نه ویژگی که مشتریان شما حفاری خواهند کرد

روزهایی که مجبور به ارسال فایل های ا،ل بزرگ و غیرقابل استفاده بین شما و مشتریانتان هستید، گذشته است.

مشتریان شما مطمئناً از اینکه بتوانند داده‌هایی را که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهند، به شیوه‌ای جذاب ببینند، قدرد، می‌کنند.

گزارش های تعاملی و قابل فیلتر ایجاد کنید

یکی دیگر از ویژگی های عالی google data studio، امکان ایجاد گزارش های تعاملی و قابل فیلتر است.

استودیوی داده گوگل ال،ای مختلفی را ارائه می دهد که می تو،د از آنها برای ایجاد گزارش های خود استفاده کنید.

با Google Data Studio، یک داشبورد رایگان و همه کاره دارید تا داده های خسته کننده و گیج کننده را به گزارش های م،ادار، قابل ارائه و تعاملی تبدیل کنید که مشتریان شما دوست خواهند داشت.

با Google Data Studio، شما به راحتی می تو،د ایجاد گزارش که از نظر بصری جذاب و قابل درک هستند.

روش “مدرسه قدیمی” گزارش و به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل با مشتریان معمولاً شامل فرآیند طول، و خسته کننده بارگیری دستی تجزیه و تحلیل و داده های جستجو، سپس فیلتر ، و قالب بندی داده ها در یک صفحه گسترده، ایجاد تصاویر از ابتدا و تایپ ، اطلاعات است.

Google Data Studio اضافه ، و حذف کاربران از گزارش های شما را آسان می کند.

گزارش ها و داشبورد استودیوی داده گوگل

استودیوی داده گوگل به شما این امکان را می دهد که همه داده های خود را در یک مکان ببینید.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

چند ساعت بعد، شما مجموعه‌ای از داده‌ها دارید که باید آن‌ها را برای مشتریان قابل ارائه و قابل درک کنید.

استودیوی داده گوگل ایجاد گزارش هایی را آسان می کند که می تواند باشد در وب سایت شما تعبیه شده است.

امکانات بی پایان هستند!

Google ویژه و رابط های شریک

  • تبلیغات گوگل
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • کنسول جستجوی گوگل
  • تجزیه و تحلیل یوتیوب
  • تبلیغات فیس بوک
  • Google Trends
  • TikTok
  • SEMRush
  • Mailchimp
  • DCM (Campaign Manager 360)
  • SA360
  • DV 360 (نمایش و ویدیو)
  • و بیش از 600 مورد دیگر

2) نمودارها و نمودارهای سفارشی را که تحت تأثیر قرار می دهند اضافه کنید

ال، مداور مدیر ارشد رسانه در Performics و خالق آن است Alex Medawar.com. ال، مداور به ،وان یک کارشناس رسانه دیجیتال باتجربه، بر مدیریت کمپین جستجوی پولی B2B و استراتژی برای برندهای جه، در فضای فناوری تمرکز دارد. ال، با استفاده از رویکرد داده محور معتقد است که هم ،ب و کارهای کوچک و هم شرکت های بزرگ به طور ی،ان می توانند با مخاطبان خود صحبت کنند و نتایج را در چشم انداز رسانه های دیجیتال به ارمغان بیاورند.

با استفاده از google data studio، می تو،د به راحتی لوگو، طرح رنگ و حتی فونت های سفارشی خود را اضافه کنید. این باعث می‌شود گزارش‌هایی ایجاد کنید که واقعاً منحصربه‌فرد هستند و برند شما را منع، می‌کنند.

تنها با چند کلیک، می‌تو،د گزارش‌های خود را با هر ،ی، به صورت خصوصی یا از طریق پیوند، بدون نگر، در مورد اندازه فایل بزرگ یا مشکلات سازگاری، به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، با جاسازی یک URL نظرسنجی فرم Google در انتهای گزارش استودیوی داده گوگل خود، می تو،د بازخورد مهمی از مشتریان خود جمع آوری کنید.

اول از همه، google data studio به شما امکان می دهد به انواع مختلفی متصل شوید منابع داده، از جمله صفحات گوگل، تجزیه و تحلیل گوگل، و تبلیغات گوگل.

این می تواند به ،ه خود، بهبود ترافیک به وب سایت شما و افزایش احتمال بازگشت آنها.

