پلتفرم تبلیغات خدمات محلی گوگل با هرزنامه مشکل دارد

درباره نویسنده

تنها چیزی که در اینجا می تو،م از آن مطمئن باشیم این است که به سرعت در حال رسیدن به نقطه جوش هستیم. صرف نظر از اینکه LSA چگونه دفاتر مجازی را مشاهده می کند، من نمی دانم که گوگل تا به حال اقدامی در مورد آنها انجام داده است، و همچنین بسیاری از افراد دیگر نیز از این موضوع آگاه نیستند.

در اینجا چیزی است که گوگل در مورد مکان های تبلیغ کننده می گوید:

  • در صفحه پرسش و پاسخ LSA، گوگل بیان می کند «در حالی که می‌تو،د بیش از یک حساب و مکان Google Local Services Ads داشته باشید، هر مکان باید آدرس خاص خود را داشته باشد و توسط تیم ما تأیید شود.»
  • LSA ها سیاست های پلت فرم بیان کنید که «هدف‌گیری تبلیغات خود در مناطقی که از محل ،ب‌وکارتان دور هستند و/یا نمی‌تو،د به‌طور منطقی به آنها خدمات دهید، تجربه‌ای منفی و بالقوه گیج‌کننده برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند. به‌علاوه، تلاش‌ها برای هدف قرار دادن مناطق خدماتی بزرگ غیرمنطقی از یک یا چند مکان تجاری می‌تواند باعث بازبینی برای براندازی خط‌مشی ارائه نادرست ما شود.»

کاربران نهایی، تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌های بازاریابی به راهی برای گزارش هر،مه در جایی که اقدامی انجام می‌شود، نیاز دارند.


تا زم، که راه حلی مقیاس پذیرتر ارائه شود، می توان تخلفات را به صورت دستی اصلاح کرد.

در زیر به برخی از مشکلات مربوط به هر،مه که LSA دارد نگاه می کنیم و چگونگی رفع آنها را بررسی می کنیم.

چقدر هر،مه وجود دارد؟

هنگامی که شخصی یک حساب LSA جدید برای یک شرکت حقوقی باز می کند، LSA در درجه اول بررسی می کند که آیا وکیل در وکالت ایالتی ثبت شده است یا خیر. برخلاف صفحات نمایه ،ب و کار Google، که معمولاً به نوعی تأیید مانند تأیید کارت پستال یا ویدیو نیاز دارند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به سادگی آدرسی را در منطقه‌ای که می‌خواهند هدف قرار دهند وارد کنند.

یکی از عواملی که بر رتبه تبلیغات LSA تأثیر می گذارد، بررسی است. ارسال‌کنندگان هر،مه این را می‌دانند و فهرست‌های خود را با نظرات خود منفجر می‌کنند. بررسی های جعلی LSA را می توان به راحتی به صورت آنلاین در محدوده 15 تا 25 دلار ،یداری کرد.

گوگل به کاربران می گوید که متخصصان Google Screened بررسی‌های پیشینه گسترده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند و به حرفه‌ای‌ها کمک می‌کنند تا شهرت قابل اعتمادی را به صورت آنلاین ایجاد کنند. با این حال، تبلیغ‌کنندگان محلی برای مشاهده تبلیغات خود با مشکل مواجه هستند زیرا نتایج Google Screened مملو از فهرست‌های هر،مه، مکان‌های مجازی، شرکت‌های حقوقی موجود نیست و فهرست‌هایی که با بررسی‌های جعلی دستکاری شده‌اند.

من عمدتاً تبلیغات خدمات محلی را برای شرکت های حقوقی آسیب های شخصی اجرا می کنم و بیشتر مشکلاتی که با آن مواجه می شوم در کالیفرنیا است. در حالی که نمی‌توانم برای هر منطقه عمودی یا جغرافیایی صحبت کنم، اگر مشکلات بر وکلای کالیفرنیا تأثیر بگذارد، مشکل هر،مه‌ای وجود دارد (یا به زودی خواهد بود) که به یک شهر نزدیک شما می‌آید.

