نمونه هایی از نشانه گذاری طرحواره برای سئو (با کد)

مجموعه ای از بر،ب های طرحواره سازم، مختلف وجود دارد که می تو،د به محتوای خود اضافه کنید، که بیشتر آنها توضیحی هستند، از جمله:

  • نام
  • URL
  • لوگو
  • شرح
  • نقطه تماس
  • تاریخ تاسیس
  • بنیانگذاران
  • تلفن
  • پست الکترونیک
  • نوع ارتباط
  • آدرس خیابان
  • آدرس محل
  • آدرس منطقه
  • کد پستی
  • مثل

تگ های Breadc،b Schema که می تو،د برای نمایش بهتر SEO در SERP ها اضافه کنید عبارتند از:

  • itemListElement
  • موقعیت
  • نام
  • مورد

با اجرای همه اینها، نمونه ای از WebPage Schema برای صفحه ای که به کاربران نشان می دهد چگونه کفش های بولینگ ب،ند، به شکل زیر است:

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو نمونه هایی از نشانه گذاری طرحواره برای SEO را نشان می دهد.

طرحواره سازم، به موتورهای جستجو کمک می کند تا جزئیات مهم یک شرکت، غیرانتفاعی یا انواع دیگر سازمان ها را درک کنند.

ارائه بهترین نکات سئو …

پیوندهای زیر بیشتر در مورد Schema Markup و نحوه ارتباط آن با بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

نمونه هایی از نشانه گذاری طرحواره در خلاصه SEO

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که اصول اولیه Schema Markup را توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

نمونه هایی از نشانه گذاری طرحواره برای سئو

در اینجا نمونه ای از طرحواره سازم، برای IBM آمده است:

{
  "@context": "
  "@type": "Breadc،bList",
  "itemListElement": [
    {
      "@type": "ListItem",
      "position": 1,
      "name": "S،pping",
      "item": "
    },
    {
      "@type": "ListItem",
      "position": 2,
      "name": "All",
      "item": "
    },
    {
      "@type": "ListItem",
      "position": 3,
      "name": "Bowling S،es",
      "item": "
    }
  ]
}

4. طرحواره را مرور کنید

بررسی طرحواره سئو: رتبه بندی G2 Semrush

این نوع نشانه گذاری طرحواره به بهبود نحوه ارائه گوگل ،ب و کار شما در نتایج جستجو کمک می کند، نه تنها احتمال ظاهر شدن شما در نتایج “بسته محلی” را افزایش می دهد، بلکه یافتن ،ب و کار شما را برای مشتریان از طریق ابزارهای جستجوی دیگر مانند آسان تر می کند. نقشه های گوگل

{ "@context": " "@type": "WebPage", "name": "Title of the page", "description": "A s،rt description about the purpose of the page.", "url": " }

در اینجا یک مثال نشانه گذاری طرحواره برای سئو برای صفحاتی است که شامل بررسی توسط یک شخص است:

در آ،ین نظرسنجی بررسی مصرف‌کنندگان محلی BrightLocal، حدود 69 درصد از مردم گفتند که یک بررسی مثبت باعث می‌شود آنها نسبت به استفاده از یک ،ب‌وکار خوش‌بین باشند. در همین حال، بیش از 85٪ از مردم گفتند که میانگین کلی رتبه بندی ستاره مهم ترین عامل در تصمیم گیری برای استفاده از ،ب و کار محلی است.

به ،وان مثال، در زیر، می تو،د ببینید که این نتیجه جستجوی رتبه برتر برای عبارت “کفش بولینگ” یک ،ده نان از دامنه اصلی به ،ید > همه > کفش بولینگ.

نمونه طرح Breadc،b در جستجو

{ "@context": " "@type": "Person", "name": "Michael Jeevers", "description": "Michael Jeevers is the founder of Jeevers Technology.", "telep،ne": "613-555-0169", "birthPlace": "Ontario, Ca،a", "nationality": "Ca،ian", "alumniOf": [ { "@type": "CollegeOrUniversity", "name": "Toronto University", "sameAs": " } ], "jobTitle": "Founder", "worksFor": { "@type": "Organization", "name": "Jeevers Technology", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressLocality": "Rodeo Park", "addressRegion": "Ontario", "addressCountry": "Ca،a" }, "sameAs": " } }

6. طرح واره محصول

طرحواره محصول برای SEO: Verizon iP،ne

طرحواره محصول یک نوع نشانه‌گذاری ضروری برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک است، زیرا به افزایش دید محصول در نتایج جستجو و افزایش شانس حضور در فهرست‌های محصولات مرتبط در Google S،pping کمک می‌کند.