9. بازخورد مهمی از مشتریان خود دریافت کنید

این یک راه عالی برای به دست آوردن یک تصویر کامل از ،ب و کار شما و شناسایی هر زمینه بالقوه بهبود است.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا قرار دادن گزارش استودیوی داده گوگل در وب سایت شما می تواند برای مشتریان شما مفید باشد.

این یک ابزار گزارش دهی قدرتمند است که می تواند برای ایجاد گزارش های خیره کننده برای مشتریان خود استفاده شود.

با بهره گیری از ویژگی ها و نکات ذکر شده در بالا، می تو،د گزارش هایی ایجاد کنید که واقعاً منحصر به فرد هستند و مشتریان خود را تحت تأثیر قرار می دهند.


این می تواند به شما کمک کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهید.

در حال حاضر بیش از 100 قالب موجود است که همیشه تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود.

به این ترتیب می تو،د زمان بیشتری را برای استراتژی و تحلیل و بررسی، و زمان کمتری برای ،د شدن داده ها.

1. تقریباً در مورد هر چیزی گزارش دهید

با استفاده از google data studio، می تو،د یادداشت های متنی یا ویدیویی را به گزارش های خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای توضیح مفاهیم پیچیده یا ارائه اطلاعات اضافی است که ممکن است برای مشتریان شما مفید باشد.

7. گزارش های خود را با مقایسه های قدرتمند بین کانالی برجسته کنید

این قالب ها برای شروع یا ایجاد گزارش های عجله ای عالی هستند.

برندسازی و سفارشی سازی آسان برای مشتریان شما - Google Data Studio

6. با بینش داخلی، زودتر به سؤالات پاسخ دهید

قرار دادن گزارش ها و فرم ها در سایت شما

افکار نهایی

Google Data Studio این امکان را ارائه می دهد که بینش های داخلی را به گزارش های خود اضافه کنید.

با استفاده از Google Data Studio، می تو،د به راحتی گزارش هایی ایجاد کنید که از نظر بصری جذاب و قابل درک باشند. حتی می‌تو،د تمام رنگ‌ها و فونت‌های خود را با هم تطبیق دهید تا به گزارش‌های خود ظاهری صیقلی‌تر بدهید.

این می تواند در انتقال اطلاعات پیچیده در قالب تصویری قابل درک بسیار مفید باشد.

آیا باید به ،ی اجازه ویرایش بدهید؟ مشکلی نیست.

یکی از بهترین چیزهای استودیوی داده گوگل این است که استفاده از آن رایگان است!

این شامل وب سایت می شود ترافیک، تبدیل ها، معاملات تجارت الکترونیکو حتی رویدادهای سفارشی.

استودیوی داده گوگل راه های مختلفی برای به اشتراک گذاشتن گزارش ها با مشتریان خود ارائه می دهد.

Google Data Studio راه بسیار ساده‌تر و سریع‌تری برای ایجاد و حتی خودکار ، گزارش‌ها ارائه می‌دهد.

کل تصویر را با نمای 360 درجه دریافت کنید!

اول، می تواند به افزایش شفافیت و اعتماد کمک کند.

شما به راحتی می تو،د گزارش ها را خودکار و برنامه ریزی کنید.

نگران این هستید که مشتریانتان چیزی را درک نکنند؟

Google Data Studio یک ابزار گزارش دهی قدرتمند و همه کاره است که می تواند برای ایجاد گزارش های روشنگر و بصری جذاب برای مشتریان خود استفاده شود.

این امر استودیوی داده گوگل را به یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد و به اشتراک گذاری گزارش تبدیل می کند.

4. از ال،ای انجام شده برای شما استفاده کنید

مشتریان شما برای دسترسی به گزارش های خود، صرف نظر از اینکه هر چند وقت یکبار آنها را مشاهده یا دانلود می کنند، صورت حسابی دریافت نمی شود.

دیدن آن آسان است، چه آژانس باشید و چه فریلنسر، که روش قدیمی گزارش نه تنها وقت گیر است، بلکه مستعد سردرگمی و سوالات اضافی از سوی مشتریان است.

این بدان م،است که مشتریان شما به راحتی می توانند داده هایی را که می خواهند ببینند فیلتر کنند و با گزارش ها به گونه ای تعامل کنند که برای آنها منطقی باشد.

یکی از بهترین چیزها در مورد استودیوی داده های گوگل این است که شما به راحتی می تو،د نام تجاری خود را به گزارش های خود اضافه کنید.