روی آنها صفحه تبلیغات خدمات محلی، گوگل به تبلیغ کنندگان اطلاع می دهد «تبلیغات «خدمات محلی» به شما کمک می‌کند با افرادی که خدماتی را که ارائه می‌دهید در Google جستجو می‌کنند ارتباط برقرار کنید. تبلیغات شما برای مشتریان در منطقه خدمات شما نمایش داده می شود…”

در اینجا یک اسکرین شات است که نشان می دهد یک وکیل دو بار در بالای نتایج Google Screened ظاهر می شود:

راه حل های ممکن که گوگل می تواند پیاده سازی کند:

هر،مه در سپتامبر 2020 شروع شد، سپس موج عظیمی از هر،مه ها در مارس 2022 به کالیفرنیا رسید. اکنون ما یک سونامی داریم.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


من برای وکلای آسیب در فرزنو جستجو کردم و تمام 100 نتیجه LSA که به دست آوردم دارای امتیاز بررسی 5.0 بودند.
با در نظر گرفتن این موضوع، نام‌های biz، فهرست‌های متعدد برای همان biz و عدم تأیید واقعی بودن مکان‌ها، نمی‌دانم که چگونه ،ی در Google می‌تواند از این نتایج خوب باشد. pic.twitter.com/KGM90PuhOk

– تام وادینگتون (@tom،dington8) 23 جولای 2022

در ا،ر مواقع، اگر به انتهای نتایج Google Screened پیمایش کنید و بتو،د نام وکیل را پیدا کنید، می تو،د نام او را به سایت State Bar متصل کنید و ببینید که آنها واقعاً با کدام شرکت حقوقی کار می کنند.

تبلیغات همپوش، و رتبه بندی شرکت ها چندین بار

مهم است که به یاد داشته باشید که نمایه ،ب و کار Google و تبلیغات خدمات محلی در واقع دو محصول مجزا هستند.

بر اساس آنچه در 2 سال گذشته شنیده ام، تیم LSA به این موارد عمل نمی کند یا آنها را نقض نمی کند، حتی اگر دستورالعمل ها واضح نباشد. تام، آیا تا به حال دیده ای که آنها یک VO را حذف کنند؟

– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 11 سپتامبر 2020

بررسی های جعلی LSA:

اگرچه تبلیغات به طور مکرر چرخانده می شوند، اما برخی از تبلیغات بهتر از دیگران عمل می کنند. این به این دلیل است که گوگل الگوریتمی دارد که تصمیم می‌گیرد کدام LSA ابتدا در Google Screened نمایش داده شود.

در اینجا تفکیک کامل است:

  • 1 آگهی LSA معتبر و از یک شرکت حقوقی محلی فرزنو بود
  • 4 آگهی LSA معتبر بود (از شرکت های خارج از فرزنو)
  • 95 لیست هر،مه یا نادرست بود

از 95 فهرست هر،مه/غیر دقیق، برخی از شرکت ها از نام شرکت های حقوقی کاملا جعلی استفاده می کنند. اما بیشتر اوقات، اینها ا،راً وکلایی هستند که از آدرس های دفاتر مجازی صدها مایل دورتر از مکان فیزیکی واقعی خود استفاده می کنند. (تأیید اینکه این آدرس‌ها دفاتر مجازی / اشتراکی هستند به سادگی کپی ، آدرس آنها در آگهی LSA آنها، ،باندن آن در جستجوی Google و مشاهده نتایج است.)

من در اینجا قصد نام بردن از نام‌ها را ندارم، اما اگر به LSAs در کالیفرنیا نگاه کنید، چهره‌های مشابهی را بارها و بارها با نام‌های شرکت‌های حقوقی مختلف مشاهده خواهید کرد. یک شرکت به طور خاص با استفاده از حدود 17 وکیل مختلف، آگهی های مختلفی را با نام های مختلف تنظیم کرده است. آنها اکنون تعداد زیادی حساب LSA دارند – احتمالاً 200 یا بیشتر.