برخی از ویژگی های طرحواره محصول که می تو،د در صفحات محصول خود قرار دهید عبارتند از:

  • نام
  • شرح
  • نام تجاری
  • SKU
  • MPN
  • gtin
  • تصویر
  • ارائه می دهد
  • قیمت
  • قیمت ارز
  • دسترسی

با رعایت مثال کفش بولینگ ما، در اینجا نحوه شکل گیری طرح آرد سوخاری برای ایجاد نتیجه در تصویر بالا آمده است:

بر،ب‌های طرحواره افراد نیز می‌توانند با نشان دادن شفافیت و اعتبار به ،ب‌وکار شما کمک کنند. وقتی کاربران جستجو می توانند به راحتی اطلاعاتی در مورد افراد پشت وب سایت یا ،ب و کار شما پیدا کنند، به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد و بنابراین با شما تجارت می کنند.

{
  "@context": "
  "@type": "WebPage",
  "name": "Schema Markup Examples for SEO",
  "description": "A list of examples using Schema Markup for SEO.",
  "url": "
  "isPartOf": {
    "@type": "WebSite",
    "name": "SEO Chatter",
    "url": "
  }
}

اکنون، در اینجا یک مثال نشانه گذاری طرحواره برای SEO برای صفحاتی که حاوی یک بررسی کلی هستند آورده شده است:

Breadc،b Schema اطلاعات مفیدی در مورد سازمان و ساختار وب سایت در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد. این می تواند منجر به نمایش دنباله ،ده نان شما در نتایج جستجو برای بخش های خاصی از وب سایت شما شود.

درباره مربی SEO Chatter بیشتر بد،د

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

نمونه هایی از نشانه گذاری طرحواره برای سئو

1. طرحواره صفحه وب

سایر ویژگی های طرحواره صفحه وب که می تو،د برای سئو استفاده کنید عبارتند از:

  • نام
  • URL
  • شرح
  • در زبان

در اینجا نمونه ای از نشانه گذاری طرحواره افراد برای موسس یک شرکت فناوری تخیلی آورده شده است:

در جای دیگر، ویژگی‌های MainEn،y و PrimarImageofPage می‌توانند به نمایش جزئیاتی مانند تاریخ انتشار، نویسنده و تصویر ویژه محتوای شما در فهرست آن کمک کنند.

WebPage Schema همچنین می تواند به موتورهای جستجو به لطف ویژگی IsPartOf به درک روابط بین صفحات شما کمک کند.

سایر ویژگی های Person Schema که می تو،د استفاده کنید عبارتند از:

  • نام
  • jobTitle
  • تصویر
  • URL
  • پست الکترونیک
  • تلفن
  • نش،
  • آدرس خیابان
  • آدرس محل
  • آدرس منطقه
  • کد پستی
  • آدرس کشور
  • تاریخ تولد
  • ملیت
  • فارغ التحصیلان
  • شناخته شده برای

به ،وان مثال، طرحواره صفحه وب که شامل ویژگی isPartOf برای صفحه ای است که اکنون می خو،د:

همانطور که متوجه شدید، شش نمونه رایج از طرحواره سئو وجود دارد که می تو،د برای وب سایت خود کپی کرده و از آنها استفاده کنید تا به ،نده های موتور جستجو اطلاعات مهمی در مورد محتوا برای اه، نمایه سازی و رتبه بندی و همچنین برای بهبود دید لیست صفحه وب در موتور جستجو ارائه دهید. صفحات نتایج هر یک از نمونه های موجود در این صفحه را در سایت خود امتحان کنید تا ببینید چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.

ع، نویسنده تحریریه SEO Chatter
{
  "@context": "
  "@type": "Review",
  "itemReviewed": {
    "@type": "Product",
    "image": "
    "name": "Turbo Cutter XL",
    "offers": {
      "@type": "Offer",
      "price": "50",
      "priceCurrency": "USD"
    }
  },
  "reviewRating": {
    "@type": "Rating",
    "ratingValue": "5",
    "bestRating": "10",
    "worstRating": "0"
  },
  "aut،r": {
    "@type": "Person",
    "name": "James"
  },
  "publisher": {
    "@type": "Organization",
    "name": "Test Company"
  },
  "datePublished": "2023-05-01",
  "reviewBody": "This was a decent cutter but not had some flaws."
}
{
  "@context": "
  "@type": "WebPage",
  "name": "How to Buy the Best Bowling S،es",
  "description": "Learn ،w to c،ose and buy the best bowling s،es for your game.",
  "url": "
  "isPartOf": {
    "@type": "WebSite",
    "name": "Bowling S،es Online",
    "url": "
  },
  "inLanguage": "en",
  "mainEn،y": {
    "@type": "Article",
    "headline": "How to Buy the Best Bowling S،es",
    "datePublished": "2023-05-25",
    "aut،r": {
      "@type": "Organization",
      "name": "Bowling S،es Online"
    }
  },
  "primaryImageOfPage": {
    "@type": "ImageObject",
    "url": "
    "caption": "How to Buy the Best Bowling S،es"
  }
}

2. طرحواره سازم،

نمایش پانل دانش IBM و نمونه طرحواره سازم،

WebPage Schema اطلاعات حیاتی را برای ،نده های جستجو در مورد صفحات جداگانه در سایت شما فراهم می کند، که برای بهبود دید جستجوی شما و رتبه بندی محتوای من، برای عبارات جستجوی من، ضروری است.

