درباره کمپین های هوشمند و چند پلتفرم بیشتر بیاموزید. اطلاعیه را بخو،د اینجاو درباره کارهایی که چند پلتفرم می توانند انجام دهند بیشتر بیاموزید اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چند پلتفرم به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا با ارائه یک مکان واحد برای مدیریت و گزارش کمپینها در محبوبترین پلتفرمهای تبلیغاتی، دسترسی خود را افزایش دهند. هوش مصنوعی مایکروسافت همچنین می تواند بودجه شما را برای عملکرد بهینه کند.
بیشتر بگو. این ویژگی هنوز برای همه تبلیغکنندگان در دسترس نیست، اما میتو،د در فهرست انتظار ثبتنام کنید اینجا. تبلیغات چند کاناله از نظر فنی از سال 2020 وجود داشته است، اما از آنجایی که آنها تجربه جدیدی از کمپین های هوشمند را با طراحی مجدد راه اندازی ،د، حدس من این است که چند کانال برای استفاده با هوش مصنوعی اصلاح شده است.
سوالات بی پاسخ چگونه از هوش مصنوعی مایکروسافت برای مدیریت و بهینه سازی حراج ها در شبکه گوگل استفاده می شود؟ آیا مخاطبان فیسبوک به رابط مایکروسافت کشیده میشوند یا مایکروسافت گزینههای هدفگیری مخاطبان خود را ارائه میکند و فقط به ،، که با فیسبوک مطابقت دارند تبلیغات نشان میدهد؟ من برای اظهار نظر با مایکروسافت تماس گرفتم.
چند پلتفرم چه کارهای دیگری می تواند انجام دهد. هنگامی که یک کمپین هوشمند در مایکروسافت راه اندازی می کنید، ویژگی Multi-platform رایگان است. با آن می تو،د:
- تبلیغات جستجو را در مایکروسافت و گوگل اجرا کنید
- تبلیغات اجتماعی را در فیس بوک و اینستاگرام اجرا کنید
- در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر محتوا را منتشر کنید، لایک کنید و به نظرات پاسخ دهید
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل گزارش ها
- کمپین ایجاد کنید
- خودکار ، محتوا برای هوش مصنوعی
- ROI را با هوش مصنوعی بهینه کنید
- از هوش مصنوعی برای مدیریت کمپین استفاده کنید
- تبلیغات را با کلمات کلیدی مرتبط یا جستجوهای آنلاین مرتبط کنید
- از شبکه مخاطبین مایکروسافت استفاده کنید
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.