در زمان نوشتن این مقاله، نگاهی به نتایج وکیل آسیب‌های شخصی «بررسی شده توسط Google» در فرزنو، کالیفرنیا انداختم. من جستجویی انجام دادم وکیل جراحات شخصی فرسنو، و با دیدن 3 اولین تبلیغات LSA “غربالگری شده توسط Google”، روی “More Personal Injury Lawyers” کلیک کردم. این فهرستی از 100 وکیل “غربالگری شده توسط گوگل” را ارائه می دهد. من به دقت از طریق 100 لیست نگاه کردم. از 100 فهرست برتر «غربال‌شده Google»، 95 درصد هر،مه یا نادرست بودند (نتایج روز به روز متفاوت است).

پلت فرم تبلیغات خدمات محلی نظرات را از یک حساب نمایه ،ب و کار Google دریافت می کند (زم، که حسابی مرتبط با آن باشد – LSA به صفحه GBP مرتبط نیاز ندارد). LSA ها همچنین می توانند به طور مستقیم از طریق پلت فرم LSA نظرات را دریافت کنند.

در اینجا چیزی است که من تاکنون تلاش نکرده ام:

  • یک فرم به وجود دارد گزارش محتوای نادرست. من چندین بار ازش استفاده کردم متأسفانه، از هیچ یک از گزارش های من چیزی به دست نیامده است. همیشه. من گزارش را پر می کنم، فرم را ارسال می کنم و سپس – هیچ اتفاقی نمی افتد.
  • من با پشتیب، LSA تماس گرفتم و در چند مورد به آنها در مورد هر،مه ها اطلاع دادم. نمایندگان پشتیب، قادر به کمک نیستند. آنها به سادگی می گویند که نمی توانند در مورد حساب های تبلیغ کننده دیگر بحث کنند.

مکان‌های سبک دفتر مجازی توسط تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌شوند، زیرا نزدیکی یکی از عوامل مؤثر بر آن است الگوریتم رتبه بندی تبلیغات LSA.

یکی دیگر از مشکلات LSA برای وکلا، نام های تجاری جعلی است. این امکان وجود دارد که برخی از شرکت‌هایی که LSA را با ده‌ها فهرست منتشر می‌کنند، دارای یک DBA باشند. به هر حال، در زمان این مقاله، DBA در کالیفرنیا تنها 26 دلار است.

هر تبلیغ‌کننده‌ای که با آن‌ها صحبت کرده‌ام دستورالعمل‌های LSA را به طور مشابه تفسیر می‌کند و موافق است که ایجاد LSA در شهری در فاصله 500 مایلی از جایی که واقعاً در آن واقع شده‌اید، ایجاد آگهی‌ای است که مطابقت ندارد. گفته می شود، همه آنها ممکن است اشتباه کنند.

شناسایی نظرات جعلی LSA دشوار است زیرا عموم نمی توانند روی نمایه بازبین کلیک کنند. اگر چه، اگر به بررسی های کافی نگاه کنید، در نهایت الگویی را مشاهده خواهید کرد، متوجه پر شدن کلمه کلیدی یا تشخیص برخی از نام ها خواهید شد.

نام های تجاری جعلی

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

مشکلی که در چندین شهر می بینم “تبلیغات همپوش،” است. این زم، اتفاق می‌افتد که یک شرکت حقوقی یک منطقه جغرافیایی ی،ان را با حساب‌های متعدد هدف قرار می‌دهد. این ممکن است به طور تصادفی یا عمدی رخ دهد. هنگامی که یک شرکت با 200 حساب یا بیشتر، ایالت شما را هدف قرار می دهد، می تو،د مطمئن باشید که یک ،ب و کار اغلب 2 یا هر 3 مورد از 3 فضای تبلیغاتی با ارزش را اشغال می کند.

من شنیده ام که گوگل در تلاش برای کاهش هر،مه بر روی یک راه حل مقیاس پذیر کار می کند. شاید هستند، شاید هم نیستند. حتی اگر آنها به یکی از آنها دست پیدا کنند، مداخله دستی همچنان مورد نیاز خواهد بود، درست مانند همه محصولات Google، زیرا مبارزه با هر،مه همیشه یک بازی موش و گربه خواهد بود.