{
  "@context": "
  "@type": "AggregateRating",
  "itemReviewed": {
    "@type": "Product",
    "image": "
    "name": "Turbo Cutter XL",
    "offers": {
      "@type": "Offer",
      "price": "50",
      "priceCurrency": "USD"
    }
  },
  "ratingValue": "7",
  "bestRating": "10",
  "worstRating": "0",
  "reviewCount": "32"
}

5. طرحواره شخص

طرح واره افراد برای سئو: ویلیام هنری گیتس

ما با یکی از ضروری‌ترین نمونه‌های نشانه‌گذاری طرحواره سئو که باید بد،د به نام WebPage Schema شروع می‌کنیم.

امیدواریم از این راهنما با مثال های Schema Markup برای SEO لذت برده باشید.

{
  "@context": "
  "@type": "Organization",
  "name": "IBM",
  "url": "
  "logo": "
  "description": "IBM is a multinational technology company specializing in hardware, software, cloud computing, and consulting services.",
  "foundingDate": "1911",
  "founders": [
    {
      "@type": "Person",
      "name": "Charles Ranlett Flint"
    }
  ],
  "sameAs": [
    "
    "
    "
  ]
}

3. طرح واره ،ده نان

افزودن طرح بازبینی امکان نمایش نظرات و رتبه‌بندی‌ها را با ورود شما در نتایج جستجوی Google و فهرست‌های Google Maps فراهم می‌کند.

در زیر، فهرستی از نمونه‌های طرحواره سئو را مشاهده می‌کنید که می‌تواند برای افزایش دید جستجو، ،ب نتایج غنی و افزایش ترافیک به وب‌سایت شما مفید باشد.

این معمولاً یک روش کاربرپسندتر برای نشان دادن مقصد صفحه شما نسبت به نمایش یک ساختار URL طول، و سخت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است.

در نهایت، یکی دیگر از مزایای قابل توجه این نوع نشانه گذاری طرحواره برای سئو این است که دارای خاصیتی به نام “sameAs” است که به موتورهای جستجو می گوید که شخصی که در محتوای شما نشان داده شده است، همان شخصی است که در پروفایل های رسانه های اجتماعی خاص و سایر صفحات وب مرتبط است. .

اگر محصولات یا خدماتی را از طریق وب‌سایت خود می‌فروشید و از نظرات مشتریان و رتبه‌بندی ستاره‌ها برای نشان دادن اثبات اجتماعی استفاده می‌کنید، پس نمونه طرحواره SEO زیر نمونه‌ای است که نباید نادیده بگیرید.

برای مثال، طرحواره شخص برای جان اسمیت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

"sameAs": [
"
"
"
]

طرحواره اصلی صفحه وب مانند این مثال است:

توجه: نوع @ itemReview می‌تواند شامل کتاب، دوره آموزشی، رویداد، نحوه انجام، ،ب‌وکار محلی، فیلم، محصول، دستور غذا یا برنامه نرم‌افزاری باشد.

Person Schema برای علامت گذاری اطلاعات در مورد یک فرد خاص در یک صفحه وب استفاده می شود. این می تواند برای کنترل برند شخصی شما و اطمینان از صحت اطلاعات در دسترس عموم در مورد شما بسیار مفید باشد.

به بیان دیگر، افزودن بر،ب‌های طرحواره مرور زیر به صفحات محصول یا خدمات شما می‌تواند نقش بزرگی در ایجاد حس اعتماد در بین مصرف‌کنندگان داشته باشد و آنها را متقاعد کند که شما را به جای رقبایتان هنگام مشاهده فهرست شما در SERP ها انتخاب کنند.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.




منبع: https://seochatter.com/schema-markup-examples-for-seo/

می‌تو،د داده‌های بررسی را در قالب یک بررسی واحد یا بررسی انبوه ارائه دهید.

{
  "@context": "
  "@type": "Product,"
  "name": "SmartWatch X,"
  "image": [
    "
  ],
  "description": "The SmartWatch X is a sleek and advanced wearable device...
  "،nd": {
    "@type": "Brand,"
    "name": "SmartTech"
  },
  "sku": "SWX123",
  "mpn": "123456789",
  "offers": {
    "@type": "Offer,"
    "price": "199.99",
    "priceCurrency": "USD,"
    "availability": "InStock,"
    "seller": {
      "@type": "Organization,"
      "name": "SmartTech Store",
      "url": "
    }
  },
  "reviews": {
    "@type": "Review",
    "reviewRating": {
      "@type": "Rating",
      "ratingValue": "4.5",
      "bestRating": "5"
    },
    "aut،r": {
      "@type": "Person,"
      "name": "Jane Johnson"
    },

درباره Schema Markup بیشتر بیاموزید

برای اینکه به شما نشان دهیم در یک وب سایت واقعی چگونه به نظر می رسد، در اینجا نمونه ای از طرح محصول برای یک ساعت هوشمند جدید آورده شده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است