همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول سختی کلمات کلیدی بیشتر توضیح می دهد تا به شما کمک کند موثرترین استراتژی SEO را برای بهبود رتبه وب سایت خود در SERP ایجاد کنید.
ارائه بهترین نکات سئو …
لینک های زیر بیشتر در مورد مشکل کلمه کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
نمره دشواری کلمه کلیدی خوب در خلاصه SEO
یک نمره سختی کلمه کلیدی خوب در سئو 0-29 است زیرا کلمات کلیدی با این نمره دشواری دارای صفحات با رتبه بالا در SERP با بک لینک بسیار کمی هستند که آنها را به کلمات کلیدی آسان برای بهینه سازی موتور جستجو تبدیل می کند.
مقیاس دشواری کلمات کلیدی
در زیر، بهترین نمره سختی کلمه کلیدی را برای به دست آوردن رتبه بندی آسان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) و همچنین مقیاس دشواری کلمه کلیدی که توضیح می دهد اعداد مختلف KD در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به چه م،ا هستند، خواهید یافت.
اکنون، اگر تعداد جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص نسبتاً کم باشد، مثلاً 10 یا 20 بار در ماه، اگر می خواهید دید وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، احتمالاً گزینه خوبی برای هدف سئو نیست. از طرف دیگر، یک کلمه کلیدی که به طور منظم به صورت آنلاین جستجو می شود، مانند 1000 یا 15،00 بار در ماه، می تواند برای دید ارگ،ک مفید باشد و بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهد.
Domain Aut،rity (DA) برای یک وبسایت، فاکتور اصلی برای اندازهگیری اگر نمره سختی کلمه کلیدی خیلی کم یا زیاد است برای هدف قرار دادن سئو است. فاکتور مهم دیگر حجم جستجوی کلمه کلیدی است.
وب سایت هایی با معیارهای DA بالا معمولاً می توانند برای کلمات کلیدی با مشکل کلمه کلیدی بالاتر رتبه بندی کنند. به این دلیل که دامنه از طریق بک لینک های با کیفیت بالا به اندازه کافی اعتماد و محبوبیت ایجاد کرده است. این غیرمعمول نیست که سایتی با امتیاز DA 90 در مدت کوتاهی پس از انتشار محتوا در بین 10 موقعیت برتر برای کلمه کلیدی دارای امتیاز KD 50 یا بیشتر قرار بگیرد.
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد نمره دشواری کلمه کلیدی در سئو لذت برده باشید.
در مورد وبسایتهایی با معیارهای DA پایین، اغلب نمیتوانند در SERP برای کلمات کلیدی که KD امتیاز بالاتر از 20-30 را ،ب میکنند، رتبه بالایی داشته باشند. دلیل آن این است که دامنه کیفیت (یا کمیت) کافی لینک های دریافتی را ندارد که بخشی کلیدی از الگوریتم PageRank گوگل هستند که در موقعیت های رتبه بندی نهایی نقش دارند.
همانطور که گفته شد، اگر نمره دشواری کلمه کلیدی پایین باشد و رتبه بندی آن آسان باشد، حجم جستجوی پایین ممکن است گزینه بدی نباشد. اگر بتو،د به راحتی بر اساس قدرت دامنه خود (متریک DA) در بین 10 کلمه برتر برتر برای یک کلمه کلیدی با حجم کم قرار بگیرید، این ممکن است جایگزین بهتری نسبت به تلاش برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا و رقابت بالا باشد که احتمالاً بدون بک لینک های باکیفیت نمی توان به صفحه اول گوگل رفت.
درباره مشکل کلمه کلیدی بیشتر بد،د
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا نمره سختی کلمه کلیدی در سئو خوب است؟”
نمره سختی کلمات کلیدی پایین برای وب سایت های جدید برای هدف سئو ایده آل است زیرا رتبه بندی در SERP آسان تر است. کلمات کلیدی کم دشواری فرصتی عالی برای مبتدی، است که تازه شروع کرده اند و می خواهند در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به بک لینک های زیادی (در صورت وجود) به صفحه رتبه بندی کنند.
چه عواملی نشان می دهد که مشکل کلمه کلیدی خیلی کم است یا زیاد؟
در زیر مقیاس سختی کلمات کلیدی وجود دارد که نمرات مختلف را به همراه سطح رقابت سئو و م،ی آنها نشان می دهد. میتو،د از این مقیاس به،وان راهنمایی برای اندازهگیری اینکه کدام نمره دشواری کلیدواژه برای وبسایت شما من، است، استفاده کنید.
نمره سختی کلمه کلیدی | مسابقه سئو | م،ی |
---|---|---|
0-14 | بسیار آسان | رتبه بندی کلمات کلیدی ساده ترین آنهاست، بدون اینکه تلاش زیادی برای محتوا یا بک لینک ها انجام شود. |
15-29 | آسان | رتبه بندی کلمات کلیدی با تلاش بیشتر برای محتوا نسبتا آسان است و ممکن است نیازی به بک لینک نباشد. |
30-49 | ممکن است | در صورتی امکان رتبه بندی کلمات کلیدی وجود دارد که محتوا به خوبی بهینه، ساختار یافته و دارای چند بک لینک با کیفیت باشد. |
50-69 | دشوار | رتبه بندی کلمات کلیدی بدون تعداد زیادی بک لینک با کیفیت، علاوه بر محتوای بهینه، ساختار یافته و با کیفیت بالا، دشوار است. |
70-84 | سخت | کلمات کلیدی به تلاش قابل توجهی برای رتبه بندی نیاز دارند و محتوا باید دارای بالاترین کیفیت با تعداد بسیار زیادی بک لینک با کیفیت (مثلا صدها تا هزاران لینک) باشد. |
85-100 | خیلی سخت | رتبه بندی کلمات کلیدی کاملاً سخت است، زیرا برای دستیابی به نتایج به برنامه ریزی استراتژیک، لینک سازی، محتوای با کیفیت و زمان نیاز دارد. |
نمره سختی کلمه کلیدی بالا خوب است یا بد؟
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
نمره سختی کلمه کلیدی خوب در سئو چیست؟
همانطور که متوجه شدید، نمره سختی کلمات کلیدی خوب 0-29 است، زیرا کلمات کلیدی با این نمره دشواری دارای صفحات با رتبه بالایی در SERP با لینک های برگشتی بسیار کمی هستند، که آنها را به کلمات کلیدی آسان برای بهینه سازی موتور جستجو تبدیل می کند. با این حال، همانطور که وب سایت شما در Domain Aut،rity افزایش می یابد، نمره دشواری کلمه کلیدی بالاتری را می تو،د هدف قرار دهید زیرا دامنه اعتماد و اعتبار مطابق الگوریتم های موتور جستجو ایجاد کرده است.
نمره دشواری کلمه کلیدی بالا برای وب سایت های با رتبه برتر خوب است زیرا این امتیاز رقابت سایت های دیگر را برای همان کلمه کلیدی دشوارتر می کند. این به این م،ی است که نمرات سختی کلمه کلیدی بالاتر برای وب سایت هایی با قدرت پایین برای هدف گذاری بد است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/what-is-a-good-keyword-difficulty-score-in-seo/