شما همچنان مقداری درآمد از آنها دریافت خواهید کرد، اما نه مانند زم، که آنها در بالای جستجوهای “بهترین محصولات XYZ” و “برترین محصولات برای ABC” تسلط داشتند. پس برای جایگزینی آن چه کاری می تو،د انجام دهید؟
شما می تو،د قهرمان تیم روابط عمومی باشید زیرا زندگی آنها با زنده نگه داشتن یک برنامه وابسته آسان تر است.
با سرمایه گذاری در این موارد و ادامه کار با رسانه های جمعی، می تو،د موقعیت های پایین لیست ،ید را جبران کنید و به طور بالقوه حجم کل شرکت خود را افزایش دهید.
و سایت های خود آنها “سایت های مقصد” هستند، به این م،ی که خوانندگان منظمی وجود دارد زیرا مردم از آنها به ،وان نقطه شروع برای مشاوره استفاده می کنند.
اگر برنامه وابسته شما می تواند با یک منبع در این صفحات نمایش داده شود، در این صورت شما هستید که از نتایج جستجوی جدید اگر یکی از منابع پیوند شده باشد، بهره مند می شوید.
اگر گوگل تجربه مولد جستجو (SGE) ممکن است دیگر ترافیک زیادی به فهرست های رسانه ای نباشد
اگر شخصی که جستجو می کند به نتایج پاسخ هوش مصنوعی اعتماد نداشته باشد، می تواند برای یافتن نظرات واقعی ورق بزند. این می تواند در مورد یک محصول، در مورد شرکت شما یا ایجاد یک راه حل باشد.
اینها شرکای هستند که مشتریان را در بالای قیف معرفی می کنند و بدون نیاز به استفاده از برند شما در SEO، PPC یا روش های دیگر، ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کنند.
به،وان مدیران وابسته، ما اغلب نظرات را تشویق میکنیم، اما این ممکن است علیه ما کارساز باشد.
اینفلوئنسرهای کوچک با اختیارات خاص (لوله کش ها، معلمان مدرسه، مادر، که در مورد منابع محلی برای بچه ها صحبت می کنند و غیره) ممکن است برندگان بزرگ در اینجا باشند.
وب سایت های مقصد را پیدا کرده و در برنامه های خود استخدام کنید. از آنجایی که ما به “سایت های مقصد” اشاره می کنیم، از سایت های وابسته به سفر برای نشان دادن استفاده خواهم کرد.
آنها “مقامات” EEAT در پرس و جوهای خاص هستند. این می تواند بزرگ (مانند پس انداز پول در دیزنی) یا کوچک (مثل یافتن بهترین سفرهای پیاده روی در کشور شراب ویرجینیا) باشد.
اگر آنها به طور منظم تجارب واقعی را به اشتراک بگذارند، در موضوع معتبر باشند و به جایگاه خود پایبند باشند، احتمالاً جواهرات پنه، هستند و ویژگیها را از پرسشهای بزرگی که تحت سلطه رسانههای جمعی متکی بر اعتبار و اعتماد تحریریه بودند، دریافت میکنند.
هنگامی که نام تجاری شما گنجانده شده است، فقط باید به فردی که در جستجوی راه حل و نام تجاری شما است نشان داده شود.
بنابراین اگر ترافیک سئو کاهش یافت، آنها را قطع نکنید. استراتژی خود را تغییر دهید
آنها مخاطب و جامعه فعالی دارند و زم، که بخواهند میتوانند قیف فروش شما را با مشتری، با هدف بالا که شاید بدون آنها نداشتید، جمع کنند.
مزایا به همین جا ختم نمی شود. به ،وان یک مدیر وابسته، می تو،د ترافیک بالا و متوسط را به رئیس یا مشتریان خود نشان دهید.
اگر برنامههای وابسته را مدیریت میکنید، مید،د که تأثیر مثبت حضور در فهرستهای Good Housekeeping، CNN Underscored، Wirecutter و Rolling Stone چه تأثیری دارد.