متأسفانه، هنگامی که هر،مه های LSA یا لیست های نادرست به یک منطقه نفوذ می کنند، دسترسی به تبلیغات تبلیغ کنندگان محلی اغلب به شدت محدود می شود. در برخی موارد، هر،مه‌ها و/یا فهرست‌های نادرست به قدری ضخیم هستند که نمایش آگهی‌های قانونی تبلیغ‌کنندگان به کلی متوقف می‌شود.

در اینجا چند چیز وجود دارد که گوگل می تواند امتحان کند که برای سایر محصولاتش خوب عمل می کند:

  • تأیید آدرس: هنگامی که یک حساب LSA جدید مانند صفحات نمایه ،ب و کار Google (حداقل برای وکلا) ایجاد می شود، تأیید آدرسی وجود ندارد.
  • گزارش هر،مه: در Google Maps، هر ،ی می تواند به راحتی پرچم گذاری کنید فهرستی برای فهرست های نادرست، نادرست یا تقلبی. این نوع گزارش همیشه کار نمی کند، اما حداقل این گزینه وجود دارد.
  • فرم شکایت: کاربران پیشرفته می توانند هر،مه یا هر،مه انبوه نمایه ،ب و کار Google را از طریق نام های عجیب گزارش کنند. فرم شکایت رسیدگی به مشاغل. داشتن یک فرم گزارش اسپم، که پشتیب، LSA در واقع بر روی آن عمل می کند، به نظر من حیاتی است.
  • انجمن راهنما: من معتقدم Google برای تبلیغات خدمات محلی به «انجمن راهنما» نیاز دارد. یک وجود دارد انجمن راهنمای نمایه ،ب و کار Google، آ انجمن تبلیغات گوگل و یک فروم محصول یا کمک به جامعه برای ا،ر محصولات Google چرا انجمن راهنما LSA وجود ندارد؟ در حالی که این ممکن است به تنهایی جلوی هر،مه را نگیرد، کاربران حداقل می توانند از طریق کارشناسان محصول به راحتی آن را به Google جلب کنند.

خلاصه

لن رالی یک مشاور سئو با تله پست و در حال حاضر به شرکت های حقوقی در زمینه توسعه محتوا، کمپین های تبلیغاتی و خدمات سئو کمک می کند. او اولین پلتفرم آنلاین خود، BBS را در سال 1991 راه اندازی کرد، سپس چند سال قبل از تمرکز بر بازاریابی، در IT کار کرد.


منبع: https://searchengineland.com/googles-local-services-ads-platform-has-a-problem-with-spam-386890

نمایه ،ب و کار Google رهنمودها به طور قابل توجهی خاص تر هستند و بیان می کنند:

4 مشکل بزرگ LSA مکان های هر،مه، بررسی های جعلی، نام های تجاری جعلی و تبلیغات همپوش، است.

مکان های هر،مه: آیا دفاتر مجازی “هر،مه” یا “نادرست” هستند؟

این درست نیست. خدمات محلی قطعاً تبلیغات همپوش، را نشان می دهد و سال ها این کار را انجام داده است. آنها واقعاً می توانند برای رفع این مشکل تلاش کنند، با این حال، تبلیغات همچنان اغلب با هم همپوش، دارند، و هیچ راه خوبی برای اطلاع رس، پشتیب، LSA در این مورد وجود ندارد.

به نظر من دفاتر مجازی یا هر،مه هستند یا در بهترین حالت نادرست هستند. این موضوع قابل بحث است و به نظر می رسد نمایندگان پشتیب، LSA نیز پاسخ را نمی دانند. نمایندگان پشتیب، مختلف پاسخ های متفاوتی به این سوال می دهند.

گوگل می گوید: «اگر ،ب‌وکار شما دارای چندین مکان است که در یک منطقه جغرافیایی ی،ان ارائه می‌کنند، «خدمات محلی» فقط بالاترین رتبه را در پاسخ به درخواست کاربر نشان می‌دهد.»

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است