارد دیگر فراهم میکند.
معرفی ChatGPT باعث بحث های قابل توجه و حجم انفجاری از محتوا در وب شده است. با ChatGPT، بازاریابان محتوا می توانند با ایجاد و ویرایش کارآمد محتوای با کیفیت بالا به برتری بیشتری نسبت به رقبای خود دست یابند. در ایجاد ،اوین برای پستهای وبلاگ، خلاصهای از موضوعات یا مقالات، و همچنین کمپینهای جامع در هنگام هدف قرار دادن یک مخاطب خاص، کمک میکند.
بهینه سازی محتوا را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید چیزی از گذشته است. در اینجا چیزی است که شما باید بد،د تا به محتوای خود کمک کنید تا در سال 2023 پیدا شود، مخاطبان هدف خود را جذب کنید و جستجوگران را به مشتریان تبدیل کنید.
اتوماسیون هوش مصنوعی برای بهینه سازی محتوا یکپارچه خواهد بود
کلمات کلیدی مکالمه فرصت خوبی برای افزایش دید آن محتوا در جستجو نیز هستند. برای عبارات کلمه کلیدی خود، نتایج «People also Ask» و سایر قطعه های برجسته موجود در صفحه نتایج جستجو (SERP) را بررسی کنید. سؤالات و پاسخها را در محتوای خود بگنج،د تا به طور طبیعی برای این سؤالات و جستجوهای صوتی بهینه شود.
2023، سال سئو: چرا برندها به سمت آن متمایل هستند و چگونه آماده شوند
نتیجه
به صفحه نتایج جستجو به ،وان دریچه ای به «خانه» خود نگاه کنید. جذابیت محدود شما چگونه است؟ مشتریان بالقوه وقتی با یکی از صفحات شما در نتایج جستجو روبرو می شوند چه چیزی را می بینند؟ وقتی از آستانه عبور می کنند و وارد وب سایت شما می شوند، چه نوع تجربه ای ارائه می دهید؟
در حالی که من از اتوماسیون برای ایجاد محتوای کامل دفاع نمی کنم، معتقدم در سال آینده – با گسترش منابع، اتوماسیون تأثیر بیشتری در کمک به بهینه سازی محتوای محتوای موجود خواهد داشت.
CHATGPT
بهترین محتوا از درک عمیق و م،ادار هدف جستجوگر حاصل می شود. آنها چه مشکلی داشتند یا چه نیازی داشتند که باعث شد در وهله اول به دنبال محتوای شما باشند؟ و چگونه پست وبلاگ، کتاب الکترونیکی یا کپی صفحه فرود تجربه آنها را افزایش می دهد؟
فناوری به کمک هوش مصنوعی میتواند به شما کمک کند این فرصتها را کشف کنید و کلمات کلیدی موضوعی را در مقیاس ارزیابی کنید، بنابراین میتو،د کمپینهای محتوا و تبلیغاتی را برنامهریزی کنید که در هنگام وقوع، از این تقاضای افزایش یافته بهره ببرند.
ChatGPT، توسعه یافته توسط OpenAI، یک مدل تولید زبان قدرتمند است که از معماری GPT (Gerative Pre-trained Transformer) برای تولید متن واقعی انسان مانند استفاده می کند. با طیف وسیعی از قابلیتهای Chat GPT – از تکمیل جملات و پاسخ به سؤالات گرفته تا تولید ایدههای محتوا یا تقویت ابتکارات تحقیقاتی – میتواند یک دارایی ارزشمند برای هر پروژه پردازش زبان طبیعی باشد.
مصرف کنندگان میل به تجارب شخصی دارند و مکان میوه کم ارزش شماست. روندهای فصلی آب و هوا، رویدادهای محلی و تعطیلات، همه به طرق مختلف بر ترافیک جستجوی شما تأثیر می گذارند و فرصت هایی را برای بهینه سازی مبتنی بر مکان ارائه می دهند.
بهروزرس، محتوای مفید Google، که در ماه آگوست عرضه شد، سیگنالی در سراسر سایت است که نسبت بالایی از محتوای نازک، غیر مفید و با کیفیت پایین را هدف قرار میدهد. این بدان م،است که محتوای استثنایی سایت شما در صورتی که در دریایی از دارایی های متوسط و قدیمی گم شود، به بهترین پتانسیل خود نمی رسد.
مهم است که از بینش سئو و داده های زمان واقعی به درستی استفاده کنید. شما نمی خواهید آنچه را که در ماه گذشته ترند بود و در حال حاضر تمام شده است را هدف قرار دهید. هوش مصنوعی در اینجا نیز کمک بزرگی است، زیرا یک ابزار هوشمند میتواند دائماً اسکن و تجزیه و تحلیل کند و توصیههایی را برای فرصتهای محتوای جدید ارسال کند.
نحوه بهینه سازی محتوا را بر اساس قصد و تجربه در نظر بگیرید
ممکن است زمان راهاندازی مجدد محتوا فرا رسیده باشد – اما خسته نباشید. قبل از اینکه شروع به لغو انتشار و تغییر مسیر پستهای وبلاگ کنید، به فناوری برای ممیزی خودکار سایت تکیه کنید و ببینید چه چیزی را میتو،د ابتدا اصلاح کنید. فناوری به کمک هوش مصنوعی میتواند به شناسایی ،اصر روی صفحه، از جمله ،اوین صفحه و بر،بهای H1، و عوامل خارج از صفحه مانند سرعت صفحه، تغییر مسیرها و خطاهای 404 کمک کند که میتوانند از استراتژی بهروزرس، محتوای شما پشتیب، کنند.
ابتدا روی صفحاتی که بیشترین ترافیک و قابل مشاهدهترین را دارند، تمرکز کنید، به ،وان مثال: صفحاتی که از صفحه اصلی یا منوی اصلی پیوند داده شدهاند. جان مو، گوگل اخیرا تایید کرده است که اگر صفحات مهم در وب سایت شما کیفیت پایینی دارند، این خبر بدی برای کل سایت است. او گفت که هیچ درصدی بر اساس آن اندازه گیری نمی شود و از بازاریابان محتوا و سئوکاران خواست که در عوض به این فکر کنند که کاربران معمولی هنگام بازدید از وب سایت شما چه فکری می کنند.
از فرصت های بهینه سازی محتوای مبتنی بر مکان استفاده کنید
در تحقیقات کلمات کلیدی خود نیز به دنبال اصطلاحات محاوره ای و پرطرفدار باشید. کلمات کلیدی برتر که به ایجاد آگاهی از موضوع کمک می کنند و به گفت،ا در کانال های اجتماعی کمک می کنند فرصت های خوبی برای ارتقاء ارائه می دهند. از هشتگ ها به صورت ارگ،ک استفاده کنید و آنها را در کمپین های تبلیغاتی محتوای پولی هدف قرار دهید تا به طور چشمگیری مخاطبان خود را افزایش دهید.
وقتی وارد سال 2023 می شویم، مخاطبان پادشاه، ملکه و کل دربار هستند. سئو و بازاریابی محتوا فرصت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد تا با این افراد ارتباط برقرار کنید، اما به یاد داشته باشید که آنها وسیله ای برای رسیدن به هدف هستند. هدف جستجوگر و نیازهای مخاطب را در قلب هر محتوایی که ایجاد می کنید و برای سال آینده برنامه ریزی می کنید، حفظ کنید.