- آنها برای عبارات ،ید با هدف بالا بسیار خوب بهینه می شوند.
- از اعتمادی که به ارجاع اضافه میکنند، نرخ تبدیل بسیار بالاتری را مشاهده میکنید.
- رسانه های اصلی به برند شما اعتبار می بخشند.
- افزودن لو،ای شرکت رسانه ای به نوار روابط عمومی برند شما به افزایش اعتماد ،یداران و تبدیل به افراد کمک می کند.
از آنجایی که این سایتها جوامع مورد اعتماد هستند، احتمالاً زمان آسانتری برای ورود به سه کادری که رابط SGE برای مطالعه بیشتر توصیه میکند، خواهند داشت.
شرکت شما همچنین به اعضای انجمنی که به دنبال ایده ها و راه حل ها در این صفحات هستند دسترسی پیدا می کند. این یک پیروزی بزرگ برای ترافیک و فروش است و تقریباً برای هر جایگاهی جوامع وجود دارد. والدین، زیبایی، بازاریابی، توسعه دهندگان، عکاسی و هنرمندان و غیره.
مشارکت با صداهای معتبر
رسانه های جمعی به ارزش زیادی می افزایند. نکته مهم این است که این روابط را قوی نگه دارید و ببینید چه ،ی اکنون ترافیک را دریافت می کند.
انواع دیگری از شرکای وجود دارد که باید انتظار افزایش بر اساس SGE جدید را داشته باشیم. میتوانست باشد:
- انجمن هایی با نظارت فعال
- ویکی هایی که حقایق بررسی شده و منبع آن هستند.
- راهنمای طاقچه نوشته شده توسط کارشناسان دارای مجوز و گواهی در این زمینه.
شما قابلیت مشاهده و کلیدهای ،ب درآمد را در شرکت خود دارید که به شما یک نام خوب می دهد.
عدم بررسی به این م،ی است که سازنده محتوا برند شما را بررسی نمی کند و نام تجاری شما را در ،وان به ،وان کلمات کلیدی (به ویژه در یوتیوب) درج نمی کند. در عوض، آنها بر روی راه حل تمرکز می کنند.
انجام محتوا بدون نیاز به برند شما در ،وان و در سرتاسر توضیحات به موتور جستجو سیگنال می دهد که محتوا برای همه اعمال می شود.
بر اساس اسکرین شات های اعلامیه SGE و آنچه که طرفداران صنعت به اشتراک گذاشته اند، خواهید دید که نتایج جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل در بهترین نتایج با فهرست های وابسته در زیر آنها ذخیره می شود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/affiliate-managers-،ft-focus-beyond-media-427988
میتوانم بگویم به چیزی که در وهله اول باعث شد کانال وابسته ارزش بالایی داشته باشد، برگردیم، همکاری با صداهای معتبر و نقاط تماس با قیف بالا.
این میزان ترافیکی که شرکت شما می تواند ،ب کند و مقداری که شرکت وابسته می تواند ،ب کند را محدود می کند.
این وب سایت ها سال ها محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و خود تنظیمی توسط جامعه داشته اند. همین افراد در مورد پاسخ ها نظر می دهند و آنها را بررسی می کنند.
اما معرفی گوگل از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به م،ای دور شدن از فهرست رسانه ها باشد. در اینجا آنچه مدیران وابسته می توانند در مورد آن انجام دهند آورده شده است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
تولیدکنندگان ویدیو و محتوا بدون بررسی
سایتهای رسانههای جمعی خاص احتمالاً میتوانند سه جعبه برجسته را دریافت کنند. مهمتر از همه این است که مخاطبان وفادار و منابع ترافیکی وجود داشته باشند که می توانند به درآمدزایی ادامه دهند.
این کار کمی بیشتر است، اما از کانال شما محافظت بیشتری نیز می کند زیرا ترافیک و جریان درآمد خود را متنوع می کنید.
این ویدیو ممکن است به تبدیل کمک کند زیرا نشان می دهد که محصول مشکل را حل می کند.