با استفاده از google data studio، می تو،د به راحتی گزارش ها را تنها با چند کلیک با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تو،د داده‌هایی را که مشتریان شما به آن‌ها دسترسی دارند محدود کنید، به طوری که آنها فقط اطلاعات مربوط به خود را ببینند.

سپس می‌تو،د از این داده‌ها برای ایجاد گزارش‌هایی استفاده کنید که عملکرد ،ب‌وکار شما را در همه کانال‌ها نشان می‌دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالبی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و سپس آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. واقعاً به همین سادگی است.

این یک گام بزرگ از گزارش سنتی است!

دوم، با فرض اینکه مشتری شما گزارش شما را با ذینفعان مربوطه به اشتراک می گذارد، آنها لینک وب سایت شما را به جای لینک گوگل به اشتراک می گذارند.

همیشه این امکان وجود ندارد که در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات مشتریان خود باشید. اما با استودیوی داده های گوگل، می تو،د باشید!

این یک راه عالی برای شناسایی هر زمینه ای است که در آن بهبود یافته است، و مطمئن شوید که مشتریان شما بیشترین بهره را از داده های خود می برند.

8. با خودکار ، فرآیند گزارش دهی در زمان خود صرفه جویی کنید

به حدی که حتی ممکن است گزارش دهی را به طور کلی به مشتریان برتر یا حفظ کنندگان بالای یک آستانه خاص محدود کنید.

به راحتی به چندین منبع داده از جمله تبلیغات گوگل، google ،ytics، کنسول جستجوی گوگل، فیس بوک و غیره متصل شوید.

Google Data Studio با تمرکز بر داده های تجزیه و تحلیل گوگل، این امکان را به شما می دهد که تقریباً از هر چیزی که فکرش را بکنید از وب سایت مشتری خود گزارش دهید.

این یک راه عالی برای برجسته ، گزارش های خود و نشان دادن اینکه به مشتریان خود در مورد خود جدی هستید، است ،ب و کار.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/08/11/google-data-studio-reporting-nine-features-your-clients-will-dig/

حتی می‌تو،د تمام رنگ‌ها و فونت‌های خود را با هم تطبیق دهید تا به گزارش‌های خود ظاهری صیقلی‌تر بدهید.

گزارش ها را می توان به راحتی به صورت PDF، تصویر صادر کرد یا می توان آنها را مستقیماً از طریق google drive به اشتراک گذاشت. این باعث می شود مشتریان شما به راحتی به گزارش های خود از هر مکان و در هر زمان دسترسی داشته باشند.

است،اج گزارش‌های کاربر در Google Data Studio

از قیمت غافل نشوید – رایگان است!

یکی دیگر از ویژگی های عالی google data studio قابلیت ایجاد است نمودارها و نمودارهای سفارشی.

با نمایش گزارش‌ها در وب‌سایت خود، به مشتریان خود دسترسی آسان به تمام داده‌های مورد نیاز خود در یک مکان تحت نام تجاری خود می‌دهید.

دسترسی و کنترل یکپارچه به داده های وب سایت

این یک راه عالی برای اطمینان از این است که مشتریان شما همیشه آ،ین آمار را دارند.

در وب سایت خود جاسازی کنید

3) یکپارچه به اشتراک گذاری و کنترل دسترسی

چه به دنبال یک الگوی گزارش ساده یا چیز پیچیده‌تر باشید، استودیوی داده‌های گوگل شما را پوشش می‌دهد.

قالب ها عبارتند از:

5. نام تجاری سفارشی را برای خود (و مشتریانتان) اضافه کنید

Google Data Studio نه ویژگی را گزارش می‌کند که مشتریان شما از آن استفاده می‌کنند

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • مشتریان و مدیریت ارشد خواهان بینش هستند نه داده
  • به‌،وان سئوکار و بازاریاب دیجیتال، ساعت‌ها را صرف شنا در داده‌ها می‌کنیم، اما چگونه می‌تو،د در مورد گزارش‌های خود هوشمند شوید؟
  • Alex Medaward به شما کمک می کند از ویژگی های Google Data Studio استفاده کنید تا داده های خسته کننده و گیج کننده را به گزارش های م،ادار، قابل ارائه و تعاملی تبدیل کنید که مشتریان شما دوست خواهند داشت.

ایمیل ها، پیامک ها و پست های رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای به روز نگه داشتن مشتریان شما در مورد ،ب و کار شما باشند. اما اگر راه آسان تری وجود داشت چه؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است