ثبت نام امروز برای “Google Performance Max: استراتژیهایی برای ایجاد کمپینهای بهینه،” ارائه شده توسط Channable.
درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده سابق CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/webinar-google-performance-max-strategies-386504

از اول ژوئیه، Google قرار است انتقال کمپینهای Google S،pping به کمپینهای Google Performance Max را آغاز کند. برای آماده شدن، با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه پرفورمنس م، روش تبلیغات آنلاین شما را تغییر میدهد و استراتژیهای مورد نیاز برای ایجاد کمپینهای بهینه را دریافت میکند.
جدید در زمین موتورهای جستجو