بنابراین اگر متوجه شدید فهرست رسانه های جمعی در نتایج جستجو کمی پایین تر است، وحشت نکنید.
می تو،د این را در موارد زیر اعمال کنید:
- نحوه تعویض روغن در خودرو (درج مدل خودرو)
- روش های پخت کیک بادام بدون شکر
- 7 جایگزین برای پیچ سر صاف
- 9 ایده دکور خانه برای آپارتمان های استودیویی
گوگل با به روز رس، محتوای مفید به دنبال و نمایش “جواهرات پنهان” است. و به نظر می رسد که دیدگاه ها ممکن است به این تولیدکنندگان محتوای خاص مزیتی بدهد.
اما ارزش آن چندان بالا نیست زیرا مشتری از قبل درباره برند شما میداند و از قبل در قیف فروش قرار دارد. اما ارزش اضافه می کند، بنابراین باز هم، آنها را فقط حذف نکنید.
شرکتهای ذکر شده در بالا، همراه با Forbes Advisor، USA Today، Healthline، US News، BuzzFeed و سایر نشریات، ترافیک را از تبلیغات در سایتهای خود به فهرستها هدایت میکنند.
برخی از مکانهای جدیدی که شرکای ارزشمند شما ممکن است به ۱۰ مکان برتر تبدیل شوند عبارتند از:
- تولیدکنندگان شورت
- سازندگان ویدیو بدون بازبینی
- ناشران محتوا بدون بررسی
- سایت های مقصد
تولیدکنندگان شورت
رایگیری بالا و پایین، ناظران، نظرات جدید افرادی که از اطلاعات استفاده کردهاند، و بررسیهای تایید شده مشتریان اعتماد بیشتری ایجاد میکند و به سایتها امکان رتبهبندی در این فضاها را آسانتر میکند.
این کار لیست وابسته را از ترافیکی که قبلاً از آن لذت می برد، حذف می کند. اما این بدان م،ا نیست که فهرستهای وابسته به رسانههای جمعی ارزشمند نیستند.
SGE جدید دارای ویژگی به نام Perspectives است.
آمازون همچنان فروش و ترافیک را دریافت می کند و این یک ارزش افزوده خالص است زیرا ترافیکی است که شرکت وابسته ارسال کرده است و مصرف کننده ممکن است آمازون را به ،وان یک گزینه در نظر نگرفته باشد.
Expedia، TripAdvisor، The Points Guy، و دیگران مقاصدی برای مشتریان هستند که با انجمن یا ویراستار، که به آنها اعتماد دارند، تحقیق کنند.
نام تجاری را به ،وان اضافه نکنید. شرکت های وابسته شما می توانند شانس خود را برای ترافیک و درآمد به میزان قابل توجهی افزایش دهند در حالی که شرکت یا مشتری شما می تواند مشتریان جدیدی را به دست آورد که بدون شریک نمی توانستند داشته باشند.
سایت های مقصد
با حذف نام تجاری و به جای استفاده از پیوندهای وابسته که به آمازون اشاره می کنند، محتوا اکنون شانس بیشتری برای نمایش عبارت بزرگ «بهترین اشتراک گل» دارد.
افزودن نام تجاری خود به تگ ،وان و در سراسر راه حل، م،ای محتوا را تغییر می دهد. در اینجا یک مثال است:
- بهترین اشتراک گل
- بهترین اشتراک گل از آمازون
هر دوی اینها به کاربر نهایی کمک می کند تا اشتراک گل را پیدا کند. اما یک سیگنال به موتور جستجو یا یوتیوب می دهد که آنها فقط باید محتوا را زم، نشان دهند که نام تجاری در جستار وجود داشته باشد – در این مورد، آمازون.
به همین دلیل است که باید افراد وابسته را تشویق کنید نه برای تمرکز روی نام تجاری خود، به خصوص با کوپن ها و معاملات. در عوض مشکلات را حل کنید:
- بهترین محصول را پیدا کنید.
- چیزی که ،اب است را تعمیر کنید.
- یک دستور غذا را تقویت کنید
- و غیره.